En pelaile mitään pelejä muuta kuin simssiä. Muut eivät juuri kiinnosta. Mulla on the sims 2 ja the sims 2 lemmikkielämää -lisäosa. Kun olen asentanut sen lisäosan ja teen perheen ja muutan siihen uuteen taloon, niin sen seinät välkkyvät punaisina. ja jos menen yhteistontille niin sielläkin olevat lammet yms välkkyy. siis kaikki tollanen vesi ja sit ne seinät. Missä vika? Jos joku tietäis ja auttais, et pääsisin vihdoinki pelaamaan vuosi sitte ostettua lisäosaa... Jos pitää kertoo tarkemmin yms nii kertokaa.
Auttakaa.. (koskee the sims 2)
5
465
Vastaukset
- lanneliike
Ei tule oikeestaan muuta mieleen, kuin että kantsii ainakin päivittää näytönohjaimen ajurit.
- lanneliike
korjattakoon mokani heti alkuun. Luulin että sulla on käytössä pc jolla pelailet tuota sims2, joten se mun edellinen viesti ei sitten pädekään millään tasolla.
Oiskos pelissä sitten jotain mahdollisesti vikaa?! Enpäs osaa neuvoa.- Bojojojoing...
Viskaa se sims kaivoon ja painu perään.
- Ripi
Bojojojoing... kirjoitti:
Viskaa se sims kaivoon ja painu perään.
Joo kiitos, sen teen.
- M.S K
Se on ihan sama kun mun serkulla the sims 2 matkoilla lisäosassa, siihen ei auta mikään. Se johtuu siitä ettei the sims 2 lemmikielämää-pelin kuuluisi toimia sun tietsikalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031625
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251424En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101028Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213799Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122733
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698