Takapuslat ja ohjaustehostin

Asian laita

Huollossa sanottiin, että auton taka-akselin puslat ovat kuluneet ja kannattaisi uusia ennen katsastusta. Alla on ollut kesän huonot renkaat, joiden aurauskulmat ovat tässä jonkin aikaa olleet päin honkia, niin onko tämä mahdollinen syy miksi puslat olisivat voineet kulua? Ajattelin tässä, kun alkoi kuulumaan natinaa jokaisessa pienessäkin töyssyssä, että kyseessä olisivat iskarit jotka natisevat, mutta voisiko syy olla juurikin kuluneissa puslissa?

Ohjaustehostinkin on alkanut hieman vuotamaan, niin osaisiko joku kertoa mihin hintaan huollossa tällaisen vian korjaavat?

5

2221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aas

aika paljon auton mallista ja korjauspaikasta.

• Asian laita

2000 vuoden Bora kyseessä ja ihan merkkihuollosta puhun.

• jotakin tietävä

kuluu aikaa myöten,kun ajaa huonoilla teillä.ei mikään mukava operaatio vaihtaa.ohjaustehostimen vaihdoin purkkaamolta 100€ tehostin ja tunti meni töihin

• Täältä

Venton taka-akselin puslat on vaihto kunnossa jossain 200tkm jälkeen. Oikean puoleinen on kohtalaisen helppo vaihtaa. Vasemman puoleinen vähän pahempi kun on jarrupaineensäädin tiellä. Säätimen kiinnitysruuvit on yleensä lujastikiinni, juuttuu alumiiniseen säätimeen, mutta jos ne saa auki ei paha vaihtaa. Puslat ei paljon maksa ja vaihto onnistuu pikkukorjaamollakin(ihan saman näköisiä oli merkkiliikkeen ja tarvikekaupan osat)

• Boraaja01

Kyllä noi puslat siellä natisee ja jos ne on todella kuluneet niin renkaasikin ovat kuluneet niiden takia.
      Borassa ei pysty säätämään takarenkaiden kulmia, mutta jos puslat ovat huonot, pääsee taka-aksila liikkumaan senverran että auto tuntuu epävakaalta ajaa ja renkaat kuluu miten sattuu. Koita heiluttaa autoa sivusuunnassa potkimalla esimerkiksi vetokoukkua. Todennäköisesti kuuluu natinaa ja auto liikkuu liikaa sivuttaissuunnassa.
      Itse jouduin vaihtamaan kyseiset puslat 150tkm kohdalla. Surkeita noi vw:n alkuperäiset puslat. Paremmat saa varaosa liikkeestä. Sama koskee etu kallistuksenvakaajan puslia, joiden kuluminen aiheuttaa ärsyttävän kolahtelun kun ajaa pienistä töyssyistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      67
      4256
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      66
      3942
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      113
      3783
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      75
      3144
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      86
      3072
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      63
      2357
    7. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      62
      1726
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1215
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1213
    10. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1192
    Aihe