Takapuslat ja ohjaustehostin

Asian laita

Huollossa sanottiin, että auton taka-akselin puslat ovat kuluneet ja kannattaisi uusia ennen katsastusta. Alla on ollut kesän huonot renkaat, joiden aurauskulmat ovat tässä jonkin aikaa olleet päin honkia, niin onko tämä mahdollinen syy miksi puslat olisivat voineet kulua? Ajattelin tässä, kun alkoi kuulumaan natinaa jokaisessa pienessäkin töyssyssä, että kyseessä olisivat iskarit jotka natisevat, mutta voisiko syy olla juurikin kuluneissa puslissa?

Ohjaustehostinkin on alkanut hieman vuotamaan, niin osaisiko joku kertoa mihin hintaan huollossa tällaisen vian korjaavat?

5

2163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aas

aika paljon auton mallista ja korjauspaikasta.

• Asian laita

2000 vuoden Bora kyseessä ja ihan merkkihuollosta puhun.

• jotakin tietävä

kuluu aikaa myöten,kun ajaa huonoilla teillä.ei mikään mukava operaatio vaihtaa.ohjaustehostimen vaihdoin purkkaamolta 100€ tehostin ja tunti meni töihin

• Täältä

Venton taka-akselin puslat on vaihto kunnossa jossain 200tkm jälkeen. Oikean puoleinen on kohtalaisen helppo vaihtaa. Vasemman puoleinen vähän pahempi kun on jarrupaineensäädin tiellä. Säätimen kiinnitysruuvit on yleensä lujastikiinni, juuttuu alumiiniseen säätimeen, mutta jos ne saa auki ei paha vaihtaa. Puslat ei paljon maksa ja vaihto onnistuu pikkukorjaamollakin(ihan saman näköisiä oli merkkiliikkeen ja tarvikekaupan osat)

• Boraaja01

Kyllä noi puslat siellä natisee ja jos ne on todella kuluneet niin renkaasikin ovat kuluneet niiden takia.
      Borassa ei pysty säätämään takarenkaiden kulmia, mutta jos puslat ovat huonot, pääsee taka-aksila liikkumaan senverran että auto tuntuu epävakaalta ajaa ja renkaat kuluu miten sattuu. Koita heiluttaa autoa sivusuunnassa potkimalla esimerkiksi vetokoukkua. Todennäköisesti kuuluu natinaa ja auto liikkuu liikaa sivuttaissuunnassa.
      Itse jouduin vaihtamaan kyseiset puslat 150tkm kohdalla. Surkeita noi vw:n alkuperäiset puslat. Paremmat saa varaosa liikkeestä. Sama koskee etu kallistuksenvakaajan puslia, joiden kuluminen aiheuttaa ärsyttävän kolahtelun kun ajaa pienistä töyssyistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe