Cim-mies

taitaa olla

pimahtanut lopullisesti. Hän varmaan saa jotain kiksejä kun tekstinsä pelmahtaa töllön ruudulle. Varjelkoon että hän on joskus ollut jonkun palkkalistoilla. Jos firman työntekijät ovat tuota tasoa, ei firmalla kovin hyvin voi mennäkään.

18

1204

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoituksensa

vaikuttaa jo vähän sairaalta. Sellaselta psykopaattiselta.

Oliko se saman fiman johtaja joka surmattiin siellä Ulvilassa?

• niin hän oli

töissä Luvatalla henkilöstön kehittämispäällikkönä Porissa.

• CIMseuraaja

• CIMseuraaja

Ketä tarkoitat? En löydä nimimerkkiä "Cim-mies" näistä kahdesta ketjusta?

Ketä siis tarkoitat?

• CIMseuraaja
      • omaa 2

persoonallisuutta ;D ?

• sinä sen tiedät

kuinka pitkään aikaan kukakin on kirjoitellut? Paitsi..., ellei se ole sisälläsi asuva toinen persoona, sinulla kun tuntuu noita persoonia riittävän ja mielikuvituksesikin on 2v. tasolla. Ei jumalauta oo ihme, että oot entinen yritysjohtaja. Mikä nappikauppa sulla oli? Oliko paljonkin työntekijöitä, vai oikeeko torikauppias?

• yritysjohtajien palsta
        sinä sen tiedät kirjoitti:

kuinka pitkään aikaan kukakin on kirjoitellut? Paitsi..., ellei se ole sisälläsi asuva toinen persoona, sinulla kun tuntuu noita persoonia riittävän ja mielikuvituksesikin on 2v. tasolla. Ei jumalauta oo ihme, että oot entinen yritysjohtaja. Mikä nappikauppa sulla oli? Oliko paljonkin työntekijöitä, vai oikeeko torikauppias?

joka kirjoittaja on jonkin sortin "johtaja".

• CIMseuraaja
        sinä sen tiedät kirjoitti:

Olen vain yksi henkilö. Eilisestä asti jokainen kommenttini on "CIMseuraaja" -nimimerkin alla. Ei ole mitään sisäistä toista persoonaa, ainakaan tietääkseni. Miten mielestäsi minulla olisi useampi persoona?

Työntekijöitäkö? Ei ollut yhtään. Toimin yksityisyrittäjänä ja olin firman ainut työntekijä. Että ainakin siinä mielessä voit olla huoletta, ettei kukaan ole joutunut olemaan koskaan käskytettävänäni.

• olen vain 1
        CIMseuraaja kirjoitti:

Olen vain yksi henkilö. Eilisestä asti jokainen kommenttini on "CIMseuraaja" -nimimerkin alla. Ei ole mitään sisäistä toista persoonaa, ainakaan tietääkseni. Miten mielestäsi minulla olisi useampi persoona?

Työntekijöitäkö? Ei ollut yhtään. Toimin yksityisyrittäjänä ja olin firman ainut työntekijä. Että ainakin siinä mielessä voit olla huoletta, ettei kukaan ole joutunut olemaan koskaan käskytettävänäni.

henkilö:D

• CIMseuraaja
        olen vain 1 kirjoitti:

henkilö:D

Oletko sinä se, joka aloittelee näitä CIM-aiheisia ketjuja?

Vai kirjoittelet vain jonkun toisen avaamiin ketjuihin?

• aloita näitä
        CIMseuraaja kirjoitti:

Oletko sinä se, joka aloittelee näitä CIM-aiheisia ketjuja?

Vai kirjoittelet vain jonkun toisen avaamiin ketjuihin?

ketjuja, mieluummin olisin vaikka se, joka lopettaisi. Puisevaa keskusteltavaa. Olen itsekin yrittäjä, enkä pidä tekstien sävystä ollenkaan, minun mielestäni työrauha niille, joilla töitä on.

• tuota?
        aloita näitä kirjoitti:

ketjuja, mieluummin olisin vaikka se, joka lopettaisi. Puisevaa keskusteltavaa. Olen itsekin yrittäjä, enkä pidä tekstien sävystä ollenkaan, minun mielestäni työrauha niille, joilla töitä on.

Yrittäjillä ei ole aikaa roikkua vuorokaudet ympäriinsä netissä.

• CIMseuraaja
        tuota? kirjoitti:

Yrittäjillä ei ole aikaa roikkua vuorokaudet ympäriinsä netissä.

Voi olla aikaa. Ei sitä tiedä minkä alan yrittäjä hän on.

Voi olla, että on mennyt vaikka kuudeksi töihin ja siksi toi vastaus on kirjoitettu tosi aikaisin.

tai sitten tyyppi omistaa jonkun ravintolan joka on auki yömyöhään ja siksi kirjoittelee aamuyöllä.

• yrittäjä ja
        CIMseuraaja kirjoitti:

Voi olla aikaa. Ei sitä tiedä minkä alan yrittäjä hän on.

Voi olla, että on mennyt vaikka kuudeksi töihin ja siksi toi vastaus on kirjoitettu tosi aikaisin.

tai sitten tyyppi omistaa jonkun ravintolan joka on auki yömyöhään ja siksi kirjoittelee aamuyöllä.

poikkean sivustolla vain aamuisin. Täällä siis kirjoittelee muutkinkuin minä ja sinä. Ja taas on mentävä, joten päivänjatkoja vaan.

• CIMseuraaja
        yrittäjä ja kirjoitti:

poikkean sivustolla vain aamuisin. Täällä siis kirjoittelee muutkinkuin minä ja sinä. Ja taas on mentävä, joten päivänjatkoja vaan.

Yrittäjän arki on rankkaa. Pitkää päivää ja kova vastuu. Työt pitää tehdä hyvin, että asiakas on AINA tyytyväinen. Tienata voi toki kohtuullisen kivasti, mutta työtä on paiskittava...

Kaikkea hyvää ja mukavat syksyn alut sinulle!

• on, että Cim-seuraaja

ja Cimiä kuukausia provosoinut henkilö on yksi ja sama, pyrkii nyt uudella tavalla toimimaan, vaan jäljet ei tuolla tavoin peity.

• CIMseuraaja

Kiitos, sain hyvät naurut!

Nyt Cim-keskustelu on loppunut aika hyvin. Arvaas miksi?

Taisi Big Brother alkaa ja se voittaa jopa Cimcorpin kiinnostavuudessa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      87
      1496
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1135
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      114
      1089
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      65
      1044
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      68
      921
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      66
      875
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      251
      867
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      32
      787
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      751
    Aihe