Millainen on BDF kiinnitys? merikontin,jalkalavan ja kiilatappi kiinnityksen olen nähnyt mutta toi BDF on mulle ihan mysteeri vaikka vaikuttaa yleiseltä ratkaisulta eurooppalaisissa rahtiautoissa.
BDF kontin
4
3448
Vastaukset
- outo´´
oli minullekin mutta pieni googlaus auttoi. Tässä yhteydessä sillä tuskin tarkoitetaan Bahrainin puolustusvoimia joten http://autoline-eu.co.uk/sales_full.php?code=08072506101024982300 voisi olla lähempänä. Jonkinlainen konttilukko/kiilatappiviritys tuo näkyisi olevan.
- konttilukoilla
Kyseessä jalkalava joka kiinnitetään alustaan konttilukoilla.
Kiinnityspisteet samat kuin 20 jalan merikontissa.
Lavat/korit useimmiten 7,15; 7,45 tai 7,82m pituisia kinnityspisteet jää symmetrisesti keskelle.
Kuvassa näkyvät kiilatapin näköiset on ohjausrullat jotta auto helpompi ajaa tasan oikealle kohdalle alle.
Rungon sisäreunan leveys n. 600 mm.
On nykyään Suomessakin pieyrittäjillä melko yleinen, koska korit suurten sarjojen vuoksi edullisempia mitä suomessa tehdyt.
Itsellänikin tuon edullisuuden vuoksi käytössä, vaikka en jalkalavaa tarvisikaan.
Tulee halvemmaksi ostaa sarjatyö kori BDF-jalkalavana ja tehdasvalmis BDF-auto kun mitä teettää kiinteä kori Suomessa.
Jos tarvii vaikka muuttaa kylmäauto kapelliautoksi niin muutos vie vartin jos on molemmat lavat olemassa.- kiinnitys
lähteekö ohjainrullat jotenkin irti jos vaikka tulis hinku merikontin tms tasapohjaisen kuorman ajoon vai onko rullat pituussuunnassa siten että kontin voi laskea päälle? konttipalkit näyttivät myös melko "hentoisille" jos koko paino lepää lukkojen päällä eikä ota keskeltä pohjasta tukea kuten ainakin kärryissä näyttää ottavan. lieneekö palkit vanhoissa vääntyneet? vai joustavatkohan tarpeenmukaan että merikontti ottaa tukea muös keskemmältä.
- yksityiskohtia
kiinnitys kirjoitti:
lähteekö ohjainrullat jotenkin irti jos vaikka tulis hinku merikontin tms tasapohjaisen kuorman ajoon vai onko rullat pituussuunnassa siten että kontin voi laskea päälle? konttipalkit näyttivät myös melko "hentoisille" jos koko paino lepää lukkojen päällä eikä ota keskeltä pohjasta tukea kuten ainakin kärryissä näyttää ottavan. lieneekö palkit vanhoissa vääntyneet? vai joustavatkohan tarpeenmukaan että merikontti ottaa tukea muös keskemmältä.
Ohjain rullat lähtee irti, jos tulis mieleen ajaa merikonttia välillä.
Monet Suomalaiset on myös lisänneet auton varustukseen kynsilukot ja vaihtoehtoisen paikan ohjain rullille jos tulee mieleen ajaa samalla autolla suomalais järjestelmän mukaisia jalka- lavoja.
Kontilukon sisältävät poikki palkit on tukevat, ei taivu, mutta yleensä rungon päällä konttia varten tukipisteet myös lukkojen välillä ja takimmaisen palkin taka puolella.
Yleensä BDF-jalkalavojen rungot melko kevyet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405655
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2244611Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️424562Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264352Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?734340Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1603815- 963212
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.233075Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273072Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill102170