Aiemmassa keskustellussa tuli ilmi että merkkituotteet ovat suht kalliita Bangkokissa. Eräs tuttavani, kertoi niiden olevan huomattavasti halvempia Suomen hintoihin verrattuna! Ja onko totta, ettei aitojakaan vaatteita ole isoja kokoja (naisten M/L)? Kiitos vastauksista etukäteen!
Merkkituotteet
1
646
Vastaukset
- ikä ja koko
Itsekin jo oikeastaan vastasit kysymykseesi. Eli kun aidot tuotteet Thaimaassa ovat sanojasi käyttäen "suht kalliita", niin sehän tarkoittaa "suhteellisen kalliita" ja se taas tarkoittaa että ovat "kalliita suhteessa muuhun hintatasoon" siellä! Sen sijaan suhteessa Suomen hintatasoon ne voivat kuitenkin olla edullisempia (kuin Suomessa). Näinhän se menee. En tosin ole käynyt vertaamassa esim. Louis Vuittonin kaupun hintoja Bangkokissa ja Helsingissä, joten ihan millintarkkaa analyysia en osaa tehdä. Mutta merkkivaatteiden kanssa varmaan pääsääntö on se, että sieltä löydät halvemmalla usein (ei aina) ja etenkin jos satut johonkin lukuisista, lähes aina käynnissä olevista, alennusmyynneistä!
Edullisemman luokan merkkivaatteet kuten vaikkapa Camel Active tai Lacoste ovat siellä Suomea halvempia.
Itse olen kokoa 44 ja täytyy sanoa, että ihan helppoa ei ole ollut vaatteita löytää. Mutta kyllä M ja L kokoja on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631443Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on561247Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241229Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141130- 1261068
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994- 42939
- 72905
- 73899