mitenkä saan karkoittettua myyrät puutarhasta?sinne on ilmestyny muutamia kekoja,luulisin maamyyrän tekosiksi.antakaa vinkkejä.syökö ne omenapuun juuret?rungot on kyllä suojattu.
Vastaukset 3
- miriam
niin eivät vahingoita omppuja. Luin jonkun henkilön saaneen myyrät pois pihaltaan valkosipuleista tekemällään tahnalla. Oli muusannu ne tehosekoittajalla ja lusikoinut massaa joka kolosta sisään ja tampannut sit aukon tiukasti kiinni. Vois kokeilla, mut kuulema kannattaa käyttää jotain heng.suojainta tekovaiheessa =)...
- myyriä
kyllä voisin uhrata muutaman valkosipulin hyvän idean takia,vaikka väititkin et ne haisee mulle ne on kyll herkkua,siis valkosipulit.mutta kiitti yritän kokeilla.
- miriam
myyriä kirjoitti:
kyllä voisin uhrata muutaman valkosipulin hyvän idean takia,vaikka väititkin et ne haisee mulle ne on kyll herkkua,siis valkosipulit.mutta kiitti yritän kokeilla.
oikein muistan, niin ainakin se yksi ruokalusikallinen sitä valkosipulitahnaa piti laittaa per kolo...Ehkä joutuu vähän vedellä laimentamaan, ettei tule liian paksua mössöä. Onnea yritykselle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1611536Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1381208Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 66805
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 52700
- 46695
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187578