mitenkä saan karkoittettua myyrät puutarhasta?sinne on ilmestyny muutamia kekoja,luulisin maamyyrän tekosiksi.antakaa vinkkejä.syökö ne omenapuun juuret?rungot on kyllä suojattu.
aapuva
3
269
Vastaukset
- miriam
niin eivät vahingoita omppuja. Luin jonkun henkilön saaneen myyrät pois pihaltaan valkosipuleista tekemällään tahnalla. Oli muusannu ne tehosekoittajalla ja lusikoinut massaa joka kolosta sisään ja tampannut sit aukon tiukasti kiinni. Vois kokeilla, mut kuulema kannattaa käyttää jotain heng.suojainta tekovaiheessa =)...
- myyriä
kyllä voisin uhrata muutaman valkosipulin hyvän idean takia,vaikka väititkin et ne haisee mulle ne on kyll herkkua,siis valkosipulit.mutta kiitti yritän kokeilla.
- miriam
myyriä kirjoitti:
kyllä voisin uhrata muutaman valkosipulin hyvän idean takia,vaikka väititkin et ne haisee mulle ne on kyll herkkua,siis valkosipulit.mutta kiitti yritän kokeilla.
oikein muistan, niin ainakin se yksi ruokalusikallinen sitä valkosipulitahnaa piti laittaa per kolo...Ehkä joutuu vähän vedellä laimentamaan, ettei tule liian paksua mössöä. Onnea yritykselle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774422Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112333- 1681517
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431456- 1211311
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721149Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81126- 611048
- 35956