aapuva

myyriä

mitenkä saan karkoittettua myyrät puutarhasta?sinne on ilmestyny muutamia kekoja,luulisin maamyyrän tekosiksi.antakaa vinkkejä.syökö ne omenapuun juuret?rungot on kyllä suojattu.

3

314

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miriam

niin eivät vahingoita omppuja. Luin jonkun henkilön saaneen myyrät pois pihaltaan valkosipuleista tekemällään tahnalla. Oli muusannu ne tehosekoittajalla ja lusikoinut massaa joka kolosta sisään ja tampannut sit aukon tiukasti kiinni. Vois kokeilla, mut kuulema kannattaa käyttää jotain heng.suojainta tekovaiheessa =)...

• myyriä

kyllä voisin uhrata muutaman valkosipulin hyvän idean takia,vaikka väititkin et ne haisee mulle ne on kyll herkkua,siis valkosipulit.mutta kiitti yritän kokeilla.

• miriam
        myyriä kirjoitti:

kyllä voisin uhrata muutaman valkosipulin hyvän idean takia,vaikka väititkin et ne haisee mulle ne on kyll herkkua,siis valkosipulit.mutta kiitti yritän kokeilla.

oikein muistan, niin ainakin se yksi ruokalusikallinen sitä valkosipulitahnaa piti laittaa per kolo...Ehkä joutuu vähän vedellä laimentamaan, ettei tule liian paksua mössöä. Onnea yritykselle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      280
      1117
    2. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      256
      932
    3. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      910
    4. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      100
      846
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      99
      789
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      73
      788
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      107
      659
    8. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      566
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      541
    10. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      11
      450
    Aihe