ylex foorumi

misssä

Mihin vanha kunnon Ylex forde on kadonnut???
:o

16

1056

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yle X:n foorumin krakkaaja

On hpgurun syytä, kun krakannut pois yle x:n foorumin webdavilla.

• tähhhd

täh, mitä?

• Yle X:n keskustelupalstan
        tähhhd kirjoitti:

täh, mitä?

Kuka on sitten krakannut pois yle x:n keskustelupalstan.

• minäkin...

Ajattelin juuri tulla kysymään täältä, että tietääkö joku mihin hittoon se keskustelupalsta on kadonnut. Näemmä olit ehtinyt ensin kysyä, mutta vastaus kyllä oli luokaton. Joten....

missä YleX:n keskustelupalsta???

• jessöör

YleX:n keskustelupalsta lopetettiin.
        YleX uudisti nettisivunsa ja päätti samalla yhdistää X-Stagen ja keskustelufoorumin. Tulos on epämääräinen tägimaailma, josta ei löydä hakemallakaan mitään. Kaikkein vähiten keskustelua.

Keskustelupalstan piti jäädä nettiin edes luettavaksi, mutta toisin kävi. Se lopetettiin ja sitten se vain katosi.

• muuallak
        jessöör kirjoitti:

YleX:n keskustelupalsta lopetettiin.
        YleX uudisti nettisivunsa ja päätti samalla yhdistää X-Stagen ja keskustelufoorumin. Tulos on epämääräinen tägimaailma, josta ei löydä hakemallakaan mitään. Kaikkein vähiten keskustelua.

Keskustelupalstan piti jäädä nettiin edes luettavaksi, mutta toisin kävi. Se lopetettiin ja sitten se vain katosi.

"Keskustelupalstan piti jäädä nettiin edes luettavaksi, mutta toisin kävi. Se lopetettiin ja sitten se vain katos."

näin kävi Radio Helsingin palstan kanssa. hirvittävä määrä monen vuoden aikana kertynyttä arvokasta tietoa tuhottiin.

• ERäsfordelainen

Osa Ylex Foorumin porukasta siirtyi johonkin toiseen palveluun, missä foorumi toimi Forde-nimellä. En muista tätä palvelua, mutta se oli sellainen, missä oli erilaisia foorumeja. Sitten tämäkin sivusto lopetettiin ja Forde katosi taivaan tuuliin - ainakin minulta.

Onko kenelläkään havaintoja Fordesta sittemmin?

• tallessa_on

Mun Forddi on tallissa.

• muistan.kyllä

Muistan tuon jostain vuodelta 2003. Oli kyllä niin sisäänpäin kääntynyttä meinikiä ja kritiikkiä sietämätöntä YleX-fanitusta, että. Jopa forumin ylläpitäjät, eli YleX:n henkilökuntaan kuuluvat dissasivat siellä uusia käyttäjiä, jotka antoivat jotain kriittistä palautetta YleX:ää kohtaan. Ylläpidon kommentit olivat "Päätit sitten rekisteröityä kertoaksesi tämän?" -tyylisiä. Forumilla ei saanut sanoa kanavasta mitään negatiivista. Sittemmin foorumilta lopetettiin koko "Palaute"-osio, koska YleX ei sietänyt kriittistä palautetta. Ei siellä koskaan mitään asiatonta ollut, mutta eivät vain halunneet kuulla mitään mielipiteitä esim. soittolistoista tai juontajista. Ihan naurettavaa paskaa ja hyvä että lopetettiin.

• Räkänokille_keskaria
        muistan.kyllä kirjoitti:

Muistan tuon jostain vuodelta 2003. Oli kyllä niin sisäänpäin kääntynyttä meinikiä ja kritiikkiä sietämätöntä YleX-fanitusta, että. Jopa forumin ylläpitäjät, eli YleX:n henkilökuntaan kuuluvat dissasivat siellä uusia käyttäjiä, jotka antoivat jotain kriittistä palautetta YleX:ää kohtaan. Ylläpidon kommentit olivat "Päätit sitten rekisteröityä kertoaksesi tämän?" -tyylisiä. Forumilla ei saanut sanoa kanavasta mitään negatiivista. Sittemmin foorumilta lopetettiin koko "Palaute"-osio, koska YleX ei sietänyt kriittistä palautetta. Ei siellä koskaan mitään asiatonta ollut, mutta eivät vain halunneet kuulla mitään mielipiteitä esim. soittolistoista tai juontajista. Ihan naurettavaa paskaa ja hyvä että lopetettiin.

Mikset itse juontaisi, niin saisimme vittuilla ja nauraa sinulle!

• muistan-kyllä
        Räkänokille_keskaria kirjoitti:

Mikset itse juontaisi, niin saisimme vittuilla ja nauraa sinulle!

Kuka sanoi, että siellä vittuiltiin ja naurettiin? Ei kriittisen palautteen antaminen tarkoita sitä, että pitää itse osata tehdä paremmin. Harva elokuva-arvostelija osaa itse tehdä paremman elokuvan, kuin minkä on arvostelussaan lytännyt, tai levy-arvostelija paremman levyn. Joten miksi aina tuo ainainen "mene itse tekemään paremmin" -kommentti, kun jotain arvostelee.

• eisenoinmenny
        muistan.kyllä kirjoitti:

Tämä ei kyllä ihan pidä paikkansa.

Itse muistan ainakin, että paria YLEX-toimittajaa haukuttiin siellä oikein olan takaa. Maria Hintikka oli yksi, ja toinen oli Johannes, joka sittemmin vaihtoi nimensä (Nicolas tms. muka-hienoa) ja kolmas oli se laulaja, Passionworksin solisti, Harriet.

• virallinen-nimi
        eisenoinmenny kirjoitti:

Tämä ei kyllä ihan pidä paikkansa.

Itse muistan ainakin, että paria YLEX-toimittajaa haukuttiin siellä oikein olan takaa. Maria Hintikka oli yksi, ja toinen oli Johannes, joka sittemmin vaihtoi nimensä (Nicolas tms. muka-hienoa) ja kolmas oli se laulaja, Passionworksin solisti, Harriet.

Nicolas on yksi Johannes Voutilaisen virallisista etunimistä. Ihminen voi itse päättää mitä virallisista etunimistään käyttää kutsumanimemään. Nimeä ei tarvitse mitenkään "vaihtaa", eikä ilmoittaa virallisesti mihinkään, jos haluaa alkaa käyttämään kutsumanimenään jotain toista virallisista nimistään.

• munfoorumi

Forde löytyy nykyään munfoorumilta.

• Anonyymi

Se on kadonnut Avioero puhe mania väkivalta ja shdisteleva poliisin väkivalta virus puhelin palveluksi

• Anonyymi

Jodelin @ylex -kanavalla jatkuu sama meininki. Sisäänpäinkääntynyttä pyyntetöntä fanitusta ja kritiikkiä ei siedetä. Mitään negatiivista ei saa sanoa, tai siellä tuomitaan se heti "kiusaamiseksi". Naurettavaa paskaa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2648
    2. 164
      2081
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      116
      1341
    4. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1306
    5. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1256
    6. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      29
      1194
    7. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1161
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1142
    9. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1119
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      84
      1078
    Aihe