Mistähän löytäisi kehdon/kori sängyn vauvalle.

jjjjjjoooo

Heippa kyselisin sellaista että mistä löytäisimme vauvalle Kehdon/korisängyn. tiedättekö jonkun firman joka myy sellaisia. toivon asiallisia ehdoituksia

13

7730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nintukka

Itse ostin vaunula.fi sivuilta.sellaisen pyörillä olevan korkean kehdon.Taisi niillä olla ihan perinteisiäkin kehtoja.
      Googleta kehto niin myyjiä varmaan löytyy useampikin :)
      Babystyle.fi sivuilla taisi olla kans.

• Orvokki_...

Kehtoja myydään vähän. Itselläni sukulaisen tekemä kehto, aivan ihana (persoonallinen), käsityötä. Vauva oppi nukahtamaan kehtoon todella nopeasti.

Mitäköhän puusepät pyytää hintaa, jos teettää kehdon? tai joku tuttu joka harrastaa puutöitä?

• myynnissä

Minulla on myynnissä puusepän tekemä kehto.
      Hinta 100 euroa. Väri petsattu ruskea.
      Käytetty, mutta siisti.

[email protected]

• sokeain myymälä

Perinteinen rottinkikori vauvalle löytyy sokeain myymälästä.

• itse ostin

Löytyy hakusanalla ensisänky, korisänky, rottinkisänky, vauvansänky. Sieltä saa myös hyvää ja edullisesti! Olen oikein tyytyväinen ostokseeni =)

• mieeeeeeeeeeeeeee

Jos joku kaipailee perinteisiä vauvan kehtoja niin täältä löytyy:

www.jokopuutyot.com

Löytyy myös perinteisiä keinuhevosia sekä etenkin poikien makuun myös moottoripyörä keinuja !

• funbebe
    • godmama
    • puutöitä

olen myös joskus etsinyt kehtoja netistä, eikä niitä oikein löytynyt. Nyt minulla on oma verstas ja pystyn tekemään sellaisen itse. Asiakkaan mittojen ja väritoiveiden mukaan.

• Ei tarvetta

Täällä olis kehto n.70 cm lattiasta koko 80 x 50 cm keinuva ,omat jalat, ei lattialla oleva, hyväkuntoinen,

• rapu

Hei,
      etsittekö vielä vauvalle sänkyä, minulla olisi sellaiset, voisin myydä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      328
      7965
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      0
      2340
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2216
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1886
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1462
    6. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1307
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1301
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      173
      1260
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1240
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1107
    Aihe