Heippa kyselisin sellaista että mistä löytäisimme vauvalle Kehdon/korisängyn. tiedättekö jonkun firman joka myy sellaisia. toivon asiallisia ehdoituksia
Mistähän löytäisi kehdon/kori sängyn vauvalle.
13
7760
Vastaukset
- Nintukka
Itse ostin vaunula.fi sivuilta.sellaisen pyörillä olevan korkean kehdon.Taisi niillä olla ihan perinteisiäkin kehtoja.
Googleta kehto niin myyjiä varmaan löytyy useampikin :)
Babystyle.fi sivuilla taisi olla kans. - Orvokki_...
Kehtoja myydään vähän. Itselläni sukulaisen tekemä kehto, aivan ihana (persoonallinen), käsityötä. Vauva oppi nukahtamaan kehtoon todella nopeasti.
Mitäköhän puusepät pyytää hintaa, jos teettää kehdon? tai joku tuttu joka harrastaa puutöitä? - myynnissä
Minulla on myynnissä puusepän tekemä kehto.
Hinta 100 euroa. Väri petsattu ruskea.
Käytetty, mutta siisti.
[email protected] - sokeain myymälä
Perinteinen rottinkikori vauvalle löytyy sokeain myymälästä.
- itse ostin
Löytyy hakusanalla ensisänky, korisänky, rottinkisänky, vauvansänky. Sieltä saa myös hyvää ja edullisesti! Olen oikein tyytyväinen ostokseeni =)
- mieeeeeeeeeeeeeee
Jos joku kaipailee perinteisiä vauvan kehtoja niin täältä löytyy:
www.jokopuutyot.com
Löytyy myös perinteisiä keinuhevosia sekä etenkin poikien makuun myös moottoripyörä keinuja !
- funbebe
Artecomin verkkokaupassa on myynnissä vauvan korisänkyjä ja korisängyn tarvikkeita: http://www.artecom.fi/vauvan-sangyt-vuodevaatteet-c-74.html
- godmama
Heipp,
Vauvan korisänkyjä löytyy esim. Artecomin verkkokaupasta.
Tässä linkki: http://www.artecom.fi/vauvan-nukkuminen-c-74.html
Terkuin,
Miranna Artecomista :) - puutöitä
olen myös joskus etsinyt kehtoja netistä, eikä niitä oikein löytynyt. Nyt minulla on oma verstas ja pystyn tekemään sellaisen itse. Asiakkaan mittojen ja väritoiveiden mukaan.
- Ei tarvetta
Täällä olis kehto n.70 cm lattiasta koko 80 x 50 cm keinuva ,omat jalat, ei lattialla oleva, hyväkuntoinen,
- rapu
Hei,
etsittekö vielä vauvalle sänkyä, minulla olisi sellaiset, voisin myydä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64185Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va972327Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J611009Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186880Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38871- 47864
- 34831
- 36796
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35782