Minkä pituinen Anitra Ahtola

Pätkä vai eiiiii

12

2167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missiaikoina

Ei mikään ihan pätkä.

• Pätkä vai eiiiii

kuvasta vaikka kenkien korot tietysti vaikuttavat, paljonko näillä on pituuseroa kun ei oteta Janatuisen töyhtöä mukaan? Olis mielenkiintoista oppia arvioimaan kuvista mittoja.

• tuo anitra on

varmaankin 190 kerran seisoin vieressä ja olen 170, oli noin 20 cm pidempi, mutta tuo mies näyttää ihan kääpiöpullukalta olisiko 160, eikös nyt noin iso nainen olisi voinut ottaa vaikka koristähden. Tuo näyttää niin kamalta. Minäkin etsin ainakin vähintään 175 cm miehiä halua olla kaunis ja haluttava mieheni rinnalla, enkä mikään jättiläisen torso.

• Huumoria
        tuo anitra on kirjoitti:

varmaankin 190 kerran seisoin vieressä ja olen 170, oli noin 20 cm pidempi, mutta tuo mies näyttää ihan kääpiöpullukalta olisiko 160, eikös nyt noin iso nainen olisi voinut ottaa vaikka koristähden. Tuo näyttää niin kamalta. Minäkin etsin ainakin vähintään 175 cm miehiä halua olla kaunis ja haluttava mieheni rinnalla, enkä mikään jättiläisen torso.

useamman kerran ja lyhyt on. Itse olen 161cm ja ei ole kyllä minua paljoa pidempi. Hassun näköinen pariskunta;)

• oli kyllä tuo
        tuo anitra on kirjoitti:

rouva, seisoin kerran vieressä ja täytyy nolona myöntää.. katseeni osui kaulaan ja olen minäkin missimitteloita käynyt. On todellakin jättiläinen ja mies normaalimittainen

• henkkaaaa
        oli kyllä tuo kirjoitti:

rouva, seisoin kerran vieressä ja täytyy nolona myöntää.. katseeni osui kaulaan ja olen minäkin missimitteloita käynyt. On todellakin jättiläinen ja mies normaalimittainen

niin söpöliini poju.

• Aniitra

On tullut sen verran lähellä oltua että 183 cm mittaisena tiedän,,,,,,,On muuten kuvaan verrattune eri ihminen kun hänet näkee talvisin Levin rinteissä ja kaupoissa. 1,5 kg pakkelia lisätty tuohon kuvaan!

• never ever

ole alle 180, itse ole 190cm ja korkkarit jalassa oli rouva ehkä 5 senttiä pidempi. Joten , eikös se naiset niin ole, että korkkarit yleensä 7cm niin sellaiset 187-188 pitkä ehkä. Mutta tosi laiha on.

• Anitraa ja miestä nimittäin

Tuollaiset pituus-erojutut on kyllä sellanen asia että ne haittaa kaikkein eniten muita ihmisiä, ei pariskuntaa itseään! Kaksi ihmistä voi olla kimpassa todella onnellisia ja heillä saattaa olla täysin tasapainoinen, tasaveroinen & intohimoinen suhde, vaikka nainen olis lehmänkokoinen ja mies hiiren!

• ja tässäkin

tapauksessa selvää, että anitra se lehmänkokoinen ja mies hiiren. Hauskan ja naurettavan näköinen pari.

• minä 177
        ja tässäkin kirjoitti:

tapauksessa selvää, että anitra se lehmänkokoinen ja mies hiiren. Hauskan ja naurettavan näköinen pari.

Anitra on noin 175 cm maximissaan, useasti nähnyt. Saattaa käyttää korkeita kenkiä, jolloin näyttää pidemmältä. Ukko varmaan sellainen 175-senttinen maksimissaan, tai ainakin sanoo olevansa vaikka ois vaan 170...Joten ei tosiaan ole mikään 190-senttinen. Todella hoikka ja treenattu, ei miään laihanlöysä.

• Majakka ja perävaunu.
        minä 177 kirjoitti:

Anitra on noin 175 cm maximissaan, useasti nähnyt. Saattaa käyttää korkeita kenkiä, jolloin näyttää pidemmältä. Ukko varmaan sellainen 175-senttinen maksimissaan, tai ainakin sanoo olevansa vaikka ois vaan 170...Joten ei tosiaan ole mikään 190-senttinen. Todella hoikka ja treenattu, ei miään laihanlöysä.

tuo mies voi olla mikään 175 cm eikä edes 170 cm. Vaikka olis minkälaiset korkkarit Anitralla jalassa niin tuo mies on korkeintaan 162 cm. Ei tuo mieskään varmaan sukkasillaan ole tuossa kuvassa. Jos mies olis 175 cm ja Anitra 175 cm ja lisäksi korkkarit jalassa niin korkkareiden pitäis olla ainakin 20 cm korkeat ja Anitra olis 195 cm niiden kanssa! Kuvan mukaan on ylikin 20 cm pituuseroa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe