Pitäisi saada lämmitettyä mökkityömaalla ensi talvena valopetroolilämmittimellä(Wallas).
Tietäisikö kukaan, mistä saisi ostettua 200 l erissä valopetroolia tai lämmityspetroolia? Millähän hinnalla? Olisin ikuisesti kiitollinen tiedoista.
Olen yrittänyut etsiä, mutta huonolla menstyksellä.
Mistä valopetroolia
21
8926
Vastaukset
- biltema:-)
:-):-)
- tuolta
- sieltä.
erissä :??? kirjoitti:
myydä kukaan?
http://www.s-taroil.fi/tuotekuvat/jpeg/polttonesteet.jpgEnnen ainakin 200 litran tynnyreissä sitä sai ostaa.
- näpertelyltä
ja paikat haisemaan kanssa. eikös asuntovaunu ja sen kaasulla toimivat vermeet mahtuisi tontilles.
- toimii..
myös polttoöljyllä ja dieselillä, tosin tehot eivät ole yhtä hyvät kuin valopetroolilla, mutta tulee halvemmaksi.
- Mökin lämmittäjä
Jos teho/polttoaineen lämpöarvo on huonompi, vaikka olisi halvempaa...saman mökin lämmitys voi tulla kalliimmaksi käyttämällä halvempaa polttoainetta.
Pitäisi vaan kysyä, mistä jotain saa , ilman perusteluja. Ei tulisi näitä fiksuja vastauksia jotka eivät vastaa itse kysymykseen... Mökin lämmittäjä kirjoitti:
Jos teho/polttoaineen lämpöarvo on huonompi, vaikka olisi halvempaa...saman mökin lämmitys voi tulla kalliimmaksi käyttämällä halvempaa polttoainetta.
Pitäisi vaan kysyä, mistä jotain saa , ilman perusteluja. Ei tulisi näitä fiksuja vastauksia jotka eivät vastaa itse kysymykseen...NESTE tekee kaikki kamat Suomessa ja myöskin myy niitä sekä vähittäin että tukussa.
Olen esimerkiksi ostanut 2-T öljyä 30 litran tynnyrissä kun ei tuo pikkupullojen hävittäminen ole hauskaa. Maksavat vielä pirut paljon rahaa ja ovat yhden käyttökerran jälkeen ikävän sottaista ongelmajätettä.- sittenkin
Mökin lämmittäjä kirjoitti:
Pitäisi vaan kysyä, mistä jotain saa , ilman perusteluja. Ei tulisi näitä fiksuja vastauksia jotka eivät vastaa itse kysymykseen...Nesteeltä, se tekee ne kaikki litkut, toiset vaan purkittavat. Mikäli päädyt tupaöljyyn eli dieseliin, valitse talvilaatu, kun kesäplaatu (-3) ei tule purkistasi ulos pakkasella. Toinen seikka on, kandeeko möksää edes moisilla vehkeillä lämmittää. Myy pois ja osta parempi sähkölinjan alta.
- wallaksen omistaja..
Mökin lämmittäjä kirjoitti:
Pitäisi vaan kysyä, mistä jotain saa , ilman perusteluja. Ei tulisi näitä fiksuja vastauksia jotka eivät vastaa itse kysymykseen...kalliimmaksi lämmittää valopetroolilla. Tehohävikki ei ole niin suuri verrattuna löpöön.
Mutta jos haluaa tehdä asiat vaikeammalla ja kalliimmalla tavalla niin senkun... - kekekekekekeke
wallaksen omistaja.. kirjoitti:
kalliimmaksi lämmittää valopetroolilla. Tehohävikki ei ole niin suuri verrattuna löpöön.
Mutta jos haluaa tehdä asiat vaikeammalla ja kalliimmalla tavalla niin senkun...Meinaatko, että jos valopetroolia saisi 200 litran eränä vaikkapa 1,5 €/litra, että tulisi kalliimmaksi kuin dieselillä? Puuilo myy 10 litran tonkan 19,90 €, joten uskoisin, että tukkuhinta voisi olla jopa alle 1,5 €/litra
- on meitä
mitä järkeä ja miksi ei voi rakentaa kesällä?
- wuosia pelannut
wallas tarttee aina talvipolttoöljyt toimiakseen kunnolla. kannattaa muuten olla sitten aina ylimääräinen matto ja vaihtaa se joka vuosi.
- sitäkäytän
Nesteen Liave 220 ta 230 on just sitä valopetroolia jota kaipaat ja saa 200 l tynnyrissä. Sitä myydään liuotinaineena
- ÖÖömm:.?!+
.
Onko se poltettavaksi tarkoitettu, ettei vain leviä myrkyllisiä kaasuja ympäristöön???
Google Tietäjä ei tunnistanut kyseistä ainesta
. - sitäkäytän
ÖÖömm:.?!+ kirjoitti:
.
Onko se poltettavaksi tarkoitettu, ettei vain leviä myrkyllisiä kaasuja ympäristöön???
Google Tietäjä ei tunnistanut kyseistä ainesta
.Kyllä on , se on valopetroolia mutta myydään eri nimellä. Itse olen käyttänyt 10 v ja olen tarkistanut asian myöskin nesteeltä
- sitäkäytän
sitäkäytän kirjoitti:
Kyllä on , se on valopetroolia mutta myydään eri nimellä. Itse olen käyttänyt 10 v ja olen tarkistanut asian myöskin nesteeltä
http://www.vaellusnet.com/turinat/viewtopic.php?p=163656
Tässä jotain jutuntynkää asiasta . Tuon alemman jäätymispisteen olen huomannut , ei syttynyt kamina kun oli yli -20c pakkasta , mutta se on pieni kiusa
- lentojätkäkänkää
Onpas vanha keskusteluketju nostettu ylös.
Asiaan. Wallaksessa kannattaa polttaa polttoöljyä. On edullista ja saa joka paikasta. Palokaasut menevät ulkoilmaan, joten hajulla ei ole merkitystä. Karstaa enemmän kuin valopetrooli. Karstasta pääsee eroon puhdistamalla polttimen.
Edullista valopetroolia saa, kunhan omistaa lentokoneen. Silloin voi ostaa A1 lentokonepetroolia. Lentokoneen voi ostaa varallisuuden mukaan.- Anonyymi
Ei se polttoöljy sovi kaikkiin Wallaksen lämmittimiin!!!!
- Anonyymi
Sama täällä ostaisin 300 l jos jostain saisi.
Mahtaisiko jakeluautolla tuoda jos ostaisi 5000 litraa. - Anonyymi
Pienempiä 10-20 litran nassikoita saa vaikka rautakaupoista rai Tokmannista, Puuilosta yms.
Kallista lämmittämistä. Kasvihuonekin lämpenee sähköllä halvemmalla syksyisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107171Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541126Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411061Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009