Miten kauan luonnontieteellisessä gradun tekoon yleensä menee? Miten lähellä se 6 kk on totuutta? Kohta pitäisi aloittaa eikä ole enää muita kursseja hidastamassa..
Kauanko gradua tehdään?
keskimäärin
2
650
Vastaukset
- Opiskellut 76
6kk on aika lailla minimi, jos labratöitä on mukana. Yhdellä opiskelutoverillani tosin meni pelkästään labroihin tuo 6kk kun dna:ta ei meinattu saada ikivanhoista näytteistä ensiyrittämillä puristettua.
Itselläni meni 1,5 kk tilastojen pyöritykseen ja 6 kk kirjoittamiseen. Tosin tämä kaikki jaottui kolmelle vuodelle. - ihan hyvä arvio
Itse tein 9 kuukautta, mutta olisin sen pykänny nopemmin, mutta sain palkaa gradusta,joten ei ollut kiirettä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996