Herra herätti !

Profeetta 3

Ja sanoi: Kirjoita heille Minä Jeesus Kristus elän ja tulen pian hakemaan omiani.

Minä tahdon jokaisen lihan nöyrtyvän, kokosydämiseksi uskoliseksi Minulle.

Pyydä Jeesuksen tulemista, ja tempelin rakentamista omaan sydämeesi.

Voit varmistua siitä, että kasvat kipujen kautta Kristuksen ruumiin jäseneksi.

Ei ole helpoa kasvaa sielullisuudesta, mutta se on ainoa oikea tie kohti Jeesuksen ruumiin jäsenyyttä.

Ainoastaa he jotka tahtovat, noudattaa käskyjä ja rakkauden lakia pelastuvat.

Ei voi ola yhtä aikaa mailmatiellä ja Jeesus- tiellä.

On vaittava, jotta pääsee kasvamaan mitä mailama sinulle tarjoaa, ehkä rahaa valtaa, ystäviä jotka eivät tunne Jeesusta.

Mutta, jos valitset Jeesustien sinä saat paljon sisäisen rauhan, vaikka yksin olet et kaipaa muuta, tulet toimeen itsesi kanssa.

Synti erottaa ihmisen Jumalasta silloin, kun teet parannusta löydät tien rauhaan.

Siksi tekee kipeää, että perisyni on kiini sinussa tavat, joka ovat sinussa ovat matkanvarella takertuneet sinuun, joten olet synnin kahleessa.

Jeesuksella on avain salaisempaankin syntiin, ja hän avaa, kun olet rehellinen ja tiedostat syntisi.

Löydät tien, joka vi sinut perille.

Muista kuitenkin se et sinä itse itseäsi voi parantaa, vaan Jeesus tekee sen pikkuhiljaa kauniisti.

Se on sinun silullisuutesi, joka sinua repii ja riutoo, kun tahtosi on taipunut Jeesus vie perille.

Älä katso itseesi, älä ystäviisi, vaan katso suoraan Jeesukseen.

5

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos Jeesus.

Tule pian.

• Profeetta 3

Valkeat portaat, jotka ovat jo alkaneet kasvaa.
        nämä ovat taivas portaat, jota myten enkelit kulkevat.

• saada tuollaisia
        Profeetta 3 kirjoitti:

Valkeat portaat, jotka ovat jo alkaneet kasvaa.
        nämä ovat taivas portaat, jota myten enkelit kulkevat.

näkyjä. Sanoit Jeesuksen herättäneen sinut ja siksipä kysynkin sinulta ruukaatko saada joskus tasan kello kolmen herätyksen. Itse saan sen silloin tällöin ja, kun rukoilen Isä meidän rukouksen, nukahdan heti uudelleen. Olen tätä kysellyt muillakin palstoilla ja aina joku on kertonut saavansa herätyksen maailman laajuiseen rukousketjuun tasan kello kolmeltä yöllä. Onkohan niin, että me suomalaiset rukoilemme kolmelta ja muuta kansalaiset rukoilevat heille määrättynä aikana.

• saada tuollaisia kirjoitti:

näkyjä. Sanoit Jeesuksen herättäneen sinut ja siksipä kysynkin sinulta ruukaatko saada joskus tasan kello kolmen herätyksen. Itse saan sen silloin tällöin ja, kun rukoilen Isä meidän rukouksen, nukahdan heti uudelleen. Olen tätä kysellyt muillakin palstoilla ja aina joku on kertonut saavansa herätyksen maailman laajuiseen rukousketjuun tasan kello kolmeltä yöllä. Onkohan niin, että me suomalaiset rukoilemme kolmelta ja muuta kansalaiset rukoilevat heille määrättynä aikana.

Kolmelta heräilen minäkin aika usein.

• Profeetta 3
        saada tuollaisia kirjoitti:

Minut herätetään kello kolme rukoilen Isä Meidän rukouksen, niinkuin Jeesus on opettanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1431
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1287
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1028
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      897
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      836
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      54
      812
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      764
    Aihe