Herra herätti !

Profeetta 3

Ja sanoi: Kirjoita heille Minä Jeesus Kristus elän ja tulen pian hakemaan omiani.

Minä tahdon jokaisen lihan nöyrtyvän, kokosydämiseksi uskoliseksi Minulle.

Pyydä Jeesuksen tulemista, ja tempelin rakentamista omaan sydämeesi.

Voit varmistua siitä, että kasvat kipujen kautta Kristuksen ruumiin jäseneksi.

Ei ole helpoa kasvaa sielullisuudesta, mutta se on ainoa oikea tie kohti Jeesuksen ruumiin jäsenyyttä.

Ainoastaa he jotka tahtovat, noudattaa käskyjä ja rakkauden lakia pelastuvat.

Ei voi ola yhtä aikaa mailmatiellä ja Jeesus- tiellä.

On vaittava, jotta pääsee kasvamaan mitä mailama sinulle tarjoaa, ehkä rahaa valtaa, ystäviä jotka eivät tunne Jeesusta.

Mutta, jos valitset Jeesustien sinä saat paljon sisäisen rauhan, vaikka yksin olet et kaipaa muuta, tulet toimeen itsesi kanssa.

Synti erottaa ihmisen Jumalasta silloin, kun teet parannusta löydät tien rauhaan.

Siksi tekee kipeää, että perisyni on kiini sinussa tavat, joka ovat sinussa ovat matkanvarella takertuneet sinuun, joten olet synnin kahleessa.

Jeesuksella on avain salaisempaankin syntiin, ja hän avaa, kun olet rehellinen ja tiedostat syntisi.

Löydät tien, joka vi sinut perille.

Muista kuitenkin se et sinä itse itseäsi voi parantaa, vaan Jeesus tekee sen pikkuhiljaa kauniisti.

Se on sinun silullisuutesi, joka sinua repii ja riutoo, kun tahtosi on taipunut Jeesus vie perille.

Älä katso itseesi, älä ystäviisi, vaan katso suoraan Jeesukseen.

5

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos Jeesus.

Tule pian.

• Profeetta 3

Valkeat portaat, jotka ovat jo alkaneet kasvaa.
        nämä ovat taivas portaat, jota myten enkelit kulkevat.

• saada tuollaisia
        Profeetta 3 kirjoitti:

Valkeat portaat, jotka ovat jo alkaneet kasvaa.
        nämä ovat taivas portaat, jota myten enkelit kulkevat.

näkyjä. Sanoit Jeesuksen herättäneen sinut ja siksipä kysynkin sinulta ruukaatko saada joskus tasan kello kolmen herätyksen. Itse saan sen silloin tällöin ja, kun rukoilen Isä meidän rukouksen, nukahdan heti uudelleen. Olen tätä kysellyt muillakin palstoilla ja aina joku on kertonut saavansa herätyksen maailman laajuiseen rukousketjuun tasan kello kolmeltä yöllä. Onkohan niin, että me suomalaiset rukoilemme kolmelta ja muuta kansalaiset rukoilevat heille määrättynä aikana.

• saada tuollaisia kirjoitti:

näkyjä. Sanoit Jeesuksen herättäneen sinut ja siksipä kysynkin sinulta ruukaatko saada joskus tasan kello kolmen herätyksen. Itse saan sen silloin tällöin ja, kun rukoilen Isä meidän rukouksen, nukahdan heti uudelleen. Olen tätä kysellyt muillakin palstoilla ja aina joku on kertonut saavansa herätyksen maailman laajuiseen rukousketjuun tasan kello kolmeltä yöllä. Onkohan niin, että me suomalaiset rukoilemme kolmelta ja muuta kansalaiset rukoilevat heille määrättynä aikana.

Kolmelta heräilen minäkin aika usein.

• Profeetta 3
        saada tuollaisia kirjoitti:

Minut herätetään kello kolme rukoilen Isä Meidän rukouksen, niinkuin Jeesus on opettanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      342
      8592
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2551
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2318
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1945
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1522
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1361
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1327
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      178
      1305
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1300
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1207
    Aihe