Opettajan käyttyminen

huolissaan...

Olen jo pitemään aikaa seurannut huolestuneena tämän foorumin helluntailaisuus-palstalla tamperelaiseksi opettajaksi esittäytyvän kirjoittajan ("Poikalapsi") edesottamuksia.
Nimimerkki on ottanut jo vuosia yhteen "vastustajiensa" kanssa palstalla aiheesta "Homoseksuaalisuus". Tilanne on edennyt jo siihen pisteeseen, että "opettaja-Poikalapsen" kommentit tyyliin "-helluntailaiset-lahkosaatanat" ovat jokapäiväistä informaatioita.
Isänä olen huolissani uskovaisten, tarkemmin helluntailaislasten, puolesta. Tämä opettaja tuntuu tarkoin tietävän, ketkä oppilaistaan ovat "lahkosaatanoiden lapsia".

Kuinka tämän kaltaista vihaa ilmaiseva opettaja voi suhtautua helluntaikodin lapseen "puolueettomasti"? Kuinka voi olla mahdollista, että opettaja voi käyttää palstalla esittämäänsä kieltä vuodesta toiseen ilman, että se näkyy ja kuuluu opetustilanteissa?

5

1113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opex

Kuule ei se tyyppi välttämättä ole mikään opettaja. Tiesitkö, että jotkut provoilevat ja tekevät kiusaa netissä ihan huvikseen. Täällähän voi esittäytyä minä tahansa. Ja vaikka olisikin opettaja, ei hän silti välttämättä luokassa omalla nimellä ja naamalla käyttäydy samoin kuin netissä.

• joku vaan

Oikeassa olet ei se mikään opettaja ole.

• poikalapsi

Kuulepas nyt puskahihhuli:

Se, että puhuttelen teitä lahkolaisia mm. lahkosaatanoiksi Helluntailaisuus-palstalla, ei todellakaan tarkoita, että toimisin työssä samalla tavalla. Kohtelen KAIKKIA oppilaitani tasapuolisesti. Kukaan ei ole syyllinen siihen, jos omat vanhemmat ovat vaikkapa lahkolaisia ja aivopesevät laosiaan tai syöttävät näille kaiken maailman satuja "totuuksina".

En muuten ole esittäytynyt kuvaamallasi tavalla koskaan enkä missään - olet ITSE laskenut asioita yhteen ja päätellyt.

Käytätkös itse kaikissa tilanteissa kieltä samalla tavalla? Jos käytät, olet aika taitamaton kielenkäyttäjä. Lapsesikin on parempi - meinaan vaan, että eivät ne koulussa rääväsuut likikään aina ole kotonoakin rääväsuita.

Oletko sama äääliöuskis, joka nimettömänä ruikutti tänään Aamulehden yleisönosastossa haukkuen jonkin tamperelaisen lukion opettajia? Ota yhteys suoraan kouluun, kun on asiaa. Rehtorien työhön kuuluu sekin, että kuuntelevat nariseviakin vanhempia niiden asiallisten ohella.

Muuten: SEURAAPA, miten oman lahkosi jäsenet puhuttelevat minua? HEILTÄ olen oppinut sanomaan suoraan. HEKÖ kelpaavat esimerkiksi? Jos minulla olisi lapsi, en koskaan päästäisi häntä helluntaiseurakuntaan ooppimaan ihmisten syrjintää. Niin: SITÄHÄN te siellä opetatte. Ja sitä ne lapsenne meille koulussakin sitten ajoittain heijastavat.

• minun mieli

tuo juuri pilaa palstaa ja opettajien maineen.

• ope minäkin

AAIsänä olen huolissani uskovaisten, tarkemmin helluntailaislasten, puolesta. Tämä opettaja tuntuu tarkoin tietävän, ketkä oppilaistaan ovat "lahkosaatanoiden lapsia".>Kuinka tämän kaltaista vihaa ilmaiseva opettaja voi suhtautua helluntaikodin lapseen "puolueettomasti"?>Kuinka voi olla mahdollista, että opettaja voi käyttää palstalla esittämäänsä kieltä vuodesta toiseen ilman, että se näkyy ja kuuluu opetustilanteissa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      11
      5994
    2. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      88
      3003
    3. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      46
      2862
    4. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      53
      2481
    5. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      14
      2423
    6. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      46
      2314
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      25
      2281
    8. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      13
      2180
    9. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta

Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää
      Tv-sarjat
      7
      1933
    10. Salatut elämät: Lola Odusoga -paljastus - Tämä suosii tiettyjä Salkkarit-faneja!

Salatut elämät vetää katsojia tv-ruudun äärelle jaksosta, kaudesta ja vuodesta toiseen. Tähän mennessä sarjaa on nähty j
      Salatut elämät
      8
      1871
    Aihe