KADONNEET OHJELMASSA..UUSINTA TIETOA ON ETTÄ SIELTÄ ANGELISTA LÖYTY JOESTA reisiluu ja ruumiskoirat löysi kiven alta myöös sormen luun..eli melko varm antin kun se etelän oika katosi vasta tää kesänä ja hyvin eri paikassa ja sitä tuskin on paloiteltu..
--viittais mafialta kun sormikin on katkaistu
-angelista on lyhyt matka norjan karasjoelle ja sielol on jo 20v sitten puhuttu venäjän huumeista ja asuin ite sillon lähellä norjan rajaa..
luulempa ett kamut on peloteltu hiljasiks eikös se kuulema yks poika ajanut tänä kesänä tahall metsään ei kuollut kylläkään..
tää on mun spekulaatiota
-viivyttelikö ivalon poliisi asiassa liikaa..ei otettu tarp vakavasti?
luulen ett ite tekijät on kaukana mutt eiköhän se asia ala selviään..on kai aika arka aihe kun ei herätä ivalon palstallakaan kommentteja...
ANTTI HANHIVAARA
698
80720
Vastaukset
- onkin
että jos ei osaa "OIKEIN" kysyä niin ei myöskään saa oikeita vastauksia
- asiaa.
tämmöisissä tapauksissa joissa kaverit ei muista totuutta ainakaan kertoa pitäisi nämä lähettää jöhonkin sokkihoitoon parannettavaksi tai muuten puristaa totuus esille
- ihmettä??
Onko se löytynyt? Ja heti päässyyt esiintymään telkkuun. Mahtava juttu. Toivottavasti muut tekevät saman perässä. Tosi hienoa!!
- sanoi ohjelmas
ett oli kuullut ett antti ois lupautunut rahapulas joppaamaan rajan yli ´´jotain mut oli sitt tullu katumaapäälle...
--miks oisivat sen jaakon kans lähteneet yht äkkiä karigasniemeen ajaan jonne on ivalosta hirvee matka ja seoon norjan rajapaikka..
- se yks poika siel mukana on ollut pikkukriminaali eli ei mikään kiltti poika..
oli kAI NYT KOLMASKIN LUU LÖYTYNYT..ANTIL OLI ASIAT KUULEMA HYVIN TYÖTKIN OIS JUST ALKANEET
MIKÄ SE JAAKKO ON MIEHIÄÄN????????????? - niin sanoi
sanoi ohjelmas kirjoitti:
ett oli kuullut ett antti ois lupautunut rahapulas joppaamaan rajan yli ´´jotain mut oli sitt tullu katumaapäälle...
--miks oisivat sen jaakon kans lähteneet yht äkkiä karigasniemeen ajaan jonne on ivalosta hirvee matka ja seoon norjan rajapaikka..
- se yks poika siel mukana on ollut pikkukriminaali eli ei mikään kiltti poika..
oli kAI NYT KOLMASKIN LUU LÖYTYNYT..ANTIL OLI ASIAT KUULEMA HYVIN TYÖTKIN OIS JUST ALKANEET
MIKÄ SE JAAKKO ON MIEHIÄÄN?????????????ett olis rahpulas lähteny mukaa johonki juttuu,mut sitte tullu katuma päälle. tunnen antin ja tiiän ett se olis kyl saattanukkin eka lupautua hädissää mutt ei ikinä olis uskaltannu lähteä tollaseen juttuu mukaa..
nii tosiaa tää "jaako" oikea nimi jani tietää ja hän vois kyl mennä poliisille.on kuulemma sellanen vähän outo tai *vähä* järkine tyyppi..:s - N:B:K
niin sanoi kirjoitti:
ett olis rahpulas lähteny mukaa johonki juttuu,mut sitte tullu katuma päälle. tunnen antin ja tiiän ett se olis kyl saattanukkin eka lupautua hädissää mutt ei ikinä olis uskaltannu lähteä tollaseen juttuu mukaa..
nii tosiaa tää "jaako" oikea nimi jani tietää ja hän vois kyl mennä poliisille.on kuulemma sellanen vähän outo tai *vähä* järkine tyyppi..:sjoo..ei se kyllä kannata mennä lupailee mafialle mitään jos ei sitten kuitenkaan kykene..sama pätee esim bandidos ja cannonball jengeihin!!harmillista kuitenkin jos nuoripoika on murhattu tolla tavalla.sääliksi käy vaan omaisia.
- Antin ja "Jaakon"...
MIKÄ SE JAAKKO ON MIEHIÄÄN?????????????Antin äiti kyllä sanoi että hän luulee että näin ois, eikä ollut kuullut mistään! Ja voin kertoo että antilla ja "jaakolla" oli useinkin tapana tehdä tällaisia hetken mielijohteesta- reissuja... ei ne sen kummemmin miettineet, kun lähtivät vaan johonkin... eikä matkan pituus ollut esteenä... eikä karigasniemeen kyllä muutenkaan niin kauheen pitkä matka ole... Ja " Jaakko" on kyllä ihan kiltti poika mitä nyt on niitä nuoruuden typeryyksiä tullut tehtyä niin kuin on monella muullakin.. Antti myös ollut mukana... Ja ohjelmasta päätellen antin äiti ei kyllä tuntenut valitettavasti poikaansa ollenkaan pohjimmiltaan... Ja ainahan äidit muutenkin kaunistelevat asioita lapsistaan... Ja mun mielestä antilla ei kyllä aina tuntunut asiat olevan niin hyvin mitä ihmiset luulee... Minä tunsin antin mielestäni hyvin, melkein joka päivä kävi kylässä meillä ja liikuttiin samassa porukassa jatkuvasti... Itsemurhapuheitakin olen antin suusta joskus kuullut kun on kännännyt... ja tuskin sellaisia puhutaan jos kaikki asiat on hyvin...
Ja ihmiset hei, Lopettakaa jo tommoset kaiken maailman syyllistämiset jne... Varsinkaan kun ette tunne näitä ihmisiä keistä on kyse, vaan kuuntelette kaiken maailman huhupuheita ja puppujuttuja ja levitätte niitä eteenpäin, ja juorut ja huhuthan tunnetusti aina muuttuvat ja paisuvat pahemmiksi mitä alunperin on kuultu... Kun lukee näitä kaikenlaisia keskusteluja ja lehtijuttuja ja ohjelmia, niin huomaa kyllä ett niissäkin on asiat muuttunut ihan erilaisiksi kuin alunperin ovat olleet... Ihmiset hyvät, ei kannata aina uskoa kaikkia huhupuheita mitä kuulee!!! Varsinkaan tässä juorukylässä!!! Tähänkin kyseiseen juttuun on tullut niin paljon perättömiä lisäyksiä että...
Toivotaan nyt vaan että tähän juttuun saadaan selitys mahdollisimman pian ettei tarvi enään miettiä miten antille on käynyt, ja menettää yöuniaan sen pohdintaan! Mutta sen voitte unohtaa että "Jaakko" olisi antille mitään tehnyt...Ei todellakaan, Parhaimmat kaverukset olivat!
(Kavereillakin voi olla riitaa, mutta ei sen takia nyt tappamaan aleta.) - stu
Antin ja "Jaakon"... kirjoitti:
Antin äiti kyllä sanoi että hän luulee että näin ois, eikä ollut kuullut mistään! Ja voin kertoo että antilla ja "jaakolla" oli useinkin tapana tehdä tällaisia hetken mielijohteesta- reissuja... ei ne sen kummemmin miettineet, kun lähtivät vaan johonkin... eikä matkan pituus ollut esteenä... eikä karigasniemeen kyllä muutenkaan niin kauheen pitkä matka ole... Ja " Jaakko" on kyllä ihan kiltti poika mitä nyt on niitä nuoruuden typeryyksiä tullut tehtyä niin kuin on monella muullakin.. Antti myös ollut mukana... Ja ohjelmasta päätellen antin äiti ei kyllä tuntenut valitettavasti poikaansa ollenkaan pohjimmiltaan... Ja ainahan äidit muutenkin kaunistelevat asioita lapsistaan... Ja mun mielestä antilla ei kyllä aina tuntunut asiat olevan niin hyvin mitä ihmiset luulee... Minä tunsin antin mielestäni hyvin, melkein joka päivä kävi kylässä meillä ja liikuttiin samassa porukassa jatkuvasti... Itsemurhapuheitakin olen antin suusta joskus kuullut kun on kännännyt... ja tuskin sellaisia puhutaan jos kaikki asiat on hyvin...
Ja ihmiset hei, Lopettakaa jo tommoset kaiken maailman syyllistämiset jne... Varsinkaan kun ette tunne näitä ihmisiä keistä on kyse, vaan kuuntelette kaiken maailman huhupuheita ja puppujuttuja ja levitätte niitä eteenpäin, ja juorut ja huhuthan tunnetusti aina muuttuvat ja paisuvat pahemmiksi mitä alunperin on kuultu... Kun lukee näitä kaikenlaisia keskusteluja ja lehtijuttuja ja ohjelmia, niin huomaa kyllä ett niissäkin on asiat muuttunut ihan erilaisiksi kuin alunperin ovat olleet... Ihmiset hyvät, ei kannata aina uskoa kaikkia huhupuheita mitä kuulee!!! Varsinkaan tässä juorukylässä!!! Tähänkin kyseiseen juttuun on tullut niin paljon perättömiä lisäyksiä että...
Toivotaan nyt vaan että tähän juttuun saadaan selitys mahdollisimman pian ettei tarvi enään miettiä miten antille on käynyt, ja menettää yöuniaan sen pohdintaan! Mutta sen voitte unohtaa että "Jaakko" olisi antille mitään tehnyt...Ei todellakaan, Parhaimmat kaverukset olivat!
(Kavereillakin voi olla riitaa, mutta ei sen takia nyt tappamaan aleta.)Olen kanssasi ihan samaa mieltä tosta asiasta myöskin antin kanssa jonkun verran liikkuneena ja samoja juttuja kuunnelleena. Ainoo mikä ärsyttää on poliisien kommentoimattomuus mutta mikäli pitää paikkaansa ettei ena testit ole valmistunu niin sitten ei vielä ole mitään kommentoitavaa. Toivon myös että juttu saataisiin pian päätökseen ja huhut loppus.
- Anonyymi
Antin äiti kyllä sanoi että hän luulee että näin ois, eikä ollut kuullut mistään! Ja voin kertoo että antilla ja "jaakolla" oli useinkin tapana tehdä tällaisia hetken mielijohteesta- reissuja... ei ne sen kummemmin miettineet, kun lähtivät vaan johonkin... eikä matkan pituus ollut esteenä... eikä karigasniemeen kyllä muutenkaan niin kauheen pitkä matka ole... Ja " Jaakko" on kyllä ihan kiltti poika mitä nyt on niitä nuoruuden typeryyksiä tullut tehtyä niin kuin on monella muullakin.. Antti myös ollut mukana... Ja ohjelmasta päätellen antin äiti ei kyllä tuntenut valitettavasti poikaansa ollenkaan pohjimmiltaan... Ja ainahan äidit muutenkin kaunistelevat asioita lapsistaan... Ja mun mielestä antilla ei kyllä aina tuntunut asiat olevan niin hyvin mitä ihmiset luulee... Minä tunsin antin mielestäni hyvin, melkein joka päivä kävi kylässä meillä ja liikuttiin samassa porukassa jatkuvasti... Itsemurhapuheitakin olen antin suusta joskus kuullut kun on kännännyt... ja tuskin sellaisia puhutaan jos kaikki asiat on hyvin...
(Kavereillakin voi olla riitaa, mutta ei sen takia nyt tappamaan aleta.)Arjako täällä on yrittänyt puhdistaa jonkun mainetta??
LUEPPA ARJA YLILAUDAN KETJU ANTISTA!! NYT MENNÄÄN EEPPISEEN KETJUSSA SUHT MIELENKIINTOSTA MATSKUA.HIACEUKOSTA JA MUUSTA. ONKO NUO TOTTA?? - Anonyymi
(Kavereillakin voi olla riitaa, mutta ei sen takia nyt tappamaan aleta.)Kuule moni on viina ja kama päissään tappanut parhaan kaverinsa. Ja miks lähtee omaisia karkuun kun olivat vain halunneet kysellä, ja miks ei koko viikonlopun aikana ottanu Antin omaisiin yhteyttä vaikka tiesi jo itse silloin et kaveri kateis ja miks ei osallistu kaverin etsintöihin
- Anonyymi
(Kavereillakin voi olla riitaa, mutta ei sen takia nyt tappamaan aleta.)Niks naks janille
- Anonyymi
(Kavereillakin voi olla riitaa, mutta ei sen takia nyt tappamaan aleta.)Paras kaveri odotti 4 päivää, eikä sen jälkeenkään osallistunut Antin etsintöihin.
Olipa sulla surkea puolustuspuhe. Ainakin minun kohdalla toimi ihan toisin päin. - Anonyymi
N:B:K kirjoitti:
joo..ei se kyllä kannata mennä lupailee mafialle mitään jos ei sitten kuitenkaan kykene..sama pätee esim bandidos ja cannonball jengeihin!!harmillista kuitenkin jos nuoripoika on murhattu tolla tavalla.sääliksi käy vaan omaisia.
N.B.K Oliko Antin murhan takana?
- Anonyymi
niin sanoi kirjoitti:
ett olis rahpulas lähteny mukaa johonki juttuu,mut sitte tullu katuma päälle. tunnen antin ja tiiän ett se olis kyl saattanukkin eka lupautua hädissää mutt ei ikinä olis uskaltannu lähteä tollaseen juttuu mukaa..
nii tosiaa tää "jaako" oikea nimi jani tietää ja hän vois kyl mennä poliisille.on kuulemma sellanen vähän outo tai *vähä* järkine tyyppi..:sTää poliisi Mäkelä,sattuu olemaan Janin setä..onko ihme että syyllistä ei löydy. Rikospaikka kun haastatteli ohjemassa tätä Mäkelää,puhui niin paljon paskaa,sen tajuaa jo sokea kepillään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule moni on viina ja kama päissään tappanut parhaan kaverinsa. Ja miks lähtee omaisia karkuun kun olivat vain halunneet kysellä, ja miks ei koko viikonlopun aikana ottanu Antin omaisiin yhteyttä vaikka tiesi jo itse silloin et kaveri kateis ja miks ei osallistu kaverin etsintöihin
Toi karkuun lähtö ihmetyttää,mikäli Jaakolla eli Janilla ei olisi mitään osuutta,ei olisi myöskään syytä lähteä karkuun,tai seuraavana päivänä hakea Antin autosta puhelin,puhelimessa varmaan tietoja/kuvia huumeringistä..mainitaan et tää Jani oli Antin paras kaveri,ei oikein siltä vaikuta..Antin puhelin oli tärkein asia. Samalla ikävää todeta,varmaan Antti kuskasi huumeita,ei ole muuten varaa työttömällä ajella useasti Laitilaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää poliisi Mäkelä,sattuu olemaan Janin setä..onko ihme että syyllistä ei löydy. Rikospaikka kun haastatteli ohjemassa tätä Mäkelää,puhui niin paljon paskaa,sen tajuaa jo sokea kepillään.
Huh huh huh
- Anonyymi
(Kavereillakin voi olla riitaa, mutta ei sen takia nyt tappamaan aleta.)Täysin samaa mieltä.
- Anonyymi
(Kavereillakin voi olla riitaa, mutta ei sen takia nyt tappamaan aleta.)Mitä h*lvettiä ne paskat äiti ja isä on eronnut
- Anonyymi
(Kavereillakin voi olla riitaa, mutta ei sen takia nyt tappamaan aleta.)Et itekkään varmaan Anttia tunne
- Anonyymi
MIKÄ SE JAAKKO ON MIEHIÄÄN?????????????1.Olihan erikoiset olleet kuullustelut,ensin pidettiin puhuttelu,missä luultavasti poliisit neuvoivat mita puhutte kuullusteluissa. 2. Lapinpoliisit "hukkasivat"luut ,mitkä löytyivät myöhemmin .3. Tämä kolmas oli kun eräs tiktokkaaja pohjoisesta humalassa kyllakin oli,mutta laukoi juurikin poliseista ja mainitsi nimellä . Toinen oli luultavasti siinä lapinpoliisit sarjassa ae laihempi. Ja muitakin nimiä tuli esiin . Ja luoasi ratkaista aaian ja sanoi tappakaa vaikka. No eipäs ole enää niitä videoita jos sitten ei joku kerinnyt tallentaa. Mystistä
- esim..--
sisaret oo tehneet antti-sivuja???pohdittais siel kuin bodom-mysteeriä...häh
- net ....
luut löytyneet, jostain ennen angelia karikasniemeltäpäin tultaessa, mietin vaan että oliko antin äiti oikeassa, ajatellessaan että ei antti olisi angeliin tullutkaan.
- mestarietsivät..--
ei oo kuulema hanhivaaran suku mitään kilttiä väkeä..vaikk lapis asuukin.
veli kai istuu taposta ja aikonut kai kostaa ku pääsee vapaaks..?? - nmkj
mestarietsivät..-- kirjoitti:
veli kai istuu taposta ja aikonut kai kostaa ku pääsee vapaaks..??Mutta kenelle ??
- sotke asioita
veli kai istuu taposta ja aikonut kai kostaa ku pääsee vapaaks..??fakta on, että Antti Hanhivaara on kadoksissa ja epäilys on että ei ole enää hengissä. Onko koskaan edes ollut Angelissa tuona ajankohtana kun väitetään. Kuka on ollut se mieshenkilö jolla korvakoru. Kolkattiinko Antti jo Ivalossa ja kuljetettiin sitten
Angeliin jossa lavastettiin, mutta ilmeisen huonosti, mutta menee Ivalon poliisiin täydestä kuin väärä raha. Epäilen Ivalon poliisin kykyä ja
tahtoa selvittää asia
Ei pitäisi omia olettamuksia nostaa liikaa esille. - NMKJ
sotke asioita kirjoitti:
fakta on, että Antti Hanhivaara on kadoksissa ja epäilys on että ei ole enää hengissä. Onko koskaan edes ollut Angelissa tuona ajankohtana kun väitetään. Kuka on ollut se mieshenkilö jolla korvakoru. Kolkattiinko Antti jo Ivalossa ja kuljetettiin sitten
Angeliin jossa lavastettiin, mutta ilmeisen huonosti, mutta menee Ivalon poliisiin täydestä kuin väärä raha. Epäilen Ivalon poliisin kykyä ja
tahtoa selvittää asia
Ei pitäisi omia olettamuksia nostaa liikaa esille.Mikä oli oma olettamus, kysymyksessä kostaa kenelle ? Lue Urpo koko ketju !
- stu
veli kai istuu taposta ja aikonut kai kostaa ku pääsee vapaaks..??Ei Antin veli istu taposta ihan vain taas selventääkseni näitä varmoja tietoja mitä täällä tuntuu liikkuvan...
- Pruut
nmkj kirjoitti:
Mutta kenelle ??
Ei sillä väliä. Kosto on suloinen.
- Anonyymi
veli kai istuu taposta ja aikonut kai kostaa ku pääsee vapaaks..??Jaa pelottaako naisenhakkaaja O.K. sua ehkä?
- Anonyymi
veli kai istuu taposta ja aikonut kai kostaa ku pääsee vapaaks..??Mä voin lähtee messii kostamaan kyl nii pahalta tuntuu! Saatana. Kaveria ei jätetä! Ei oo jaakot ja antit miehiä ollenkaa! Satana
- Anonyymi
nmkj kirjoitti:
Mutta kenelle ??
Kyllä se syyllinne löytyy. Lutkusta ku hetken puristaa ni alkaa kuplia tulla
- Anonyymi
sotke asioita kirjoitti:
fakta on, että Antti Hanhivaara on kadoksissa ja epäilys on että ei ole enää hengissä. Onko koskaan edes ollut Angelissa tuona ajankohtana kun väitetään. Kuka on ollut se mieshenkilö jolla korvakoru. Kolkattiinko Antti jo Ivalossa ja kuljetettiin sitten
tahtoa selvittää asia
Ei pitäisi omia olettamuksia nostaa liikaa esille.Tää kundi on tapettu jo alku kantimis. Ihan selkee. Mut mitä se ämmä tähä liittyy
- Anonyymi
Höpö höpö
- sivusta seuraaja
Inarin/ utsjoen poliisi on antanut tiedotteen jonka mukaan tuo reisiluu (joka oikeasti oli muuten sääriluu)kuuluu eläimelle, mutta lajia ei ole saatu määritettyä. Eli alkupisteessä ollaan taas tämän mysteerin kanssa.
- Anonyymi
Sen tutkimuksen lienee tehny ihan ite inarilainen poliisi K... ja kun kuvioissa mukana useampi K........ ja nuohan on sukulaisia keskenään. Piiri pieni pyörii, suku siinä hyörii, joku sanoo tsot tsot soo, salaisuutta varjeloo.
- äiti läppäisi naamansa inti...
Kirkko sanoisi, että hyvin
hengittää veden alla.
EI ole antaa antilla
Reisiluu on saksalainen, vuodelta
1942. Maffe on syytön.
Sormi kuuluu ruotsalaiselle.
70-luvun kiinalainen sormi.
Ymmärrys riittää. Ei osteta seksiä.
Siksi sormi. Siksi luu.- Anonyymi
Lättyskii et tiedä kaikkea
- Muistanko oikein
Onko tämä se sama tyyppi, jolle auto oli kaikki kaikessa ja piti sen viimesen päälle timmissä ja lähdettiin kavereiden kanssa ajelemaan jonnekin kotibileisiin, mutta perillä oli tullut riitaa ja lähtenyt yksin kai pikaistuksissaan ajelemaan pitkän matkan.
Auto löydettiin ihan korpitaipaleelta keskeltä ei mitään ja auto kaiketi kunnossa ja kännykkä edelleen auton hansikaslokerossa päällä. Tapaukseen liittyi muutenkin hämärää, kaverit ei muista juuri mitään ja joku alkaa heistä kovasti kaipaamaan uhri tai kadonneen kännykkää, kunnes tuli radiohiljaisuus.
Onko tämä sama tapaus kuin joskus Poliisi TV:ssä Kadonneet osiossa? Ainakin tuolta Alibin sivuilta löytyy Antista ilmoitus kuvan kera. - Neljä yli yhden
Neljä yli yhden, muistat aivan oikein.
- Toimiikohan lapissa
järjestäytyny huumerikollisuus suomen tai Norjan puolella tai molemmissa.
Huumebisnes on bisnestä jossa puhutaan miljoonista euroista.
sitten kun puhutaan miljoonista euroista,niin ihmishengistä ei enää paljon puhutakkaan.
Viranomaistenkin suhtautuminen huumerikollisuuteen on ihan erilaista kun maitopurkkivarkaita kyylätessä.....tietenkin.
sai toimittajakin siinä kadonneet sarjassa kiskoa poliisilta tietoja ku korkkiruuvilla.- kjfj
jätkä kateissa,auto tuusana,rajavartijatkin pysäyttää kaaharit,mökkiin murtaudutaan,kaverin kännykkää haetaan seuraavana päivänä ja poliisit ei epäile mitään rikosta.
joo,hyvä hei,,,tosi uskottavaa,mutta mitähän ne viranomaisetkin oikein salailee. - Anonyymi
kjfj kirjoitti:
jätkä kateissa,auto tuusana,rajavartijatkin pysäyttää kaaharit,mökkiin murtaudutaan,kaverin kännykkää haetaan seuraavana päivänä ja poliisit ei epäile mitään rikosta.
joo,hyvä hei,,,tosi uskottavaa,mutta mitähän ne viranomaisetkin oikein salailee.Joku poliisin sukulainenko liittyykö juttuunko
- Anonyymi
Paskapuhetta! Noi kaverithan tuon on tehneet ja kaikki sukua keskenään poliiseja myöden suojelee toisiaan tai ei edes tiedä... Pedot syö ja kuljettaa jäännökset puolessa vuodessa ympäri lääniä. Vai että venäjän mafia.😄vähän on isot luulot nyt sekopäillä..
- Kuka uskoo..
Sen mr: J:n lähteneen jotain kaverinsa kännykkää hakemaan autosta 140 kilsan päästä seuraavana päivänä?
Todella arvokas kännykkä,jos näin olisi.
Ettiköhän se kännykkää,vai paremminki esim.seittemää kiloa heroiinia.
Se poliisi siinä kadonneet sarjassa oli sen näkönen ettei se itsekkään uskonu mitä puhuu,onkohan sille joku maksanu ja kuinka paljon. - ossian repo(Anna)
Terve! Se poliisi siinä jaksossa, juuri se joka esim, sanoi,että uskoo antin olevan(ilmeisesti kuollut) erämaassa ja jäänyt löytymättä, kun alue on laaja. Jos poliisi kerran on niin varma siitä, niin etsintöjä pitää jatkaa maailmanloppuun saakka. Löytyisi luut... Mutta itse uskon murhaan, joku/jotkut murhanneet väkivaltaa käyttäneet, ja ruumiin laittaneet veteen, maahan, tai tuleen, tai jonkun pakastimeen?:) ANTEEKSI MUSTA HUUMORI :) Antti on yksi lempi kadonnut ja toivon, että ruumis tai se mitä siitä on jäljellä löydetään, ja saadaan jotenkin tietää missä Antti on ollut ja mikä on johtanut hänen kuolemaansa. Jotkut yksityiset salapoliisit tutkivat kenties, ja saavat TOTUUDEN selville, tai jotkut poliisit? Ja tuo poliisi johon en luota, kuten monet muutkin inhoavat sitä, tai ovat erimieltä, tai uskovat tietävän antin kohtalon,mutta syystä tai toisesta, suojelevat tekijöitä:Antin jaksossa ollut poliisi on loitsittu taipumaan Antin murhaajien tahtoon.
- Anonyymi
Kyllä tämä kohta selviää toivotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää menee niin pitkälle että SELVIÄÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vitussa selvii lapin poliisi on suojellu tekijöitä ja totuutta nyt senverran hyvin etten usko et tää keissi ratkee ikinä
- cvcccc
tää ohjelmas ollu poliisi on nyt kaikittilässä tuunissa
- minä
ajattelen,että Antti on tapettu/murhattu. Eli uskon henkirikokseen. Monenlaisia huhuja olen lukenut mahdollisesta henkirikoksesta, ja osassa huhuissa voi olla perää. Ja joku huhu saattaa olla TOTUUS.
- Salaterä
Tutkiikohan joku/jotkut tätänykyä Antin katoamista? Poliisi ei tutki varmaan?
-Jotkut saattavat yrittääratkaista tätä katoamista,vaikkei poliisi sitä tee.
-Ratkeaakohan tämä katoaminen koskaan? - ratkeaa
Ratkeaisi tämä katoaminen jo!
- tutkijasherlock
Tunteeko kukaan näitä epäiltyjä veljeksiä?
- Anonyymi
Eiköhän ne ole poliisin vanhoja tuttuja
- uteliasx
Miksi Ivalo vaikenee?
- Svs3
Miksi kukaan ei puhu tästä riidasta mikä tällä porukalla oli jo enne Antin katoamista? Asunnosta kuului kovaa huutoa ja pauketta, tätä jatkui pitkän aikaan ja kun asiasta käytiin huomauttamassa, pian asunnosta poistui nuori nainen ja iso kokoinen mies. Asuntoon jäi Antti ja joku muu mies. Jonkin ajan kuluttu he poistuivat Antin autolla eikä Anttia oli nähty sen jälkeen...
Itse olen aina uskonut että Antti ei ole vain kävellyt metsään ja kuollut mättään koloon. Jotain muuta on tapahtunut ja joskus totuus tulee vielä ilmi.- yhteishyv
oliko jollakin naisystävä ja mitä tämä tietää?
- tainainenjäi
Kaksi naista ja iso mies siellä ikkunaan koputtaneen napurin mukaan oli ollut. Naiset usein mukana houkuttelijoina ansaan ja tietysti voivat tappaa itsekin.
- Lusifer11
Koska harva taitaa tietää siitä, että näitä ääniä olisi asunnosta kuulunut, tai että jotakin olisi jo siellä asunnolla tapahtunut. Mitä itse tiedät siitä, ja miten perustelet että tiedät, onko todisteita?!?!
- Anonyymi
Siinä antin puhelimessa on ollut tietoa niistä
- janivoistunnustaa
Talonmies/nainen tietää tämän riidan.. mutta eihän mestaripoliisi Mäkelää kiinnosta!
- Anonyymi
Venäjän mafiako asialla
- vittumitäp
Jännä että ihmiset täällä väittää että olivat parhaita kavereita, totuus on kuitenkin että olivat hyvin vähän loppupelissä tekemisissä.
- menejatiedä
Uusimmassa Alibissa oli juttua tästä ja siinä kirj. niitä seutuja käytettävän huumeitten salakuljetukseen. Antin olleen työtön rahaton, mutta silti varaa matkustella etelästä lappiin 1200km. Uusia cd-levyjä ym. Anniskellu. Ettei vaa ois jääny velkaa tai kaverinsa kytkyissä alamaailmaa. Tienny jotain..ollut asiosta liikaa puhuvaa sorttia. Kyseisessä mökissä johon oli murhauduttu oli Alibista jäi epäselväksi oliko aseet viety samalla kertaa.
Alibin jutun ja asiaa tutkivan mukaa tähän liittyy rikosta. Mtv.fi jutun 2017 poliisi ei epäile.
Usein jos mies pitää autoaa kuin morsianta ei hän tee sille kuin jutun perusteella väitetään. Pakoputket rikki. Renkaat rikki. Oisko puhkottu. Antti jatkanu ajamista niin kauan ku auto meni eteenpäin....- Anonyymi
Vitut! Mies joka rakastaa autoaan ei nuin tee! Joku vihas tätä poika parkaa
- Anonyymi
Huumevelat.
- Artolänsman
Arto länsman on ollut juomassa sielä mökissä missä on ollut antin kaverit tutut. Kerran kuulin arton suusta että se tietää antin jutusta jotain mut arto ei suostunut kertomaan mitään se pelkään jotain. Ja arto asuu Sodankylässä näin sen pöljän sielä
- aasssw
Hei,eikös "tietävät" tiedä että posti kulkee?ei muuta kun nimetön kirje poliisille,menee ilman postimerkkiä, vittu selvä tapaushan tuo on joten syylliset linnaan. Eihän normaali mies metsään mene ja katoa? kyllä nuo tekijät joskus kiini jää.
- Selvätapaus
Sivusta alkanut seuraamaan. Katsoin ton kadonneet jakson moneen kertaan. Uskon lavastukseksi että Antti lähti muka autolla pois mökiltä ja ei muka jaksanut odottaa parasta kaveria. asia mennyt luultavasti näin, Riita mökillä, Anttille tapahtu jotain. Jotkut jäi mökille peittelemään jälkiä, joku pojista otti Antin auton ajo sen sinne kuopalle paskaksi. Rajamies ei ollu varma oliko Antti ja oliko päissään, varmasti ois haissu viinalle. Korvakoru mies haki Jaakon tienposkesta. sit ajoivat vähän matkaa ja Jaakko hyppäsi pois kyydistä ja hommaa kyydin Ivaloon. Korvis mies ajo auton paskaksi kuopalla ja vei sen tien laitaan ja käveli metsään, varasti kanootin ja murtautu mökkiin Jaakko ties murrosta. Miksi kukaan murtautuu mökkiin jos ei vie mitään, Seki lavastus. se toinen auto oli melkovarmasti mökillä olleita henkilöitä. Hakivatko Jaakon ja korvis miehen tai toisen. Jaakko käy kolmen päivän päästä tutkimassa varalta autoa ettei vahingossakaan jäänyt mitään todisteita, Puhelin ei ole autossa tietenkään. Tyttö käy Antin asunnolla tarkistamassa ettei sielläkään ole mitään todisteita. Eli hyvä ois tarkistaa kellä on korvalehdissä arpia. Tuskin pitää korvista enään. Sieltä mökin vesistöistä ettisin ja metsästä koirien avulla. Ihme juttu ku kamut ei etsi Anttia. No eihän ne etsi ku tietää ettei se ole siellä mettässä.hakisittako kaveria jos menis hukkaan minä minä hakisin. Jännä ku pystyy elään tommosen asian kanssa.
- hehhehhee
Selvätapaus kirjoitti:
Sivusta alkanut seuraamaan. Katsoin ton kadonneet jakson moneen kertaan. Uskon lavastukseksi että Antti lähti muka autolla pois mökiltä ja ei muka jaksanut odottaa parasta kaveria. asia mennyt luultavasti näin, Riita mökillä, Anttille tapahtu jotain. Jotkut jäi mökille peittelemään jälkiä, joku pojista otti Antin auton ajo sen sinne kuopalle paskaksi. Rajamies ei ollu varma oliko Antti ja oliko päissään, varmasti ois haissu viinalle. Korvakoru mies haki Jaakon tienposkesta. sit ajoivat vähän matkaa ja Jaakko hyppäsi pois kyydistä ja hommaa kyydin Ivaloon. Korvis mies ajo auton paskaksi kuopalla ja vei sen tien laitaan ja käveli metsään, varasti kanootin ja murtautu mökkiin Jaakko ties murrosta. Miksi kukaan murtautuu mökkiin jos ei vie mitään, Seki lavastus. se toinen auto oli melkovarmasti mökillä olleita henkilöitä. Hakivatko Jaakon ja korvis miehen tai toisen. Jaakko käy kolmen päivän päästä tutkimassa varalta autoa ettei vahingossakaan jäänyt mitään todisteita, Puhelin ei ole autossa tietenkään. Tyttö käy Antin asunnolla tarkistamassa ettei sielläkään ole mitään todisteita. Eli hyvä ois tarkistaa kellä on korvalehdissä arpia. Tuskin pitää korvista enään. Sieltä mökin vesistöistä ettisin ja metsästä koirien avulla. Ihme juttu ku kamut ei etsi Anttia. No eihän ne etsi ku tietää ettei se ole siellä mettässä.hakisittako kaveria jos menis hukkaan minä minä hakisin. Jännä ku pystyy elään tommosen asian kanssa.
Aikamoisen teorian vetäisit - ilman yhtäkään todistetta.
Toivottavasti saat käsikirjoittaa koulunne joulujuhlaan jonkun lyhyen näytelmän. - Anonyymi
Selvätapaus kirjoitti:
Mikä tän tilanne on nykyään? Onko mökin ympäristö vesineen tutkittu ruumiskoiran kanssa?
- Anonyymi
hehhehhee kirjoitti:
Aikamoisen teorian vetäisit - ilman yhtäkään todistetta.
Toivottavasti saat käsikirjoittaa koulunne joulujuhlaan jonkun lyhyen näytelmän.Taidat olla juurikin yks epäilty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tän tilanne on nykyään? Onko mökin ympäristö vesineen tutkittu ruumiskoiran kanssa?
se, että Antti on edelleen kadoksissa, uskon että Antti on järvessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se, että Antti on edelleen kadoksissa, uskon että Antti on järvessä.
Goodbye Forever?
- Kunhanpohdin
Oon useampaan kertaan katsonut sen youtube videon (INARIJÄRVI 2012) ja jotenkin tullu sellanen fiilis että olis sellainen voiton tanssi video kuvattu.
Kävivätkö pojat tuolla reissulla viimeistelemässä asian järven syvimpään kohtaan...?
Kunhan pohdiskelen...- Anonyymi
Raja ohjelmasa ainakin mainittiin vesi ja inari
- aikavierii
https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/antti-katosi-eramaahan-11-vuotta-sitten-syyskuussa-etsijan-puhelimeen-tuli-viesti-jata-karigasniemi-rauhaan/6608922
Tämän vuoden luetuimpia juttuja MTV3:n sivuilla, päivitetty tänään.- vierivätkivetangelista
En kyllä keksinyt että mitä tuohon juttuun olisi tänään päivitetty.
Toivottavasti joku taho jatkaa etsintöjä ensi vuonnakin, Antin sisko ja äitihän uumoilivat, että eivät enää itse niitä jatkossa järjestäisi. Toisaalta tuo syksyn Angelin episodi piti sisällään jo sen sortin salapoliisijuttuja, että luulisi sen innostavan jatkamaan. Kun samaan aikaan tällä "Jaakolla" on ilmeisesti ollut täysin omat kuviot näitten asioitten suhteen, ja tehnyt käytöksellään viimeistään itsestään epäilyn alaisen, vaikka ei "virallisesti" näin edelleenkään ole.
Eli siihen tapaan kuin omaisetkin sanoivat: kun joku edes puhuisi joka tietää !
Kun tulee epämääräistä uhkailuntapaista viestittelyä, niin merkin se siitä on antanut, että joku asiasta ilmeisemmin enemmänkin tietää. Miksi siis ei asioista kenelläkään puhu suoraan? - kukalähetti
Toisaalta viestittäjä voi olla ovela ja yrittää kääntää huomion Karigasniemeen muualta. Pitäisi saada selvitettyä lähettäjä, yrittivätkö edes?
- sekopäitä.lähellä
kukalähetti kirjoitti:
Toisaalta viestittäjä voi olla ovela ja yrittää kääntää huomion Karigasniemeen muualta. Pitäisi saada selvitettyä lähettäjä, yrittivätkö edes?
Tässä tapauksessa taustalla häärii joku psyykkisesti tasapainoton yksilö joka on päättänyt että Hanhivaara ei käynyt Angelissa.
Tämä häiriintynyt yksilö lienee tekstiviestinkin takana, hän uskoi tekevänsä palveluksen yrittämällä kääntää tutkimusta olettamiinsa tapahtumiin Karigasniemellä.
En usko että tapaus selviää koskaan. Viranomaisilla on tarkin kuva tapahtumista, mutta lähipiiri on saatu epäilemään viranomaisten johtopäätökset. En tiedä Hanhivaaran taustoista, mutta eikös hänellä ollut linnakundibroidi? Onko peräti vainoharhainen narkomaani? - Anonyymi
vierivätkivetangelista kirjoitti:
En kyllä keksinyt että mitä tuohon juttuun olisi tänään päivitetty.
Toivottavasti joku taho jatkaa etsintöjä ensi vuonnakin, Antin sisko ja äitihän uumoilivat, että eivät enää itse niitä jatkossa järjestäisi. Toisaalta tuo syksyn Angelin episodi piti sisällään jo sen sortin salapoliisijuttuja, että luulisi sen innostavan jatkamaan. Kun samaan aikaan tällä "Jaakolla" on ilmeisesti ollut täysin omat kuviot näitten asioitten suhteen, ja tehnyt käytöksellään viimeistään itsestään epäilyn alaisen, vaikka ei "virallisesti" näin edelleenkään ole.
Eli siihen tapaan kuin omaisetkin sanoivat: kun joku edes puhuisi joka tietää !
Kun tulee epämääräistä uhkailuntapaista viestittelyä, niin merkin se siitä on antanut, että joku asiasta ilmeisemmin enemmänkin tietää. Miksi siis ei asioista kenelläkään puhu suoraan?Poliisille voi ilmoittaa nimettömänä vinkin . Ilmoittakaa toiseen kaupunkiin rikosyksikköön varma vinkki. Pääsee syylliset vapaaksi syyllisyydestään. Omaisille rauha. Miettikää molempien kannalta,vaikka vaikeaa on ajatella syyllisen kannalta. Taakan kantaminen syö ihmistä sisältä.
- voihannenäangelistaitään
Miten voi selvittää, kun lähetettiin salaisesta numerosta. Ja kun asiaan ei suoraan liity rikosta, niin miten sitä sitten selvittää. Sellainen vaihtoehto ehkä olisi ollut, että olisi niistä viesteistä tehty rikosilmoitus uhkailuna, sellaista termiä kuin "Harhaanjohtaminen" ei taida rikoslaki yleisesti tuntea. Mutta muutenhan ei joka tapauksessa voida tutkia kun ei (taas) epäillä rikosta.
- JännäHomma
Se on j.s. ja r.k. pistäneet fb-profiilit piiloon. Jotain tapahtunut?
- Hyshys
Jos tähän katoamiseen ei liity henkirikosta niin on kyllä ihme.
Hämmentävä ja hämärä keissi. - lallaall
joku lauloi joskus "kaiken takana on nainen" ...kuka se nainen voisi olla?
- ajakkaakaikillahevosilla
omaisten tulisi ottaa juristi avuksi, joka vaati poliisilta kaikki asiaan liittyvät esitutkintapaperit. Nehän ovat jo julksia ja ainakin asianosaisjulkisia. Ne tulee saada maksutta. Hyvä juristi tietää miten asiaan viedään. Jos omaiset ovat taloudellisesti heikoilla heillä on mahdollisuus saada ilmainen avustus.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä! Omaisilla on oikeutensa.
- tooppi111
Onkohan mitään etsintöjä ym.tapahtunut nyt kesän ja tämän syksyn aikana?! Ei ole kuulunut ainakaan, ja niinhän uumoiltiin viime syksynä, että lähisuku ei jaksa enää etsintöjä järjestää. Sääli jos ei enää järjestetä, kun vuosi sitten niin kuumottavia asioita tuli joillakin pinnalle.
Kyllähä se on tyhmimpiä mahdollisia selityksiä katoamiselle, mihin tässä vedottu: kaveri käveli metsään, eikä tullut koskaan takaisin ... Juu, auto oli Antin silmäterä, mutta ei nyt ihan uusi todellakaan, arvoltaankaan että sen vuoksi nyt olisi pitänyt päivänsä päättää. Kyllähän hän olisi siitä läheltä katoamispaikkaa varmaan löytynytkin näitten vuosien aikana, jos näin olisikin tehnyt. "Angeli on laaja" on kuultu fraasi, mutta ei Hra Hanhivaaralla ollut kai tarkoitus millään koko erämaata ympäriinsä kävellä, joku jalkavaivakin taisi olla.
Niin, sanottuahan tämäkin kaikki moneen kertaa on, mutta jotenkin tämä selittyy tuolla Antin rahapulalla, ilmeisellä, ja kytkettynä siihen, että minkä taso rikollisia tämä porukka oikeasti on. Kyllähän mökkimurtojen lisäksi voi olla kontolla paljon muutakin, mitä ei ole saatu selvitettyä. Ja lisäksi se kun "kaverit" ei ole etsintöihin osallistuneet, eikä etsijöille sanaakaan sanoneet.
Kaiketi jutun ratkaisu kaatuukin siihen, että harvaan asutulla alueella havaintoja on kuitenkin vähän, eikä mitään tarkkuutta ole ilmeisesti siitäkään, mikä olisi viimeinen aika ja paikka, missä Antti varmasti vielä elävänä nähtiin. Vain näitten epäluotettavien "kavereitten" kertomukset, joissa pitäisi kaivaa ne koukerot, ja epäluotettavuudet, joita niistä varmaan löytyisi vielä, ja katsoa mihin niillä päästään. Kuitenkin selvä oletus on, että koska Antti Hanhivaara ei ole Angelin metsästä läheltä oletettua katomispaikkaa löytynyt, niin hän ei siellä todennäköisesti olekaan. Ainoa tapa on että joku kertoisi mitä oikeasti tapahtui, tai sitten ne langat pitäisi pystyä "rivien välistä" etsimään, koko kertomuksen kaikista epäloogisuuksista, kuten siitä miksi auto jolla tarkoitus ajaa pitkä paluumatka oli täysin hajalla, kyllähän kännissä voi auton hajoittaa, mutta ei noin, että se mällätään vähitellen vanteilleen ym. ... - oletann
Pikkurosvo taskurahadiileri kun katoaa niin yleensä kysymys on huumeista.
Ei mökkimurto,kaljasieppo juoppolallit osaa ketään hävittää.
Pitikö tuoda rajan yli jotakin ja teki oharit,vai myikö kenties omaan laskuun. - AnttiHoo
Moi Jani, kai sä tiedät etten jätä sua koskaan rauhaan! T. Antti
- Anonyymi
Moi. Ei paljo pelota. T.Jani
- Anonyymi
Missä on Antti Hanhivaara Alkaa laulaa Jani Swendsen!!!
- Anonyymi
Tekijät kyllä tiedossa
- Anonyymi
Muuten oikein nimi mutta vaihda w tavalliseen v:en
- Anonyymi
Tinja Myllymäki nimi tullut esiin murhainfossa, tietääkö joku lisää...kiinnostunut.....
- Anonyymi
Myllykangas on sukunimi. Nainen, joka kävi Antin asunnolla katoamisen jälkeen? Ehkä Antin koira oli Tinjan hoivissa ne päivät, koiraihmisiä kun on?
" Kuka kävi asunnolla?
Avaimet ovat kuitenkin olleet mahdollisesti jonkun käytössä.
– Sama naapuri, joka kertoi metelistä, kertoi että joku nainen oli katoamisen jälkeen saapunut pihaan polkupyörällä ja mennyt sisään omilla avaimillaan. Koska kyseessä oli talonmies, hän osasi sanoa, että Antilla ei ollut enempää avaimia. Nainen meni siis sisään Antin avaimilla, emmekä tiedä mitä hän kävi asunnossa tekemässä.
Tästäkään havainnosta naapuria ei ole Tuiskalan mukaan kuultu. Myös Antin rakkaan koiran olinpaikka herättää kysymyksiä.
– Antin asuntoon mentiin torstaina, eli monta päivää katoamisen jälkeen. Äkisti koira oli vain ilmestynyt pihalle, hyvinvoivana. Kun se oli viety Antin asuntoon, se oli mennyt aivan paniikkiin.
– Joku on pitänyt koirasta huolta nuo päivät, sillä sitä ei ennen torstaita havaittu missään kuljeksimassa. Tämänkään ihmisen henkilöllisyys ei ole meille selvinnyt. -IL- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myllykangas on sukunimi. Nainen, joka kävi Antin asunnolla katoamisen jälkeen? Ehkä Antin koira oli Tinjan hoivissa ne päivät, koiraihmisiä kun on?
" Kuka kävi asunnolla?
– Sama naapuri, joka kertoi metelistä, kertoi että joku nainen oli katoamisen jälkeen saapunut pihaan polkupyörällä ja mennyt sisään omilla avaimillaan. Koska kyseessä oli talonmies, hän osasi sanoa, että Antilla ei ollut enempää avaimia. Nainen meni siis sisään Antin avaimilla, emmekä tiedä mitä hän kävi asunnossa tekemässä.
Tästäkään havainnosta naapuria ei ole Tuiskalan mukaan kuultu. Myös Antin rakkaan koiran olinpaikka herättää kysymyksiä.
– Antin asuntoon mentiin torstaina, eli monta päivää katoamisen jälkeen. Äkisti koira oli vain ilmestynyt pihalle, hyvinvoivana. Kun se oli viety Antin asuntoon, se oli mennyt aivan paniikkiin.
– Joku on pitänyt koirasta huolta nuo päivät, sillä sitä ei ennen torstaita havaittu missään kuljeksimassa. Tämänkään ihmisen henkilöllisyys ei ole meille selvinnyt. -IL-Niin hyvä että lehdetkin pitää tätä juttua edelleenkin esillä. Kuitekin paljastui nyt paljonkin taas uutta.
Epäilyttävää, että (ilmeisesti) "kaveriporukalla" oli käytössä Antin kämpän avaimetkin. Mutta ei kiinnostusta osallistua tutkimuksiin. Mistäs ne sellaiset "kaverit" on en avaimen voineetkaan käyttöönsä saada?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Kuka kävi asunnolla?
– Joku on pitänyt koirasta huolta nuo päivät, sillä sitä ei ennen torstaita havaittu missään kuljeksimassa. Tämänkään ihmisen henkilöllisyys ei ole meille selvinnyt. -IL-Miten Suomessa voi muka olla luottamus poliisiiin korkea kun eivät tehneet yhtään mitään tämänkään tapauksen selvittämiseksi, noitakaan eivät kuulustelleet. Mikään muu niitä ei kiinnosta kuin autoilijoiden ryöstäminen ja turhat takaa-ajot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten Suomessa voi muka olla luottamus poliisiiin korkea kun eivät tehneet yhtään mitään tämänkään tapauksen selvittämiseksi, noitakaan eivät kuulustelleet. Mikään muu niitä ei kiinnosta kuin autoilijoiden ryöstäminen ja turhat takaa-ajot.
Gallupeilla saadaan näyttämään luotto pilviin. Poliisin taso laskenut kuin lehmän häntä!
Anonyymi kirjoitti:
" Kuka kävi asunnolla?
– Joku on pitänyt koirasta huolta nuo päivät, sillä sitä ei ennen torstaita havaittu missään kuljeksimassa. Tämänkään ihmisen henkilöllisyys ei ole meille selvinnyt. -IL-Minä laitoin tänään poliisin sivujen kautta palautetta lapin poliisille. Toivon että eivät joko vastaa lainkaan ta vastaavat asiallisesti. Kysyin miksi Antin katoamista ei tutkita rikoksena. Sanoin että minun ja monen muun mielestä kyseessä on selvä rikos.
- Anonyymi
Eikös tää Tinja ole se husky tyttö,oli madventures ohjelmassa mukan. Onko tätä Tinjaa koskaan kuulusteltu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tää Tinja ole se husky tyttö,oli madventures ohjelmassa mukan. Onko tätä Tinjaa koskaan kuulusteltu?
On se huskytyttö,oli madventures ohjelmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se huskytyttö,oli madventures ohjelmassa.
Ei vaan jotlut murhat näytä poliisia kiinnostavan, ei edes krp:tä.
- Anonyymi
Antti Hanhivaaran katoamisen yhteydessä siis....
- Anonyymi
Kyllähän tämä tapaus kuuluisi KRP alaisuuteen, joku hallintokantelu tutkinnasta tai jollekkin EU asiamiehelle pitäisi valittaa...
- Anonyymi
Antin omaiset kantelemaan sisäministeriöön.
Kyllä täältä pistetään poliisin persuksille vauhtia pian myös,maine poliisilla mennyt,häpeä koko Suomelle tuollaiset poliisit! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antin omaiset kantelemaan sisäministeriöön.
Kyllä täältä pistetään poliisin persuksille vauhtia pian myös,maine poliisilla mennyt,häpeä koko Suomelle tuollaiset poliisit!Ivalon poliisin Jaakko Mäkelän takia arvostus poliisia kohtaan täysi nolla.
Jumatsuikka mitä touhua, lukekaapa Murhainfo keskustelusta tästä tollerosta ja tapauksesta enemmän.
Häpeäpilkku koko Suomen poliisille!
Tapaus saanut vihdoin vähän julkisuutta kun hys hys mies virkavapaalla. Hou hou vaan, miettii varmaan että vieläkö ne tätä tapausta miettii? Itsellä meni 1minuutti aikaa miettiä.
Siellä tällaisen pöhölön jälkiä tohinalla porukalla paikkaillaan, ei kuule yksi vuosi kalahda missään.
Toivottavasti tuo älyää edes hävetä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ivalon poliisin Jaakko Mäkelän takia arvostus poliisia kohtaan täysi nolla.
Jumatsuikka mitä touhua, lukekaapa Murhainfo keskustelusta tästä tollerosta ja tapauksesta enemmän.
Häpeäpilkku koko Suomen poliisille!
Tapaus saanut vihdoin vähän julkisuutta kun hys hys mies virkavapaalla. Hou hou vaan, miettii varmaan että vieläkö ne tätä tapausta miettii? Itsellä meni 1minuutti aikaa miettiä.
Siellä tällaisen pöhölön jälkiä tohinalla porukalla paikkaillaan, ei kuule yksi vuosi kalahda missään.
Toivottavasti tuo älyää edes hävetä.Ja me maksamme tämän taulapään palkkaa verorahoilla.jee jee.
Poliisi lupasi saamaansa kritiikkiin suhtautua vakavasti.
Ootellanpas miten suhtautuvat. Vasta kolmetoista vuotta odoteltu. Nyt mitta alkaa olla täysi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja me maksamme tämän taulapään palkkaa verorahoilla.jee jee.
Poliisi lupasi saamaansa kritiikkiin suhtautua vakavasti.
Ootellanpas miten suhtautuvat. Vasta kolmetoista vuotta odoteltu. Nyt mitta alkaa olla täysi.Halme suhtautui kritiikkiin kehuskelemalla, että asianmukaisesti on hoidettu alusta lähtien Antin katoamista. Se siitä asianmukaisesta suhtautumisesta.
Tympii, että ei myönnetä kamalia virkavirheitä ja ei edes pahoitella sitä, miten omaisia kohtaan on alkuun suhtauduttu.
Sievistellään ja selitellään, yritetään hyssytellä asiaa, että virkavirheet unohtuis. Eivät unohdu! Kunnon koppikuulustelut näille "kavereille" olisi paikallaan.
Varmasti ei syytä epäillä rikosta, kun hävitetty todisteet ja annettu yli 10 v etumatkaa tappajille. Voi voi millaiset poliisit meillä on.
Jos juttu siirtyy KRP:lle, niin valitus hiljenee. Muuten myllytys jatkuu!
- Anonyymi
R.K joko ois aika puhua lyijystä? Sun korviksista?
O.K korvis sullaki ollut ennen ainaki ja sarrella oot ollu karigasniemessä töissä.
J.S ja T.S teillähän on kuulemma mökki siellä rovisuvannossa? Sarrella ootte duunissaki välissä ollu.
Mites se rivitalo missä Antti asu ku siellä on piri maistunut joillaki ainaski?
Siitä sekava selostus- Anonyymi
Joskus aikanaan kuullu et Jaska ois jonku näitten kummisetä tai vastaava voi olla toki kylänjuttuja vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus aikanaan kuullu et Jaska ois jonku näitten kummisetä tai vastaava voi olla toki kylänjuttuja vaan
Jaska suojellut isoa porukkaa.voi vaan kysyä miksi?J.S. nyk.eri niminen.korvaushoidossa mahtaa käydä O. alkavassa kaupungissa.nimet kaikki tiedossa ja niitä on monta tähän liitetty!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaska suojellut isoa porukkaa.voi vaan kysyä miksi?J.S. nyk.eri niminen.korvaushoidossa mahtaa käydä O. alkavassa kaupungissa.nimet kaikki tiedossa ja niitä on monta tähän liitetty!
Kerro toki lisää? Minkä niminen J.S. on nykyään ja onko Oulussa vaikuttamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro toki lisää? Minkä niminen J.S. on nykyään ja onko Oulussa vaikuttamassa.
eikö se joku micro ole.
En tiedä missä nyt vaikuttaa- toivottavasti pian kaltereiden takana mihin kuuluisi loppuiäksi. Veikkaan ettei pitkää elämänlankaa tällä jäljellä kun jäljillä ollaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikö se joku micro ole.
En tiedä missä nyt vaikuttaa- toivottavasti pian kaltereiden takana mihin kuuluisi loppuiäksi. Veikkaan ettei pitkää elämänlankaa tällä jäljellä kun jäljillä ollaan.Vaihtanu kai nimee viel ton Micron jälkeenki.
Muistelisin lukeneeni tollasta.
Vaa eipä nimellä väliä ku pian istuu kalthereiden takana. - Anonyymi
Lyijystä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai siis kummisetä, se selittääkin paljon.
- Anonyymi
Raisa Räsäsen tapauksessa kuunneltu kuuden henkilön puhelimia, Antin tapauksessa ei yhtään, vaikka paljon todennnäköisemmin henkirikos ja syylliset hyvin todennäköisesti viimeisestä seurueesta tai ainakin tietävät syylliset. Olisi ollut vähintään yhtä paljon syytä kuunnella niiden puheluja. Samoin Jussi peltolan, Puumalaisen ja monen muun tapauksissa, mutta miesten katoamisissa eivät taida tehdä yhtään mitään.
IS paljastaa aiemmin salatut tiedot – heitä poliisi tutki Raisa Räisäsen katoamisessa
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006300055.html- Anonyymi
Raisalla ei ole munia, Antilla on. Eihän suomen poliisia ole kiinnostanut eikä kiinnosta, valitettavasti, kadonneen miespuolisen etsintä. Vaan annapa olla jos kadonnut on nuori nainen, hyvännäköinen, niin kilvan vihjeet tutkitaan ja tehdään kaikki mahdollinen.
Raisan tapauksessa sentään etsitään ruumista.
Antin tapauksessa Jaakko Mäkelä, ehkä maailman typerin poliisi, on sanonut, että ei ruumista,enää ole jäljellä näin pitkän ajan päästä.
trollipoliisi tuntuu tietävän, että Antin ruumis hävitetty jotenki niin ettei tosiaan mitään jäljellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raisalla ei ole munia, Antilla on. Eihän suomen poliisia ole kiinnostanut eikä kiinnosta, valitettavasti, kadonneen miespuolisen etsintä. Vaan annapa olla jos kadonnut on nuori nainen, hyvännäköinen, niin kilvan vihjeet tutkitaan ja tehdään kaikki mahdollinen.
Antin tapauksessa Jaakko Mäkelä, ehkä maailman typerin poliisi, on sanonut, että ei ruumista,enää ole jäljellä näin pitkän ajan päästä.
trollipoliisi tuntuu tietävän, että Antin ruumis hävitetty jotenki niin ettei tosiaan mitään jäljellä.Luut ei katoa mihinkään tässä ajassa, tärkein tavoite varmaan ettei hänen elinaikanaan löydetä, entä syyllisten elinaikana. Ja mihin kaikkeen lie tuokin kyttä sekaantunut, taitaa puolet veljeillä rikollisten kanssa ja toinen puoli hoitelee omia bisneksiään työn ohessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luut ei katoa mihinkään tässä ajassa, tärkein tavoite varmaan ettei hänen elinaikanaan löydetä, entä syyllisten elinaikana. Ja mihin kaikkeen lie tuokin kyttä sekaantunut, taitaa puolet veljeillä rikollisten kanssa ja toinen puoli hoitelee omia bisneksiään työn ohessa.
Jos poliisi näillä sivuilla pyörii, niin se on varmaanki just niistä se,joka ei osaa lukea.se kumpi osaa lukea,on varmaanki joku iso pomo tutkinnanjohtaja esimerkiksi,taktisista syistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
trollipoliisi tuntuu tietävän, että Antin ruumis hävitetty jotenki niin ettei tosiaan mitään jäljellä.tuo nimeltä mainittu poliisi tiettävästi alansa huippuyksilö ja parasta mitä maa päällänsä kantaa Ivalon perällä, että on parasta uskoa mitä tuo sanoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuo nimeltä mainittu poliisi tiettävästi alansa huippuyksilö ja parasta mitä maa päällänsä kantaa Ivalon perällä, että on parasta uskoa mitä tuo sanoo.
Iltateet ruli näppäreille kun ääneen hekotin 😂 kiitosta illan nauruista silti. *lähtee hakeen luutua*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
trollipoliisi tuntuu tietävän, että Antin ruumis hävitetty jotenki niin ettei tosiaan mitään jäljellä.Kuin te kaksi marjaa ja te olette niitä mamman poikia ja fuckin munat ja raisa Räisänen ei liity asiaan vaan me puhutaan antista 90-luvun juopot ootte 🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Tuolla joku aikajanan kirjoittanut tuntuu hyvinkin tarkkaan tietävän tai arvaavan mitä tapahtunut ja keitä ollut mukana.
https://www.murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?f=7&t=236&sid=3dd2549d64d021721c2bcdc3fc5cf0f6&start=2010- Anonyymi
Joku voisi kirjoittaa tuon jutun koko nimillä tai kertoa kaikki nimet ettei tarvitse etsiä eri paikoista. Paikkakuntalaiset tietääkin keistä kyse, mutta muille hankala pysyä kärryillä. Eihän siinä edes syytetä ketään jos kerrotaan keitä ollut mukana missäkin.
- Anonyymi
Hui hemmetti Jarmo selkäpiitä pitkin tuo ennustaja juttu.jotain mätää tässä on eikä ihan vähääkään. En usko että poliisit on tehneet mitään. Muualla maailmassa naarattaisiin jokainen sentti. Eihän poliisit löytäneet niitä jotka oli ajaneet autolla veteen. Vaikka on tutkintalija niin ei ne rikolliset niitä linjoja kahtele.Antti on murhattu ja Antti pitäisi saada kotia. Mutta siis karseaa kuultavaa.
- Anonyymi
No, Dazu on näköjään alkanut tekemään yhä ahkerammin niitä kotiläksyjä. Eli ei yhtään pöllömpää arvailua. Sehän tästä jutusta on nimenomaan puuttunut/ollut ongelmallista, että aikajana ei tuntunut oikein asettuvan millään. Aina on tullut useampiakin palasia, jotka ei jotenkin tunnu palapelin kokonaisuuteen sopivan.
Tuo Dazun aikajana nyt voisi hyvinkin selventää asioita. Kun yhdistetään mm.Antti ja "Jaakko" ei lähteneet Ivalosta kaksistaan, Antin asunnolla oli enemmän henkilöitä kuin he kaksistaan, Antti ei olisi ollut enää hengissä Karingasniemelle saavuttaessa jne., eli kaiki muu olisi ollut hämäystä/jälkien tuhoamista.
Jää mm.kysymys missä kohtaa Antti olisi listitty?! Ja minne ruumis olisi kätketty/hävitetty?! Olisiko ollut vielä Karingasniemellä (takakontissa?) mukana, vai torpattu jo vaikkapa sopivaan paikkaan Inarinjärven rantamille (jossa pojat oli ajelleet), ja myöhemmin upotettu sinne?! Pitää tietysti muistaa "jätä Karingasniemi rauhaan" - viesti, eli voi olla hyvinkin mahdollista, että Karingasnimelle mentiin tarkoituksella nimenomaan siksi että saatiin kätkettyä rikoksen jäljet, mutta minne?!
Paljon on vielä kysymyksiä, ennen kuin päivä toden teolla valkenee ... - Anonyymi
Ja yksi sellainen kysymys, johon haluaisin vastauksen tässä vaiheessa on: Paljonko väkeä ja keitä kaikkia niissä "kotibileissä" Karingasniemellä silloin katoamisyönä oikein oli?!
Itsellä on tällä hetkellä kuva, että siellä ei ainakaan ollut tämän "kaveriporukan" ulkopuolisia, ja esim.murhainfossa on nimikirjaimin yms.kerrottukin. Mutta "kotibileet" - sana on lopulta aika lavea, kotibileissä voi olla suunnilleen puoli kylää mukana, mutta myös "tuletteko meillä tänään juopottelemaan" - tyylin kutsut on yhtä hyvin kotibileet. Oliko paikalla muita jotka eivät tähän Ivalosta tulleeseen seurueeseen liittyneet?!
Karingasniemellä veikkaan olleen semmoisissa silloin alle 10 henkeä, jotka kuuluivat kaikki samaan "kaveriporukkaan". Voin toki olla väärässäkin, ja jos paikalla oli se 10 henkilöäkin, niin kyllähän on ihme kun kukaan ei ole laulanut, jos Antti ei oikeasti siellä enää elävien kirjoissa ollut. Mutta jos porukkaa "bileissä" oli kovin vähän, niin se ei vielä ole ihme, että tarina jatkui sinne Angeliin asti ...- Anonyymi
Kaikkea nää Koppelon sahtarit onkin sahtaillu....
- Anonyymi
Antti, on kuollut jos se pitäisi löytää niin tuskin, se Angelin on haudattu.
- Anonyymi
Antti Hanhivaara on nähty Karigasniemellä baarissa norjalaisten pöydässä perjantai-iltana 13.10.2006.
- Anonyymi
Ylilauta - sivustolla on ketju, jossa aloittaja kertonut tiedot, mistä "vahingossa tapettu pikkudiileri" löytyy. Samassa ketjussa on AH:n kuva.
Tosin samaisilla sivustoilla on moniakin ketjuja, joissa sama (julkisuudessa esitetty) kuva AH:sta esiintyy. Toivon, että on tiedossa, onko kys.ketjun todellisuusarvo mahdollinen. - Anonyymi
Vuosttas maid háliidan dadjat lea
Manin vašuhat mu rása ja borgárvuođa? Maid vilges olbmot leat dahkan ahte don oaččut vašuhit? Lean dolkan. Dánáigge jurddašan ahte measta buohkat lea mu sivva juos vilges olmmoš dahket juoidá bahá. Jurddašan nu goas vilges olbmot leat bahá olbmoid. In šat máhte nuppástuhttit mu jurdagiid. Háliidan jápmit. Háliidan riegádit indiánan dehe sápmin. In duohttáge háliit leat vilgeš, suopmelaš. Háliidan leat buorre. Dál in leat. Danin in návddaš.
Parempi vaihtoehto. Yrität olla sinä.- Anonyymi
Koirasusityttökin pystynyt hienosti olemaan hiljaa vaikka tietää tekijät 13v. Hän kai välillä ollut mediassakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koirasusityttökin pystynyt hienosti olemaan hiljaa vaikka tietää tekijät 13v. Hän kai välillä ollut mediassakin.
Tämä koirasusityttö olisi kyllä sellainen, jota luulisi toimittajien, jotka Hanhivaaran katoamisesta tehneet juttua ainakin pyydelleen mukaan kertomaan omat tietonsa (mitkä ne sitten oikeasti onkaan). Tietysti siinä on nykyään (jos ajatellaan, että omatunto olisikin puhdas, mitä ei oikeasti voi moni tietää) myös pelko, että tälläisessä joka puolelta vatvotussa jutussa saisi kuitenkin vaan osoittelijat vimmautumaan, jos sanoisi vaikka joitakin puoliksikin epämääräistä. Mutta yleensä olisi kiinnostavaa kuulla kommentteja henkilöiltä jotka illan aikana mukana olivat.
Jokatapauksessa jotakin jutun ympärillä on tapahtunut :
https://yle.fi/uutiset/3-11415976 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä koirasusityttö olisi kyllä sellainen, jota luulisi toimittajien, jotka Hanhivaaran katoamisesta tehneet juttua ainakin pyydelleen mukaan kertomaan omat tietonsa (mitkä ne sitten oikeasti onkaan). Tietysti siinä on nykyään (jos ajatellaan, että omatunto olisikin puhdas, mitä ei oikeasti voi moni tietää) myös pelko, että tälläisessä joka puolelta vatvotussa jutussa saisi kuitenkin vaan osoittelijat vimmautumaan, jos sanoisi vaikka joitakin puoliksikin epämääräistä. Mutta yleensä olisi kiinnostavaa kuulla kommentteja henkilöiltä jotka illan aikana mukana olivat.
https://yle.fi/uutiset/3-11415976Mutta ei tämä Koirasusityttö mikään puhdas pulmunen ole kirjaimellisesti ollut, "Puhtaan luonnon keskellä" elävästä elämäntavasta huolimatta. Koirasusi on (kuten tuossa jutussa myöskin kerrotaan) laissa kielletty vieraslaji, kuten ovat kaikki muutkin (mahdolliset) koiran ja toisen koiraeläimen risteymät :
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7a889c38-db43-4f72-8d62-9bec5188ae23 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei tämä Koirasusityttö mikään puhdas pulmunen ole kirjaimellisesti ollut, "Puhtaan luonnon keskellä" elävästä elämäntavasta huolimatta. Koirasusi on (kuten tuossa jutussa myöskin kerrotaan) laissa kielletty vieraslaji, kuten ovat kaikki muutkin (mahdolliset) koiran ja toisen koiraeläimen risteymät :
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7a889c38-db43-4f72-8d62-9bec5188ae23Tuollaisista elukoista tykkäävät tykkäävät myös väkivallasta, eivätkä välitä laeista.
- Anonyymi
Don hálat vilges olbmuigon, na manne nu? Maibban dieinna oaivvildat? Manin sivahallet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Don hálat vilges olbmuigon, na manne nu? Maibban dieinna oaivvildat? Manin sivahallet?
Mitä siansaksaa sepustelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://yle.fi/uutiset/3-11415976O. kiviniemi on koiratytön pelotellut niin ettei tohdi puhua vaikka jotain tietää...... Varma tieto. Koiratyttö ei ole osakkaana tässä salkussa sillä lailla kuin vaikkapa Musto💲EN typykät ehkä ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä siansaksaa sepustelet?
Et taida ymmärtää saamen kieltä
- Anonyymi
Poistha..
- Anonyymi
Hyvä kun nosthelet.
Turha naisia puolustella, ovat usein eniten yllyttäjinä ja osallisia murhiin, paljastavat muita vaan välttyäkseen itse tuomiolta. Hyvä sinäsnsä että edes jotkut tuomitaan, mutta kaikki osalliset pitäisi tuomita, korkeintaan pieni alennus vasikoille. Tekijät tietää varmasti moni sivullinenkin, parasta kun sellainen kertoisi tietonsa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kun nosthelet.
Turha naisia puolustella, ovat usein eniten yllyttäjinä ja osallisia murhiin, paljastavat muita vaan välttyäkseen itse tuomiolta. Hyvä sinäsnsä että edes jotkut tuomitaan, mutta kaikki osalliset pitäisi tuomita, korkeintaan pieni alennus vasikoille. Tekijät tietää varmasti moni sivullinenkin, parasta kun sellainen kertoisi tietonsa.Naiset tunnustavat harvoin omia tekojaan edes kiinni jäätyään, mutta väittävät syyttömiäkin syyllisiksi, miehet paljon rehellisempiä ja tunnustavat kun syyllisyys painaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset tunnustavat harvoin omia tekojaan edes kiinni jäätyään, mutta väittävät syyttömiäkin syyllisiksi, miehet paljon rehellisempiä ja tunnustavat kun syyllisyys painaa.
Höhöhöö, lapin tonttuko siellä vitshaileepi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höhöhöö, lapin tonttuko siellä vitshaileepi.
Taisi osua. Naiset vetää roolia jatkuvasti, tekohymyä, -naurua, -itkua, valheita..., vänkäämistä loputtomiin vaikka jäävät kiinni valheesta, ei murhakaan tee poikkeusta.
- Anonyymi
Tuskinpa tähän mitään sen ihmeempää liittyy, huumeiden ostajina voi olla sellaisia joita halutaan suojella ja kyttiä suojelemassa huumekauppaa ja jopa osallisena siihen.
- Anonyymi
Tai siis, kyllähän poroisännät ja monet muut tekee kaikkea rikollista ja nekin voi paljastua Antin katoamisen tutkimusten yhteydessä. Ehkäpä olisikin syytä tutkia kaikki rikokset tiukalla kammalla niin ei tarvitse salailla enää tietojaan Antinkaan tapauksessa.
- Anonyymi
Joku vihjaillut mustasukkaisuudesta, tapahtuiko illan aikana tai aikaisemmin jotain? Naiset voi haluta tahallaan tehdä miehet mustasukkaiseksi tai syyttävät miestä vaikka olisivat itse olleet vapaaehtoisesti mukana pettämässä. Tuskinpa tässä tapauksessa sellaisesta kyse, mutta jotkut voi olla mustasukkaisia turhastakin. Kännissä voi tulla riitaa mistä tahansa tai sitten liittyy huumeisiin ja mökkimurtoihin. Ehkäpä Antin työpaikkakin kävi kateeksi ja jos ei halunnut olla mukana missään rikollisessa.
- Anonyymi
poistha,,
- Anonyymi
Painaako mieltä mitä tuli tehtyä?
- Anonyymi
Katselin tässä pitkästä aikaa (olisiko peräti vuosi edellisestä) tuon Hanhivaaran Antin katoamisjakson, kun jotain tekemistä oli hetkeksi keksittävä (varmaan ainakin 10-15 kertaa sen olen vuosien mittaan nähnyt, kun nämä katomistapaukset on kovin kiinnostavia, ja myös mieltä painavia, vaikka ei kadonneihin omakohtaista kontaktia olekaan ollut).
Sellaisen uuden (???) havainnon tein, että tämä Mäkelähän sotkee siinä videolla myöskin termejä "kuulusteltava" ja "puhuteltava" keskenään. Tain näin voisi ainakin noin kohdassa 9:05 olettaa, koska silminnäkijähavainnon perusteella, tuskin juurikaan kukaan joutuu "kuulusteluun" kenenkään poliisin toimesta ...- Anonyymi
Niin, onhan kuulusteltava ja puhuteltava ihan eri asia.
Jaakkima tuskin on kuulustellut suojakkejaan. Kuulemma lapin huipputasoa poliisissa. Mikähän tuolla on alinta tasoa sitten...🤔🙄
- Anonyymi
Köhm, mitenhän paljon tuolla katomispaikan lähellä on pikkujärviä, ja lampia??! Joethan on kaiketi tutkittu aika hyvin(???), mutta pienessä vesistössä voisi Anttikin olla lojunut aina näihin päiviin asti, kun ne on myöskin tunnetusti monesti vaikeita tutkia.
En tiedä, enkä syytä, mutta en vaan ole tässä Antin tapauksessa kuullut noitten pienten vesistöjen mahdollisista tutkimuksista sillä alueella koskaan ... - Anonyymi
KRP:lle olisi jo korkein asia siirtää tämä asia. Olisi ollut aika siirtää jo heti kättelyssä.
Lapinpolliisit pelleilee vaan asian ympärillä.
Koko Suomi tietää että asiassa on jotain erittäin hämärää.- Anonyymi
Entä jos Krp haluaa tieten tahtoen olla tutkimatta. Motiivi löytyy siihen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos Krp haluaa tieten tahtoen olla tutkimatta. Motiivi löytyy siihen?
Ei kai sentään saamelaisia sekaantunut tapaukseen.
- Anonyymi
Kyllä siinä on kytätkin korruptioitunu dokkarin ku katsos. kieroa menoa.
- Anonyymi
Kyllä siinä alakaa Janilla ja Ossilla olla kumppaneineen jännät paikat ku paskahousut jää kohtpian kiinni kaverinsa murhasta sekä huumebisneksistään :Dd rauha Antin muistolle, harmi että valitsi aikanaan noin säälittävät ja roskamaiset ”kaverit”. Taidan käydä itse pian Janin juttusilla mikäli asia ei ala KRP:lle pyörähtämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siinä alakaa Janilla ja Ossilla olla kumppaneineen jännät paikat ku paskahousut jää kohtpian kiinni kaverinsa murhasta sekä huumebisneksistään :Dd rauha Antin muistolle, harmi että valitsi aikanaan noin säälittävät ja roskamaiset ”kaverit”. Taidan käydä itse pian Janin juttusilla mikäli asia ei ala KRP:lle pyörähtämään.
Upp.. Toimittajat Kysykää T. M tästä tapauksesta
- Anonyymi
EIkö TINJA MYLLYKANGAS ole vieläkään puhunut mitään kenellekkään tapauksesta ??? TINJAAAAAAAA ;)
- Anonyymi
Onko nk."realistista teoriaa" koskaan ollut (="Jaakko esittänyt") miksi hän olisi Antin autosta pois noussut, kuten on yleensä kerrottu?! Koska eihän tuollaisilla matkoilla autosta nousta ja toista jätetä noin vain, joku riitatilanne vähintään on pitänyt olla.
Eli: mistä tuli se tilanne, minkä vuoksi "Jaakon" piti Antin autosta nousta?! Käsittääkseni tästäkään ei olla paljon keskustelut, vaikka yleisesti on kerrottu, että Jaakon noustua autosta "Antti jatkoi matkaa", ja sitte tapahtui paljonkin muuta mikä kuulostaa monien korvii kovin uskomattomalta yleisesti ... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko nk."realistista teoriaa" koskaan ollut (="Jaakko esittänyt") miksi hän olisi Antin autosta pois noussut, kuten on yleensä kerrottu?! Koska eihän tuollaisilla matkoilla autosta nousta ja toista jätetä noin vain, joku riitatilanne vähintään on pitänyt olla.
Eli: mistä tuli se tilanne, minkä vuoksi "Jaakon" piti Antin autosta nousta?! Käsittääkseni tästäkään ei olla paljon keskustelut, vaikka yleisesti on kerrottu, että Jaakon noustua autosta "Antti jatkoi matkaa", ja sitte tapahtui paljonkin muuta mikä kuulostaa monien korvii kovin uskomattomalta yleisesti ...Siirtyi toiseen autoon kun ei halunnut olla ruumiin kanssa samassa autossa?
- Anonyymi
Luulen että koko juttu on lähtenyt hänen ja isänsä toimesta liikkeelle. Isä kertonut tyttärelle että Antti on vasikoinut koko rosvojengin, ehkä myös huumeet. TM kertonut poikkikselle ja sitä kautta myös JS saanut tietää. Ovat kolkanneet Antin jo asunnolla, siksi koirakin reagoi asunnolla. Siksi TM saanut paniikkikohtauksen kun on kuullut Antin kohtalosta. Koko reissu ja autoajelut yms pelkkää lavastusta. Isokenkäset suojelee penskojaan, jotka ylimielisinä luulee päässeensä pälkähästä, kyllä tää vielä selviää 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että koko juttu on lähtenyt hänen ja isänsä toimesta liikkeelle. Isä kertonut tyttärelle että Antti on vasikoinut koko rosvojengin, ehkä myös huumeet. TM kertonut poikkikselle ja sitä kautta myös JS saanut tietää. Ovat kolkanneet Antin jo asunnolla, siksi koirakin reagoi asunnolla. Siksi TM saanut paniikkikohtauksen kun on kuullut Antin kohtalosta. Koko reissu ja autoajelut yms pelkkää lavastusta. Isokenkäset suojelee penskojaan, jotka ylimielisinä luulee päässeensä pälkähästä, kyllä tää vielä selviää 🙂
Korvakoru tyyppi esiintynyt Anttina ympäriinsä vaikka hän on ollut jo kuollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy tapauksia missä poliisi isät suojelee omiaan ja isokenkäiset järjestelee sitten loput, ettei lellipoikaitten uraputki tärvelly, voidellaan hyvillä paikoilla sitten lehdistössä ja kaupunkin virastossa, lopuille maksetaan vuosien ryyppäämiset palkkioksi, kun vaan pitävät turpansa kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös Antti ollut nähty baarissa vielä, mutta ovatko todistajat luotettavia. Eikö ole ollut turvakameroita missään, eipähänb kytät ole pyytäneet videoita joka tapauksessa tutkittavaksi kun suojelevat murhaajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"hänen ja isänsä", siis kenen isä?
" Isä kertonut tyttärelle" kuka isä?
- Anonyymi
Eli monesti on epäilty "mökillä tapahtunutta" riitaa, mutta onhan se voinut tapahtua siellä autossakin, koska "Jaakko" väitti silloin nousseensa pois autosta (ja vasta oletetun kotimatkan alkuvaiheessa ...)
- Anonyymi
Kun on tuo nk."virallinen tarina" (vielä tässä vaiheessa), niin sen todennäköisyyksiä kai pitäisi nimenomaan käydä romuttamaan.
Jos olisin tuollaisessa paikassa kuljettaja, niin tuskin selvin päin kaveria jättäisin tien poskeen silloin. Mutta jos tarpeeksi jurrissa on kuskikin, niin kaiketi se on silloin mahdollista.
Tosin kyseenalaistaako se koko matkan, että Antti olisi ollut todellakin kovasti juopunut?! ... - Anonyymi
Kun tätä kommenttiketjua seuraa, niin ei voi kuin vain ihmetellä näitä porukoita, jotka kummastelevat tämän "Antin" katoamista. Vähän sama juttu, kun ihmeteltiin sen Reindeer Spotting Janin kuolemaa siellä Thaimaassa.
Kun joku tyyppi alkaa käyttämään, diilaamaan tai muuten vaan viettämään aikaa huumeiden kanssa , niin ennen pitkää hän katoaa ja kuolee tai kuolee ja katoaa hämärissä merkeissä.
Se ihmettelyn ja kummastelun aika olisi kuulkaa ollut ennen aineisiin sekoamista.
Ei enää sen jälkeen.
En voi toivottaa Antille enkä Janille kevyitä multia. - Anonyymi
Kun tätä kommenttiketjua seuraa, niin ei voi kuin vain ihmetellä näitä porukoita, jotka "kummastelevat" Antin katoamista. Vähän sama juttu, kun peiteltiin ja suojerltiin Jukan murhaajaa Ulvilassa.
Kun joku tyyppi alkaa hyvksikäyttämään omia lapsiaan ja uhkailemaan lasten isää , niin ennen pitkää tämä mies katoaa tai kuolee ihan kotonaan hämäriryttämisen merkeissä.
Se ihmettelyn ja kummastelun aika olisi kuulkaa ollut ennen joutenlahden tutkimuksiin ja hovinarrien tuomioon sekoamista.
Myöhäistä ei ole nytkään.
En voi toivottaa murhaajien suojelijoilla kevyitä multia. - Anonyymi
Tätä on varmaan kysytty jossain ennenkin : Oliko tämän Antin isä siis P :llä alkava, joka olisi aikoinaan surmannut Lapissa (Kemijärvellä) nuorena erään taksinkuljettajan??!
Ei taii kyllä, mutta se vaan kävisi lauseeseen, jossa kyseltiin "kenen pojasta on kyse", koska monta taksinkuljettajaa ei Lapissa kaiketi ole surmattu ... - Anonyymi
Entä miten on tutkittu aikanaan havainnot "kanootiin palauttajan" liikkeistä suhteessa Antin katoamisiin liittyviin liikkumisiin (joko Antin taikka muitten siihen mahdollisesti liittyvien??!). Eli kun kanootti palautu vähän ennen Antin katoamista lähelle katoamispaikkaa, niin miten lopullisesti on voitu varmistaa, että se ei tapaukseen liity.
Kuitenkin aikoinaan tapausta tutkinut poliisi korosti että viikonkin päästä on mahdotonta muistaa "minuutilleen" mitä on tapahtunut, missä ja koska ... ??!! ... - Anonyymi
Viddu näitä poropoliiseja! Ei ihme, ettei rikokset selvii, kun hommat on levällään kuin Jokisen eväät. Vai onks tähän tunarointiin, todistusaineiston hävittämiseen ja haluttomuuteen tutkia mahdollista henkirikosta kenties syynä se, että rikoksen tutkinta haittaisi kyttien tai näiden lähipiirin bisneksiä?
Tämä kadonneen käytös viittaa huumevelkojen perintään tms. eli hän on pelännyt joitain ihmisiä. 99 prosentin varmuudella hänen ruumiinsa on hävitetty. Kyseessä on henkirikos tai mahdollisesti yliannostuksesta johtunut kuolema, mutta koska ruumiit eivät perinteisesti kävele, on jonkun täytynyt hävittää ruumis. Koska poliisi on haluton tutkimaan ko. tapausta ja kaiken lisäksi hävittää todistusaineistoa, ei jää muuta vaihtoehtoa kuin että em. toiminta palvelee jollain tavalla kyttiä. Kytät on rottia, if you ask me. Ois nii monta funnyä tarinaa kytistä kerrottavana...- Anonyymi
Tuskin velkaa ollut ja epäilen onko käyttänytkään ainakaan mitään vahvoja aineita, mutta saattanut hyvonkin kuskata aineita etelän ja pohjosen välillä ja halunnut päästä siitä eroon kun oli työpaikka luvassa. Toisaalta saattoi käydä äitinsä ja siskonsa luona senkin takia että halusi vältellä kavereitaan, olihan Antti ollut muistaakseni kuskina yhdellä mökkimurrolla, minkä tunnustanut poliisille. Sekin voi riittää poroisännän pojille syyksi kostaa.
- Anonyymi
Huhhuh, mitä settiä poliisisediltä tuppaa tuleen.
Antin omaisille: Antti on todennäköisesti murhattu tai tapettu. En usko, että hän olisi lähtenyt kävellen erämaahan, vaikka se on mahdollista. Syy alla. Krp:n tulisi ottaa tapaus tutkittavaksi, koska Lapin poliisi on joko täysin kyvytön tai haluton tutkimaan tapausta. Ja vaikka Antti olisi itse, vapaasta tahdostaan kadonnut, niin täytyyhän hänen ruumistaan siitäkin huolimatta etsiä ja kuolinsyy tutkia!!!
Syyt, miksi epäilen henkirikosta: Nämä Antin nk. ystävät olisivat etsineet ja etsisivät edelleen Anttia, mikäli Antti olisi harhaillut erämaahan. Kun he eivät ole etsineet, eivätkä etsi tai muutenkaan halua tehdä mitään Antin löytämiseksi, niin siitä voi päätellä jotain.
Hmmm, mitähän? Se on nääs sellanen juttu, että myös täydellisestä tekemättömyydestä ja todistusaineiston puutteesta voi päätellä yhtä jos toista. Ethän sä etsi, jos sulta ei ole mitään kateissa!!! Kytät ei etsi, eikä etsi nämä Antin kaverit, koska ne tietää, missä Antti on ja mitä hänelle on tapahtunut. Eli ei pidä pelkästään keskittyä luotettaviin havaintoihin, todistajien lausuntoihin ja siihen, mitä voidaan havaita vaan myös siihen, mitä ei voida nähdä, havaita eli mikä loistaa poissaolollaan.
"Poliisi on kertonut, että viimeisimmän luotettavan havainnon mukaan Antti oli kävellyt Angelissa yksin erämaahan. Poliisi ei ole tutkinut katoamista rikoksena." Mtv
Kuka on tää viim. luotettavan havainnon tehnyt henkilö vai onks tää "kävely" tallentunut kameraan? Ai ei. No, sit se ei varmaan oo 100 % luotettava havainto.
Nimimerkkillä Näin eilen ku Elvis ratsasti tosta poron selhässä tonne oikeelle.
...Vai oliko se vasemhalle? Saatto se olla hallusinaatiokin mutta epäilen. On se ainaki nähty Las Vegasissa, ja se on varma havainto.- Anonyymi
Johonkin jokee oli tehty Antin katoamispäivänä pato,sitä ei ilman kaivinkonetta pysty tekemään..koska niin paljon kiviä ym..10metriä korkea pato..miten ilmestynytkin samana päivänä kun Antti katosi...kannattaisiko tuo pato tutkia.
- Anonyymi
https://www.hameensanomat.fi/uutiset/maastosta-loytyi-ruumis-naatamossa-poliisi-pitaa-todennakoisena-etta-vuosi-sitten-kadonnut-nainen-loytyi-270144/
Jos Antti olisi ollutkin nuori nainen, olisi häntä etsitty viranomaisten toimesta aivan toisella tarmolla, vertaa esim. Raisa Räisäseen. Kun kadonnut on nuori mieshenkilö, ketään ei kiinnosta. Tässä tapauksessa on päinvastoin tehty kaikki mahdollinen, jotta Anttia ei löydetä. Siis mitä vittua?!!! Omaisille voimia! Valittakaa näistä kytistä Eduskunnan oikeusasiamiehelle. Kirjallinen vapaamuotoinen valitus, johon yksilöitte kaiken, mitä ovat jättäneet tekemättä ja mihin vetoatte. Mukaan tämän Antin naapurin lausuma siitä, ettei häntä ole vieläkään kuultu. Näitä mätiä kyttiä on Suomi pullollaan ja saavat jatkaa hommiaan ellei niistä valiteta. - Anonyymi
Eikö siellä Ivalossa siihen aikaan vaikuttanu ainakin 1 sittemmin etelämpään siirtyny kovan luokan rikollinen?
- Anonyymi
Olisiko toinen niistä kahdesta jotka sai elinkautiset 2020 lopulla Espoossa kesällä 2020 tehdystä murhasta?
- Anonyymi
Mua vähän tökkii jutussa se että jolu penikkalauma olis onnistunu tappamaan ja vielä hävittämään ruumiinkin niin pysyvästi ettei sitä ikinä löydetä, kun ei se tahdo onnistua ammattirikollisiltakaan.
Vaikka ne hengiltä olis sen saanutkin niin ruumiin hävittäminen joltakin räkänokkajoukolta ei enää helppoa oliskaan ja jos ne on vielä jotain piripäitä niin eiköhän lie joku niistä jo laulanutkin.- Anonyymi
Oletko itse joku vajakki, ei kaikki samanlaisia ole. Täysi-ikäisiä intin käyneitä, erämaassa helppoa muutenkin ja ertenkin kun kytät ei edes yritä selvittää. Luut saattoi löytyäkin kun ruumiskoira ja sairaanhoitaja tunnisti, laajat etsinnät taas keskeyttivät väittämällä' Antin löytyneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse joku vajakki, ei kaikki samanlaisia ole. Täysi-ikäisiä intin käyneitä, erämaassa helppoa muutenkin ja ertenkin kun kytät ei edes yritä selvittää. Luut saattoi löytyäkin kun ruumiskoira ja sairaanhoitaja tunnisti, laajat etsinnät taas keskeyttivät väittämällä' Antin löytyneen.
Jaa intin käyneitä? Ja sielläkö sitte opetetaan piilottamaan siviilien ruumiita vai.
Tietenki niillä on saattanu käydä hyvä tuuri ja sitä ei vaan ole löytyny tai sitte tapaukseen liittyy vielä jotain muitakin vähän vanhempia henkilöitä tahi muuten täyspäisempiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa intin käyneitä? Ja sielläkö sitte opetetaan piilottamaan siviilien ruumiita vai.
Tietenki niillä on saattanu käydä hyvä tuuri ja sitä ei vaan ole löytyny tai sitte tapaukseen liittyy vielä jotain muitakin vähän vanhempia henkilöitä tahi muuten täyspäisempiä.Itse uskon että Antti on tehnyt itsemurhan. Ohjelmassa sisar sanoi Antin jättäneet kotiavaimet pöydälle ja jossakin on lukenut että kaljapäissään Antti on vihjaillut myös kavereilleen itsemurhasta. Samoin uskon että Antti itse ajoi autonsa romuksi koska se oli kuulema kallisarvoinen hänelle -hän ei halunnut että kukaan saa sen. Pitää muistaa että tod näk Antti on tuolloin ollut krapulassa, laskuhumslassa edellisen illan bileiden takia ja morkkis on voinut iskeä aamulla ja sen takia päättänyt lähteä kävelemään tunturiin. Hän oli varmaan sekaantunut erinäisiin huumekuvioihin ja siitä kaikesta tuli omantunnon tuskat. Kaverit eivät ehkä halua puhua asiasta koska eivät halua mollata Antin mainetta itsemurhalla. Ei tähän liity mitään tämän kummempia erikoisuuksia tai totuuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse uskon että Antti on tehnyt itsemurhan. Ohjelmassa sisar sanoi Antin jättäneet kotiavaimet pöydälle ja jossakin on lukenut että kaljapäissään Antti on vihjaillut myös kavereilleen itsemurhasta. Samoin uskon että Antti itse ajoi autonsa romuksi koska se oli kuulema kallisarvoinen hänelle -hän ei halunnut että kukaan saa sen. Pitää muistaa että tod näk Antti on tuolloin ollut krapulassa, laskuhumslassa edellisen illan bileiden takia ja morkkis on voinut iskeä aamulla ja sen takia päättänyt lähteä kävelemään tunturiin. Hän oli varmaan sekaantunut erinäisiin huumekuvioihin ja siitä kaikesta tuli omantunnon tuskat. Kaverit eivät ehkä halua puhua asiasta koska eivät halua mollata Antin mainetta itsemurhalla. Ei tähän liity mitään tämän kummempia erikoisuuksia tai totuuksia.
Itse uskon ett olet Antin murhaaja tai tunnet heidät. Selvstikin Antti tiesi pelätä murhaajiaan ja oli oikeassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse uskon että Antti on tehnyt itsemurhan. Ohjelmassa sisar sanoi Antin jättäneet kotiavaimet pöydälle ja jossakin on lukenut että kaljapäissään Antti on vihjaillut myös kavereilleen itsemurhasta. Samoin uskon että Antti itse ajoi autonsa romuksi koska se oli kuulema kallisarvoinen hänelle -hän ei halunnut että kukaan saa sen. Pitää muistaa että tod näk Antti on tuolloin ollut krapulassa, laskuhumslassa edellisen illan bileiden takia ja morkkis on voinut iskeä aamulla ja sen takia päättänyt lähteä kävelemään tunturiin. Hän oli varmaan sekaantunut erinäisiin huumekuvioihin ja siitä kaikesta tuli omantunnon tuskat. Kaverit eivät ehkä halua puhua asiasta koska eivät halua mollata Antin mainetta itsemurhalla. Ei tähän liity mitään tämän kummempia erikoisuuksia tai totuuksia.
"Itse uskon että Antti on tehnyt itsemurhan. Ohjelmassa sisar sanoi Antin jättäneet kotiavaimet pöydälle..."
Enpä usko, että ko. henkilö on tehnyt itsemurhan. Perheenjäsenten mukaan Antti ei ollut masentunut. On hyvin epätodennäköistä, että henkilö ex tempore tappaa itsensä krapulan tai kolhiintuneen ajoneuvon takia. Ja HUOM! Auto oli vielä KUNNOSSA, kun Antti palautti kotiavaimet äidilleen.
Antti oli mm. siskonsa kanssa hyvin läheinen. Antin koko perhe asui Etelä-Suomessa. Tottakai perheetön nuori haluaa nähdä sisaruksiaan ja vanhempiaan, joten tiuhaan tehdyt reissut etelään ei välttämättä ole merkki muusta kuin halusta perheen pariin. Kaiken lisäksi Antti piti autostaan ja todennäköisesti myös autoilusta. Ajelulle löytyy siis täysin luonnollinen selitys. Toki mukana on saattanut kulkea jotain laitonta...
Miksi Antti sitten palautti viimeiseksi jääneellä tapaamisella kotiavaimensa äidilleen ja halasi tätä kahdesti aivan kuin hyvästelläkseen? Käytös voi olla itsemurhaa suunnittelevan mutta myös henkilön, joka pelkää oman henkensä puolesta. Kuvitellaas tilanne, että teidän henkeä uhataan. Pelkäätte, että kohtaamisessa jonkun kanssa teiltä menee mahdollisesti henki. Otatteko mukaanne sukulaistenne kotiavaimet? Ette ota. Pyrittekö hyvästelemään läheisenne? Kyllä.
Mikäli tähän tapaukseen ei liittyisi mitään outoa, voisin niellä Antin katoamisen mahdollisena itsemurhana. Mutta kun meillä on koko joukko itsemurhaolettamaan sopimattomia havaintoja:
- kavereiden ja tuttavien normaalista poikkeava suhtautumimen katoamiseen
- Antin naapurin tekemä varma havainto riidasta tai tappelusta, joka käytiin Antin asunnossa katoamista edeltävänä iltana/yönä
- katoamisen jälkeen tapahtunut tuntemattoman naishenkilön käynti Antin asunnolla (keneltä oli saanut asunnon avaimet???)
- Antin auton kunto ja löytöpaikka
- Antin auton istuinsuojassa olevat tummat tahrat
- Antin auton etuistuimen katoaminen
- Antin koiran yhtäkkinen ilmestyminen asunnon pihalle, kun katoamisesta oli jo useita päiviä
- ruumiskoiran merkkaama nuotiopaikka
- luulöydöt
- oudot, ristiriitaiset silminnäkijähavainnot
- huumausainekauppaan liittyvät huhut
- mökkimurto
- poliisin toiminta (haloo!)
Älkää nunnukat yrittäkö sumuttaa. Tää on ihan liian paksua ollakseen darrassa tehty itsemurha.
Mielestäni omaisten tulee tehdä poliisin toiminnasta kantelu oikeuskanslerille tai oikeusasiamiehelle. Kannattaa myös keskustella jonkun oikeusoppineen kanssa ja kysyä tältä neuvoa. Mutta tarkistakaa, ettei se juristi ole jotain kautta kytköksissä tän jutun osapuoliin. Juristeissakin on läpeensä mätiä yksilöitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Itse uskon että Antti on tehnyt itsemurhan. Ohjelmassa sisar sanoi Antin jättäneet kotiavaimet pöydälle..."
Enpä usko, että ko. henkilö on tehnyt itsemurhan. Perheenjäsenten mukaan Antti ei ollut masentunut. On hyvin epätodennäköistä, että henkilö ex tempore tappaa itsensä krapulan tai kolhiintuneen ajoneuvon takia. Ja HUOM! Auto oli vielä KUNNOSSA, kun Antti palautti kotiavaimet äidilleen.
Antti oli mm. siskonsa kanssa hyvin läheinen. Antin koko perhe asui Etelä-Suomessa. Tottakai perheetön nuori haluaa nähdä sisaruksiaan ja vanhempiaan, joten tiuhaan tehdyt reissut etelään ei välttämättä ole merkki muusta kuin halusta perheen pariin. Kaiken lisäksi Antti piti autostaan ja todennäköisesti myös autoilusta. Ajelulle löytyy siis täysin luonnollinen selitys. Toki mukana on saattanut kulkea jotain laitonta...
Miksi Antti sitten palautti viimeiseksi jääneellä tapaamisella kotiavaimensa äidilleen ja halasi tätä kahdesti aivan kuin hyvästelläkseen? Käytös voi olla itsemurhaa suunnittelevan mutta myös henkilön, joka pelkää oman henkensä puolesta. Kuvitellaas tilanne, että teidän henkeä uhataan. Pelkäätte, että kohtaamisessa jonkun kanssa teiltä menee mahdollisesti henki. Otatteko mukaanne sukulaistenne kotiavaimet? Ette ota. Pyrittekö hyvästelemään läheisenne? Kyllä.
Mikäli tähän tapaukseen ei liittyisi mitään outoa, voisin niellä Antin katoamisen mahdollisena itsemurhana. Mutta kun meillä on koko joukko itsemurhaolettamaan sopimattomia havaintoja:
- Antin naapurin tekemä varma havainto riidasta tai tappelusta, joka käytiin Antin asunnossa katoamista edeltävänä iltana/yönä
- katoamisen jälkeen tapahtunut tuntemattoman naishenkilön käynti Antin asunnolla (keneltä oli saanut asunnon avaimet???)
- Antin koiran yhtäkkinen ilmestyminen asunnon pihalle, kun katoamisesta oli jo useita päiviä
- luulöydöt
- mökkimurto
Älkää nunnukat yrittäkö sumuttaa. Tää on ihan liian paksua ollakseen darrassa tehty itsemurha.
Mielestäni omaisten tulee tehdä poliisin toiminnasta kantelu oikeuskanslerille tai oikeusasiamiehelle. Kannattaa myös keskustella jonkun oikeusoppineen kanssa ja kysyä tältä neuvoa. Mutta tarkistakaa, ettei se juristi ole jotain kautta kytköksissä tän jutun osapuoliin. Juristeissakin on läpeensä mätiä yksilöitä.Täältä ohjeet valituksen tekoon
https://www.suomi.fi/kansalaiselle/oikeudet-ja-velvollisuudet/lainsaadanto-ja-oikeusturva/opas/nain-teet-kantelun - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- luulöydöt
- mökkimurto
Mielestäni omaisten tulee tehdä poliisin toiminnasta kantelu oikeuskanslerille tai oikeusasiamiehelle. Kannattaa myös keskustella jonkun oikeusoppineen kanssa ja kysyä tältä neuvoa. Mutta tarkistakaa, ettei se juristi ole jotain kautta kytköksissä tän jutun osapuoliin. Juristeissakin on läpeensä mätiä yksilöitä.Tapaukseen liittyviä yksityiskohtia on mm. täällä:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f07f4726-339b-494e-9b75-f922e42dc4e9
Tuli vielä mieleen sekin, että jos poliisi ei kerran epäile rikosta, niin silloinhan poliisi voi kertoa, keitä se on kuullut ja että keneltä tuli se Antista Ivalossa tehty "100% varma havainto". Jos tää on kyttien mielestä selvä vapaasta tahdosta tapahtunut katoaminen, niin miksi kaikki tämä salamyhkäisyys? Omaisilla luulis olevan oikeus tietää ja saada ulos kaikki katoamisen tutkintaan liittyvä materiaali. (Onhan omaisilla esim. oikeus pyytää vainajan terveystiedot ym.) Kaikkien lähiomaisten allekirjoitukset vaan pyyntöön. Hyvä juristi voi neuvoa tässäkin asiassa, koska ne tuntee lait, jolloin kytät ei pääse venkuleeraamaan.
Yksi vaihtoehto on myös taivutella joku toimittaja tonkimaan tätä lisää ja tekeen juttua.
Omaisille voimia, että jaksatte viedä tän jutun maaliin. Tunnen varsinkin sisarusten tuskan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- luulöydöt
- mökkimurto
Mielestäni omaisten tulee tehdä poliisin toiminnasta kantelu oikeuskanslerille tai oikeusasiamiehelle. Kannattaa myös keskustella jonkun oikeusoppineen kanssa ja kysyä tältä neuvoa. Mutta tarkistakaa, ettei se juristi ole jotain kautta kytköksissä tän jutun osapuoliin. Juristeissakin on läpeensä mätiä yksilöitä.- jospa kaverit eivät tiedä sen enempää. Jossakin on ollut että Antti on aikaisemmin kännipäissään vihjaillu kavereille itsemurhan teosta
- jos on humalaisia kylässä niin yleensä volyymi kohoaa aina jollakulla joka alkaa räksyttämään ja uhoamaan. Ihan normi bilejuttua.
- pieni kylä. Jospa avain oli maton alla ulkona, niin niitä avaimia useimmat säilyttää. Tai sitten vara-avaimensa antaa kaverille jotta ei tarvi joka kerta soittaa huoltoyhtiöön ku avain jää.
- oman omaisuuden tuhoaminen jotta kukaan ei sitä saa. Oma epätoivo ja huono olo. No jos ei kulje niin pitää jättää sinne missä on, ja löpöäki oli vaan pari litraa eikä sillä olis Ivaloon ajeltu takas.
- voi olla mitä vaan, kaljaa, viinaa. Vie humalaiset autolla johonki ja katoppa niin penkeissä on jotaki.
- pieni kylä ja kaikki tienneet että auto mätänee varikon pihalla. Joku nuori tarvinnut/halunnut erikoisvenlan ja käyny sen pelastamassa. Kahden penkin irrotus olis vaatinu tupla ajan ja kiinnittäny enemmän huomiota jos jonku autoon yhdenäkin tulis erikoisrenkaita eteen.
- missä puhutaan Antin koirasta?
- mieti missä asteessa polttohautaus suoritetaan ja päättele voisiko ruumista hävittää nopeasti nuotiolla 🤣 nehän oli eläinten luita.
- huumejutusta on tod näk totta. Toiminut ehkä kuriirina Turku-Ivalo-Norja akselilla ja uskon että itsekin käyttänyt/kokeillut. Siitä saanut bensarahst ajella edestakaisin pohjoisesta etelään. Kuka lähtee bileisiin karigasniemelle/karasjorlle tai angeliin? Isoimmat kapakat on Ivalossa ja noi pienet kylät on muutaman asukkaan kyliä. Pieni sisäpiiri harrastanut huumeita keskenään.
- mökkimurto voi olla tehty koska vaan jne.
- poliisin toiminnasta on vain sukulaisten sanat ja heistä kyllä kävi ilmi tyytymättömyys. Varmaan asiat ois voinu tehdä toisinkin mutta ei tässä mistään TV-dekkarista jenkkityyliin ole kyse. Ei pidä lähteä lukemaan rivien välistä olemattomia asioita.
Mitä hiton kytköksiä ivalon poliiseilla olis asiaan? Pieni kylä, miksi tuhota oma ura jne jonkun tällaisen asian takia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- jospa kaverit eivät tiedä sen enempää. Jossakin on ollut että Antti on aikaisemmin kännipäissään vihjaillu kavereille itsemurhan teosta
- jos on humalaisia kylässä niin yleensä volyymi kohoaa aina jollakulla joka alkaa räksyttämään ja uhoamaan. Ihan normi bilejuttua.
- pieni kylä. Jospa avain oli maton alla ulkona, niin niitä avaimia useimmat säilyttää. Tai sitten vara-avaimensa antaa kaverille jotta ei tarvi joka kerta soittaa huoltoyhtiöön ku avain jää.
- oman omaisuuden tuhoaminen jotta kukaan ei sitä saa. Oma epätoivo ja huono olo. No jos ei kulje niin pitää jättää sinne missä on, ja löpöäki oli vaan pari litraa eikä sillä olis Ivaloon ajeltu takas.
- voi olla mitä vaan, kaljaa, viinaa. Vie humalaiset autolla johonki ja katoppa niin penkeissä on jotaki.
- pieni kylä ja kaikki tienneet että auto mätänee varikon pihalla. Joku nuori tarvinnut/halunnut erikoisvenlan ja käyny sen pelastamassa. Kahden penkin irrotus olis vaatinu tupla ajan ja kiinnittäny enemmän huomiota jos jonku autoon yhdenäkin tulis erikoisrenkaita eteen.
- mieti missä asteessa polttohautaus suoritetaan ja päättele voisiko ruumista hävittää nopeasti nuotiolla 🤣 nehän oli eläinten luita.
- huumejutusta on tod näk totta. Toiminut ehkä kuriirina Turku-Ivalo-Norja akselilla ja uskon että itsekin käyttänyt/kokeillut. Siitä saanut bensarahst ajella edestakaisin pohjoisesta etelään. Kuka lähtee bileisiin karigasniemelle/karasjorlle tai angeliin? Isoimmat kapakat on Ivalossa ja noi pienet kylät on muutaman asukkaan kyliä. Pieni sisäpiiri harrastanut huumeita keskenään.
- poliisin toiminnasta on vain sukulaisten sanat ja heistä kyllä kävi ilmi tyytymättömyys. Varmaan asiat ois voinu tehdä toisinkin mutta ei tässä mistään TV-dekkarista jenkkityyliin ole kyse. Ei pidä lähteä lukemaan rivien välistä olemattomia asioita.
Mitä hiton kytköksiä ivalon poliiseilla olis asiaan? Pieni kylä, miksi tuhota oma ura jne jonkun tällaisen asian takia.-"Jossakin", linkitäpä se jossakin. Niinpä niin, ei löydy mistään.
-Ei ollut normijuttua Antin asunnolla, varmaan teidän murthaajien bileissä on.
-Jospa et keksisi satujasi avaimista maton alla, eikä olleet kavereita.
-Ei ollut epätoivoinen vaan työt alkamassa. Tyhjeneehåän se tankki murhaajien rissatessa.
-Katoppa niin ei kyttiä kiinnostanut mitä oli, mutta penkki kiinnosti varasta. Kukaan ei laita erikoispenkkiä vain apukuskin puolelle.
-Ei varmaankaan saduissasi.
-Miksi olisi hävitetty nopeasti, taisi tankki tyhjentyä poltettaessa ruumista. Eläimet murhasi, Antti ei ollut eläin.
-Ruumiinhävitysmatka todennäköisempi.
-jne jne
-Pelkk´ää faktaa kertoivat kyttien toimimattomuudesta, ei tosiaankaan jenkkityylin dokumenttien halusta selvittää rikos. Ei pidä lähteä uskomaan kyttien riveistä olemattomia asioita.
Mitä hiton kytköksiä ivalon poliiseilla ei olis asiaan? Pieni kylä, miksi tuhota tutun rikollisen ja sitä suojelevan kytän ura jne jonkun tällaisen asian takia. - Anonyymi
No olihan niillä aikaa roimasti, ja poliisi antoi jälkien kylmetä, joten ei mikään homma. Jos haluaa tehdä ihmishengen riiston, jäämättä kiinni, niin tuolla päin se on näköjään naurettavan helppoa. Kukaan ei kysele perään, aikain päästä vähän jututteleepi ohimennen, ja ihan sama mitä sanot, läpi menee. Mitään ei toopempi poliisi kyseenalaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- jospa kaverit eivät tiedä sen enempää. Jossakin on ollut että Antti on aikaisemmin kännipäissään vihjaillu kavereille itsemurhan teosta
Mitä hiton kytköksiä ivalon poliiseilla olis asiaan? Pieni kylä, miksi tuhota oma ura jne jonkun tällaisen asian takia.Siinähän se vastaus taiskin tulla vikassa lauseessa miks tätä ei ole tutkittu kunnolla =D
- Anonyymi
Viddu! Antti meni metsään,vai menikö??
- Anonyymi
kyllä, mutta miksi hän jäi sinne? tämä vaivaa minua edelleen.
- Anonyymi
No en tiedä, Savukosken porukka löysi luita metsästä ja ivalon poliisi ei ollu kiinnostunu mutta kun ne luut lähetettiin KRP:lle niin johan olivat kiinnostuneita ja vaativat ne luut heti takasin ivaloon ja sitte ne paikalliset poliisit hävitti ne luut.
Ei ole oikein loogista sekään.- Anonyymi
Ohjelmassaan sanottiin että ne luut tutkittiin ja olivat eläinten luita. Tutkinnanjohtaja näin kertoi. Tuon luiden katoamisasian kertoi ainoastaan Antin sisar.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohjelmassaan sanottiin että ne luut tutkittiin ja olivat eläinten luita. Tutkinnanjohtaja näin kertoi. Tuon luiden katoamisasian kertoi ainoastaan Antin sisar.
Ja sinä uskot murhaajia suojelevaan hutkinnajohtajaan, ruumiskoira ja sairaanhoitaja paljon uskottavampia. Pitäisi vahvistaa videolta muidenkin asiantuntijoiden toimesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä uskot murhaajia suojelevaan hutkinnajohtajaan, ruumiskoira ja sairaanhoitaja paljon uskottavampia. Pitäisi vahvistaa videolta muidenkin asiantuntijoiden toimesta.
Niin kyseessähän on uusi tutkinnanjohtaja Rovaniemeltä. Totta kai hän on uskottavampi kuin vaikka sisar jonka jutut on liian korkealentoisia. Lisäksi tämän Antin ja sisaren suvussa on erikoisia persoonia joilla on vähän outoja juttuja muutenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kyseessähän on uusi tutkinnanjohtaja Rovaniemeltä. Totta kai hän on uskottavampi kuin vaikka sisar jonka jutut on liian korkealentoisia. Lisäksi tämän Antin ja sisaren suvussa on erikoisia persoonia joilla on vähän outoja juttuja muutenkin.
Uusui hutkinnajohtaja suojelee entistä hutkinnajohtajaa kuten kytät aina, aarnio harvinainen poikkeus kun juttu pääsi julkiseksi.
Näytäpä ne viralliset tulokset ettei olleet ihmisen luita, eikä sekään mitän todistaisi, kyllähän Lapista luita löytyy, mutta tuskin edes lähettivät tutkittavaksi mitän. Miksi tuli kiire estää KEP:tä tutkimasta luita, luotan 100% enemmän ruumniskoiraan JA sairaanhoitajaan.
Sinulla ja muilla murhaajilla tai niiden suopjelijoilla muka arvostella murhatun omaisia, taisivat olla Ivalon ainoat rehelliset asukkaat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusui hutkinnajohtaja suojelee entistä hutkinnajohtajaa kuten kytät aina, aarnio harvinainen poikkeus kun juttu pääsi julkiseksi.
Näytäpä ne viralliset tulokset ettei olleet ihmisen luita, eikä sekään mitän todistaisi, kyllähän Lapista luita löytyy, mutta tuskin edes lähettivät tutkittavaksi mitän. Miksi tuli kiire estää KEP:tä tutkimasta luita, luotan 100% enemmän ruumniskoiraan JA sairaanhoitajaan.
Sinulla ja muilla murhaajilla tai niiden suopjelijoilla muka arvostella murhatun omaisia, taisivat olla Ivalon ainoat rehelliset asukkaat.🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haastattelujen perusteella Antti Hanhivaaran sisko vaikuttaa ihan normaalilta surevalta omaiselta. Katsoin ko. ohjelman kahteen kertaan. Sisko ei ainakaan valehtele - se on varmaa. Elekieli menee yksi yhteen sen kanssa, mitä tulee suusta ulos.
Ohjelmassa haastateltu poliisi vaikutti hiukan takakireältä. Olisi ollut kiva nähdä hänen haastattelunsa kuvan kera. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haastattelujen perusteella Antti Hanhivaaran sisko vaikuttaa ihan normaalilta surevalta omaiselta. Katsoin ko. ohjelman kahteen kertaan. Sisko ei ainakaan valehtele - se on varmaa. Elekieli menee yksi yhteen sen kanssa, mitä tulee suusta ulos.
Ohjelmassa haastateltu poliisi vaikutti hiukan takakireältä. Olisi ollut kiva nähdä hänen haastattelunsa kuvan kera.Ihmetytti tosiaan tuon poliisin, jokseenkin epämääräinen, ulosanti. Kommentti, jossa mainittiin, että aiemmin asunnolla tapahtunut riita ei millään tavoin liittynyt Antin katoamiseen. Näin yksinkertaisenakin ihmisenä ajattelen, että nimenomaan tuo riita johti Antin surmaamiseen. Tuli tosiaan mieleen, että taitaa Antin isän sanoin " piiri pieni pyöriä". Toi sisko oli surussaan tosi vakuuttava ja järkevä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmetytti tosiaan tuon poliisin, jokseenkin epämääräinen, ulosanti. Kommentti, jossa mainittiin, että aiemmin asunnolla tapahtunut riita ei millään tavoin liittynyt Antin katoamiseen. Näin yksinkertaisenakin ihmisenä ajattelen, että nimenomaan tuo riita johti Antin surmaamiseen. Tuli tosiaan mieleen, että taitaa Antin isän sanoin " piiri pieni pyöriä". Toi sisko oli surussaan tosi vakuuttava ja järkevä.
Katoaminen on tapahtunut noin parin sadan km päässä Antin kodista. Suku ei ole mitenkään vakuuttava vaan aikamoisia persoonia jotkut..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ja muilla murhaajilla tai niiden suopjelijoilla muka arvostella murhatun omaisia, taisivat olla Ivalon ainoat rehelliset asukkaat.Sairaanhoitajan näkemiin kuviin ja niistä antamiinsa mielipiteisiin? Mietippä missä asteessa ruumis poltetaan tuhkattaessa ja onko se mahdollista nuotiossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katoaminen on tapahtunut noin parin sadan km päässä Antin kodista. Suku ei ole mitenkään vakuuttava vaan aikamoisia persoonia jotkut..
Riita asunnolla tapahtui ennen katoamista, kuului jopa kahden asunnon päähän, vaikka aina ennen ollut rauhallista. Tottakai se liityy katoamiseen, samoin kuin naisen myöhempi vierailu asunnolla Antin avaimilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairaanhoitajan näkemiin kuviin ja niistä antamiinsa mielipiteisiin? Mietippä missä asteessa ruumis poltetaan tuhkattaessa ja onko se mahdollista nuotiossa?
Tottakai on mahdcollista, äskenhn vasta tuli Armanin sarjassa tapaus missä myös polttivat ruumiin risukassa. Eikös se hoitaja nähnyt luut luonnossa ja kytät taas oli näkevinään heti ettei ole ihmisen luita, mutta kova kiire tuli vaatia takaisin Ivaloon ennen KRP:n tutkimuksia. Väitätkö noiden Ivalon kyttien haistavankin paremmin kuin ruumiskoira?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku Mäkelä ohimennen vilkaissu, todennut että poron luita?
Ei hyvä.
- Anonyymi
Elävänä jos se kaippari vielä kuiten jostain putkahtaa niin saa kyllä ihan varmasti oikeastikkin kadota sen jälkeen koko valtakuntaa sekoittaneen sekasotkun seurauksena ja sama pätee moniin muihinkin katoajiin.
- Anonyymi
Poistha!
- Anonyymi
No tietenki jos Antti on vasikoinu jonku sen sortin pohjoismaisen huumekeisarin tai muun rosmon, joka on menettäny tyyliin miljoonien omaisuuden Antin laulamisten takia, niin eihän siinä sitte mitään muuta vaihtoehtoa ole kuin että uusi nimi ja asuinvaltio ja vielä kenties vähän kauemmas suomestakin.
Sittehän kaikki tämä on pelkkää lavastusta vaan.
Amerikassa ainakin toimitaan myös niinkin.- Anonyymi
Pikkutekijöitä nuo murhaajat.
- Anonyymi
Reality check. Mitkä mahdollisuudet 21-vuotiaalla, ilmeisen kokemattomalla matkustelijalla on muuttaa kauas ilman säästöjä, henkkareita, passia ja kyetä hankkimaan toimeentulo ja elämään kaukaisessa maassa vuosikausia ilman mitään kontaktia maamiehiin? Kokeneilla rosvoilla, joilla on kanavia hankkia väärennetyjä passeja, henkkareita yms pitää olla 50k-100k kassa jotta pystyy piileksimään vuoden tai pari. Thaimaassa on paljon suomalaisia, eikä suomalaisia voi olla kohtaamatta. Asuipa missa maassa tahansa, elämä ei voi olla yhtä piileksimistä. Kauas matkustaminen ja uuden elämän aloittaminen on on 21-vuotiaalle kaikista epätodennäköisin vaihtoehto.
- Anonyymi
Jos tapaukseen liittyy sekä manneja että saamelaisia ja vielä jotain mamujakin mahdollisesti vielä niin pakassa on jo sitte niin monta rasismikorttia että parempi varmaan ku poliisikin on sekä kuuro, sokea että pöljä.
- Anonyymi
Poroisännät riittää.
- Anonyymi
Ensi kesäksi on nyt suunnitteilla Angeliin suuretsinnät Antti Hanhivaaran löytämiseksi. Etsinnät on nyt poliisin järjestämät, ja kestävät useita päiviä.
Eli edelleen poliisi on Hanhivaaran tapauksessa "ei syytä epäillä rikosta" - kannalla ...- Anonyymi
Jos on Ivalon poliisin järjestämä niin etsivät muualta kuin missä tietävät ruumiin olevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on Ivalon poliisin järjestämä niin etsivät muualta kuin missä tietävät ruumiin olevan.
Onneks tutkijat muualta, Ivalon poliisit sietääkin jäädä pois..
En ihmettelis, jos tekijän isä poliisi tms. selittäisi tän vuosien spedeilyn.. - Anonyymi
Kyllä on poliisien resurssien tuhlausta, kun voi kaikista kummallisuuksista tai sanoisinko itsestään selvyyksistä todeta, että kyseessä on nimenomaan henkirikos.
- Anonyymi
Katoamista seuraavana aamuna oli nuori naisihminen pyöräillyt Hanhivaaran asunnolle, ja viipynyt siellä jonkin aikaa. Hieman katoamisen jälkeen Hanhivaaran ystävä kävi Hanhivaaran hajonneella autolla "etsimässä Antin kännykkää", siis oman kertomansa mukaan.
Onko kellään muulla tullut mieleen, että samaa asiaa ne on etsineet, joka ei ole löytynyt sieltä asunnolta (toki EHKÄ voinut kännykkäkin olla), jos on sieltä autoltakaan löytynyt, tai ainakin sellainen epäily voisi kovasti herätä ...- Anonyymi
Tai siivonneet vaan jälkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai siivonneet vaan jälkiä.
Tao esineet puhelinta. Jota etsi "ystävä" Jani myöhemmin autolta, kummasti tietäen, että missä auto on vaikka Anttia ei löydy sitten mistään...
- Anonyymi
Anthi makhaap karigasniemel mut eipä siith enempiä! Jätä karigasniemi rauhaa jolophi
- Anonyymi
POISTHA
- Anonyymi
Kyl se Antin ruumis Karigasniemellä on, turhaa mennä Angeliin, ei se siellä ole.
Usea nähny Antin auton lähtevän Kniemestä vasta lauantai aamuna, tietoa ei oo onko Antti ollu kyydissä
Jani osaa varmasti vastata tähän- Anonyymi
Onkohan joku näistä "useista" käynyt kertomassa havaintonsa jonnekin ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan joku näistä "useista" käynyt kertomassa havaintonsa jonnekin ...
Näin huhu antaa ymmärtää. . Silmukka kiristyy..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin huhu antaa ymmärtää. . Silmukka kiristyy..
On kuulemma oikeasti joku puhunut (huhujen mukaan) vaikka julkisuudessa poliisi antaa ymmärtää muuta.
- Anonyymi
Ollut paljon esillä, kiinostava tapaus kun lukenut kaikkinensa, toivottavasti selvii ja omaiset saa rauhan.
- Anonyymi
Ja saatais Jaakko linnaan. Sekä Jani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja saatais Jaakko linnaan. Sekä Jani.
Joo, Jaakkoki :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, Jaakkoki :)
Mäkelä?
- Anonyymi
Poistha jolophi perkelleen khloppi
- Anonyymi
Eikö laphin murtheessa ole nostho sanaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö laphin murtheessa ole nostho sanaa?
Vain polkheminen tämän tapauksen suhteen. Ei nostho. Kadotthaminen sopii myös kuin Jaakholle poliishin virkha.
- Anonyymi
Teurastusjätettä nuuhkineena tiedän kuinka sinne saattaa kadota. Porokeisarin pojat tietävät myös
- Anonyymi
Ihme saatanan pelleilyä ivalon poliisilta vitun paskahousut
- Anonyymi
Veit sanat näppäreiltäni.
- Anonyymi
Oliko Antti kulta bisneksissä mukana jollakin tavalla? Oli kuulemma rahaa laittaa autoa sanottiin ohjelmassa.
- Anonyymi
Surullista, että poliisi ei voi myöntää osaamattomuuttaan ja älyä siirtää tätä keskusrikospoliisille.
Kauhistuttavaa kuinka taitamattomia tunareita meillä on poliisissa, valtion leivissä.
Uskomatonta, että kehdataan väittää, että tätä tapausta on hoidettu kunnolla alkuun jo.
Pelottavaa, jos sattuu tarvimaan itse joskus kyseisten poliisien apua, eiväthän he mitään osaa.
Hämmentävä, kuinka poliiseilta ei suomut silmiltä putoile.
Järjetöntä, että maksamme tuollaisten palkkaa verovaroin.
Jatkamme, kunnes KRP astuu puikkoihin!- Anonyymi
Pitääkö kerätä adressi jossa vaaditaan KRP ;lle siirtoa? Adressiin syyt perusteineen, joita riittää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö kerätä adressi jossa vaaditaan KRP ;lle siirtoa? Adressiin syyt perusteineen, joita riittää!
Kannatetaan! Voi että oksettaa asian sievistely .
Toivottavasti Antti vain löytyisi ja kaikki selviäisi <3
- Anonyymi
Huhua kovasti liikkuu, että joku näistä tietävistä tai mukana olleista on laulellut.. pitääköhän tämä huhu kutinsa??
- Anonyymi
Up! Tämä on mielenkiintoinen keissi ja täytyy saada ratkaistua pian!
- Anonyymi
Niin kauan kun ei KRP mukana, ei ratkea. Miten tämä saadaan KRP:lle että alkaa tapahtua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kauan kun ei KRP mukana, ei ratkea. Miten tämä saadaan KRP:lle että alkaa tapahtua?
Ei taida Lapin itikat kiinnostaa, pitäisi selvitä kuulustelemalla sisätiloissa. Jaa mutta onhan Off ja itikkahuput, ettei sekään selitys toimi, taitavat vaan haluta suojella murhaajia kuten Ivalon poliisitkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi tutkia kun paljastuisi ivalon kyttien rikollisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi tutkia kun paljastuisi ivalon kyttien rikollisuus.
Ei voikkaan koska porukoissa on yksi tunnettu Länsimanni.
Noille lisää viinaa niin kyllä joku laulaa oopperaa seillä lapin tuntureilla.
- Anonyymi
Voitaisiin T.M (koiranainen) tiputtaa näistä keskusteluista, ollut opiskelemassa Jkl 1000km tapahtumapaikasta 2003-2007 ja käynyt vain lomillaan Inarissa. Koriakin hänelle alkoi tulemaan vasta 2007 jälkeen. Olisi kyllä kumma että
1000km kaukosuhde toimisi ja että haluaisi hengata joidenki mökkimurtoja tehtailevien kotibilettäjien kanssa. Tottakai mielipiteitähän hän jakaa, mutta ei se valheita oikeuta levittämää. Toivottavasti omaiset saisivat rauhan ja tapaus selviäisi.