Vapaa kuvaus

Aloituksia

23

Kommenttia

69

  1. Miten saisin itteni peseen hampaat useammin ja lyhyemmässä ajassa?a

    Hei Mulla on ongelmia hampaan pesun kanssa. Haluaisin pestä hampaat joka päivä terveyden vuoksi. Vähintään kerran päivä
    Suun terveys
    2
    122
  2. Mikä elokuva tämä on?

    Hei kaikki. Haluan saada selville erään elokuvan nimen jotta voin löytää sen youtubesta tai googlesta. Voisin ehkä han
    Elokuva
    2
    263
  3. Burrunjor dinosaurus

    Moi. Minä itse uskon että joskus dinot ja ihmiset on eläneet yhtäaikaa täällä maaplaneetalla. Uskon että joskus niitä
    Uskonnot ja uskomukset
    0
    85
  4. Seksiseuraa

    Moikka! Kaipaisin seksiseuraa 20-30 vuotiaista nuorista bisse naisista. Siis yhtä henkilöä tietysti. 😊 Asun Oulus
    Bi
    0
    106
  5. Alissan vainoaja

    Kukahan on Alissan vainoaja? Omia veikkauksiani... Marianna tai Sergei! Mitä ajattelette? Ketkä ovat mielestänne mahd
    Salatut elämät
    33
    2044
  6. Miksi mies on jättänyt minut/ei ota yhteyttä?

    Hei! Kysyn asioita erääseen mieheen liittyen! Kertokaa näkemyksenne! Eli: Mies eli vajaan vuoden kadulla oli alkohol
    Miehen logiikka
    7
    504
  7. Helsingissä koko yön auki olevat paikat

    Hei! Te jotka tiedätte Helsingin alueista/paikoista. Mitä kaikkia paikkoja Helsingissä ja varsinkin Helsingin keskustas
    Helsinki
    5
    3306
  8. W.I.T.C.H. sarjakuva

    Hei! Te kaikki jotka tiedätte W.i.t.c.h. sarjakuvan! Sehän kertoo taikuudesta ja ihmissuhteista. Sarjahan loppui Suomess
    Yleistä sarjakuvista
    0
    111
  9. Severin paluu 2017

    Hei! Itse tykkään Severistä ja nimen omaan Roopen näyttelemästä! Severi on oikeastaan ykkös suosikkini! Hän palasi sarj
    Salatut elämät
    1
    92
  10. Kristinuskon suuntaukset + yhteys jumalaan

    Hei! Haluaisin saada selvän yhteyden jumalaan Jehovaan ja Jeesukseen hänen poikaansa! En tiedä olenko uskossa,varmaan m
    Yleistä kristinuskosta
    33
    537
  11. Mistä johtuu tällainen sairas herkkyys/heikkous?

    Hei! Haluaisin puhua omasta sairaasta herkkyydestäni. Herkkyyttähän on monenlaista,mutta en ole mistään löytänyt tieto
    0
    84
  12. Pääsenkö jonkun kyydissä Joensuuhun?

    Hei! Haluaisin mennä Joensuuhun. Onko ketään jotka ovat menossa autolla Joensuuhun? Onko ketään joiden kyydillä voisin
    Haukipudas
    4
    183
  13. Totuus:Onko kuoleman jälkeen elämää?

    Hei! Haluaisin tietää mielipiteitä kuoleman jälkeisestä elämästä:Onko sitä ja jos on,niin mitä se on. Ja jos joku ti
    Mitä kuoleman jälkeen?
    68
    2804
  14. Tiedättekö näistä asumis paikoista?

    Hei! Aion käydä tutustumassa seuraaviin asumis paikkoihin:Onnikoti Haukiputaalla,Voikukkakoti Rajakylässä, Alppilan asum
    Asunnot
    0
    577
  15. Kokemuksenne Tahkokankaan osastoista.

    Hei! Haluaisin tietää, ketkä muut tämän viestin lukijoista ovat olleet hoidossa Tahkokankaan palvelukeskuksessa Oulun H
    2
    1551
  16. Ovatko näyttelijät "tavallisia" ihmisiä?

    Mielipiteennne siihen,ovatko näyttelijät "tavallisia" ihmisiä? Se riippuu varmaan myös näkökulmasta,koska voi olla monel
    Salatut elämät
    7
    199
  17. Oma ajatukseni:Unet korkeammilta voimilta?

    Hei! Tiede selittää,että unet tulevat alitajunnasta. Ja moni on sitä mieltä. Minä olen eri mieltä. Voi olla,että on muit
    Yleistä rajatiedosta
    1
    84
  18. Mistä johtuu,että profetiat eivät toteudu?

    Hei kaikki joita kiinnostaa! Kun on armolahjoja, ja nyt puhun nimenomaan profetoimisen/selittämisen armolahjasta,niin mi
    Profetiat
    19
    335
  19. Milloin Peltolassa hoidetaan ja milloin ei?

    Hei! On pitkään vaivannut eräs asia. Te joilla on vastauksia,niin pyydän,kertokaa. Eli itselläni on siis kehitysvammad
    27
    1611
  20. Raamattu-totta vai tarua?

    Haluaisin saada lopullisen vastauksen siihen,onko raamattu totta. Joten TE jotka TIEDÄTTE vastauksen,niin voisitteko ker
    Uskonnot ja uskomukset
    0
    43