ElokuvaVastattu 1v

Mikä elokuva tämä on?

Hei kaikki. Haluan saada selville erään elokuvan nimen jotta voin löytää sen youtubesta tai googlesta. Voisin ehkä hankkia se itelle. Haluan kattoo sen alusta loppuun. Joskus vuonna 2009 tai 2010 näin telkkarista jonkin…

Burrunjor dinosaurus

Moi. Minä itse uskon että joskus dinot ja ihmiset on eläneet yhtäaikaa täällä maaplaneetalla. Uskon että joskus niitä on ollut paljon täällä ihmisten kanssa yhtäaikaa. Uskon myös että niitä on yhä joissain maan paikoiss…
BiEi vastauksia

Seksiseuraa

Moikka! Kaipaisin seksiseuraa 20-30 vuotiaista nuorista bisse naisista. Siis yhtä henkilöä tietysti. 😊 Asun Oulussa ja seksiseurankin pitäs asua täällä. Olen itse 28 vuotias biseksuaali nainen. Toki ensin pitää tavata …
Salatut elämätVastattu 6v

Alissan vainoaja

Kukahan on Alissan vainoaja? Omia veikkauksiani... Marianna tai Sergei! Mitä ajattelette? Ketkä ovat mielestänne mahdollisia vainoajia? TMinä
Miehen logiikkaVastattu 7v

Miksi mies on jättänyt minut/ei ota yhteyttä?

Hei! Kysyn asioita erääseen mieheen liittyen! Kertokaa näkemyksenne! Eli: Mies eli vajaan vuoden kadulla oli alkoholisti ja tutustuin häneen,oltiin monta kertaa yhdessä(siellä kadulla) ja sitten mies oli mennyt katkolle…
HelsinkiVastattu 8v

Helsingissä koko yön auki olevat paikat

Hei! Te jotka tiedätte Helsingin alueista/paikoista. Mitä kaikkia paikkoja Helsingissä ja varsinkin Helsingin keskustassa on auki aina(24h) ja mitä suurimmanosan aikaa (esim kuten päärautatieasema,kiinni vain muutaman t…

W.I.T.C.H. sarjakuva

Hei! Te kaikki jotka tiedätte W.i.t.c.h. sarjakuvan! Sehän kertoo taikuudesta ja ihmissuhteista. Sarjahan loppui Suomessa joskus 2011(?) ja kotimaassaan Italiassakin se on vissiin jo loppunut joskus aiemmin. ...... Itse…
Salatut elämätVastattu 9v

Severin paluu 2017

Hei! Itse tykkään Severistä ja nimen omaan Roopen näyttelemästä! Severi on oikeastaan ykkös suosikkini! Hän palasi sarjaan jo perjantain jaksossa! Ajan kanssa kaikki selviää,mutta kiva pohtia etukäteen. Sen osasinkin jo…

Kristinuskon suuntaukset + yhteys jumalaan

Hei! Haluaisin saada selvän yhteyden jumalaan Jehovaan ja Jeesukseen hänen poikaansa! En tiedä olenko uskossa,varmaan määrittely kysymys! Tänään viimeksi rukoilin ääneen,että kadun syntejäni ja haluan,että Jumala ja Jee…
HaukipudasVastattu 9v

Pääsenkö jonkun kyydissä Joensuuhun?

Hei! Haluaisin mennä Joensuuhun. Onko ketään jotka ovat menossa autolla Joensuuhun? Onko ketään joiden kyydillä voisin päästä Joensuuhun? Pitäisi päästä täältä Haukiputaalta Joensuuhun.

Totuus:Onko kuoleman jälkeen elämää?

Hei! Haluaisin tietää mielipiteitä kuoleman jälkeisestä elämästä:Onko sitä ja jos on,niin mitä se on. Ja jos joku tietää varman vastauksen loppuuko elämä kuolemaan vai jatkuuko se ,niin kertoisitteko ja perustelisitteko…
AsunnotEi vastauksia

Tiedättekö näistä asumis paikoista?

Hei! Aion käydä tutustumassa seuraaviin asumis paikkoihin:Onnikoti Haukiputaalla,Voikukkakoti Rajakylässä, Alppilan asumisyksikkö Alppilassa sekä Tervaluhdin palvelukoti Peltolassa. Tietääkö kukaan millaisia asumis paik…

Kokemuksenne Tahkokankaan osastoista.

Hei! Haluaisin tietää, ketkä muut tämän viestin lukijoista ovat olleet hoidossa Tahkokankaan palvelukeskuksessa Oulun Hiirosessa ? Oletteko olleet hoidossa Tahkokankaalla? Kuinka monesti? Miksi? Millä osastoilla? Mistä …
Salatut elämätVastattu 9v

Ovatko näyttelijät "tavallisia" ihmisiä?

Mielipiteennne siihen,ovatko näyttelijät "tavallisia" ihmisiä? Se riippuu varmaan myös näkökulmasta,koska voi olla monella tavalla tavallinen ja monella tavalla erilainen. Ovatko näyttelijät mielestänne 1.Tavallisia 2. …

Oma ajatukseni:Unet korkeammilta voimilta?

Hei! Tiede selittää,että unet tulevat alitajunnasta. Ja moni on sitä mieltä. Minä olen eri mieltä. Voi olla,että on muitakin jotka ajattelevat kuten minä. Itse siis ajattelen,että unet tulevat kokonaan/osittain korkeamm…
ProfetiatVastattu 9v

Mistä johtuu,että profetiat eivät toteudu?

Hei kaikki joita kiinnostaa! Kun on armolahjoja, ja nyt puhun nimenomaan profetoimisen/selittämisen armolahjasta,niin mistähän johtuu,että lähes kaikki profetiat eli ennustukset mitä minulle on tullut jonkun ihmisen arm…

Milloin Peltolassa hoidetaan ja milloin ei?

Hei! On pitkään vaivannut eräs asia. Te joilla on vastauksia,niin pyydän,kertokaa. Eli itselläni on siis kehitysvammadiagnoosi (lievä älyllinen kehitysvammaisuus) ja olen pari kertaa päätynyt peltolan osastolle,ollut si…

Raamattu-totta vai tarua?

Haluaisin saada lopullisen vastauksen siihen,onko raamattu totta. Joten TE jotka TIEDÄTTE vastauksen,niin voisitteko kertoa? Onko raamattu TOTTA vai TARUA? Te jotka uskotte tietävänne tai tiedätte tietävänne,niin vastat…