Löytyykö Salosta parturia jonne vois mennä ilman ajanvarausta suoraan ostosreissulla?
parturi
15
3981
Vastaukset
- mutta esimerkkejä
Ainaskin Hämeentiellä olevassa Stepissä leikataan ilman ajanvarausta. Tyylitiimilläkin näkyy silloin tällöin ulkopuolella olevan valomainoksen mukaan olevan vapaita aikoja päivällä. Plazan Harlekiinin ovessa lukee, että leikkaukseen ilman ajanvarausta.
Melkeinpä mikä tahansa kampaamo leikkaa ilman varausta, jos ei ole tilauksia sillä hetkellä. - töttönen
Hairlekiinissä ainakin on joskus ollut, että pääsee suoraan aikaa varaamatta ja itse olen ainakin 2x ollut ihan tyytyväinen jälkeenkin.
- määääääää11
Paras parturi Salossa on parturi-kampaamo Sarianne. Mukavat tytöt, todella hyvä lopputulos, hyvä palvelu. Oon tosi tyytyväinen joka kerta. Ja aina pääsee aikaa varaamatta! Käydään koko suku siel. Suosittelen!
- mies66___
Samaa mieltä!
- mies_29_
Sarianne ehdottomasti paras! Suosittelen!
- tukkatehdas
Sarianne Plazan apteekkia vastapäätä, Asemakadun ja Vilhonkadun kulmassa!
- pakeneva hiusraja
Se parturi joka on samassa talossa kuin Salon Autokoulu ja Hautuutoimisto, Kamari-pitseriaa vastapäätä... mikähän sen parturipaikan nimi oli, en muista. Sariannessa kävin ennen, mutta 26e/pää itseltä ja kahdelta lapselta on aika paljon... siksi vaihdoin tähän toiseen jossa aikuiset 18e ja lapset alle 14v 15,50e
- Hyvä mut kallis.
Länsirannalla käväsee Merinellis kysymäs niin voi löytyä vapaita aikoja. Ite olen useinkin saanut ajan varaamatta, mut olen ollut liikkeel ennen kolmea yleensä...
- sinne menen aina
Parturiliike Holopainen Asemakadulla.
Niin miesten kuin naisten hiuksien leikkuu vuosien tuomalla ammattitaidolla.
Suosittelen.- kohtuullistaminen
Kannattaa käydä parturissa tämänvuoden aikana, ensivuonna alv-nousee joten parturi-kampaamohinnat myös. Ensivuonna käyn vain kaksi-kolmekertaa, siitä saa säästöä, kun tänävuonna olen käynyt viisi kertaa.
- määääääää11
Mä oon valmis maksaa 26€ tukanleikkuusta ku tiiän et Sariannes se leikataan HYVIN. Muista liikkeistä en mee takuuseen ja saahan Sariannest kanta-as kortin jolla saa halvemmal aika useesti. Vanha keskustelu mut oli pakko sanoo..
- siilijenkki
sariannessa ei tytöt osaa leikata miesten pystäriä (jenkkisiili) ..nää nyky nuoret ei vissiin sitä opettele enään koulussa,sariannessa pari tyttöä enään alkaa edes sitä leikkaan..eikä sitä kukaan näistä osaa leikata hyvin,maksaa toki liki 30euroo.
- huilis
Jenkkisiilin leikkaamattomuus = kulttuuriteko! Evoluutio vie tällaiset muodin harha-askeleet hautaan. Eikä yhtään liian aikaisin...
- Kulmahousu22
HA! Viutu mikä SARIANNEN mainos, hahah!!! hiukan noloo
- Jeopardy
Prismas olen käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891