Mun verenpaineet tuntuu olevan ihanteelliset, n.118/78, mutta pulssi on vaan sellasta 48 lyönnin luokkaa. Onko normaalia? Kysessä kun ei ole mikään huippukuntoinen vaan ehkä jopa keskimääräistä huono kuntoisempi ja ylipainoakin löytyy. Huvikseni tuli mitattua viime yönä keskellä yötä paineet, sillon oli 104/59 ja pulssi 44. Onko normaalia näin alhaiset yöllä levossa?
Alhaiset paineet
3
833
Vastaukset
- minä ainakii
olen elossa ja mulla samoja luokkia ku sulla,muuten en tietäis tuosta sykkeestä mut ku mulla oli holter nauhoitus vuorokauden niin alin syke nukkuessa oli 40/min ja kardiologin mukaan täysin normaalia muuten terveessä sydämessä.Kukapa yöllä sykkeistään tietää juuri kun on syvin uni,kaikilla varmaan laskee ainaki alle 60.Mäkään en ole hyväkuntoinen,entinen urheilija 17 vuoden takaa ja lekuri piti mahdollisena että se voi vaikuttaa vieläki.Paineet mullaki 107/59 melkein aina ku olen istunut jonku aikaa ja sitä luokkaa,osaa mun sydän kyllä korkeanki sykkeen joskus ihan turhista stressailuista=)Meillä tää matala paineisuus ja sykkeisyys on suvussa.
- on oikein hyvä
Terveellä ihmisellähän on juuri öisin verenpaineet matalammillaan eli sydän saa kunnolla levätä. Siis verenpaineen pitäisikin juuri öisin saavuttaa ne vuorokauden matalimmat arvot.
Eli kehosi käyttäytyy niinkuin pitääkin. - nuo ovat
Just mittasin omat paineet. Aamukahvit juotu, paineet 98/55. Tämä on aika tavallista mulle. Ajoittain yläpaine ollut jopa alle 90. Lääkärit eivät sano juuta eikä jaata. Kaippa tässä on sen verran painetta, että kroppa pysyy toiminnassa?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1452851- 2322157
- 482050
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes2161954Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva261710Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1451542Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä821456Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve291204- 1221168
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo3131039