Mun verenpaineet tuntuu olevan ihanteelliset, n.118/78, mutta pulssi on vaan sellasta 48 lyönnin luokkaa. Onko normaalia? Kysessä kun ei ole mikään huippukuntoinen vaan ehkä jopa keskimääräistä huono kuntoisempi ja ylipainoakin löytyy. Huvikseni tuli mitattua viime yönä keskellä yötä paineet, sillon oli 104/59 ja pulssi 44. Onko normaalia näin alhaiset yöllä levossa?
Alhaiset paineet
3
805
Vastaukset
- minä ainakii
olen elossa ja mulla samoja luokkia ku sulla,muuten en tietäis tuosta sykkeestä mut ku mulla oli holter nauhoitus vuorokauden niin alin syke nukkuessa oli 40/min ja kardiologin mukaan täysin normaalia muuten terveessä sydämessä.Kukapa yöllä sykkeistään tietää juuri kun on syvin uni,kaikilla varmaan laskee ainaki alle 60.Mäkään en ole hyväkuntoinen,entinen urheilija 17 vuoden takaa ja lekuri piti mahdollisena että se voi vaikuttaa vieläki.Paineet mullaki 107/59 melkein aina ku olen istunut jonku aikaa ja sitä luokkaa,osaa mun sydän kyllä korkeanki sykkeen joskus ihan turhista stressailuista=)Meillä tää matala paineisuus ja sykkeisyys on suvussa.
- on oikein hyvä
Terveellä ihmisellähän on juuri öisin verenpaineet matalammillaan eli sydän saa kunnolla levätä. Siis verenpaineen pitäisikin juuri öisin saavuttaa ne vuorokauden matalimmat arvot.
Eli kehosi käyttäytyy niinkuin pitääkin. - nuo ovat
Just mittasin omat paineet. Aamukahvit juotu, paineet 98/55. Tämä on aika tavallista mulle. Ajoittain yläpaine ollut jopa alle 90. Lääkärit eivät sano juuta eikä jaata. Kaippa tässä on sen verran painetta, että kroppa pysyy toiminnassa?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.748517Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662825Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä182058- 1572001
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️201959Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381871Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?301720- 461525
- 1021487
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411256