Mun verenpaineet tuntuu olevan ihanteelliset, n.118/78, mutta pulssi on vaan sellasta 48 lyönnin luokkaa. Onko normaalia? Kysessä kun ei ole mikään huippukuntoinen vaan ehkä jopa keskimääräistä huono kuntoisempi ja ylipainoakin löytyy. Huvikseni tuli mitattua viime yönä keskellä yötä paineet, sillon oli 104/59 ja pulssi 44. Onko normaalia näin alhaiset yöllä levossa?
Alhaiset paineet
3
793
Vastaukset
- minä ainakii
olen elossa ja mulla samoja luokkia ku sulla,muuten en tietäis tuosta sykkeestä mut ku mulla oli holter nauhoitus vuorokauden niin alin syke nukkuessa oli 40/min ja kardiologin mukaan täysin normaalia muuten terveessä sydämessä.Kukapa yöllä sykkeistään tietää juuri kun on syvin uni,kaikilla varmaan laskee ainaki alle 60.Mäkään en ole hyväkuntoinen,entinen urheilija 17 vuoden takaa ja lekuri piti mahdollisena että se voi vaikuttaa vieläki.Paineet mullaki 107/59 melkein aina ku olen istunut jonku aikaa ja sitä luokkaa,osaa mun sydän kyllä korkeanki sykkeen joskus ihan turhista stressailuista=)Meillä tää matala paineisuus ja sykkeisyys on suvussa.
- on oikein hyvä
Terveellä ihmisellähän on juuri öisin verenpaineet matalammillaan eli sydän saa kunnolla levätä. Siis verenpaineen pitäisikin juuri öisin saavuttaa ne vuorokauden matalimmat arvot.
Eli kehosi käyttäytyy niinkuin pitääkin. - nuo ovat
Just mittasin omat paineet. Aamukahvit juotu, paineet 98/55. Tämä on aika tavallista mulle. Ajoittain yläpaine ollut jopa alle 90. Lääkärit eivät sano juuta eikä jaata. Kaippa tässä on sen verran painetta, että kroppa pysyy toiminnassa?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.344011Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131533Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2461476Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1801237Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1301011Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ811004Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254978- 62949
Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34943Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56785