mistä voisi saada ostaa, vuokrata, tai lainata
valkoisia kangasservettejä.
Tarvittais häihin n. 100 kpl.
Tiedän, että on paljon ravintoloita, jotka ovat luopuneet kankaisista serveteistä, tai jotka ovat lopettaneet toimintansa ja tavaroita vain lojuu jossain, mutta mistä niitä voisi metsästää?
Sattuisko kukaan sellaista tietämään?
tietääkö kukaan?
10
393
Vastaukset 10
- Mrs Goole
vaikkei asiasta mitään tiedä.
http://www.yritystele.fi.prod.eniro.net/query?what=yf&search_word=ravintolatekstiilien vuokraus&sort=
Yksinkertaisinta on kysellä paikkakuntasi ravintoloista tai pitopalveluista.- alima
täältä kysyisikään.
Kaikki on jo tiedossani olevat läpi käyty ja enemmänkin.
En ole mikään uusavuton.
- Minä vain
voisi kaiketi kysyä, jos nimittäin paikkakunnallasi on, seurakunnat ja kotitalouslautakunnat.Meilläpäin ainakin on...
- anoppi
Meidän nuoret saivat lainaksi paikkakuntamme Ammattikoululta, ravintolapuolen. Kysäseppä jos vaikka teitäkin onnistaa!
- hetkessä pyöräytän
valkoista lakanaa ja siitä leikkaan sopivat lätkät hetkessä, erittäin tyhmää ja uusavutonta meinikiä jos tuollaisia ei osaa tehdä, taitaa olla aika tumpelo äiti, millainenhan nössö on tytär? vai ketä siellä naitetaan?
- Pirre*
sata liinaa, ajattele siinä on neljä sivua ommeltavana, ei se ihan pieni projekti ole..
Lisäksi hääjuhlien laitossa on paljon muutakin tehtävää kyllin, eikä ole korrektia ryhtyä nimittelemään tuntemattomia ihmisiä ..:(
Mie olen sitä mieltä, että jokainen osaa tehdä jotain sellaista jota joku muu ei osaa..
Miksi et ompele itse?
- Pirre*
oletko kysynyt Martoilta, - heiltä saa ainakin astiastoja lainaan..
- HTZA
allerginen?
Luulisi liinoja riittävän. - alima
kaikille vinkeistä.
Tota seurakuntaa ja ammattikoulua pitää vielä kysästä.
Yhdeltä ammattikoululaiselta jo kysyin, et onko nähnyt siellä käytössä tai muuten kankaisia, mutta eipä ollut.
Saattaa olla, et kuitenkin niillä jossain varastossa olisi.
Ompelemaan yllyttäville sanon, että kun mulla on ihan tarpeeksi jo urakkaa, kun pitää tehdä istuimiin
ns. huput, eli päälliset, siis 100 kpl jo niitä, niin en nyt jaksa ajatella, että niitä servettejäkin vielä.
Eiköhän siinä ole jo yhdelle avuttomalle äidille ihan tarpeeksi, kun on tosiaan vielä paljon, pal´jon muutakin tehtävä.
Etenkin, kun häihin tulevat 15 vierasta pitää vielä majoittaa ym. viikon ajan.
Avuton taidan olla, mutta en nyt sentään ihan sitä mistä syytetään.
Allergiset tuskin servettejä käyttävät nenänsä niistämiseen ja vaikka käyttäisivätkin, niin en itse samoihin servetteihin suutani pyyhkisi. Sinänsä tietysti ihan hyvä vinkki tuokin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671415- 63926
- 83880
- 116875
- 62825
- 94701
- 45681
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56594Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.49589Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112534