tuohon kun pääsisi kyytiin..
http://wautsi.com/2008/08/25/kingda-ka-on-maailman-nopein-ja-korkein-vuoristorata/
Ziisus mitä kyytiä!!
4
4395
Vastaukset 4
- .........................
Toi on kun mulle tehty! Vau! Siinä olis vähän jotain toista kun nää suomen vuoristoradat :D Ainoo miinus et jos joutuu jopa kuus tuntia jonottamaan....mutta kyllä menisin ehdottomasti. Mitenhän sillä kaverilla on kamera pysyny käsissä siinä menossa?
- on kyllä!
Mutta en kyllä jonottaisi kuutta tuntia alle minuutin matkaa.
En.
tuois kiva kokea eikun linnanmäelle samanlainen laite.
=)- Niinhän se on
Kuten elämässä yleensäkin, varakas pääsee helpommalla.
Jos ostaa Golden Flash Passin (hinta 78 dollaria) niin pääsee kaikkien jonojen ohi.
Vaikka olisi päivä jolloin muut jonottavat viisi tuntia, niin kultapassilainen jonottaa ehkä 10 minuuttia max.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510