Onko täällä ketään jotka ois syntyny 30.9??? Ois mukava tietää ketkä on syntyny samana päivänä ku minä :) . Sillä en oo ikinä törmänny kehenkään ihmiseen joka ois syntyny 30.9 ja on horoskoopiltaan Vaaka.
30.9 SYNTYNEITÄ???
9
1650
Vastaukset
- Sanna37
Olen, olen syntynyt samana päivänä :-)
- jotain.......
näyttelijä Veikko Sinisalo s. 30.9. (kuollu?)
- 30.09.
Minä olen syntynyt 30.09.-60 ja nousevalta merkiltäni skorpioni.
- Sirpa 37
..ja mun 20 vuotta vanhempi tätini (kuollut) ja mun isän avovaimon tytär, joten onhan meitä! :)
- tilastoja
Suomessa syntyy vuodessa n. 58000 uutta lasta. Näistä keskim. joka 12. on vaaka. Tasaisen taulukon mukaan siis joka päivä syntyy n. 160 lasta. Niin myös 30.9. joka vuosi. Jos sinulla ei ole kovin laaja ikähaitari tuntemiesi vaakojen suhteen, niin eipä niitä samana päivänä syntyneitä voi montaa olla. Mulla oli koulussa yläasteella ja samalla luokalla samana päivänä syntynyt ystävä. Melko epätodennäköistä.
- syystyttö
minä olen 30.9.77
- sanna197000
Minä ja koirani....mikä sattuma?
- Anonyymi
Minä oon syntynyt syyskuun 30 pv
- Anonyymi
Kyllähän se kiinnittää huomiota jos on joku syntynyt samana päivänä. Iida Vainio näyttää syntyneen 30.9.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932049Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671510YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741289Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361150- 731150
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871064Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1501018Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava243962Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891