Korskeana kuin ratsu
maalattuna kuin noita
esitti fyysisen olemuksensa
sanasensa heitti
vaatekertansa viereen
viekoitti seitillään elämäänsä
lävitseen iltatuuli puhalsi
koreuttaan paljastaen
pyysi lämmittämään
ja ottamaan itsensä
pois kadulta
- Elämään.
Ylpeydessään hän unohdutti
nöyryytensä ja
sydämen herkkyytensä.
-------
Aitoon rakkauteensa sekä
sielun koskemattomuuteen
ei hänellä ollut tietä
eikä lauseita joka:
- huusi alastomuuttaan
seittien verkoissaan.
Minulle - ja niin
Turhaan.
Turhaan.
8
241
Vastaukset
- KuunKeiju
pelastuksesi, että yritys oli turha? =)
Mietin,mitä vastaisin,että tulkinta
olisi oikea molemminpuolin.
Muistatko - kun kerran ehkä useamminkin
mainitsin,että kommentoiminen olisi
helpompaa,jos tietäisi että ;
faktaa vai fiktiota.
Kiitän suuresti viestistästi ja runojasi
olen lukenut,en vain ole ehtinyt
kommentoimaan niitä...suothan Anteeksi.
Hyvää yön odotusta Sinulle.- KuunKeiju
dolan kirjoitti:
Mietin,mitä vastaisin,että tulkinta
olisi oikea molemminpuolin.
Muistatko - kun kerran ehkä useamminkin
mainitsin,että kommentoiminen olisi
helpompaa,jos tietäisi että ;
faktaa vai fiktiota.
Kiitän suuresti viestistästi ja runojasi
olen lukenut,en vain ole ehtinyt
kommentoimaan niitä...suothan Anteeksi.
Hyvää yön odotusta Sinulle.faktaako vai fiktiota, eikä tietämisellä merkitystä. Helppous ei mielestäni ole mikään tavoittelemisen arvoinen päämäärä. Useimmiten omissa runoissani tms. on osa totta, se on impulssi, ja sitten loput pelkkää mielikuvituksen tuotetta. Suhteessa 2:5 usein, joskus totuutta vieläkin vähemmän. Joskus kaikki on totta... Eihän helpottanut?
Kiitokset muistamisesta, eihän niihin kaikkiin runoelmiin ennätä... Hyvää yötä. KuunKeiju kirjoitti:
faktaako vai fiktiota, eikä tietämisellä merkitystä. Helppous ei mielestäni ole mikään tavoittelemisen arvoinen päämäärä. Useimmiten omissa runoissani tms. on osa totta, se on impulssi, ja sitten loput pelkkää mielikuvituksen tuotetta. Suhteessa 2:5 usein, joskus totuutta vieläkin vähemmän. Joskus kaikki on totta... Eihän helpottanut?
Kiitokset muistamisesta, eihän niihin kaikkiin runoelmiin ennätä... Hyvää yötä.Tervehdys Sinulle,nyt vain vastaukseni
tulee myöhässä,kun on ollut muuta
tässä viime aikoina.
Kerroit omien runojesi tekovaiheista,
jotka ovat hyvin samankaltaiset omieni
kanssa,sillä eihän kaikkia voi
yhdelle aina tapahtua
-syntymän ja kuoleman välillä.
Luulen,että siinä olemme hyvinkin
samanlaisia kirjoituksiemme
tallaajia.
Hyvää viikonvaihdetta Sinulle.
- runo64-1
...vastannut anovan huutoon,
ties vaikka minkälainen kuin pommin
vaikutus olisi ollut elämääsi elämässä,
hänellä.
olipas mielenkiintoinen ja niin sujuvasti
kirjoitettu ettei toivoisi lopun tulevan
vastaan ollenkaan.
hyvä dolan!!!Hei...yritän tässä päästä ns.normaaliin
kirjoitus rytmiin kiinni,vaikka tietyin
varauksin-harvempaan- mutta katsotaan
miten aivon rippeet käskyttävät
näitä näppäimiä toisiaan kosimaan.
Kiitän suuresti sanoistasi...harmittaa kun
en ehdi ehkä tavalliseen tapaan kommentoimaan
muiden runoja.
Kaikkea hyvää Sinulle ja luen
kyllä tekstejäsi kun vain ehdin.
- Minänoita
Ootsie noidankii
laittanu runoos ja maalipytyks
viel..
Voi korskeus sinnuu mieko en
käytä maskaraa pisaraakaan
lipstikist
puhumattakaan!
Ja miun vaatteet on
käsinkudottu hämhäkin
seitist ja ne ei
päält puttoo mihinkään kasaks!
Leikki leikkii ja pari
sanaa nyt totta:
Hyvä runo sinulta!Päivää Kaunis Noita...jaa minä
ja mitä,että runo Sinustako...no
niin,nyt sitten tärvelin tämänkin
- olen minä vaan touhukas
sieltä pahemmasta päästä.
Sinusta voisin tehdä treffeillä
oikein maanittelu poseeraus runon
Marinin sisko...en voi olla
leukojani louskuuttamatta
- minä niin hiljainen
syrjään vetäytyvä ujo mies.
Minä Kiitän ja mennään
saunaan pian,niin naamiotkin
paljastuu...synnyinpuvulle
ei mahda mitään,kun ollaan
niin kauniita vai MiTä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483
