Turhaan.

Korskeana kuin ratsu
maalattuna kuin noita

esitti fyysisen olemuksensa

sanasensa heitti
vaatekertansa viereen

viekoitti seitillään elämäänsä
lävitseen iltatuuli puhalsi

koreuttaan paljastaen
pyysi lämmittämään

ja ottamaan itsensä
pois kadulta
- Elämään.

Ylpeydessään hän unohdutti
nöyryytensä ja
sydämen herkkyytensä.

-------
Aitoon rakkauteensa sekä
sielun koskemattomuuteen
ei hänellä ollut tietä
eikä lauseita joka:

- huusi alastomuuttaan
seittien verkoissaan.

Minulle - ja niin

Turhaan.

8

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KuunKeiju

      pelastuksesi, että yritys oli turha? =)

      • Mietin,mitä vastaisin,että tulkinta
        olisi oikea molemminpuolin.

        Muistatko - kun kerran ehkä useamminkin
        mainitsin,että kommentoiminen olisi
        helpompaa,jos tietäisi että ;
        faktaa vai fiktiota.

        Kiitän suuresti viestistästi ja runojasi
        olen lukenut,en vain ole ehtinyt
        kommentoimaan niitä...suothan Anteeksi.

        Hyvää yön odotusta Sinulle.


      • KuunKeiju
        dolan kirjoitti:

        Mietin,mitä vastaisin,että tulkinta
        olisi oikea molemminpuolin.

        Muistatko - kun kerran ehkä useamminkin
        mainitsin,että kommentoiminen olisi
        helpompaa,jos tietäisi että ;
        faktaa vai fiktiota.

        Kiitän suuresti viestistästi ja runojasi
        olen lukenut,en vain ole ehtinyt
        kommentoimaan niitä...suothan Anteeksi.

        Hyvää yön odotusta Sinulle.

        faktaako vai fiktiota, eikä tietämisellä merkitystä. Helppous ei mielestäni ole mikään tavoittelemisen arvoinen päämäärä. Useimmiten omissa runoissani tms. on osa totta, se on impulssi, ja sitten loput pelkkää mielikuvituksen tuotetta. Suhteessa 2:5 usein, joskus totuutta vieläkin vähemmän. Joskus kaikki on totta... Eihän helpottanut?

        Kiitokset muistamisesta, eihän niihin kaikkiin runoelmiin ennätä... Hyvää yötä.


      • KuunKeiju kirjoitti:

        faktaako vai fiktiota, eikä tietämisellä merkitystä. Helppous ei mielestäni ole mikään tavoittelemisen arvoinen päämäärä. Useimmiten omissa runoissani tms. on osa totta, se on impulssi, ja sitten loput pelkkää mielikuvituksen tuotetta. Suhteessa 2:5 usein, joskus totuutta vieläkin vähemmän. Joskus kaikki on totta... Eihän helpottanut?

        Kiitokset muistamisesta, eihän niihin kaikkiin runoelmiin ennätä... Hyvää yötä.

        Tervehdys Sinulle,nyt vain vastaukseni
        tulee myöhässä,kun on ollut muuta
        tässä viime aikoina.
        Kerroit omien runojesi tekovaiheista,
        jotka ovat hyvin samankaltaiset omieni
        kanssa,sillä eihän kaikkia voi
        yhdelle aina tapahtua
        -syntymän ja kuoleman välillä.

        Luulen,että siinä olemme hyvinkin
        samanlaisia kirjoituksiemme
        tallaajia.

        Hyvää viikonvaihdetta Sinulle.


    • runo64-1

      ...vastannut anovan huutoon,
      ties vaikka minkälainen kuin pommin
      vaikutus olisi ollut elämääsi elämässä,
      hänellä.
      olipas mielenkiintoinen ja niin sujuvasti
      kirjoitettu ettei toivoisi lopun tulevan
      vastaan ollenkaan.
      hyvä dolan!!!

      • Hei...yritän tässä päästä ns.normaaliin
        kirjoitus rytmiin kiinni,vaikka tietyin
        varauksin-harvempaan- mutta katsotaan
        miten aivon rippeet käskyttävät
        näitä näppäimiä toisiaan kosimaan.

        Kiitän suuresti sanoistasi...harmittaa kun
        en ehdi ehkä tavalliseen tapaan kommentoimaan
        muiden runoja.

        Kaikkea hyvää Sinulle ja luen
        kyllä tekstejäsi kun vain ehdin.


    • Minänoita

      Ootsie noidankii
      laittanu runoos ja maalipytyks
      viel..

      Voi korskeus sinnuu mieko en
      käytä maskaraa pisaraakaan
      lipstikist
      puhumattakaan!
      Ja miun vaatteet on
      käsinkudottu hämhäkin
      seitist ja ne ei
      päält puttoo mihinkään kasaks!

      Leikki leikkii ja pari
      sanaa nyt totta:
      Hyvä runo sinulta!

      • Päivää Kaunis Noita...jaa minä
        ja mitä,että runo Sinustako...no
        niin,nyt sitten tärvelin tämänkin
        - olen minä vaan touhukas
        sieltä pahemmasta päästä.

        Sinusta voisin tehdä treffeillä
        oikein maanittelu poseeraus runon
        Marinin sisko...en voi olla
        leukojani louskuuttamatta
        - minä niin hiljainen
        syrjään vetäytyvä ujo mies.

        Minä Kiitän ja mennään
        saunaan pian,niin naamiotkin
        paljastuu...synnyinpuvulle
        ei mahda mitään,kun ollaan
        niin kauniita vai MiTä ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe