Tänään

Syömishäiriö..?

Aamulla puuroa iso lautanen, maitoa, viinimarjoja

Parin tunnin päästä siitä alkoi mässäily:

pussillinen kuivattuja hedelmiä (Hawaiji)
5 banaania
2 jogurttia (sekaan kaurahiutaleita)
4 isoa lämmintä ruisleipää (vastaa 8 realin kokoista), jossa päällä sieniä purkillinen, ananasta purkillinen, tonnikalaa purkillinen, juustoa, ketsuppia ja levitettä.

Tämän jäljeen pussillinen real-ruisleipiä, päälle levitettä ja lopuksi omena...

Eilen söin muiden isojen syömisten lisäksi karkkipussin jossa paljon suklaata ja toffeeta.. yök

En ole hakenut apua mistään, mutta saattaa olla että minun täytyy pian hakeutua. Mässäily haittaa sosiaalista elämääni, enkä monesti mene kouluunkaan kun on niin turvonnut olo.

Olen syönyt pitkään epäsäännöllisesti. Jätin poikaystäväni kesällä. En halunnut aina nähdä häntä, koska olin ahminut. Kärsin haluttomuudestakin. Kuukautisia minulla ei ole ollut pariin vuoteen ilman lääkitystä. Lääkäri diagnosoi menkkojen puuttumiseen stressin. Lisäksi kärsin huonosta itsetunnosta. Tahtoisin olla hoikempi, vaikka vielä olenkin normaalipainossa.
Olen 61kg 165cm, ja ihanteeni olisi painaa 55kg.

1

679

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on se pienin ongelma

Koita nyt päästä tosta mässäilystä eroon. Aamusi alkoi ihan hyvin ja sitten panit ranttaliksi. Miksi? Kysy sitä itseltäsi äläkä anna sen tapahtua uudestaan.

Jos nyt vaan syöt niin kuin normaali ihminen niin painosikin alkaa muuttua normaaliksi. Jos ahmit ja mässäilet niin totta helvetissä pysyt paksumpana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2553
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      195
      954
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      53
      733
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      662
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      562
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      14
      496
    7. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      48
      477
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      455
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      450
    Aihe