Lueskelin, että ärtynyt paksusuoli saattaa aiheuttaa virtsaongelmia, onko jollain ja millaisia? Itelläni on alavatsa keskeltä kipee hyvin usein, virtsarakon kohalta, ja sit on semmosta, että on koko ajan pissahätä....
ärtynyt suoli ja pissavaivat?
6
3341
Vastaukset
- 45 vee mies
ärtynyt paksusuoli aiheuttaa ainakin virtsaamisvaivoja kun eturauhen sijaitsee peräsuolen vieressä.
Naisten suhteen en osaa sanoa.- voi voi mies
Keskeltä, alhaalta on kipeä ja ruikin koska sattuu, usein kusettaa,
miksi vesi kusettaa enemmän kuin kahvi ? kun juon iltaisin vettä esim kupillisen, jonkin ajan päästä kusen noin mukillisen,aivankuin vesi menisi suoraan elimistön läpi.
- sitä sun tätä
alavatsan keskiosan on silloin tällöin kipeä/hellä ja pissalla täytyy käydä usein. Olen itse yhdistänyt ärtyneen suolen oireilun sekä yliaktiivisen rakon toisiinsa. Päivällä käyn, varsinkin puolenpäivän aikaan, useaan kertaan vessassa ja pissaa tuntuu olevan vaikea pidättää. Joka kerta nestettä tulee kuitenkin ihan kunnolla, ei siis ole mitään tiputtelua.
- edelliseen viestiin...
Olen siis 32 vuotias nainen.
- 43v mies
Ja minulla maha kurnii, tulee hirveesti ilma vaivoja, on huono olo, huimaa jne.
Näitten lisäksi joudun juoksemaan virtsalla jatkuvasti ja minulla myös tulee ihan reilusti aina virtsaa. Inhottavinta olla mm. jossain elokuvissa kun tulee kauhee vessa hätä eikäpysty pidätteleen.
Terveyskeskuksessa vaan epäolivät virtsatietulehdusta. pissa näyte puhdas, peruis verenkuva ok ja siihempä tutkimukset sitten jäikin. Kyllä vi....aa!!! - .....
Kyllä ärtyväsuoli ja -rakko kulkevat monilla käsi kädessä, minulla myös. Vessa on oltava aina lähellä, vessahätä tulee usein ja on pakottava, oli sitten kyse kummasta vaan eritteestä... :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232