V-mäinen olo...kiitos naisen...

Elias26

Elämäni paras suhde kaatui. Nainen "sekosi" ja päätti lähteä.Samalla katosi kaikki haaveet ja yhteiset suunnitelmat. Syy ei ollut mussa vaan hänessä...sekava juttu. Hänellä on tunteita mua kohtaa ja niin mullakin häntä kohtaa. Yhdessä ei voida olla...
Siitä on kohta 3kk. Vituttaa. En voi unohtaa, vaikka koitan. Hän käskee unohtaa...mutta ei unohda itse?!
Tapaan muita naisia. Tuon teitä kotiini...Tarpeita on mullakin...kaipaan hellyttä ja hellinnän kohdetta.
Menee paremmin ja taas kuitenki muistot palaa ja sattuu.
Tuntuu kuin tekisin väärin.
Exä suuttui, kun kerroi toisista naisista. Ihmettelen miksi?! Hän jätti mut...en mä häntä.
Hänellä ei kuulemma ole seksiä...kukaan ei helli. Sekin sattuu muhun. Miksi tunnen syyllisyyttä?
Vituttaa, kun ei voi unohtaa sitä mitä kerran oli...

oli pakko kirjoittaa...vaikka paikka varmaan väärä.

10

1325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jänö

murheensa kullakin

• seppo

vielä se päivä paistaa risukasaankin ja entinen tyttö tulee vonkaamaan, että mitähän jos vielä...
      silloin ole "kovana"
      minä seurustelin yhden tytsin kanssa ja se sanoi, että pitää varoa, ettei poikakaveri näe
      siihen se seurustelu lopahti
      se tuli sitten myöhemmin kerjäämään
      ystävyyttä, mutta minä olin "kovana",
      melkein revin sen
      sitten sanoin moi

• Ronja

Olin miehen kanssa vuodenpäivät ja yhtäkkiä tämä sanoi, että parempi unohtaa koko juttu "ettei mene liian vakavaksi" ja lemppas mut. Sillä oli joku toinen nainen jo jonkun aikaa ennenkuin huomasin että jutussa on jokin vinossa. No, nyt olen ollut yksin jo jonkin aikaa ja nyt tämä herra muistaa mua aina silloin tällöin -etenkin kännissä pitää soitella ja kehua kuinka hyvä tyyppi olen mutta hän ei osaa seurustella tms. En tiedä kaikki on tosi sekavaa, mutta parempi unohtaa kuin kääntää aina veistä haavassa ja ajatella jotain missä ei ole mitään järkeä kun en aio koskaan olaa itse "se toinen nainen".
        Kai se päivä paistaa joskus risukasaankin 8) ja tappn vaikka ihan "normaalin ihmisen" joskin baarista en niitä löydä...

• Elias26
        Ronja kirjoitti:

Olin miehen kanssa vuodenpäivät ja yhtäkkiä tämä sanoi, että parempi unohtaa koko juttu "ettei mene liian vakavaksi" ja lemppas mut. Sillä oli joku toinen nainen jo jonkun aikaa ennenkuin huomasin että jutussa on jokin vinossa. No, nyt olen ollut yksin jo jonkin aikaa ja nyt tämä herra muistaa mua aina silloin tällöin -etenkin kännissä pitää soitella ja kehua kuinka hyvä tyyppi olen mutta hän ei osaa seurustella tms. En tiedä kaikki on tosi sekavaa, mutta parempi unohtaa kuin kääntää aina veistä haavassa ja ajatella jotain missä ei ole mitään järkeä kun en aio koskaan olaa itse "se toinen nainen".
        Kai se päivä paistaa joskus risukasaankin 8) ja tappn vaikka ihan "normaalin ihmisen" joskin baarista en niitä löydä...

Vituttaa vaan kaikki. Elämä kun tuntui ja oli niin hemmetin "täydellistä" sen naisen kanssa. En ole koskaan ennen retkahtanut kehenkään naiseen näin pahasti. Meidän juttu oli vakava meille molemmille. Niin ainakin mä tunsin ja mulle sanottiin samaa.
        Miten helvetissä joku voi kytkeä tunteitaan pois ja päälle kuin kytkintä väätämällä? En tajua. Olen kai tyhmä, kun en tajua.
        No kuitenkin mennyt on mennyttä ja uudet tuulet puhaltaa tosin en tiedä vielä mistä suunnasta.

Mistäpäin R olet?

• Ronja
        Elias26 kirjoitti:

Vituttaa vaan kaikki. Elämä kun tuntui ja oli niin hemmetin "täydellistä" sen naisen kanssa. En ole koskaan ennen retkahtanut kehenkään naiseen näin pahasti. Meidän juttu oli vakava meille molemmille. Niin ainakin mä tunsin ja mulle sanottiin samaa.
        Miten helvetissä joku voi kytkeä tunteitaan pois ja päälle kuin kytkintä väätämällä? En tajua. Olen kai tyhmä, kun en tajua.
        No kuitenkin mennyt on mennyttä ja uudet tuulet puhaltaa tosin en tiedä vielä mistä suunnasta.

Mistäpäin R olet?

Enpä voi muuta sanoa kuin, että se sattuu ja niin maan prkl. Mutta kai se siitä tosiaan ja typerästi sanottuna aíka parantaa haavat tai jos ei se niin dementia...
        (Ja vastaus edel. Helsingistä)

• Espoo24
        Ronja kirjoitti:

Enpä voi muuta sanoa kuin, että se sattuu ja niin maan prkl. Mutta kai se siitä tosiaan ja typerästi sanottuna aíka parantaa haavat tai jos ei se niin dementia...
        (Ja vastaus edel. Helsingistä)

Moi vaan kaikille!

Itse seurustelin naisen kanssa, joka ei osannut päättää minkälaisen miehen haluaisi. Kun suhde meni vakavammaksi palasi vanhat ex:t mieleen. Hän halusi kovasti olla munkin kanssa. Alitajuntani onneksi pelasi ja osasin olla valmis "lopahtamiseen". Seurustelu hyytyi sitten jonkin ajan kuluttua. Aluksi tietysti tuntui kurjalta, mutta kun ajatteli suhteen lopunajan toimimattomuutta, niin enää ei harmita yhtään. Nyt (6kk myöhemmin) on erittäin helpottunut olo, uutta seurustelukumppania ei ole, mutta eipähän ole muita kun omat murheet (=aika vähän)... ;-D

Taivas avoinna...

• Petetty, jätetty, mutta rakast
        Espoo24 kirjoitti:

Moi vaan kaikille!

Itse seurustelin naisen kanssa, joka ei osannut päättää minkälaisen miehen haluaisi. Kun suhde meni vakavammaksi palasi vanhat ex:t mieleen. Hän halusi kovasti olla munkin kanssa. Alitajuntani onneksi pelasi ja osasin olla valmis "lopahtamiseen". Seurustelu hyytyi sitten jonkin ajan kuluttua. Aluksi tietysti tuntui kurjalta, mutta kun ajatteli suhteen lopunajan toimimattomuutta, niin enää ei harmita yhtään. Nyt (6kk myöhemmin) on erittäin helpottunut olo, uutta seurustelukumppania ei ole, mutta eipähän ole muita kun omat murheet (=aika vähän)... ;-D

Taivas avoinna...

Oon seurustellut kohta 2 vuotta miehen kanssa, jonka edellinen petti sitä. Nainen soitteli miehelleni päivittäin ja ruinasi takaisin. Yritti jopa itsemurhaa saadakseen mieheni takaisin.Säälittävää! Noin puoli vuotta heidän erostaan muutimme mieheni kanssa yhteen, n. 2 kuukauden seurustelun jälkeen. Olin todella rakastunut heti alusta lähtien, enkä ole tähän päivään mennessä katunut päätöstämme. Aluksi tuntui että olin miehelleni pelkkä entisen korvike, koska ero edellisestä ei johtunut hänestä. Olen itkenyt todella useana aamuna, päivänä, iltana ja yönä. Mutta eroa en ole harkinnut kertaakaan. Kuten sanoin rakastuin heti, ja se oli todellista rakkautta. Suhteemme on kestänyt monet karikot ja riidat. Yksinäiset yöt ja kyyneleet sohvalla. Mutta tämän tarinan opetus on: Luota itsetuntoosi, ja unohda nainen. Tiedän että se sattuu todella paljon. Mutta tiedän että meille jokaiselle on oma kohtalon sanelema kumppani, ja tämä nainen ei ollut sinulle se oikea! Joten jatka elämääsi avomin, mutta älä sinisin silmin.

• Elias26
        Petetty, jätetty, mutta rakast kirjoitti:

Oon seurustellut kohta 2 vuotta miehen kanssa, jonka edellinen petti sitä. Nainen soitteli miehelleni päivittäin ja ruinasi takaisin. Yritti jopa itsemurhaa saadakseen mieheni takaisin.Säälittävää! Noin puoli vuotta heidän erostaan muutimme mieheni kanssa yhteen, n. 2 kuukauden seurustelun jälkeen. Olin todella rakastunut heti alusta lähtien, enkä ole tähän päivään mennessä katunut päätöstämme. Aluksi tuntui että olin miehelleni pelkkä entisen korvike, koska ero edellisestä ei johtunut hänestä. Olen itkenyt todella useana aamuna, päivänä, iltana ja yönä. Mutta eroa en ole harkinnut kertaakaan. Kuten sanoin rakastuin heti, ja se oli todellista rakkautta. Suhteemme on kestänyt monet karikot ja riidat. Yksinäiset yöt ja kyyneleet sohvalla. Mutta tämän tarinan opetus on: Luota itsetuntoosi, ja unohda nainen. Tiedän että se sattuu todella paljon. Mutta tiedän että meille jokaiselle on oma kohtalon sanelema kumppani, ja tämä nainen ei ollut sinulle se oikea! Joten jatka elämääsi avomin, mutta älä sinisin silmin.

unohtaa.

• Kukka

Miks te ette ole yhdessä? Miten nainen sekos? Jos kumpikin kaipaa toista, niin yrittäkää uudestaan. Mut ensin pitää selvittää ongelmat, puhtaalta pöydältä... Elämä on liian lyhyt hukattavaksi. Selvittäkää välinne joka tapaukses, vaik ette yhteen enää menisikään. Tuollaiset asiat jäytää, ja sitten tulee itselle ongelmia. Puhukaa...se helpottaa. älkää riidelkö. Kärsivällisyyttä.

• Elias26

Naisen mielestä ei ole mitään puhuttavaa ja sen nykyinen/vanha mies ei anna naiselle lupaa puhua mulle, ei edes lupaa moikata jos sattumalta nähään. Että sellasta...
        ja tämä nainen menee perässä ja tottelee kuin ei omaa tahtoa olisikaan.
        Oikeastaan hiukan jopa ymmärrän naistani. Mitä nyt lapsensa takia ei tekiasi, mutta silti. Jos oma mies pitää noin aisoissa ja paskat muuten välittään niin kannattaako lapsen takia uhrata elämäänsä tollaselle. Onko lapsesta kivaa kun isä ja äitä ei oikein tule toimeen keskenään? Tuskin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4078
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe