Elikä oon 14 vuotias ja Aion pitää Halloween Bileet 13- 15 Vuotiaille. Eli Tarvitsen koriste,peli ja ruoka ehdotuksia.
Ja mitä vois tehä Tyttöystävän kaa.
Kiitos Jo Etukäteen.
Halloween Bileet
4
1321
Vastaukset
- hhhhhhhh
Eli aijjon pitää kanssa halloweenbileet ja ainakin aijjotaan kavereitten kaa pelata pullonpyöritystä ja sitten ihan tanssii kun musiikkii saa kerrankin pitää täysillä ;)
- Halloween Boy
Kiitti noista hyvää Alku Illan Tekemist.
:D
- jake_poika
Ainakin kannattaa (joson yläkerta) laittaa kaiteeseen jotain aivan ***** tahmeeta tulee hyvä yllätys:) kauhu leffa esim:Halloween tai saw.
- xd.
Tee mustasta lakanasta pöytäliina, ja siihen päälle pingota vaikka tiimarista ostettavaa hämähäkin seittiä. laita ovista roikkumaan jätesäkistä leikkattuja suikaleita.käyt ruuissa paljon mielikuvitusta (yksissä bileissä mangopiltti oli hirviön aivolimaa) spray maalaa hienon näkösiä oksia hopella, ja laita sinne tänne. valaistuksena tietysti kynttilät. peitä ikkunat mustalla jätesäkillä. ehdotuksia on tosi paljon, ja tohon tyttöystävä kysymykseen vastaisin vaikka näin. tee johonkin huoneeseen (vaikka oma huone) tosi pelottavia juttuja, säästä parhaat sinne, ja siihen huoneeseen viet vaan tyttöystäväs 8huolehdi että muille on sillon tekemistä) ja pitäkää pieni romanttinen kauhuhetki siellä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381