Halloween Bileet

Halloween Boy

Elikä oon 14 vuotias ja Aion pitää Halloween Bileet 13- 15 Vuotiaille. Eli Tarvitsen koriste,peli ja ruoka ehdotuksia.
Ja mitä vois tehä Tyttöystävän kaa.

Kiitos Jo Etukäteen.

4

1226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhhhhhhh

Eli aijjon pitää kanssa halloweenbileet ja ainakin aijjotaan kavereitten kaa pelata pullonpyöritystä ja sitten ihan tanssii kun musiikkii saa kerrankin pitää täysillä ;)

• Halloween Boy

Kiitti noista hyvää Alku Illan Tekemist.

:D

• jake_poika

Ainakin kannattaa (joson yläkerta) laittaa kaiteeseen jotain aivan ***** tahmeeta tulee hyvä yllätys:) kauhu leffa esim:Halloween tai saw.

• xd.

Tee mustasta lakanasta pöytäliina, ja siihen päälle pingota vaikka tiimarista ostettavaa hämähäkin seittiä. laita ovista roikkumaan jätesäkistä leikkattuja suikaleita.käyt ruuissa paljon mielikuvitusta (yksissä bileissä mangopiltti oli hirviön aivolimaa) spray maalaa hienon näkösiä oksia hopella, ja laita sinne tänne. valaistuksena tietysti kynttilät. peitä ikkunat mustalla jätesäkillä. ehdotuksia on tosi paljon, ja tohon tyttöystävä kysymykseen vastaisin vaikka näin. tee johonkin huoneeseen (vaikka oma huone) tosi pelottavia juttuja, säästä parhaat sinne, ja siihen huoneeseen viet vaan tyttöystäväs 8huolehdi että muille on sillon tekemistä) ja pitäkää pieni romanttinen kauhuhetki siellä ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6294
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3252
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2566
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2198
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1788
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1696
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1480
    8. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1413
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1392
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1368
    Aihe