Tuskin monikaan tietää, että Welho nauhoittaa
kaikki asiakaspuhelut.
Olisikin kiva tietää mihin niitä käytetään.
Welho nauhoittaa kaikki asiakaspuhelut !
11
1012
Vastaukset
- vastaavat
firmat tekevät niin. Pankit, vakuutusyhtiöt, operaatorit jne.
- entinen cc-palvelija
Työskentelin ennen suuressa vastauspalvelukeskuksessa, jossa vastasin useankymmenen eri yrityksen puheluihin niin, että asiakas luuli soittaneensa itse yrityksen asiakaspalveluun ja minä teeskentelin olevani aina kussakin firmassa töissä. Meillä nauhoitettiin joka ikinen puhelu ja niitä kuuneltiin päivittäin. Esimies kuunteli kaikki liian pitkät puhelut, koska se katsottiin laiskotteluksi jos ei päässyt asiakkaasta tarpeeksi nopeasti eroon. Samoin liian lyhyet puhelut syynättiin. Lisäksi palkka perustui suurelta osin myös puhelun laatuun eli joka kuukausi satunnaisotannalla 10 puhelua kuunneltiin ja pätevyys mitattiin ja se vaikutti palkan suuruuteen.
Oli myös kiva, että puheluista oli olemassa nauhoitteet. Aika usein aiakas väittää, että edellinen virkailija on luvannut näin. Kun hänelle sitten kerrottiin (esimies soitti nauhan kuunneltuaan) että eipäs sanottukaan niin riita oli ratkaistu.- ihmttelenpä
Mitä nauhoittamista on siinä, kun vastaukset
ovat tyyliä, että ota virtajoho irti ja laita
takaisin tyyliä.
Näitä on/off tietonikkareita on jo tarpeeksi
kuultu. Nyt todellisia asiantuntijoita tiskin
taakse. - eiosaa
ihmttelenpä kirjoitti:
Mitä nauhoittamista on siinä, kun vastaukset
ovat tyyliä, että ota virtajoho irti ja laita
takaisin tyyliä.
Näitä on/off tietonikkareita on jo tarpeeksi
kuultu. Nyt todellisia asiantuntijoita tiskin
taakse.tehä virtabuuttia ilman ennen kun soittavat asiakaspalveluun
- tekevät
niin että puhelut nauhotetaan. useasti opetusmateriaaliksi tai sitten palvelun kehittämiseksi. ja sehän on hyvävaan ettei asiakkatkaan pääse huijailemaan.
- Tietoee
Puhelut nauhoitetaan lähinnä sen takia että asiakkaat valehtelevat niin paljon. Nauhalta on kuitenkin kaikkein helpoin tarkastaa miten asiat oikeasti ovat menneet ja mitä on sovittu. Jos ihmiset olisivat rehellisempiä niin tähän ei tietenkään olisi tarvetta.
- olixjotainmuuta
Ja....hipatihilipati
- kiukkiskin
Jos ja kun puhelu tallennetaan siitä täytyy ilmoittaa ennen kuin
puheluun vastataan.
"...palvelun parantamiseksi tallennamme puhelun....blaablaa...."
Juuri eilen soitin Welho/dna asiakaspalveluun eikä em. ilmoitusta kuulunut.
Se olisi hyvä jos tallentaisivat.
Nimittäin, minulla on tilauksessa Welho Mix kanavapaketti.
Welhon tarjous (puhelimessa 2-3 vuotta sitten) oli;" ...laajakaista-asiakkaana
saatte ko.paketin -50% niin kauan kun laajakaista tilaus jatkuu..."
Nyt Welho/dna poisti tuon alennuksen. Ei kuulemma ole tuollaista tarjousta ikinä ollut:)) Minä sanoin tilauksen irti.
Saatana, minulla on ollut Welhon netti ja telkkaripalvelut vuodesta -97
eikä ole tarvinnut soitella, paitsi nyt viimeisen 6kk aikana vähintään kerran kuukaudessa.
Dna,anti-Midas. Kaikki mihin dna koskee, muuttuu paskaksi. - 23
kiukkiskin kirjoitti:
Jos ja kun puhelu tallennetaan siitä täytyy ilmoittaa ennen kuin
puheluun vastataan.
"...palvelun parantamiseksi tallennamme puhelun....blaablaa...."
Juuri eilen soitin Welho/dna asiakaspalveluun eikä em. ilmoitusta kuulunut.
Se olisi hyvä jos tallentaisivat.
Nimittäin, minulla on tilauksessa Welho Mix kanavapaketti.
Welhon tarjous (puhelimessa 2-3 vuotta sitten) oli;" ...laajakaista-asiakkaana
saatte ko.paketin -50% niin kauan kun laajakaista tilaus jatkuu..."
Nyt Welho/dna poisti tuon alennuksen. Ei kuulemma ole tuollaista tarjousta ikinä ollut:)) Minä sanoin tilauksen irti.
Saatana, minulla on ollut Welhon netti ja telkkaripalvelut vuodesta -97
eikä ole tarvinnut soitella, paitsi nyt viimeisen 6kk aikana vähintään kerran kuukaudessa.
Dna,anti-Midas. Kaikki mihin dna koskee, muuttuu paskaksi.Mihin lakiin viittaat, kun sanot "Jos ja kun puhelu tallennetaan siitä täytyy ilmoittaa ennen kuin
puheluun vastataan." - Kalakkuna
23 kirjoitti:
Mihin lakiin viittaat, kun sanot "Jos ja kun puhelu tallennetaan siitä täytyy ilmoittaa ennen kuin
puheluun vastataan."Saako itsekin nauhoittaa puhelut, ei ilman ilmoitusta mutta saako sitten jos ilmoittaa : Tämä puhelu nauhoitetaan.
"Henkilötietolaki edellyttää, että henkilötietojen keräämisestä (mm. nauhoittamisesta) kerrotaan pääsääntöisesti aina keskustelukumppanille."
http://www.tietosuoja.fi/29001.htm
- Etvaanosaa
Eli toisinsanoen olet asiakaspalveluun (luultavasti liikkeeseen, koska tänne asti olet vaivautunut kirjoittamaan) mennyt paukuttamaan henkseleitä: "minulle luvattiin XX palvelu XX hintaan puhelimessa", ja asiakaspalvelija on tämän käynyt nauhalta tarkastamassa ja ilmeesi on ollut ns. "kodak hetken" arvoinen? :)
Kaikki operaattorit näin tekevät, ei ole mitään uutta siinä. Puhelut, joissa myydään palvelua ns. "kylmäkauppana" (eli ilman fyysistä allekirjoitusta, esimerkiksi olemassaolevalle ohjelmakortille uusi kanavapaketti) tulee lain mukaan nauhoittaa. Kummankin osapuolen takia, ihan vaan väärinkäsitysten varalle.
Asiakaspalvelupisteessä työskennelleenä, voin kertoa että useammin nuo puhelun nauhottamiset on asiakkaan eduksi koitunut, kun on puhelinasiakaspalvelussa unohdettu kirjata mitä on asiakkaalle luvattu. En käsitä että miten tämä olisi jollekkin ongelmana, ellei ole jo tekstin alun tavoin mennyt itseään jossain nolaamaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066872- 954401
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483756Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483492- 513458
- 1863399
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242929- 672624
- 452461
- 131834