Welho nauhoittaa kaikki asiakaspuhelut !

hörökorvat

Tuskin monikaan tietää, että Welho nauhoittaa
kaikki asiakaspuhelut.
Olisikin kiva tietää mihin niitä käytetään.

11

926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaavat

      firmat tekevät niin. Pankit, vakuutusyhtiöt, operaatorit jne.

    • entinen cc-palvelija

      Työskentelin ennen suuressa vastauspalvelukeskuksessa, jossa vastasin useankymmenen eri yrityksen puheluihin niin, että asiakas luuli soittaneensa itse yrityksen asiakaspalveluun ja minä teeskentelin olevani aina kussakin firmassa töissä. Meillä nauhoitettiin joka ikinen puhelu ja niitä kuuneltiin päivittäin. Esimies kuunteli kaikki liian pitkät puhelut, koska se katsottiin laiskotteluksi jos ei päässyt asiakkaasta tarpeeksi nopeasti eroon. Samoin liian lyhyet puhelut syynättiin. Lisäksi palkka perustui suurelta osin myös puhelun laatuun eli joka kuukausi satunnaisotannalla 10 puhelua kuunneltiin ja pätevyys mitattiin ja se vaikutti palkan suuruuteen.

      Oli myös kiva, että puheluista oli olemassa nauhoitteet. Aika usein aiakas väittää, että edellinen virkailija on luvannut näin. Kun hänelle sitten kerrottiin (esimies soitti nauhan kuunneltuaan) että eipäs sanottukaan niin riita oli ratkaistu.

      • ihmttelenpä

        Mitä nauhoittamista on siinä, kun vastaukset
        ovat tyyliä, että ota virtajoho irti ja laita
        takaisin tyyliä.
        Näitä on/off tietonikkareita on jo tarpeeksi
        kuultu. Nyt todellisia asiantuntijoita tiskin
        taakse.


      • eiosaa
        ihmttelenpä kirjoitti:

        Mitä nauhoittamista on siinä, kun vastaukset
        ovat tyyliä, että ota virtajoho irti ja laita
        takaisin tyyliä.
        Näitä on/off tietonikkareita on jo tarpeeksi
        kuultu. Nyt todellisia asiantuntijoita tiskin
        taakse.

        tehä virtabuuttia ilman ennen kun soittavat asiakaspalveluun


    • tekevät

      niin että puhelut nauhotetaan. useasti opetusmateriaaliksi tai sitten palvelun kehittämiseksi. ja sehän on hyvävaan ettei asiakkatkaan pääse huijailemaan.

    • Tietoee

      Puhelut nauhoitetaan lähinnä sen takia että asiakkaat valehtelevat niin paljon. Nauhalta on kuitenkin kaikkein helpoin tarkastaa miten asiat oikeasti ovat menneet ja mitä on sovittu. Jos ihmiset olisivat rehellisempiä niin tähän ei tietenkään olisi tarvetta.

      • olixjotainmuuta

        Ja....hipatihilipati


      • kiukkiskin

        Jos ja kun puhelu tallennetaan siitä täytyy ilmoittaa ennen kuin
        puheluun vastataan.

        "...palvelun parantamiseksi tallennamme puhelun....blaablaa...."

        Juuri eilen soitin Welho/dna asiakaspalveluun eikä em. ilmoitusta kuulunut.

        Se olisi hyvä jos tallentaisivat.

        Nimittäin, minulla on tilauksessa Welho Mix kanavapaketti.

        Welhon tarjous (puhelimessa 2-3 vuotta sitten) oli;" ...laajakaista-asiakkaana
        saatte ko.paketin -50% niin kauan kun laajakaista tilaus jatkuu..."

        Nyt Welho/dna poisti tuon alennuksen. Ei kuulemma ole tuollaista tarjousta ikinä ollut:)) Minä sanoin tilauksen irti.

        Saatana, minulla on ollut Welhon netti ja telkkaripalvelut vuodesta -97
        eikä ole tarvinnut soitella, paitsi nyt viimeisen 6kk aikana vähintään kerran kuukaudessa.

        Dna,anti-Midas. Kaikki mihin dna koskee, muuttuu paskaksi.


      • 23
        kiukkiskin kirjoitti:

        Jos ja kun puhelu tallennetaan siitä täytyy ilmoittaa ennen kuin
        puheluun vastataan.

        "...palvelun parantamiseksi tallennamme puhelun....blaablaa...."

        Juuri eilen soitin Welho/dna asiakaspalveluun eikä em. ilmoitusta kuulunut.

        Se olisi hyvä jos tallentaisivat.

        Nimittäin, minulla on tilauksessa Welho Mix kanavapaketti.

        Welhon tarjous (puhelimessa 2-3 vuotta sitten) oli;" ...laajakaista-asiakkaana
        saatte ko.paketin -50% niin kauan kun laajakaista tilaus jatkuu..."

        Nyt Welho/dna poisti tuon alennuksen. Ei kuulemma ole tuollaista tarjousta ikinä ollut:)) Minä sanoin tilauksen irti.

        Saatana, minulla on ollut Welhon netti ja telkkaripalvelut vuodesta -97
        eikä ole tarvinnut soitella, paitsi nyt viimeisen 6kk aikana vähintään kerran kuukaudessa.

        Dna,anti-Midas. Kaikki mihin dna koskee, muuttuu paskaksi.

        Mihin lakiin viittaat, kun sanot "Jos ja kun puhelu tallennetaan siitä täytyy ilmoittaa ennen kuin
        puheluun vastataan."


      • Kalakkuna
        23 kirjoitti:

        Mihin lakiin viittaat, kun sanot "Jos ja kun puhelu tallennetaan siitä täytyy ilmoittaa ennen kuin
        puheluun vastataan."

        Saako itsekin nauhoittaa puhelut, ei ilman ilmoitusta mutta saako sitten jos ilmoittaa : Tämä puhelu nauhoitetaan.
        "Henkilötietolaki edellyttää, että henkilötietojen keräämisestä (mm. nauhoittamisesta) kerrotaan pääsääntöisesti aina keskustelukumppanille."
        http://www.tietosuoja.fi/29001.htm


    • Etvaanosaa

      Eli toisinsanoen olet asiakaspalveluun (luultavasti liikkeeseen, koska tänne asti olet vaivautunut kirjoittamaan) mennyt paukuttamaan henkseleitä: "minulle luvattiin XX palvelu XX hintaan puhelimessa", ja asiakaspalvelija on tämän käynyt nauhalta tarkastamassa ja ilmeesi on ollut ns. "kodak hetken" arvoinen? :)

      Kaikki operaattorit näin tekevät, ei ole mitään uutta siinä. Puhelut, joissa myydään palvelua ns. "kylmäkauppana" (eli ilman fyysistä allekirjoitusta, esimerkiksi olemassaolevalle ohjelmakortille uusi kanavapaketti) tulee lain mukaan nauhoittaa. Kummankin osapuolen takia, ihan vaan väärinkäsitysten varalle.

      Asiakaspalvelupisteessä työskennelleenä, voin kertoa että useammin nuo puhelun nauhottamiset on asiakkaan eduksi koitunut, kun on puhelinasiakaspalvelussa unohdettu kirjata mitä on asiakkaalle luvattu. En käsitä että miten tämä olisi jollekkin ongelmana, ellei ole jo tekstin alun tavoin mennyt itseään jossain nolaamaan :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10192
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      204
      2769
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1566
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe