Moi. Mikähän olisi hyvä vehje vesileimojen tutkimiseen? Ostin sellaisen Lindner, 30 euron vehkeen, jossa on alusta ja jotain mustetta muovissa. Ei vaan toimi. Jos vesileima erottuu, niin sen jo näkee ilman tätä laitettakian.
Vesileimanetsin?
Johannes III
1
987
Vastaukset
- slammm
pulma. Suomalaisiin ei juuri laitteita tarvita, ne näkyy muutenkin ylösalaisin mustalla alustalla tai sivuttain kirkasta valoa vasten. Puhdistettua bensaa olen myös koittanut, huonolla menestyksellä. Nämä "laitteet" auttaa varmaan vähän, itse olen testaillut liikkeissä niitä, enkä ole ostanut, kun "testimerkeistä" ei vesileimat erottunut yhtään paremmin kuin ilman laitteita. Kaikkein kalliimpia sähköllä toimivia en ole testaillut. Joidenkin maiden merkeistä ei vaan vesileimaa meinaa tunnistaa millään. Ilman apuvälineitä meinaan pärjätä jatkossakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä992065Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2881876Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3271696Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2041555Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht911231- 311227
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941103Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤651052- 511047
- 581028