Moi. Mikähän olisi hyvä vehje vesileimojen tutkimiseen? Ostin sellaisen Lindner, 30 euron vehkeen, jossa on alusta ja jotain mustetta muovissa. Ei vaan toimi. Jos vesileima erottuu, niin sen jo näkee ilman tätä laitettakian.
Vastaukset 1
- slammm
pulma. Suomalaisiin ei juuri laitteita tarvita, ne näkyy muutenkin ylösalaisin mustalla alustalla tai sivuttain kirkasta valoa vasten. Puhdistettua bensaa olen myös koittanut, huonolla menestyksellä. Nämä "laitteet" auttaa varmaan vähän, itse olen testaillut liikkeissä niitä, enkä ole ostanut, kun "testimerkeistä" ei vesileimat erottunut yhtään paremmin kuin ilman laitteita. Kaikkein kalliimpia sähköllä toimivia en ole testaillut. Joidenkin maiden merkeistä ei vaan vesileimaa meinaa tunnistaa millään. Ilman apuvälineitä meinaan pärjätä jatkossakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2542144
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2641276- 211231
- 41816
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125733Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤237709Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa231683- 54530
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell45467- 38458