Moi. Mikähän olisi hyvä vehje vesileimojen tutkimiseen? Ostin sellaisen Lindner, 30 euron vehkeen, jossa on alusta ja jotain mustetta muovissa. Ei vaan toimi. Jos vesileima erottuu, niin sen jo näkee ilman tätä laitettakian.
Vesileimanetsin?
Johannes III
1
1128
Vastaukset
- slammm
pulma. Suomalaisiin ei juuri laitteita tarvita, ne näkyy muutenkin ylösalaisin mustalla alustalla tai sivuttain kirkasta valoa vasten. Puhdistettua bensaa olen myös koittanut, huonolla menestyksellä. Nämä "laitteet" auttaa varmaan vähän, itse olen testaillut liikkeissä niitä, enkä ole ostanut, kun "testimerkeistä" ei vesileimat erottunut yhtään paremmin kuin ilman laitteita. Kaikkein kalliimpia sähköllä toimivia en ole testaillut. Joidenkin maiden merkeistä ei vaan vesileimaa meinaa tunnistaa millään. Ilman apuvälineitä meinaan pärjätä jatkossakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991736
- 741494
- 501427
- 581346
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041308SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p10988- 36847
- 60781
- 49774
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41755