Vesileimanetsin?

Moi. Mikähän olisi hyvä vehje vesileimojen tutkimiseen? Ostin sellaisen Lindner, 30 euron vehkeen, jossa on alusta ja jotain mustetta muovissa. Ei vaan toimi. Jos vesileima erottuu, niin sen jo näkee ilman tätä laitettakian.
11314
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

pulma. Suomalaisiin ei juuri laitteita tarvita, ne näkyy muutenkin ylösalaisin mustalla alustalla tai sivuttain kirkasta valoa vasten. Puhdistettua bensaa olen myös koittanut, huonolla menestyksellä. Nämä "laitteet" auttaa varmaan vähän, itse olen testaillut liikkeissä niitä, enkä ole ostanut, kun "testimerkeistä" ei vesileimat erottunut yhtään paremmin kuin ilman laitteita. Kaikkein kalliimpia sähköllä toimivia en ole testaillut. Joidenkin maiden merkeistä ei vaan vesileimaa meinaa tunnistaa millään. Ilman apuvälineitä meinaan pärjätä jatkossakin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Johannes III kirjoitti:

Moi. Mikähän olisi hyvä vehje vesileimojen tutkimiseen? Ostin sellaisen Lindner, 30 euron vehkeen, jossa on alusta ja jotain mustetta muovissa. Ei vaan toimi. Jos vesileima erottuu, niin sen jo näkee ilman tätä laitettakian.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu