Paras peruste kunnon matkavakuutuksen ottamisesta mitä minä olen kuullut-"jos meitsi saa rassista jollai huorakujalla ni faxien lähettely ja suomeen soittelu ei tuu heti ensimmäisen mielee vaa niittaan vakuutus vipin jonku riisin ottaa ja sanon et tsygää nyt saatana sitä lääkettä ja tuhannedollari edest koomadiapamei- toi o yks sellane juttu jost maksan iha mielelläni vähä enemmä bucksii"
Matkavakuutus
1
1508
Vastaukset
- kulkumies52
sain säkärin pattayalla =lievä sydis
tehtiin kahden suonen pallo laajennus
mennessäni sairaalaan oli eka kysymys
vakuutus,passi ,visakortti,
maksusitoumuksen tulo ifiltä kesti
yli vuorokauden ennen sitä ei mitään toimen piteitä
että ottivat odottamaan osastolle piti
kirjoittaa visalle 20000 bathia maksu
10 minuuttia maksusitoumuksen saavuttua olin pöydällä,
operaatio tehtiin melkein ok ,ei ihan
4vrk osastolla ja operaatio ,
total amount697,641,50 bath VAUTSI,
elikkä suosittelen matka vakuutusta tai varakkaita vanhempia,
jos siis ei rahaa tai vakuutusta
saat kuolla rappusille.
KULKUMIES:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655420Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842727- 2742531
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191894Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2331593Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561201Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096