HALPA KORJAAMO?

ITÄ-UUSIMAA

Kuka tietää halpaa korjaajaa/korjaamoa Porvoo-Askola-Mäntsälä -alueella/lähistöllä????? Diesel-paketti sekä ruisku-Carina

[email protected]

33

8768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korjaaja.!:!:!:

      Riippuu tietysti mitä tarvii korjata..

      • mitä etsin

        Luonnollisesti haussa on korjaamo/korjaaja, joka tekee kaiken köyhäkivemmin hinnoin kuin isot nimet ja muut riistäjät. Se on niinku idea. Sen verran sentään ymmärrän, että kuinka paljon se vähän sitten on, riippuu olennaisesti kulloisestakin hommasta.

        Haussa siis esim joku harrastelijatyyppinen laittelija, joka veloittaa nätisti, vaikkei ilmaiseksi tekisikään.

        Pari vanhaa romua, Hiace ja Carina E.


    • Nimetön

      Vecjärventie 5:ssä on ainakin kokemuksen mukaan asiallinen korjaamo, joka tekee kohtuuhintaan kaikkea hommaa autoon kuin autoon

      • Ei hyvä...

        En ole Fixus ketjun liikkeissä saanu muuta kuin ala-arvoista palvelua!

        Kehotankin siis välttämään niitä.

        Surkeita liikkeitä!


      • Nimetön
        Ei hyvä... kirjoitti:

        En ole Fixus ketjun liikkeissä saanu muuta kuin ala-arvoista palvelua!

        Kehotankin siis välttämään niitä.

        Surkeita liikkeitä!

        Onkohan jonkun kilpailijan kannanotto, kun noin
        yksioikoisesti koko ketjun tuomitsee. Itsellä ainakin hyviä kokemuksia Porvoon Fixus korjaamosta.


      • Dani33
        Ei hyvä... kirjoitti:

        En ole Fixus ketjun liikkeissä saanu muuta kuin ala-arvoista palvelua!

        Kehotankin siis välttämään niitä.

        Surkeita liikkeitä!

        Fixusliikkeissä asioin just eilen, ja ainakin minä sain tosi hyvää palvelua, oikeat osat takuulla, edulliseen hintaan(halvempi kun motonet)ja herttaisen naismyyjän kauniin hymyn kaupanpäälle. Niin joo, ja kahviakin on aina tarjolla...kaikille ainakin täällä hämeessä.


      • maukuli
        Nimetön kirjoitti:

        Onkohan jonkun kilpailijan kannanotto, kun noin
        yksioikoisesti koko ketjun tuomitsee. Itsellä ainakin hyviä kokemuksia Porvoon Fixus korjaamosta.

        varmaan on kilpailija, olen kanssa saannu hyvää palvelua riksussa.Ei valittamista.


      • Nimetön
        Ei hyvä... kirjoitti:

        En ole Fixus ketjun liikkeissä saanu muuta kuin ala-arvoista palvelua!

        Kehotankin siis välttämään niitä.

        Surkeita liikkeitä!

        Oletko töissä Deltalla.
        Siellä ainakin kiskurihinnat


      • *pettynyt*

        Kehoitan Myöskin välttämään nimenomaan fixus Porvoon palveluita! Oletin paikan olevan erittäin hyvä, mutta toisin kävi! Huonoa palvelua, pas**n jauhantaa sekä saa maksaa siitä, että he eivät edes korjaa vikaa vaan päinvastoin pistävät autosi ajokelvottomaan kuntoon!
        Plus että saat odottaa ns. "korjausta" puolisen vuotta! Jos yrität ottaa yhteyttä korjaamoon, niin kukaan ei tiedä mistään mitään ja tiedon kulku on käsittämättömän olematonta!! Itse en saanut edes tietoa siitä että työ oli heidsän mielestään valmis. Ja kaikki selitetään pahoitteluilla että tässä nyt kävi näin. Itse olen ollut useissa autoliikkeissä töissä, enkä ole koskaan törmännyt yhtä röyheään toimintatapaan!!
        KARTTAKAA KAUKAA, paitsi mikäli tahdotte maksaa siitä, että autonne ruostu korjaamon pihassa.


      • Anonyymi

        Vitunmoinen huijari toi H Laaksonen!!!!!!!!
        Älkää ikinä viekö autojanne sinne!!!!!
        Menetin 900 euroa vaikka alle satasen osan vaihto olis riittäny!!!!


      • Anonyymi
        Ei hyvä... kirjoitti:

        En ole Fixus ketjun liikkeissä saanu muuta kuin ala-arvoista palvelua!

        Kehotankin siis välttämään niitä.

        Surkeita liikkeitä!

        Porvoon Fixus täysin kelvoton, auto ollut korjattavana kolme viikkoa. Aina luvataan kun kysyy, valmis maanantaina , keskiviikkona , perjantaina....... Valmista vain ei tule. Kari Aalto


    • heitit pahan

      Niitä on vain kalliita ja erittäin kalliita.

      Jos olet varaton kuten työtön, sinulla on varmaan aikaa korjata itse. Muuten kannattaa maksaa kalliille korjaamolle niin tekevät homman puolestasi.

      • Nimetön

        Joo, olen varaton just työttömyyden takia. Ja osaan tietenkin itse korjata, mutta ihan muuten vain lämpimikseni kyselen, josko joku tekisi, kun en itse viitsi. Voi tosin olla, että vien kalliille korjaamolle, koska se on tyylikkäämpää kuin yrittää etsiä halvempaa. Ettei kukaan vaan luule, että olen jotenkin syrjäytynyt.


      • Nyt Fixumpi
        Nimetön kirjoitti:

        Joo, olen varaton just työttömyyden takia. Ja osaan tietenkin itse korjata, mutta ihan muuten vain lämpimikseni kyselen, josko joku tekisi, kun en itse viitsi. Voi tosin olla, että vien kalliille korjaamolle, koska se on tyylikkäämpää kuin yrittää etsiä halvempaa. Ettei kukaan vaan luule, että olen jotenkin syrjäytynyt.

        Harvemmin näille palstoille kirjoittelen, mutta on pakko kommentoida kyseistä firmaa kanssa...
        En tiedä muista Fixus-liikkeistä, mutta Porvoon Fixuksen kierrän vast edes kaukaa. Todella huonoa palvelua; luvataan nopeata palvelua ja kahvit kaupan päälle jne, mutta tosiasiassa aikataulut venyvät ja asiakkaisiin yhteydenpito on OLEMATONTA, ei voida edes ilmoittaa että nyt menee vähän pitempään. Odottavat että asiakkaat soittelevat ja kyselevät itse ja sitten kohautetaan vaan olkapäitä että "joo, nyt ei saatu sitä osaa vielä" tai "tää on nyt vähän venähtänyt, eikö sulle ole ilmoitettu" jne jne ...

        En ole mistään autoliikkeestä saanut yhtä huonoa palvelua. En tule käyttämään jatkossa kyseisen firman palveluita, enkä suosittele muillekkaan. En tiedä sitten muista Fixus-liikkeistä, mutta Porvoon Fixuksen kanssa asioimisen jälkeen jäi kyllä niin huono maku suuhun, että jätän tulevaisuudessa kyseisen yhtiön palvelut väliin muuallakin - varmuuden vuoksi.

        Onneksi kilpailuttajia tällä alalla on... ei tarvitse valita sitä huonointa (lue = Porvoon Fixus).


      • kejiej
        Nyt Fixumpi kirjoitti:

        Harvemmin näille palstoille kirjoittelen, mutta on pakko kommentoida kyseistä firmaa kanssa...
        En tiedä muista Fixus-liikkeistä, mutta Porvoon Fixuksen kierrän vast edes kaukaa. Todella huonoa palvelua; luvataan nopeata palvelua ja kahvit kaupan päälle jne, mutta tosiasiassa aikataulut venyvät ja asiakkaisiin yhteydenpito on OLEMATONTA, ei voida edes ilmoittaa että nyt menee vähän pitempään. Odottavat että asiakkaat soittelevat ja kyselevät itse ja sitten kohautetaan vaan olkapäitä että "joo, nyt ei saatu sitä osaa vielä" tai "tää on nyt vähän venähtänyt, eikö sulle ole ilmoitettu" jne jne ...

        En ole mistään autoliikkeestä saanut yhtä huonoa palvelua. En tule käyttämään jatkossa kyseisen firman palveluita, enkä suosittele muillekkaan. En tiedä sitten muista Fixus-liikkeistä, mutta Porvoon Fixuksen kanssa asioimisen jälkeen jäi kyllä niin huono maku suuhun, että jätän tulevaisuudessa kyseisen yhtiön palvelut väliin muuallakin - varmuuden vuoksi.

        Onneksi kilpailuttajia tällä alalla on... ei tarvitse valita sitä huonointa (lue = Porvoon Fixus).

        Porvoon Autodoctor on kokemukseni mukaan hyvä.


      • raision fixuskorjaamo
        Nyt Fixumpi kirjoitti:

        Harvemmin näille palstoille kirjoittelen, mutta on pakko kommentoida kyseistä firmaa kanssa...
        En tiedä muista Fixus-liikkeistä, mutta Porvoon Fixuksen kierrän vast edes kaukaa. Todella huonoa palvelua; luvataan nopeata palvelua ja kahvit kaupan päälle jne, mutta tosiasiassa aikataulut venyvät ja asiakkaisiin yhteydenpito on OLEMATONTA, ei voida edes ilmoittaa että nyt menee vähän pitempään. Odottavat että asiakkaat soittelevat ja kyselevät itse ja sitten kohautetaan vaan olkapäitä että "joo, nyt ei saatu sitä osaa vielä" tai "tää on nyt vähän venähtänyt, eikö sulle ole ilmoitettu" jne jne ...

        En ole mistään autoliikkeestä saanut yhtä huonoa palvelua. En tule käyttämään jatkossa kyseisen firman palveluita, enkä suosittele muillekkaan. En tiedä sitten muista Fixus-liikkeistä, mutta Porvoon Fixuksen kanssa asioimisen jälkeen jäi kyllä niin huono maku suuhun, että jätän tulevaisuudessa kyseisen yhtiön palvelut väliin muuallakin - varmuuden vuoksi.

        Onneksi kilpailuttajia tällä alalla on... ei tarvitse valita sitä huonointa (lue = Porvoon Fixus).

        Raision fixus korjaamo pg-group oy kannattaa myös kiertää kaukaa minun ja monen muun kaverin mielestä myös.. Autostani sanottiin että takapyöränlaakeri on rikki, noh Se vaihdetttiin ja sanottiin että Se onkin toisen puolen laakeri. Toinen oli vaihdettu myös siellä samalla!! Vaan " ei auttanut sekään " renkaat pitävät sittenkin kuulemma äänen.. ja autooni oli turhaan vaihdettu 2 pyöränlaakeria kyseisessä puulaakissa, joten lasku tuli niistä, lukuisista väännöistä huolimatta. EN Suosittele paikkaa kenellekkään!


      • suosittelen
        raision fixuskorjaamo kirjoitti:

        Raision fixus korjaamo pg-group oy kannattaa myös kiertää kaukaa minun ja monen muun kaverin mielestä myös.. Autostani sanottiin että takapyöränlaakeri on rikki, noh Se vaihdetttiin ja sanottiin että Se onkin toisen puolen laakeri. Toinen oli vaihdettu myös siellä samalla!! Vaan " ei auttanut sekään " renkaat pitävät sittenkin kuulemma äänen.. ja autooni oli turhaan vaihdettu 2 pyöränlaakeria kyseisessä puulaakissa, joten lasku tuli niistä, lukuisista väännöistä huolimatta. EN Suosittele paikkaa kenellekkään!

        Monta kertaa käyneenä olen täysin eri mieltä! Hyvä maku jäänyt suuhun joka kerta.


      • suosittelen
        suosittelen kirjoitti:

        Monta kertaa käyneenä olen täysin eri mieltä! Hyvä maku jäänyt suuhun joka kerta.

        Raision fixuskorjaamo eli juuri tämä pg-group


    • kari555

      Porvoon Autovaruste on asiallinen ja järkihintainen paikka! Eihän niitä nykyään enään halpoja taida olla, mutta tuo oli ainakin paljon halvempi kuin monet muut paikat missä olen käynyt.

    • Tero761

      pg group oy todellakin kannattaa kiertää kaukaa jos haluaa
      välttyä ympäripyörryksiin puhuvalta asiakaspalvelijalta
      ja "korjauksilta" mitä tekevät molemmissa puulaakeissa

    • Nissannote

      Fixus luiginpaja:D paskanen läävä jossa auto viimeistään rikotaan ja kolhitaan! Kierrän kaukaa kaikki fixukset jos niihin pääsee kaikki liittymään ilman tason valvontaa.

    • Huhmitätouhua

      Porvoon fixuksessa itsekin asioinut kerran ja todella huonoa palvelua. Saa tiskillä odottaa 30 min että joku edes vaivautuu paikalle, asiakaspalvelua ole ne herrat kyllä nähnytkään. Tylyä , ei kiinnosta asenne ja todella onnetonta tiedonkulkua. En enää ikinä kyllä asioi siellä.

      • Vaggilainen

        Porvoon autovaruste= homma toimii niin kun on luvattu. Ei ole pahaa sanottavaa. Nykyinen vakio asiakas


    • Anonyymi

      auto ja diesekorjaamo h laaksonen

    • Anonyymi

      Fixus porvoon autovaruste! perheen molempien autojen vakipaikka(audi volvo). Henkilökunta vaihtunut jokin aika sitten ja aina saatu apu kohtuu hintaan.

    • Anonyymi

      En tiedä

    • Anonyymi

      Ei uskottava korjaamo, kaikki jarrulevyt sekä palat piti vaihtaa ja laskussa näin olikin muka tehty. 2800 km jälkeen takajarrupalat täysin loppu, Citroen korjaamossa todettiin ettei voi kulua loppuun noin nopeasti. No, eihän tästä jää kuin yksi päätelmä että oli oikaistu ja jätetty vanhat palat!!!!!!!!!! Ja laskutettu oli kyllä tuo vaihto. Että näin.

    • Anonyymi

      Kokemukseni on erittäin huono!
      Hävisin 1100€ ja kun yritin kommunikoida Mitica Agachen kanssa, minut estettiin keskustelun aikana.
      Tarkemmin sanottuna ostin pakettiauton Porvoon Autokorjaamo Oy:ltä
      pihalta ja Mitica väittivät, että pakettiauton piti vaihtaa korkeapainepumppu, hän oli tarkistanut sen tietokoneelta.
      Myöhemmin paljastui totuus, miksi hän ei itse ole korjannut pakettiautoa, koko moottori on vaihdettava.
      Romanian veri on romanialaista verta!
      Pitäisikö sinun luottaa sellaiseen henkilöön autosi?
      Jos Mitica Agachen on työskennellyt autojen parissa 12 vuotta eikä voi sanoa, että pakettiautossa on moottori, onko tämä henkilö oikea henkilö korjaamaan autosi? Ymmärtääkseni mies valehtelee!
      Ei suositeltu!

    • Anonyymi

      Kokemukseni on erittäin huono!
      Hävisin 1100€ ja kun yritin kommunikoida Mitica Agachen kanssa, minut estettiin keskustelun aikana.
      Tarkemmin sanottuna ostin pakettiauton Porvoon Autokorjaamo Oy:ltä
      pihalta ja Mitica väittivät, että pakettiauton piti vaihtaa korkeapainepumppu, hän oli tarkistanut sen tietokoneelta.
      Myöhemmin paljastui totuus, miksi hän ei itse ole korjannut pakettiautoa, koko moottori on vaihdettava.
      Romanian veri on romanialaista verta!
      Pitäisikö sinun luottaa sellaiseen henkilöön autosi?
      Jos Mitica Agachen on työskennellyt autojen parissa 12 vuotta eikä voi sanoa, että pakettiautossa on moottori, onko tämä henkilö oikea henkilö korjaamaan autosi? Ymmärtääkseni mies valehtelee!
      Ei suositeltu!

    • Anonyymi

      Kokemukseni on erittäin huono!
      Hävisin 1100€ ja kun yritin kommunikoida Mitica Agachen kanssa, minut estettiin keskustelun aikana.
      Tarkemmin sanottuna ostin pakettiauton Porvoon Autokorjaamo Oy:ltä
      pihalta ja Mitica väittivät, että pakettiauton piti vaihtaa korkeapainepumppu, hän oli tarkistanut sen tietokoneelta.
      Myöhemmin paljastui totuus, miksi hän ei itse ole korjannut pakettiautoa, koko moottori on vaihdettava.
      Romanian veri on romanialaista verta!
      Pitäisikö sinun luottaa sellaiseen henkilöön autosi?
      Jos Mitica Agachen on työskennellyt autojen parissa 12 vuotta eikä voi sanoa, että pakettiautossa on moottori, onko tämä henkilö oikea henkilö korjaamaan autosi? Ymmärtääkseni mies valehtelee!
      Ei suositeltu!

      • Anonyymi

        Sa olet täys idiootti , olen myyty sinulle paketti auto rikinainen ja olen sanonut voi ola mitä vaa.
        Eestiläinen tyhmä , osta mitä vaa


    • Anonyymi

      Välttäkää Mäntsälässä ainakin Mäntsälän autohuolto Oy:ta. Ei mitään muuta kuin negatiivisia kokemuksia ja kaiken lisäksi, auton joutuu viemään toiselle korjaamolle jotka korjaa sitten sen alkuperäisen vian ja korjaamon aiheuttamat muut viat.
      Ja kerran oli laskuttanut vaikka ei ollut edes tehnyt koko työtä, tämäkin toinen autokorjaamo totesi että kyseistä kohtaa autossa ei oltu edes avattu. Huijauksen makua.

      • Anonyymi

        Joo täysin samanlaisia kokemuksia kyseisestä paikasta. Jätti yli puolet sovituista töistä tekemättä ja hinta melkein tuplaantui. Mäntsälän autohuolto oy ja sen omistaja Tuomas Kuurne siis kyseessä. Jos haluat "korjauttaa" autosi sosiopaatilla eli maksaa tyhjästä, vie se tälle munattomalle, peikon näköiselle surkimukselle. Tämän jätkän joutuu joku joskus ruuvaamaan hautaan. Olet häpeäksi masennukselle. Tuomaksella lähtee vielä pää irti kun sattuu kävelemään väärässä paikassa väärään aikaan vastaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2784
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2624
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1835
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      31
      1739
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1713
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1649
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1252
    8. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    10. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      66
      1063
    Aihe