karhulan Lidlin

kassa....

tosi töykeä! Vähän vanhempi. heittelee tavaroita ja haukottelee plääh

16

1565

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos sitä vaan

yksinkertaisesti vituttaa sun nyrpeä pärstäsi? Pysy poissa sieltä. Onhan niitä muitakin kauppoja?

• nyrpeä!

Olen itsekin palveluammatissa, joten tiedän, ettei se aina niin helppoa ole, mutta silti ei saa näyttää asiakkaalle että on huono päivä!

• on kuin

kaiku, eli vastaa samalla tavalla kuin sille huudetaan.

Lidlin henkilökunta Karhulassa on minulle ollut palvelualtis, ammattimaisen kohtelias sekä myös avulias.

• kyllä ihmettelen, miten

ihan nuoretkin myyjät siellä ovat kuin paskaa puraisseet. jos erehtyy sanomaan esim että pullonpalautusautomaatti on jumissa, niin mulkoilevat ja sanovat että hei, mulla on vaan kaksi kättä, en ehdi joka paikkaan. Kyllä mielestäni asiakaspalvelijana ollessa pitää olla kohtelias, vaikka olisi miten kiire!

• ei tee näin...

vaan viestittää olemuksellaan ammattitaitoa ja varmuutta. Jos asiakas on huonolla tuulella, häntä pitää käsitellä silkkihansikkain eikä murjottaa takaisin. Päivänselvä asia ammattilaisille!

• anna palautetta heti

entinen e-liikkeen palvelija ,käytös viittaisi sinne suuntaan.

• kassat siellä

on. Joskus vaan jonot on niin suuret, että ei siinä varmaan hirveitä ehdi ylimääräistä jumppaa tekemään. Kivat ihmiset siellä on. Älkää narisko joutavia. Siitä vaan kassahommia kokeilemaan niin johan "hymy hyytyy".

• Arto Hirevonen

Lidlin kassapöytä on rakennettu niin, että asiakas ei pystyisi yhtä aikaa tunkemaan kassalta täyttyvää ostospinoa kasseihinsa ja seuraamaan kassan toimintaa. Lidlin alennukset paljonhalvempi ei aina ole ohjelmoitu kassakoneelle siksi asiakkaan itse on huolehdittava oikeasta hinnasta. Tämä johtaa kassalla kaaokseen, kun kassapöydän tumppi on täpötäynnä, jolloin kassa ei voi jouhevasti laittaa asiakkaan ostamaa tuotetta pöydälle. Lidlin kassalla puolin ja toisin on soppavalmiina, jonka asiakas kokee kassanhoitajan henkilökohtaisen asenteen aiheuttamaksi. Vika on suunnittelussa Suomeen ei sovi tämän tyyppiset kassat ollenkaan, jotka aiheuttavat asiakkaassa närää jopa suuttumista tilanteesta. Suomessa on päinvastoin kiinnitetty houmiota asiakkaan pysymistä loppuun asti hyväntuulisena. Kassapöydän jakaa vielä siirtyvä keskitanko joustamaan asiakkaan pakkaamisaikaa. Jos Lidlin kassat olisivat Suomalaista tasoa. Näkisi siellä useammin hyväntuulisija kassanhoitajia. Vaatikaa kassa hihnalle muutosta jo kassantyöntekijän viihtyvyyden kannalta.

Ei aina ”kassaneidissä” vika vaan tökerössä rahankerjuun järjestelmässä.

Arto Hirvonen
        Perussuomalaiset

• Ensimmäisen kerran
        Arto Hirevonen kirjoitti:

Lidlin kassapöytä on rakennettu niin, että asiakas ei pystyisi yhtä aikaa tunkemaan kassalta täyttyvää ostospinoa kasseihinsa ja seuraamaan kassan toimintaa. Lidlin alennukset paljonhalvempi ei aina ole ohjelmoitu kassakoneelle siksi asiakkaan itse on huolehdittava oikeasta hinnasta. Tämä johtaa kassalla kaaokseen, kun kassapöydän tumppi on täpötäynnä, jolloin kassa ei voi jouhevasti laittaa asiakkaan ostamaa tuotetta pöydälle. Lidlin kassalla puolin ja toisin on soppavalmiina, jonka asiakas kokee kassanhoitajan henkilökohtaisen asenteen aiheuttamaksi. Vika on suunnittelussa Suomeen ei sovi tämän tyyppiset kassat ollenkaan, jotka aiheuttavat asiakkaassa närää jopa suuttumista tilanteesta. Suomessa on päinvastoin kiinnitetty houmiota asiakkaan pysymistä loppuun asti hyväntuulisena. Kassapöydän jakaa vielä siirtyvä keskitanko joustamaan asiakkaan pakkaamisaikaa. Jos Lidlin kassat olisivat Suomalaista tasoa. Näkisi siellä useammin hyväntuulisija kassanhoitajia. Vaatikaa kassa hihnalle muutosta jo kassantyöntekijän viihtyvyyden kannalta.

Arto Hirvonen
        Perussuomalaiset

sinä puhuit asiaa!!!! Oikein liikutuin... Muuten jauhat täällä tyhjää paskaa, mutta nyt meni nappiin. Hyvä Arto, osaathan sinä kun oikein pinnistät?

• tarvii murjoa
        Arto Hirevonen kirjoitti:

Arto Hirvonen
        Perussuomalaiset

ostoksia, heitellä ja etenkään haukotella ja olla nyrpeän näköinen. Näkisittepä sitten saman naisen, kun asiakkaaksi tulee hänen oman maalainen asiakas. voi sitä naurua ja lirkuttelua yök

• akrapovik....
        tarvii murjoa kirjoitti:

ostoksia, heitellä ja etenkään haukotella ja olla nyrpeän näköinen. Näkisittepä sitten saman naisen, kun asiakkaaksi tulee hänen oman maalainen asiakas. voi sitä naurua ja lirkuttelua yök

Niin saksassa on samanlaiset kassapöydät kyseisissä liikkeissä,,,, mutta mutta siellä on pakkaajat pussittamassa asiakkaan ostokset.

• asiakas143
        tarvii murjoa kirjoitti:

Jos tarkoitat sitä venäläistä punapäätä niin olen saman huomannut... nyrpeä akka josta palvelutaito kaukana.

Hänestä on useamminkin valiteltu milloin missäkin lidl aiheisessa keskustelussa.

Milloinhan pomot älyävät antaa potkut hänelle?

• jepjepjep
        asiakas143 kirjoitti:

Jos tarkoitat sitä venäläistä punapäätä niin olen saman huomannut... nyrpeä akka josta palvelutaito kaukana.

Hänestä on useamminkin valiteltu milloin missäkin lidl aiheisessa keskustelussa.

sama sama. sit on toinen se vaalea, nuori. naama väärinpäin. huutaa et ei mulla ole kuule viittä kättä ku sanoo et hei pulloautomaatti ei vedä. tosi huonoa käytöstä.

• Paikan päällä reklamoinnut...
        asiakas143 kirjoitti:

Tein tästä kyseisestä venäläisestä myyjästä paikan päällä huomautuksen koska kyseinen myyjä sylkäisee käteensä ennen kuin antaa setelirahat takaisin! Eikä se ole mikään pieni nuolaisu sormenpäihin vaan ihan iso klimppi!Yök, ei koskaan siihen kassalle!

• ne edes?
        Paikan päällä reklamoinnut... kirjoitti:

Tein tästä kyseisestä venäläisestä myyjästä paikan päällä huomautuksen koska kyseinen myyjä sylkäisee käteensä ennen kuin antaa setelirahat takaisin! Eikä se ole mikään pieni nuolaisu sormenpäihin vaan ihan iso klimppi!Yök, ei koskaan siihen kassalle!

johtiko toimiin kyseisen ihmisen kohdalla?

• Kauppaopiston nainen

Enpä usko, että siellä on kovin ammattitaitoista tai kokenutta väkeä töissä. Ei heistä ainakaan näy se, että he olisivat opiskelleet kovin paljon asiakaspalvelutaitoja. Eipä asiakasta hirveästi oteta siellä huomioon. Hymykin riittäisi! Tekisi mieli joskus itse hypätä sinne kassan taakse ja näyttää, miten hommat hoidetaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1749
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      241
      1579
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1356
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1025
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      918
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      908
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      904
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      862
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      36
      842
    Aihe