Maa-Apina ja Metalli-Rotta

Nimetön

Siis meneekö miten ? Ainakin tuntuis et on kivaa vielä. Maa-Apina kaksonen Ja Metlli-Rotta kauris on tää asetelma. Olisin tosi onnekas jos joku asioista tietävä kiltti ihminen vois kertoa jotakin. VoimaHalit vastaajille !

7

3582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulisika

Apina ja Rotta tulevat hyvin toimeen (varsinkin jos Apina on mies ja Rotta nainen).

Maa-Apina: Apinan kiinteä elementti on Metalli. Maa-elementti suhtautuu tässä myönteisesti Metalli-elementtiin. Maa-Apina on ahkera ja kärsivällinen (älykkö - Kaksoset!).

Metalli-Rotta: Vesi on Rotan kiinteä elementti. Elementaalinen liike kulkee Metallista Veteen, Metalli tekee Rotasta fyysisesti voimakkaan. Metalli-Rotta arvostaa elämän hyviä puolia, "sijoittaa rahansa hyvin" (Kauris!).

Kaksoset (Ilma) ja Kauris (Maa). Ilman lennokkuus saattaa ola liikaa Maaihmiselle... Kauris kunnioittaa rahaa - säästää. Kaksos-ihminen tuhlaa.

• Nimetön

Oletpa ystävällinen ihminen ja ovela kun jaksat ja viitsit jakaa tietoasi toisille. Me ollaan just toisin päin Maa-Apina N ja Metalli-Rotta M. Mut eipä kai se juurikaan mitään kun onhan meissä ihmisen lapsissa molempia sukupuolia samassa paketissa. :-) ! Kaikkea hyvää sinulle mitä maailmankaikkeudella onkin tarjottavaa !

• voima

sovitte oikein hyvin toisillenne

• onnellinen rotta

Minä olen rotta ja mies apina. Lisäksi meillä ikäeroa 6v (minä vanhempi) ja tavattessa asuttiin aika helkutin pitkän matkan päässä toisistame. Ensiksi ajattelin eeti tästä mitään tuu, ku ikäeroa niin paljon ja välimatka pitkä. Niin siinä sit vaan kuitenkin kävi .. Nyt ollaan pari vuotta asuttu saman katon alla ja muuhun en vaihtais :)
      Onhan meilläkin riitamme, mutta mikään ei tunnu miltään jos edellisiin suhteisiin vertaa :D

• onnellinen rotta

Äh, painovirhe paholainen; ikäeroa 8v, miten näppylä osuikin kuutoseen... :)

• Anonyymi

Apina-Rotta-Lohikäärme kuuluu nk. ystävyyskolmioon. Maasta syntyy metalli, joten pitäisi kyllä sopia.

• Anonyymi

Mut kaksonen ja kauris ei oikeen sovi.

"Kaksosella on vaikeuksia sopeutua kauriin antamaan muottiin kun paikallaan olo ei ole kaksikon juttu. Kauris ei kestä kaksosen seuraelämää, mutta hyväksyy väitteen, että voi olla hauskaa oppia flirttailemaan vähän enemmän. Kaksonen on usein liian seurallinen tasaiselle kauriille, mutta ymmärtää tämän tarvitsevan apua tunteakseen olonsa turvalliseksi. Kaurilla on taipumusta pyrkiä hallitsemaan kumppania, joka ei onnistu kaksosen kohdalla. Kaksonen menee omia menojaan tuskin huomaten vaatimatonta kaurista."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      163
      7322
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4218
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      3728
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      147
      3210
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2966
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      49
      2559
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2356
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      273
      2049
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      2005
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1906
    Aihe