deaktivoituja/replica aseita

gupe

Löytyykö netistä firmaa joka myy esim. Ak-47 replikoita(ampumakelvottomia). Dekoaseella oli myynnissä, mutta kiinteällä puuperällä tilapäisesti loppu.

Näyttääpi nuo suomikonepistoolitkin olevan jo kaikki yli 500euron. Muistan kun minulle sellaista kaupattiin ja naurettavaan 200euron hintaan. myyjä ei meinannut päästä siitä millään eroon. Nyt on ajat toiset.

6

1970

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tadzio de Santis

Sanoisinpa että lykkäsit kätesi kyynärpäitä myöten paskaan kun et ostanut suomi-kp:tä tuolla hinnalla. Siis ihan sijoitusmielessäkin. Nivalan savenmaalla oli joku vuosi sitten kaksi deaktivoitua yksilöä 499 ernon kappalehintaan. Patruunapesään oli hätäisesti hitsattu nööli, pahempikin sirkkelisormi olisi osannut työstää aseen ampumakuntoon.

• Asetilannetta

On kaksi huonoa juttua. Toinen on virasnomaispolitiikka, joka ei tunne koko asealaa. Tehdään taitamattomia päätöksiä. Tällä hetkellä päätyy dekoksi historiallisesti merkittäviä aseita. Ja dekotapa on sellainen, että ase menee joka suhteessa pilalle.

Toinen huono juttu on tuo temppuilu. Asealan maine kärsii joka kerta kun joku kotiasentaja yrittää palauttaa dekotun aseen ampumakuntoon. Jos kerran on dekottu, niin antaa sitten olla dekona. Jos pitää saada keräilymielessä mielekäs ase, eli riittävän ehjä, kannattaa alkaa keräilijäksi ja hoitaa lupapolitiikka kuntoon. Siinä on vaivansa, mutta silti. Eihän kukaan ajele rekkaakaan ilman asianomaista korttia, selitellen, että rekkakortin hankkimisessa on liikaa vaivaa. Keräilyluvan saa paljon pienemmällä vaivalla kuin rekkakortin.

• rekyyli-make

Tuolla on Denixin valmistamia AK-47, Thompsoneita, MP-40... Ym.

www.mustaruuti.fi Hinnatkaan ei pahat.

• seseseseses

Itse ostin tuollaisen denixin valmistaman Thompsonin koristeeksi etukahva malli paino ja ulkonäkö melko vakuutava

• joku homo

joo 1 on kuulapurkki.fi,jonneweb:net siin sulle

• pate pyssymies

musta ruudista ak-47

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1329
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1236
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      977
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      813
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      723
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      599
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      29
      516
    8. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      510
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      478
    10. Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla

Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu
      Ikävä
      33
      465
    Aihe