Turvallisimmat kohteet Florida-Miami??

miisili

Hei!
Suunnitteilla on perheen matka Floridan suuntaan. Omatoimimatkalle olemme lähdössä, joten kyselisinkin että mikä olisi turvallisinsta aluetta varata asuinpaikkaa Floridan-Miamin lähettyviltä. Matkassa on pari pientä lasta.
Tai mille alueelle ei ainakaan kannata lähteä, missä levottomimmat seudut?

10

3165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Menossa

      Miami ei ole tuttua seutua, mutta itse juuri varasin perheelle jouluksi kämpän Meksikonlahden puolelta Floridaa. Jos rauhallista/turvallista Floridaa haluaa, on siellä puolella paljon mukavia pikkukaupunkeja, joissa maailman mahtavimpia beachejä. Ja sieltä nyt ei kauhea matka ole Tampaan taikka Orlandon Disney Worldiin ym, jos semmoisia aktiviteetteja haluaa. Esim. vaikkapa: http://www.sarasota.com/

      Vuokratalot on nykyisellä dollarin kurssilla kyllä todella houkuttavia - 3 makkaria ja uima-allas lähtee n 1000 dollarilla per viikko...

      Jostain syystä (ainakin meidän matkapäivillä) lennotkin olivat edullisempia Tampaan kuin Miamiin.

      Tämä siis vinkkinä, jos ei juuri Miami ole se kiinnostuksen kohde.

      • matkaajat

        Pääsääntöisesti turvallisen alueen tunnistaa jo siitä, millaisia / kuinka paljon hotelleja alueella on. Aina on poikkeuksia...
        Tietämäni "huonot" alueet:
        - välittämästi miamin eteläpuolella aina lentokenttään (MIA) asti.
        - Hialeah
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Itse olen asunut Coral Gablesissa (33176), mikä oli rauhallista ja siistiä aluetta.

        Lataa koneeseesi ilmainen Google Earth. Siellä voit tarkastella ulueita ilmasta käsin. Itse en vuokraisia taloa alueela, joissa tontit ovat pieniä ja toloissa ei uima-altaita. Jos ssuria istutettuja pihoja ja suuret uima-altaat, niin varmasti vauras ja rauhallinen alue.

        Google Earth:sta näet myös mitä on talosi / hotellisi lähiställä. Mainoskuvat voivat olla upeita, mutta mutta vieressä oleva rekkaterminaali, moottoritie tai lentokenttä on rajattu kuvasta pois.

        Hyvää matkaa.


      • matkailija-x
        matkaajat kirjoitti:

        Pääsääntöisesti turvallisen alueen tunnistaa jo siitä, millaisia / kuinka paljon hotelleja alueella on. Aina on poikkeuksia...
        Tietämäni "huonot" alueet:
        - välittämästi miamin eteläpuolella aina lentokenttään (MIA) asti.
        - Hialeah
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Itse olen asunut Coral Gablesissa (33176), mikä oli rauhallista ja siistiä aluetta.

        Lataa koneeseesi ilmainen Google Earth. Siellä voit tarkastella ulueita ilmasta käsin. Itse en vuokraisia taloa alueela, joissa tontit ovat pieniä ja toloissa ei uima-altaita. Jos ssuria istutettuja pihoja ja suuret uima-altaat, niin varmasti vauras ja rauhallinen alue.

        Google Earth:sta näet myös mitä on talosi / hotellisi lähiställä. Mainoskuvat voivat olla upeita, mutta mutta vieressä oleva rekkaterminaali, moottoritie tai lentokenttä on rajattu kuvasta pois.

        Hyvää matkaa.

        Ei tarvitse edes ladata google earthia, etsi haluamasi osoite sivuilta www.maps.google.com, valitse satelliittinäkymä, joillain alueilla google mapsista voi katsoa jopa katunäkymää.


    • muija maalta

      Esim Fort Lauderale tai Palm Beachin rantahotellit rauhallisia ja löytyy hyviä paikkoja

      • miisili

        Kiitoksia vastauksista!
        Ja vielä sellaistakin kyselisin että mistähän netistä löytyisi parhaiten vuokrattavia huoneistoja Floridan läheisyydestä mielellään vartioidulla alueella?


      • exbt
        miisili kirjoitti:

        Kiitoksia vastauksista!
        Ja vielä sellaistakin kyselisin että mistähän netistä löytyisi parhaiten vuokrattavia huoneistoja Floridan läheisyydestä mielellään vartioidulla alueella?

        Olen lähdössä Amelia Island-nimiselle saarelle, lento Jacksonvilleen auto sieltä, vuokrattiin välitystoimiston kautta huoneisto rauhalliselta paikalta, www.vrbo.com. Osa maksetaan varatessa ja loput ennen matkaa. Muitakin firmoja on, googlatessa löytyy.


      • Menossa
        miisili kirjoitti:

        Kiitoksia vastauksista!
        Ja vielä sellaistakin kyselisin että mistähän netistä löytyisi parhaiten vuokrattavia huoneistoja Floridan läheisyydestä mielellään vartioidulla alueella?

        Itse katselin vuokrakämppiä täältä:

        http://www.greatrentals.com/fl/fl.html

        Tuolla saa hyvin kavennettua sitä hakuaan, jos tietää seudun mihin haluaa ja minkä kokoista kämppää haluaa.

        Näitä on monia eri sivustoja - tuolta löytyy samoja taloja kuin esim. tuossa toisessa vastauksessa mainitussa www.vrbo.com :sta.

        Vaihtoehtoja piisaa - kannattaa vertailla hintoja, sillä niissä näyttää olevan jonkin verran erojakin. Ja aika monet talot annetaan vain kuukausiksi vuokralle; se kannattaa katsoa jo esitiedoista ennen kuin perehtyy kämppään tarkemmin.


    • ?kysyjä?

      näitä kysymyksiä tulee ja menee tässä tulee kysymys kuume kohta...

    • floridassa talvehtij

      Googleta" usa suomeksi" sivu ja siellä on usein vuokrattavia asuntoja ja voit itsekin laittaa sinne vuokrata halutaan-ilmoituksen.

      Ihan turvalliseksi täällä olen niinä viitenä tavena joina olen täällä ollut, oloni tuntenut. Äskenkin kävimme pimeässä tunnin lenkillä, eikä tullut mieleenkään pelätä. Siis pimeässä ja pimeässä, katuvalot ja jouluvaloja kyllä oli runsaasti. Palm Beacin alue on tosi turvallista, mutta en tiedä onko täällä miten vuokrattavia asuntoja saatavilla.

    • lake worth

      Löytyisi vuokralle 3mh omakotitalo altaalla lake worthista, täysin varusteltu ja tarvittaessa myös auto...ja hinta vähintäänkin kohtuullinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe