Onko joku saanut lääkitystä osteopeniaan? Mitä?
osteopenia
4
2221
Vastaukset
- KT3
osteopenian hoitoon toimii Ideos.
- lievä luukato
Ideos on ollut käytössä 1/päivä jo ennen kuin tiesin osteopeniasta (ehkä n. vuoden), ei siis ole auttanut. Mulla on olkaluun pään murtuma kesästä 2008 lähtien.
- hapero=(
mulla on fosavance nimistä lääkettä..ja osteopenia on lannerangassa melkein jo osteoporoosivaiheessa.nyt tutkitaan mistä tää johtuu koska olen vasta 34-vuotias.Lääkitys todennäköisesti muuttuu..
- osteopenia
Mä olen syönyt sitä jo yli 2 vuotta, luumassa on parantunut lääkityksen myötä. Ikää on 35. Luustoni on ilmeisesti haurastunut kortisonihoidon myötä. Yleensä tuota lääkettä syödään parin vuoden sykleissä, jolloin pidetään parin vuoden tauko välissä ja sitten kontrolloidaan taas luusto, mutta mulla tuota lääkitystä vielä jatkettiin, vaikka tulos oli viimemittauksessa selässä ihan normaaliluokkaa, mutta lonkassa hivenen alentunut. Varmaan ensi keväänä se tauotetaan taas. Kalkkia en voi syödä, sillä veren kalsiumpitoisuus on muutenkin jo yli viitearvojen, joten kaiken kalsiumin saan sitten juustosta, viilistä ja maidosta.
Fosamaxia käytän kerran viikossa tyhjään mahaan, jonka jälkeen ei puoleen tuntiin saa syödä mitään, eikä käydä makuulle. Karmea myrkky se on, sillä lääkettä ei kannata ottaa, jos ei pysty olemaan puolta tuntia pystyssä, tai jos tuntee olonsa huonovointiseksi sillä oksentaa lääkettä ei saa. Tuo kerran viikossa otettava lääke ei aiheuta ongelmia, tosin kuin aiemmin jolloin lääke piti ottaa joka ikinen päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1742618Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a19747Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait220734Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies86720Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22678