Siskoni on parikymppinen, hän ei yhtään aristele olla alasti näkyvilläni. Saunaankin hän tulee usein kanssani ja pesee rintojansa ja pilluansa tehokkaasti. En voi mitään, mutta kullini alkaa jäykistyä katsellessani ja sekös siskoa tuntuu viihdyttävän.
Sisko kiusaa minua
14
6849
Vastaukset
- dfsdfsdf
melaa mekkoon sitten vaan jos siltä tuntuu
- tehdä
Samoja hommia kuin siskosi, alat pestä jäykistynyttä kulliasi välillä runkkaillen.
- Sitä hän odottaa
Älä välitä erektiostasi, vaan anna sen näkyä. Se on yksi asia, mitä siskosi haluaa. Toinen on se, että pyydän häntä pesemään sinut joka paikasta. Kullisi saa olla pystyssä ja siskosi pestä sen niinkuin haluaa. Jos sinulta lentää vähän ylimääräistä saippuaa, sekin lienee niitä asioita, mitä siskosi toivoo. Ehkä sitten vastavuoroisesti joudut pesemään hänet.
- ja nauti..
..ei kaikista siskoista ole noin paljon iloa. Näytä kaikki reilusti ja katsele myös itse tarkkaan. Sitten kun kullisi alkaa sylkeä siementään, roiskaise se lasti seinälle. Siinä sitten molemmat hekoilette, kun kerma valuu seinällä..
- näin armeija
aikanani.
Isosiskon kanssa oltiin harrastettu masturbointia yhdessä saunassa. Ei oltu koskettu muutoin, vain muutaman kerran suudeltu suihkun puolella ja silloin kädellä koskettu rintaa ja pippeliä, mutta jännittävää se oli silti.
Sitten yhden kerran olimme saunassa taas aloittamassa ja pääsemässä vauhtiin kun sisko yhtäkkiä kuiskasi hiljaisuuden keskellä että oli hankkinut pillerit itselleen. Laukesin ihan samantien ja hän tuli myös melkein heti.
Kun olin ollut armeijassa niin hän oli käynyt mitään puhumatta lääkäriltä hakemassa pillerit ja olihan se mahtava yllätys häneltä.- Valentin35
Kyllähän ne teininä hormoninit hyrräsivät. Kerran oltiin sohvalla pikkusiskon kanssa ja seisomaanhan se alkoi. Sisko huomasi sen ja kokeili housujen läpi, että mikähän se tuolla on. No näytin kaluni, sanoi vaan että onpas iso. Omaansa ei kyllä näyttänyt, vaikka tietysti olisi minua kiinnostanut. Eipä siinä muuta tapahtunut, hyvän näköinen on sisko edelleen, pitkät ruskeat hiukset ja isot rinnat. ;)
- kanttori Piiparinen
Jaa. Niin lensikö sulta siemenet sen takia että sisko on hankkinut pillerit vai teittekö myös jotain?
- kanttori Piiparinen
Valentin35 kirjoitti:
Kyllähän ne teininä hormoninit hyrräsivät. Kerran oltiin sohvalla pikkusiskon kanssa ja seisomaanhan se alkoi. Sisko huomasi sen ja kokeili housujen läpi, että mikähän se tuolla on. No näytin kaluni, sanoi vaan että onpas iso. Omaansa ei kyllä näyttänyt, vaikka tietysti olisi minua kiinnostanut. Eipä siinä muuta tapahtunut, hyvän näköinen on sisko edelleen, pitkät ruskeat hiukset ja isot rinnat. ;)
Se olisikin ollut temppu jos sisko olisi kalunsa näyttänyt.
- kunniaan
hyviin tapoihin kuuluu, että pestään saunakaveri.
- Huokaus............
Taas näitä pervo-provoiluja. En usko, eikä usko moni muukaan pikkuista tuhruista tarinaasi. Jos sattuisi olemaan totta (mitä epäilen), niin tee palvelus ihmiskunnalle, ja vedä itsesi kiikkuun.
- ihan-
hassua pikkupojan unta.
- Nils Holgersson
Olin kerran saunassa ja mulla seisoi. Äiti tuli sinne ja rupesi pesemään vittuaan ja tissejään hyvin tehottomasti. En voi sille mitään mutta mulla lakkasi seisomasta ja sekös äitiä tuntui vituttavan.
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/X1w7V1
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082376- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821159