Britney + paparazzit = kuka? mitä? missä ? milloin? miksi?

valvova silmä

Katsoin subilta tulleen Britney - dokumentin, jossa puitiin paparazzien toimintaa...nämä julkkisten kuvaajat ja koko paparazzi-ilmiö on ajoittain aika sairasta meninkii...ikävää,että on tuolla tavalla otettu ihminen silmätikuks, vaikka on Britney itsekin omalla käytöksellään ja kuvaajien kanssa kaveeraamisella edesauttanut asiaa. Dokumentti antoi mielestäni melko hyvän kuvan, millasta karusellii voi Britneyn elämä pahimmillaan olla...miinusta kuitenkin siitä,että vanhoja asioita jauhetaan vieläkin( esim. sairaalareissut,vilauttelut ym.) vaikka eihän niitä tekemättömiks saa.

Nykytilanne on kuitenkin se,että Britney on mitä ilmeisimmin päässyt pahimmista ongelmistaan yli...kunhan vielä lopettas tupakan polton, ni hyvä tulee :) Positiivista on myös se,että poikien huoltajuudesta on päästy sopuun sekä tietysti uuden levyn teko! Ilmeisesti Britney silti nähdään ns. roskalehdistön näkökulmasta kävelevänä skandaalina, josta saa myyvät jutut ja arvokkaat kuvat, kun positiiviset asiat eivät kaiketi myy? Vaikka onhan Britneyn paremmasta elämästä ollut juttuu viimeaikoina ulkomaisissa lehdissä,sitä ei käy kiistäminen, mutta jotenki olen saanut sen vaikutelman,että ihmiset mieluiten lukisivat ikäviä juttuja, voin olla väärässäkin, meitähän on joka lähtöön :) . Tämä kovia kokenut laulajatar ansaitsee mahdollisuuden suunittelemaansa comebackiin... hänellähän on ollut loistava ura v.1999-2004, ja sit v.2007 hyvin menestynyt Blockout - albumi, joten en näe estettä, miksei Britney palaisi huipulle!

1

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MTV Music Awarsissa

      ensi viikonloppuna. Siinä mielessä huono veto, koska viime vuonna sattui yksi kaikkien aikojen surkeimmista comebackeista.

      Mitä tulee noihin paparazzeihin. Okei he ovat ne pahimmat. Kyllä Britney saisi olla rauhassa, jos haluaa. Eipä ole noiden sekoilujen jälkeen, mitä kuulunutkaan, paitsi on töissä. Isä näköjään pistänyt tyttärensä ruotuun.

      Tosin. Maailman kuvatuin pariskunta eli Brad Piitt ja Angelina Jolie. Vaikka he ovat melkeinpä seuratuin pariskunta ja rahaa saa kuvista. Miksei heistä ole niin paljon kuulunut?

      Paitsi, kun ovat työssö tai adobtoivat lisää lapsia D:

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      76
      1372
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1205
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      934
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      91
      887
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      804
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      803
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      776
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      774
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe