Merskassa tanssit. Ei kiitos.(sielläkin olis kyllä ollut mahtavat puitteet vähän suuremmillekkin pippaloille)
No, entäs keskikaupungille? Kamarimusiikkia? Ei kiitos.
Onko tosiaan niin, että täytyy lähteä Pyhärannan Kievariin possujuhliin? Sinne on niin kauhian pitkä matkakin. Jos olis edes matkailuvaunu. Eihän sitä enää telttailemaankaan viitti lähteä.
Mutta kuitenkin.... yritetään ainakin olla kunnolla, eikä "sikailla" :) Eiks niin...
Minne mennä juhlistamaan venetsialaisia?
18
930
Vastaukset
- Raimo.
Voin ottaa sut sylityksiin autiolla pimeällä rannalla ja katsotaan raketteja... niin sinusta minä tykkään...
- Vellipoika
Tuu meille! Otetaan pieniä napantereja illan mittaan, istutaan meidän 500 Ässä Mersussa (ei enää rekisterissä, mutta hyvät penkit silti) ja otetaan sitten olutta välillä. Mulla on mankassa Suomi-Rokkiakin, velipojan kanssa tykätään Mona-Caritasta kovasti. Illalla syödään sitten kabanossia, A-luokan makkaraa. Yöpyäkin voi, koska se meidän vuokralaistyttö sitten häipyi, kun katto alkoi sateella vuotamaan. Mutta nyt on poutaa luvassa, joten siellä kelpaa kelliä. Ja jossain vaiheessa saunotaan :).
Velipoika pääsee posesta pois sillon puoliltaöin, joten sitäkin vois juhlia. Lainasi työpaikan (ex) kassasta vähän rahaa, mikä kätkettiin talikon kanssa tuohon tunkioon. Yöllä voitaisiin ajella vaikka Pyhärantaan possujuhliin, taksilla. Rahaa nimittäin nyt on, vaikka ne hiukan tunkiolta tuoksahtaakin.Empä taida tulla teillekkään :)
Taidan mennä nyt nukkumaan. Ja onhan tässä vielä muutama päivä aikaa miettiä. Ans kattoo nyt mistä sitten lauantaina itteni löydän :)
Ehkä vaikka vaan tuolta oudonpuoleisesta baarista.
Ei voi tietää...
- Kammelan
Poikkea Kammelassa, Jaana, jos Pyhärantaan lähdet. K. Edväisen mökillä on tosin yksityisjuhlat, mutta tilaa on aina simpsakalle naisihmiselle niin kuin sinä. Pyhärantaan ehkä mennään jatkoille, vaikka kauppaneuvoksen vartaassakin pyörii kunnon kimpaleet, ja maassa on lisäksi rosvopaisti poikineen. Mutta kun se tuo Kauppaneuvos tykkää ajella, tai Holmahan se ajaa, mutta kuitenkin tykkää kun maisema vaihtuu ja bensaa palaa.
Täällä päin on luultavasti paljon valoja, ja kokkojakin mahdollisesti, joten katsottavaa riittää. Omasta talostakin puuttuu emäntä... voitaisiin sitten sitäkin puolta katsella, jos sinua kiinnostaa. Olet sen verran tolkun nainen, että saataisiin tila suurempaan kukoistukseen kun olisi tuollainen tomera kaunokainen emännän ohjaksissa. Työstä ei olisi pulaa, mutta ei ilojakaan puuttuisi. Täälläpäin on mukava asustaa, ja olla.Voipi olla, että Pyhäranta on ykkösenä.
Joskus ennenkin siellä oli mukavat sikajuhlat (en nyt muista vuosilukua, enkä oikein takastuloakaan :( .....hyi minua)
Mutta nyt hyviä unia!- Kammelan
jaana.67 kirjoitti:
Voipi olla, että Pyhäranta on ykkösenä.
Joskus ennenkin siellä oli mukavat sikajuhlat (en nyt muista vuosilukua, enkä oikein takastuloakaan :( .....hyi minua)
Mutta nyt hyviä unia!Mielelläni olisin sinut ottanut tänne. Onhan ne minua koittaneet tuolle kansakoulunopettaja Kaisu-Riinalle naittaa, mutta hän se kun on niin kovin vakavansorttinen ihminen. Ei katsele hyvällä, jos vaikka vaan viikonloppuna hiukan punsia ottaisin. Ja elokuvat ja ravintolatkaan eivät häntä kiinnosta, vaikka itse kävisin mielelläni josku Raumallakin päin juhlimassa. Talvi on täällä niin kovin pitkä (vaikkakin kaunis), jos koko ajan kylällä on. Minusta on hyvä päästä edes muutaman kerran talvessa tuulettumaan suuremmissa ympyröissä. Arvostaa sitten taas tätä idylliäkin täällä.
Mutta ehkä Jaana joskus vielä kohdataan! Hyviä unia! - entäs tämä
Kammelan kirjoitti:
Mielelläni olisin sinut ottanut tänne. Onhan ne minua koittaneet tuolle kansakoulunopettaja Kaisu-Riinalle naittaa, mutta hän se kun on niin kovin vakavansorttinen ihminen. Ei katsele hyvällä, jos vaikka vaan viikonloppuna hiukan punsia ottaisin. Ja elokuvat ja ravintolatkaan eivät häntä kiinnosta, vaikka itse kävisin mielelläni josku Raumallakin päin juhlimassa. Talvi on täällä niin kovin pitkä (vaikkakin kaunis), jos koko ajan kylällä on. Minusta on hyvä päästä edes muutaman kerran talvessa tuulettumaan suuremmissa ympyröissä. Arvostaa sitten taas tätä idylliäkin täällä.
Mutta ehkä Jaana joskus vielä kohdataan! Hyviä unia!Kodisjoen kaupan latobaari? Paikan pitäjä myös Jaana. Karaokeakin on näköjään lehden mukaan. Matkaa Raumalta noin 15 kilsaa, liftaamalla pääsee. Olin viimeks kun siellä oli karaoke. Paikka oli ihan täynnä porukkaa ja tunnelma oli aika värittynyttä....
- Kurpan Jaska
entäs tämä kirjoitti:
Kodisjoen kaupan latobaari? Paikan pitäjä myös Jaana. Karaokeakin on näköjään lehden mukaan. Matkaa Raumalta noin 15 kilsaa, liftaamalla pääsee. Olin viimeks kun siellä oli karaoke. Paikka oli ihan täynnä porukkaa ja tunnelma oli aika värittynyttä....
Nikukuriin on perinteisesti aina kokoonnuttu Venetsialaisten aikoihin. Broileria grillataan ja viinaksia nautithan. Tule sinne..hauskaa on taatusti. Holama hakee sut samalla kun Raumalta pari muutakin tyttöä. Pääset sillä Edväisen uudella Mersulla:)
- Kammelan
Kurpan Jaska kirjoitti:
Nikukuriin on perinteisesti aina kokoonnuttu Venetsialaisten aikoihin. Broileria grillataan ja viinaksia nautithan. Tule sinne..hauskaa on taatusti. Holama hakee sut samalla kun Raumalta pari muutakin tyttöä. Pääset sillä Edväisen uudella Mersulla:)
Aina porukalla ihmettelemme, mistä se K. Edväinen ne naiset löytää? Mitään ilolintuja he eivät missään nimessä ole. Ja sukupuuta tuntuu riittävän, ja sivistyneiltäkin vaikuttavat, ainakin alkuillasta.
entäs tämä kirjoitti:
Kodisjoen kaupan latobaari? Paikan pitäjä myös Jaana. Karaokeakin on näköjään lehden mukaan. Matkaa Raumalta noin 15 kilsaa, liftaamalla pääsee. Olin viimeks kun siellä oli karaoke. Paikka oli ihan täynnä porukkaa ja tunnelma oli aika värittynyttä....
yks kesälauantaina, mutta kun ei ollukkaan auki. klo 21 vasta aukesi?! Kerrankin kun oli kuski ja kaikki hyvin.
Näytti kyllä vähän pieneltä paikalta. No, olihan siinä pieni terassikin...
Ei uskalla riskeerata, voipi olla ettei tykkääkkään paikasta. Menee sitten turhaan aikaa edestakaisin ajelemiseen. :)
Minä voisin vuokrata sinulle matkailuvaunua. Solifer Artic 450 vm -90 Puh.041-7732368 Hinta olisi 250e
- puntik
Näyttämällä persettä talvellre.
- Seiskan toimittaja
jaana.67 kirjoitti:
koskaan en tohon alkais!!!!
..ja hyviin ansioihin käsiksi. Tai hyviin naimisiin. Nykynaisen kannattaa otta silikoonit (Virossa on halpoja klinikoita) ja opetella meikkaamaan räikeästi. Pyllyn pyöritykseen on olemassa opetus DVD:tä. Meiltäkin saa täältä postiennakolla tilattua. Suosittelen Jaana, sinullekin uutta uraa. Ei enää penninvenyttämistä aina ennen tilipäivää. Elämä alkaa hymyillä!
Seiskan toimittaja kirjoitti:
..ja hyviin ansioihin käsiksi. Tai hyviin naimisiin. Nykynaisen kannattaa otta silikoonit (Virossa on halpoja klinikoita) ja opetella meikkaamaan räikeästi. Pyllyn pyöritykseen on olemassa opetus DVD:tä. Meiltäkin saa täältä postiennakolla tilattua. Suosittelen Jaana, sinullekin uutta uraa. Ei enää penninvenyttämistä aina ennen tilipäivää. Elämä alkaa hymyillä!
sun kanssa kinata muuten aikas kauan ! Sulla on ihan väärä mielipide naisista.
jaana.67 kirjoitti:
sun kanssa kinata muuten aikas kauan ! Sulla on ihan väärä mielipide naisista.
No kerroppa ny oma mielipiteesi!! Ni voidaan alkaa kinaamaan!!
potkur kirjoitti:
No kerroppa ny oma mielipiteesi!! Ni voidaan alkaa kinaamaan!!
Meni ohi, eikä enään kinatuta ollenkaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194763Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5132499Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1462087Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.182009- 811606
- 181566
- 1461515
- 1101086
- 126874
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40859