kaurismiehet hyväksikäyttäjiä

oletteko huomanneet

siis tunnen tasan 3 kaurismiestä tai tunsin. siis alkavia juttuja kaikki. ja lähes kaikilla ongelmia elämässään tavatessa. kaataa paskan niskaan eli pitää olla niille terapeutti mut sit häviää saatana samantien ku rupee omasta elämästä kertomaan. wtf???

7

2471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Casssidy

      Itse en ole lähempää tuttavuutta tehnyt kuin oikeastaan yhden kaurismiehen kanssa mutta hän oli kyllä aivan päinvastainen kuin mitä kuvailit. Tämä minun tuntemani kaurismies ei omista huolistaan ja asioistaan puhunut oikeastaan lainkaan mutta kuunteli kyllä kärsivällisesti minun vuodatuksiani. Hän ei kyllä muutenkaan ollut mikään hyväksikäyttäjä mutta oli sitten muuten melko vaikea tapaus. Minä hölmö ehdin häneen jo hieman ihastuakin mutta eihän siitä sitten mitään kuitenkaan tullut...

    • -67

      Oman parhaansa nimissä kannattaa pysyä kaukana.
      Ei voi ihminen hankalampi olla enää kuin kyseiset herrat.
      Nim.turhan monta kokemusta!!

    • kaurisnainen***

      Hei! Itse olen kauris nainen ja tunnen vain muutaman kauris miehen, mutta he eivät todellakaan ole ainakaan minua kohtaan olleet tuollaisia kuin kuvasit. Harmi kun kohdallesi on sattunut äliöitä:/

    • todellakin

      näin äkkiä ajatellessani tulee mieleen 4 kaurismiestä. kahdelle olen todella ollut olkapäänä ja kun omista asioista alan puhua niin puheenaihe vaihtuu kiireen vilkkaa. yksi ollut varsinainen pelimies ja yksi ei sitten muuten vaan tiedä mitä tekis. viimeksi mainittu puhuu paljon omista ongelmistaan, mutta ei pidä minua varsinaisesti kaatopaikkana. ei kyl sitte kuitenkaan kuuntele mua.

      olen päättänyt kiertää kauriit kaukaa...samoin kaksi persoonaa omaavat kaksoset...

      • tekee niinkun haluaa

        Minun kaurismieheni kyllä kuunteli ja ei todellakaan helposti kertonut omista asioistaan. Mutta vaikea tapaus, menee niin oman mielen mukaan että ei tarvinnut yhteistä tulevaisuutta odottaa. Ei mitään logiikkaa (haluaa olla, mutta vain sillon kun hänelle sopii). Ei kauhean tervettä minun mielestä. No, onneksi pääsin eroon vaikka niin kovasti hänestä välitinkin.


    • Sanna-73

      Olen surustellut kahden kauriin kanssa. En sanoisi "hyväksikäyttäjiä", omistushaluisia kyllä.
      Kauriilla tuntuu olevan tarve omistaa niin materiaa kuin ihmisiäkin. Periaatteessa meillä synkkasi (- olenhan neitsyt), mutta kauriiden negatiivisuus ja ajoittainen synkkyys oli vaikeaa. Minäkin olin olkapäänä usein. Lisäksi kauris pelkää kuollakseen jätetyksi tulemista ja kun hän aistii, että tällaista on ilmassa, hän muuttuu hankalaksi.

    • Spede64

      olen itse kauris ja olen ollut suhteessa saman ihmisen kanssa melkein pari kyt vuotta, enkä ole toiselta muuta vaatinut, kuin sen mitä toinen itse on..... ei sen enempään....
      Ter: Spiidi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      446
      3251
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      410
      2851
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      126
      2765
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      163
      2153
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      1970
    6. 176
      1380
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1327
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1216
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      76
      1172
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1030
    Aihe