Missä pubissa soitetaan poppia ja löytyykö karaokea mistään.
Entä yökerhot mikä suosituin ja mistä vois löytyä seuraakin onko semmosia.
Olen syyskuussa menos viikonloppuna sinne vai onko kuollut kylä jo siihen aikaan.
Pärnun pubit ja yökerhot
3
3566
Vastaukset
- Joccce
Ite käytiin tossa viiko sitte pärnussa ja ennakkoon tiedettiin että siinä kävelykadun tuntumassa on Mirage mutta se näytti niin hiljaselta niin mentiin sitte siihen vähän sivummalla Statoilin vieressä olevaan ööklubiin "lasinen rakennus" bristol vai mikähän sen nimi oli.. Siellä oli ihan jees meno! ehkä jonkun mieleen vähän liiankin "disco"
- Kurikoer
Veerev olü(paikallisten suosima rokkibaari).Alexandri(biker`s pub).Citi bar(iso terassi).Kuursaal(Viron suurin kapakka, hyvällä onnella joku hyvä livebändi, joskus karaoke).Lapi maja(muistaakseni karaoke joskus, suomalaisten omistama).Tässä mun suosikit, kaikilta löytyy kotisivut.Yökerhoista ei kommentteja, liian discoja mulle.Sorry, ei tule näin aamulla muuta mieleen.
- Anonyymi
Kyllä on niin paska paikka. DJ soittelee omia biisejä..ehkä välilä karaokea
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057