EI vissiin kannata ikäloppuja MD-raatoja (joita suomessa käyttää SAS:n ja Spanairin lisäksi toinen tytäryhtiö Blue1), korjata enää oikeasti: "moottorin reverssilevy oli onnettomuushetkellä samassa asennossa kuin sen tulisi olla laskukiidossa. Mekaanikot olivat huomanneet vian kolme päivää ennen onnettomuutta ja korjanneet sen tilapäisesti rautalangalla"
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Spanairin koneessa viallinen järjestelmä/1135239025566
MD korjattu SAS-tyyliin: rautalangalla
8
1250
Vastaukset
- Pelle Palle
Lentäjä: Tämän koneen automaattiohjaus kaipaa säätämistä.
Mekaanikko: Tässä koneessa ei ole automaattiohjausta. - parempaan!
Vaikuttaa siltä, että Spanairin/SAS:n käyttämä rautalanka on kovin huonolaatuista. Voisivatko suomalaiset kanahäkkilankojen valmistajat ehkä tarjota vähemmän ruostuvia vaihtoehtoja tilalle?
- Haemaelaenen
"(joita suomessa käyttää SAS:n ja Spanairin lisäksi toinen tytäryhtiö Blue1)"
Eipä muuten käytä. MD-90 on ihan eri kone. Eri ikäluokkaa ja eri moottorit.- vanhat MD87 tilalle
Niiden tilallehan vaihdetaan vanhat
samaa sarjaa olevat MD87 koneet. - homma hanskassa...
...ja hanskat niin hukassa kuin olla voi!
Ensimmäinen asia lentoliikenteessa on turvallisuus.. mutta SAS / Blue1 / Estonian Air / Spanair ei ole vielä todistanut, että niiden kyytiin ihminen uskaltaa mennä. Vuoden sisään toistakymmentä vaaratilannetta ja satoja kuolleita. - hola espanja
vanhat MD87 tilalle kirjoitti:
Niiden tilallehan vaihdetaan vanhat
samaa sarjaa olevat MD87 koneet.ja milläs yhtiöllä niitä on ylimääräisiä. mukana tulee vuoden rautalangat.
- Reinouh
homma hanskassa... kirjoitti:
...ja hanskat niin hukassa kuin olla voi!
Ensimmäinen asia lentoliikenteessa on turvallisuus.. mutta SAS / Blue1 / Estonian Air / Spanair ei ole vielä todistanut, että niiden kyytiin ihminen uskaltaa mennä. Vuoden sisään toistakymmentä vaaratilannetta ja satoja kuolleita."Vuoden sisään toistakymmentä vaaratilannetta ja satoja kuolleita!"
Sun pitäis mennä iltapäivälehtiin töihin lööppejä ideoimaan :D - Kackulapio
homma hanskassa... kirjoitti:
...ja hanskat niin hukassa kuin olla voi!
Ensimmäinen asia lentoliikenteessa on turvallisuus.. mutta SAS / Blue1 / Estonian Air / Spanair ei ole vielä todistanut, että niiden kyytiin ihminen uskaltaa mennä. Vuoden sisään toistakymmentä vaaratilannetta ja satoja kuolleita.Hellallettas sentään... Toivottavasti uskallat ovesta ulos, tai peräti auton rattiin. Tänäkin vuonna "jo satoja kuolleita"!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1384108- 892019
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151941Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi581557Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541452Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1331405VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu1001328- 741226
- 981131
- 691063