EI vissiin kannata ikäloppuja MD-raatoja (joita suomessa käyttää SAS:n ja Spanairin lisäksi toinen tytäryhtiö Blue1), korjata enää oikeasti: "moottorin reverssilevy oli onnettomuushetkellä samassa asennossa kuin sen tulisi olla laskukiidossa. Mekaanikot olivat huomanneet vian kolme päivää ennen onnettomuutta ja korjanneet sen tilapäisesti rautalangalla"
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Spanairin koneessa viallinen järjestelmä/1135239025566
MD korjattu SAS-tyyliin: rautalangalla
8
1285
Vastaukset
- Pelle Palle
Lentäjä: Tämän koneen automaattiohjaus kaipaa säätämistä.
Mekaanikko: Tässä koneessa ei ole automaattiohjausta. - parempaan!
Vaikuttaa siltä, että Spanairin/SAS:n käyttämä rautalanka on kovin huonolaatuista. Voisivatko suomalaiset kanahäkkilankojen valmistajat ehkä tarjota vähemmän ruostuvia vaihtoehtoja tilalle?
- Haemaelaenen
"(joita suomessa käyttää SAS:n ja Spanairin lisäksi toinen tytäryhtiö Blue1)"
Eipä muuten käytä. MD-90 on ihan eri kone. Eri ikäluokkaa ja eri moottorit.- vanhat MD87 tilalle
Niiden tilallehan vaihdetaan vanhat
samaa sarjaa olevat MD87 koneet. - homma hanskassa...
...ja hanskat niin hukassa kuin olla voi!
Ensimmäinen asia lentoliikenteessa on turvallisuus.. mutta SAS / Blue1 / Estonian Air / Spanair ei ole vielä todistanut, että niiden kyytiin ihminen uskaltaa mennä. Vuoden sisään toistakymmentä vaaratilannetta ja satoja kuolleita. - hola espanja
vanhat MD87 tilalle kirjoitti:
Niiden tilallehan vaihdetaan vanhat
samaa sarjaa olevat MD87 koneet.ja milläs yhtiöllä niitä on ylimääräisiä. mukana tulee vuoden rautalangat.
- Reinouh
homma hanskassa... kirjoitti:
...ja hanskat niin hukassa kuin olla voi!
Ensimmäinen asia lentoliikenteessa on turvallisuus.. mutta SAS / Blue1 / Estonian Air / Spanair ei ole vielä todistanut, että niiden kyytiin ihminen uskaltaa mennä. Vuoden sisään toistakymmentä vaaratilannetta ja satoja kuolleita."Vuoden sisään toistakymmentä vaaratilannetta ja satoja kuolleita!"
Sun pitäis mennä iltapäivälehtiin töihin lööppejä ideoimaan :D - Kackulapio
homma hanskassa... kirjoitti:
...ja hanskat niin hukassa kuin olla voi!
Ensimmäinen asia lentoliikenteessa on turvallisuus.. mutta SAS / Blue1 / Estonian Air / Spanair ei ole vielä todistanut, että niiden kyytiin ihminen uskaltaa mennä. Vuoden sisään toistakymmentä vaaratilannetta ja satoja kuolleita.Hellallettas sentään... Toivottavasti uskallat ovesta ulos, tai peräti auton rattiin. Tänäkin vuonna "jo satoja kuolleita"!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561326Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731275Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311018Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47916Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51913Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830