EI vissiin kannata ikäloppuja MD-raatoja (joita suomessa käyttää SAS:n ja Spanairin lisäksi toinen tytäryhtiö Blue1), korjata enää oikeasti: "moottorin reverssilevy oli onnettomuushetkellä samassa asennossa kuin sen tulisi olla laskukiidossa. Mekaanikot olivat huomanneet vian kolme päivää ennen onnettomuutta ja korjanneet sen tilapäisesti rautalangalla"
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Spanairin koneessa viallinen järjestelmä/1135239025566
MD korjattu SAS-tyyliin: rautalangalla
8
1241
Vastaukset
- Pelle Palle
Lentäjä: Tämän koneen automaattiohjaus kaipaa säätämistä.
Mekaanikko: Tässä koneessa ei ole automaattiohjausta. - parempaan!
Vaikuttaa siltä, että Spanairin/SAS:n käyttämä rautalanka on kovin huonolaatuista. Voisivatko suomalaiset kanahäkkilankojen valmistajat ehkä tarjota vähemmän ruostuvia vaihtoehtoja tilalle?
- Haemaelaenen
"(joita suomessa käyttää SAS:n ja Spanairin lisäksi toinen tytäryhtiö Blue1)"
Eipä muuten käytä. MD-90 on ihan eri kone. Eri ikäluokkaa ja eri moottorit.- vanhat MD87 tilalle
Niiden tilallehan vaihdetaan vanhat
samaa sarjaa olevat MD87 koneet. - homma hanskassa...
...ja hanskat niin hukassa kuin olla voi!
Ensimmäinen asia lentoliikenteessa on turvallisuus.. mutta SAS / Blue1 / Estonian Air / Spanair ei ole vielä todistanut, että niiden kyytiin ihminen uskaltaa mennä. Vuoden sisään toistakymmentä vaaratilannetta ja satoja kuolleita. - hola espanja
vanhat MD87 tilalle kirjoitti:
Niiden tilallehan vaihdetaan vanhat
samaa sarjaa olevat MD87 koneet.ja milläs yhtiöllä niitä on ylimääräisiä. mukana tulee vuoden rautalangat.
- Reinouh
homma hanskassa... kirjoitti:
...ja hanskat niin hukassa kuin olla voi!
Ensimmäinen asia lentoliikenteessa on turvallisuus.. mutta SAS / Blue1 / Estonian Air / Spanair ei ole vielä todistanut, että niiden kyytiin ihminen uskaltaa mennä. Vuoden sisään toistakymmentä vaaratilannetta ja satoja kuolleita."Vuoden sisään toistakymmentä vaaratilannetta ja satoja kuolleita!"
Sun pitäis mennä iltapäivälehtiin töihin lööppejä ideoimaan :D - Kackulapio
homma hanskassa... kirjoitti:
...ja hanskat niin hukassa kuin olla voi!
Ensimmäinen asia lentoliikenteessa on turvallisuus.. mutta SAS / Blue1 / Estonian Air / Spanair ei ole vielä todistanut, että niiden kyytiin ihminen uskaltaa mennä. Vuoden sisään toistakymmentä vaaratilannetta ja satoja kuolleita.Hellallettas sentään... Toivottavasti uskallat ovesta ulos, tai peräti auton rattiin. Tänäkin vuonna "jo satoja kuolleita"!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291727
Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa
Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.711547Ikävöimäsi henkilön ikä
Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie551260- 681102
Oli kyl kunnon reissu
Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻10729- 2725
- 45717
- 41705
Plösö ja synttäriruusut
Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?150692Tiedätkö autereen?
Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen8668