EI vissiin kannata ikäloppuja MD-raatoja (joita suomessa käyttää SAS:n ja Spanairin lisäksi toinen tytäryhtiö Blue1), korjata enää oikeasti: "moottorin reverssilevy oli onnettomuushetkellä samassa asennossa kuin sen tulisi olla laskukiidossa. Mekaanikot olivat huomanneet vian kolme päivää ennen onnettomuutta ja korjanneet sen tilapäisesti rautalangalla"
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Spanairin koneessa viallinen järjestelmä/1135239025566
MD korjattu SAS-tyyliin: rautalangalla
8
1288
Vastaukset
- Pelle Palle
Lentäjä: Tämän koneen automaattiohjaus kaipaa säätämistä.
Mekaanikko: Tässä koneessa ei ole automaattiohjausta. - parempaan!
Vaikuttaa siltä, että Spanairin/SAS:n käyttämä rautalanka on kovin huonolaatuista. Voisivatko suomalaiset kanahäkkilankojen valmistajat ehkä tarjota vähemmän ruostuvia vaihtoehtoja tilalle?
- Haemaelaenen
"(joita suomessa käyttää SAS:n ja Spanairin lisäksi toinen tytäryhtiö Blue1)"
Eipä muuten käytä. MD-90 on ihan eri kone. Eri ikäluokkaa ja eri moottorit.- vanhat MD87 tilalle
Niiden tilallehan vaihdetaan vanhat
samaa sarjaa olevat MD87 koneet. - homma hanskassa...
...ja hanskat niin hukassa kuin olla voi!
Ensimmäinen asia lentoliikenteessa on turvallisuus.. mutta SAS / Blue1 / Estonian Air / Spanair ei ole vielä todistanut, että niiden kyytiin ihminen uskaltaa mennä. Vuoden sisään toistakymmentä vaaratilannetta ja satoja kuolleita. - hola espanja
vanhat MD87 tilalle kirjoitti:
Niiden tilallehan vaihdetaan vanhat
samaa sarjaa olevat MD87 koneet.ja milläs yhtiöllä niitä on ylimääräisiä. mukana tulee vuoden rautalangat.
- Reinouh
homma hanskassa... kirjoitti:
...ja hanskat niin hukassa kuin olla voi!
Ensimmäinen asia lentoliikenteessa on turvallisuus.. mutta SAS / Blue1 / Estonian Air / Spanair ei ole vielä todistanut, että niiden kyytiin ihminen uskaltaa mennä. Vuoden sisään toistakymmentä vaaratilannetta ja satoja kuolleita."Vuoden sisään toistakymmentä vaaratilannetta ja satoja kuolleita!"
Sun pitäis mennä iltapäivälehtiin töihin lööppejä ideoimaan :D - Kackulapio
homma hanskassa... kirjoitti:
...ja hanskat niin hukassa kuin olla voi!
Ensimmäinen asia lentoliikenteessa on turvallisuus.. mutta SAS / Blue1 / Estonian Air / Spanair ei ole vielä todistanut, että niiden kyytiin ihminen uskaltaa mennä. Vuoden sisään toistakymmentä vaaratilannetta ja satoja kuolleita.Hellallettas sentään... Toivottavasti uskallat ovesta ulos, tai peräti auton rattiin. Tänäkin vuonna "jo satoja kuolleita"!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1125458Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku413595Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖523485Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933348- 811887
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt341777450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1341667Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431619Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1521325- 161189