SaPKo-SaiPa 1-1!

06:36 0 - 1 SR KOSKIRANTA Tero (HOLMA Eetu, TENKANEN Valtteri) SaiPa

58:41 1 - 1 YV IM NÖYRÄNEN Pentti (KOSTIAINEN Anssi, RIUTTA Topi) SaPKo

Mika Korhonen SaPKon maalilla torjui hienosti.

Pässipaidat alkaa päästä vauhtiin!!


Samaan aikaan toisaalla: Sport-JYP 0-5 *** Niinpä niin...

10

681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄssätPori

      SaPKo liigaan. Ei mitään v*tun gay-Sportteja.

    • SM-liigaa...

      Nytkö Rullella alkoi jöpöttämään? Saipalla junnuporukka. Noo, mukavahan se vaan on katsoa kun tiput mätkähtäen maahan, SaPKo rämpii taas. Syös ny äidin laittama aamupuuro niin jaksat taas leikkiä nukeillasi.

      • SaiPa pelasi kyllä parhaillaan, tästä Selin oikein mainitsi Itä-Savo lehdessä.

        Kyllä sinuakin raappapöksyä alkaa jo vituttaa kun SaPKo pärjää. Rupea sinäkin kannattamaan SaPKoa, et pety. Tai jatka sitten TuusKin kannatusta, sulkijalihaspoju.


      • SM-liigaa...
        SavoRULES kirjoitti:

        SaiPa pelasi kyllä parhaillaan, tästä Selin oikein mainitsi Itä-Savo lehdessä.

        Kyllä sinuakin raappapöksyä alkaa jo vituttaa kun SaPKo pärjää. Rupea sinäkin kannattamaan SaPKoa, et pety. Tai jatka sitten TuusKin kannatusta, sulkijalihaspoju.

        puolivaloilla. Mahtais äitisi hävetä kun näkisi poju mitä kirjoittelet..heh...Sinä olet sellainen peräkamarin onneton surkimus, ettet tajua olevasi muista jäljessä joka helkkarin asiassa, niin kuin SaPKo muita joukkueita pelillisesti. Ei luulis kehtaavan huudella täällä tai oikeastan missään kun äitylin kanssa vielä asut. NOLOA TOSI NOLOA! Eikö susta ole mihinkään? Huudat täällä kuin 10v pikkupoi...tyttö. HEH..olet naurettava luuseri.


      • Älä viitsi
        SM-liigaa... kirjoitti:

        puolivaloilla. Mahtais äitisi hävetä kun näkisi poju mitä kirjoittelet..heh...Sinä olet sellainen peräkamarin onneton surkimus, ettet tajua olevasi muista jäljessä joka helkkarin asiassa, niin kuin SaPKo muita joukkueita pelillisesti. Ei luulis kehtaavan huudella täällä tai oikeastan missään kun äitylin kanssa vielä asut. NOLOA TOSI NOLOA! Eikö susta ole mihinkään? Huudat täällä kuin 10v pikkupoi...tyttö. HEH..olet naurettava luuseri.

        Sinä et ilkeä edes nimimerkkiä rekisteröidä kun tiedät saavasi näiltä nettihörhöiltä turpiisi.

        Pidä siis suusi kiinni tai rekisteröi nimimerkki jos on asiaa minkä voi ottaa tosissaan.


      • SM-liigaa...
        Älä viitsi kirjoitti:

        Sinä et ilkeä edes nimimerkkiä rekisteröidä kun tiedät saavasi näiltä nettihörhöiltä turpiisi.

        Pidä siis suusi kiinni tai rekisteröi nimimerkki jos on asiaa minkä voi ottaa tosissaan.

        Siinä on kans äitin pikku poika hah....helppohan se on rekata vaikka mikä nikki. Ei kuvaa ei mitään niin kuin Luuseri-Rulle...eli sinä..hitto että olet idiootti juntti kusipää! Eh eh eh!


      • SM-liigaa...
        Älä viitsi kirjoitti:

        Sinä et ilkeä edes nimimerkkiä rekisteröidä kun tiedät saavasi näiltä nettihörhöiltä turpiisi.

        Pidä siis suusi kiinni tai rekisteröi nimimerkki jos on asiaa minkä voi ottaa tosissaan.

        että poju millos sinä sieltä puskasta uskallat tulla? Pelle!


      • Håkan Vaasa
        SM-liigaa... kirjoitti:

        että poju millos sinä sieltä puskasta uskallat tulla? Pelle!

        Viette Vaasalaisia kuin Kanaa teurastamoon ensi kaudella.


      • rules vai kui ?
        SavoRULES kirjoitti:

        SaiPa pelasi kyllä parhaillaan, tästä Selin oikein mainitsi Itä-Savo lehdessä.

        Kyllä sinuakin raappapöksyä alkaa jo vituttaa kun SaPKo pärjää. Rupea sinäkin kannattamaan SaPKoa, et pety. Tai jatka sitten TuusKin kannatusta, sulkijalihaspoju.

        Pe 12.09.2008    18:30 Savonlinna SaPKo   Hokki 3-4 ja


    • Anonyymi

      Ei ole näkynyt Sapkon pelien tuloksia? Onko se pudonnut Suomisarjaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe