Terve! Tiedustelisin, josko joku ois varannu Balilta hotellin kyseisen nettisivun välityksellä? Itse yritin varausta, joka meni läpi, mutta vahvistusta varauksesta en ole saanut, eikä luottokorttia ole veloitettu, vaikka tein varauspyynnön jo 2 kk sitten...
Bali-travelnet.com
4
1146
Vastaukset
- jjek
Ei ole tullut tuota kaytettya, mutta www.balihotels.com on toiminut hyvin muutaman tunnin varoitusajalla.
- Balilla2008
Täällä on kattava lista hotelleista:
http://www.asia-hotel.net/
Meillä homma toimi kaikin puolin OK. Me varasimme ensimmäisten öiden hotellimajoituksen lähettämällä sähköpostia suoraan hotelliin. Muut majoitukset varasimmekin vasta reissun päällä.
- matkamies
Varasin elokuussa 2007 kaksi hotellihuonetta Kuta Paradiso hotellista Bali-travelnet.comin kautta. Varaus piti maksaa samantien visalla.Vahvistus tuli heti seuraavana päivänä, jossa käytiin läpi varatut huoneet ym. Sitten kahden päivän kuluttua tuli uusi meili,jossa ilmoitettiin, että visakortiltani on veloitettu sovittu summa rahaa. Sitten seuraavassa visalaskussani oli tuo matkalasku jonka sitten maksoin pikkuhiljaa pois.Muuta infoa ei tullut.Hotellissa kaikki oli kuten oli sovittu, joten ainakin minä voin suositella kyseistä firmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643