Paska pyörä

Härmä

Kävin koeajamassa BMW:tä. En kyllä keksi muuta syytä ostaa tuollaista paskaa kuin joku ihme nostalgia kaipuu. Kone on ikivanha boxerikonstruktio, ruma kuin mikä. Painopiste on ylhäällä ja vehje on kaikin puolin mauton. Mutkatiellä kankea käännellä verrattuna esim. moderneihin japsimatkapyöriin. Ja täristääkin vielä. Samalla rahalla tai havelmmalla saa esim. hyvän CBR:n, joka menee mutkiin kuin ajatus ja jolla matka taittuu mukavasti pakkauksetkin päällä.

116

12750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jetson

      Ei BMW:n boxeri ole ikivanha konstruktio, tuoreempi kuin cbr 1000:sen kone. Minkäs bemun kävit ajamassa.
      Selvennykseksi, en omista bemua, enkä varmaan ostakaan, koska rs 1200 on juuri tuollainen kankea ja epävakaa pyörä.

      • Härmä

        bemarin boxeri on sota-ajoilta, eikä mitään mainittavaa kehitystä ole tapahtunut. Näkeehän sen siitäkin, että tälläkin palstalla jotkut bmw fanaatikot kehuu vanhoja paremmiksi. Vanhanaikainen, ei kunnolla mikään pyörä se on. Käsittämätöntä, että jotkut diggaa tollasia pyöriä joista ei ole oikein mihinkään. Ja vikojakin näyttää olevan runsaasti ja niitä sitten kilvan selitellään toisilleen "kaksisylinterisen tyyppiominaisuuksiksi". Japsit kun tekee pyörän, oli se sitten yksi, kaksi tai kuusisyslinterinen, se toimii kuin kello.


      • Jetson
        Härmä kirjoitti:

        bemarin boxeri on sota-ajoilta, eikä mitään mainittavaa kehitystä ole tapahtunut. Näkeehän sen siitäkin, että tälläkin palstalla jotkut bmw fanaatikot kehuu vanhoja paremmiksi. Vanhanaikainen, ei kunnolla mikään pyörä se on. Käsittämätöntä, että jotkut diggaa tollasia pyöriä joista ei ole oikein mihinkään. Ja vikojakin näyttää olevan runsaasti ja niitä sitten kilvan selitellään toisilleen "kaksisylinterisen tyyppiominaisuuksiksi". Japsit kun tekee pyörän, oli se sitten yksi, kaksi tai kuusisyslinterinen, se toimii kuin kello.

        En ole itsekään hurmaantunut bemuista, mutta älä vääristele asioita, väitteestäsi putoaa pohja. Nykyinen boxeri ei todellakaan ole sota-ajan tuote, vaan täysin eri kone.


      • Härmä
        Jetson kirjoitti:

        En ole itsekään hurmaantunut bemuista, mutta älä vääristele asioita, väitteestäsi putoaa pohja. Nykyinen boxeri ei todellakaan ole sota-ajan tuote, vaan täysin eri kone.

        Ei ruisku siitä toista myllyä tee. Ja näkeehän sen siitäkin, että käyttäjät selittelee bmw:n tyyppivikoja twinikoneen "ominaisuuksiksi". Ja on se konstruktioltaankin sellainen sekasikiöhäkkyrä. Tuskin sitä kukaan ostaakaan ilman että vaikuttimena on ainakin osittain halu leimautua joksikin bemristiksi.


      • Härmä
        Härmä kirjoitti:

        Ei ruisku siitä toista myllyä tee. Ja näkeehän sen siitäkin, että käyttäjät selittelee bmw:n tyyppivikoja twinikoneen "ominaisuuksiksi". Ja on se konstruktioltaankin sellainen sekasikiöhäkkyrä. Tuskin sitä kukaan ostaakaan ilman että vaikuttimena on ainakin osittain halu leimautua joksikin bemristiksi.

        Tässä todiste edelliselle väittämälleni. Sentään rehellinen bemaristi, joka itsekin myöntää että pyörä ostetaan imagon takia:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=99&conference=1500000000000038&posting=22000000001335734

        Jos prätkä ostettaisiin ominaisuuksien vuoksi, olisi bmw:n myynti vähäistä.


      • Jetson
        Härmä kirjoitti:

        Tässä todiste edelliselle väittämälleni. Sentään rehellinen bemaristi, joka itsekin myöntää että pyörä ostetaan imagon takia:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=99&conference=1500000000000038&posting=22000000001335734

        Jos prätkä ostettaisiin ominaisuuksien vuoksi, olisi bmw:n myynti vähäistä.

        En ole väittänyt mitään bemarin vioista, kerroin vain totuuden nykyisestä boxerista. Jos haluat vakuuttavasti perustella kantasi, käytä faktoja.


      • Härmä
        Jetson kirjoitti:

        En ole väittänyt mitään bemarin vioista, kerroin vain totuuden nykyisestä boxerista. Jos haluat vakuuttavasti perustella kantasi, käytä faktoja.

        En ole puhunut sinusta, taidat olla vähän liian itsekeskeinen. Olen puhunut siitä, kuinka tällä palstalla yleensä selitetään bmw:n vikoja johtuvaksi sen rakenteesta ym. Se on yksi fakta. Tällä palstalla on paljon esillä vikoja bmw:stä ja osa selitetään mukamas johtuvan konstruktiosta :) Nykyinen boxeri ei paljon uralista poikkea, vaikka vähän on ruiskutusta ja elektroniikkaa lisätty.


      • Jetson
        Härmä kirjoitti:

        En ole puhunut sinusta, taidat olla vähän liian itsekeskeinen. Olen puhunut siitä, kuinka tällä palstalla yleensä selitetään bmw:n vikoja johtuvaksi sen rakenteesta ym. Se on yksi fakta. Tällä palstalla on paljon esillä vikoja bmw:stä ja osa selitetään mukamas johtuvan konstruktiosta :) Nykyinen boxeri ei paljon uralista poikkea, vaikka vähän on ruiskutusta ja elektroniikkaa lisätty.

        Ei tommoisiin juttuihin edes voi ottaa kantaa, kun väität puuta heinää, ja et ole edes yhtään vikaa kertonut. Perusta väitteesi asiatietoihin, ei mutu teoriaan.


      • Härmä
        Jetson kirjoitti:

        Ei tommoisiin juttuihin edes voi ottaa kantaa, kun väität puuta heinää, ja et ole edes yhtään vikaa kertonut. Perusta väitteesi asiatietoihin, ei mutu teoriaan.

        Palsta on täynnä narinaa bmw:n tyyppivioista, joita selitetään esim. kahdella isolla sylinterillä. Ajossa pyörä on itse koettu ja onneton räppänähän se on. Johan tuossa nimimerkki "herra" tai jotain sinnepäin, kiirehti selittämään että bmw on herrasmiesten pyörä, todistaen että valintakriteeri on lähinnä status juttu. Muutoinhan sen voisikin vaihtaa paljon halvempaan uraliin..


      • RRRRR
        Härmä kirjoitti:

        Palsta on täynnä narinaa bmw:n tyyppivioista, joita selitetään esim. kahdella isolla sylinterillä. Ajossa pyörä on itse koettu ja onneton räppänähän se on. Johan tuossa nimimerkki "herra" tai jotain sinnepäin, kiirehti selittämään että bmw on herrasmiesten pyörä, todistaen että valintakriteeri on lähinnä status juttu. Muutoinhan sen voisikin vaihtaa paljon halvempaan uraliin..

        On se Härmällä nyt pakkomielle todistaa bemarin huonous. Ok. Sovitaan, että se on huono. Mene nukkumaan. Me Bemaristit jatkamme tyytyväisinä ajoa...


      • Härmä
        RRRRR kirjoitti:

        On se Härmällä nyt pakkomielle todistaa bemarin huonous. Ok. Sovitaan, että se on huono. Mene nukkumaan. Me Bemaristit jatkamme tyytyväisinä ajoa...

        palsta täynnä valitusta ja todistelua, että bmw on "herrasmiesten" pyörä. jollainhan se pitää puolustautua, kun itse pyörä ei siihen kelpaa.


      • -IMZ-
        Härmä kirjoitti:

        Palsta on täynnä narinaa bmw:n tyyppivioista, joita selitetään esim. kahdella isolla sylinterillä. Ajossa pyörä on itse koettu ja onneton räppänähän se on. Johan tuossa nimimerkki "herra" tai jotain sinnepäin, kiirehti selittämään että bmw on herrasmiesten pyörä, todistaen että valintakriteeri on lähinnä status juttu. Muutoinhan sen voisikin vaihtaa paljon halvempaan uraliin..

        kun tätä "keskustelua" lueskelee. Minulla on sekä IMZ (Ural) sekä Bemari ( R1150RS )ja joitakin eroja olen ollut huomaavinani pyörien välillä. Hauskoja molemmat ja moottori kuin marja. Piru kun en muista oliko rivikone vanhempi keksintö kuin puimurin moottori, autelkaa viisaammat.


      • R1100
        -IMZ- kirjoitti:

        kun tätä "keskustelua" lueskelee. Minulla on sekä IMZ (Ural) sekä Bemari ( R1150RS )ja joitakin eroja olen ollut huomaavinani pyörien välillä. Hauskoja molemmat ja moottori kuin marja. Piru kun en muista oliko rivikone vanhempi keksintö kuin puimurin moottori, autelkaa viisaammat.

        Minä muistelen, että kyllä rivikone on vanhempi konstruktio kuin puimurin kone, se taisi kyllä alussa vissiin olla pitkittäin. Mutta ei niillä montaa vuotta kuitenkaan ikäeroa ole, eli vanhoja paskoja rakenteita molemmat. Toivottavasti tuo uusin -50 luvulla kehitetty konetyyppi eli wankel saa taas pian jalansijaa ja päästään näistä vanhoista rakenteista pian uusiin.
        Minullakin on kokemuksia molemmista IMZ:n ja BMW:n koneista, muuten ihan samoja, toisella liikkuessa aikataulut täytyy tehdä kyllä kellon sijasta kalenterilla, mutta arvatkaa kummalla :)


      • -IMZ-
        R1100 kirjoitti:

        Minä muistelen, että kyllä rivikone on vanhempi konstruktio kuin puimurin kone, se taisi kyllä alussa vissiin olla pitkittäin. Mutta ei niillä montaa vuotta kuitenkaan ikäeroa ole, eli vanhoja paskoja rakenteita molemmat. Toivottavasti tuo uusin -50 luvulla kehitetty konetyyppi eli wankel saa taas pian jalansijaa ja päästään näistä vanhoista rakenteista pian uusiin.
        Minullakin on kokemuksia molemmista IMZ:n ja BMW:n koneista, muuten ihan samoja, toisella liikkuessa aikataulut täytyy tehdä kyllä kellon sijasta kalenterilla, mutta arvatkaa kummalla :)

        asia. Viime reissulla jäämerelle aikataulua ei uskallettu tehdä ollenkaan vaan ajateltiin että mennään niin pitkälle kuin värkki tai perse kestää. Haapajärveltä jouduttiin lainaamaan peräkärry ja auto kotimatkaa varten. En minäkään kerro kummalla oltiin liikkeellä.

        Pirskatti että on se wankkelikin jo niin vanha. Pääsiköhän nyt käymään niin että tässä maailmassa ei ole mitään muita kuin vanhoja ja paskoja rakenteita ? Pitäisikö laittaa sähkömoottori mopoon jotta uusia hyviä moottoreta saataisiin aikaan ? Bemarin perälaukkuun sopisi jonniinmoinen jatkojohtokin.


      • boxerimies
        Härmä kirjoitti:

        bemarin boxeri on sota-ajoilta, eikä mitään mainittavaa kehitystä ole tapahtunut. Näkeehän sen siitäkin, että tälläkin palstalla jotkut bmw fanaatikot kehuu vanhoja paremmiksi. Vanhanaikainen, ei kunnolla mikään pyörä se on. Käsittämätöntä, että jotkut diggaa tollasia pyöriä joista ei ole oikein mihinkään. Ja vikojakin näyttää olevan runsaasti ja niitä sitten kilvan selitellään toisilleen "kaksisylinterisen tyyppiominaisuuksiksi". Japsit kun tekee pyörän, oli se sitten yksi, kaksi tai kuusisyslinterinen, se toimii kuin kello.

        Se on totta että vanhat bemut ovat parempia kuin uudet , ja on todella typerää että saksalaiset lopettivat sen valmistuksen ja antautuivat yksisilmäisen , pinnallisen harley boomin edessä.
        olen ajanut vanhalla R 80 :llä paljon ja kokeillut myös uudempia . Mun mielestä
        saksalaiset eivät onnistuneet malliston modernisoimisessa, muotoilu on
        tylsä ja myös teknisiä vikoja kuuluu olevan aivan eri malliin kuin mitä on
        vanha legendaarinen boxeri R 80 . En vaihtaisi omaani uuteen millään
        rahalla. Voi olla myös totta se että japskeista löytyy paljon ketterämpiä ja
        fiksumpia uuden ajan pyöriä, paljon halvemmalla . Tosin saatanan rumia nekin ovat


      • .
        Jetson kirjoitti:

        En ole itsekään hurmaantunut bemuista, mutta älä vääristele asioita, väitteestäsi putoaa pohja. Nykyinen boxeri ei todellakaan ole sota-ajan tuote, vaan täysin eri kone.

        .


      • Virkamies
        -IMZ- kirjoitti:

        kun tätä "keskustelua" lueskelee. Minulla on sekä IMZ (Ural) sekä Bemari ( R1150RS )ja joitakin eroja olen ollut huomaavinani pyörien välillä. Hauskoja molemmat ja moottori kuin marja. Piru kun en muista oliko rivikone vanhempi keksintö kuin puimurin moottori, autelkaa viisaammat.

        Miten erotat Uralin Bemarista? Koneet ja muutkin ihan samoja? Ja oletko herrasmies molemmilla pyörillä? Oli ihan pakko....


    • GS-bemaristi

      Entisenä japsipyöräilijänä, nykyisenä GS-bemaristina uskallaan haastaa aika monet motoristit mutka-ajo-kilpaan. GS-allroad-bokseri taittuu mutkaan erittäin liukkaasti, koska pyörässä on erittäin hyvä ajoasento, leveä ohjaustanko, huippujarrut (servoavusteiset integral-absit), loistava jousitus, "niiaamaton" etupää jne. Ja jos lähdetään soratielle, GS näyttää kaikille pelkkiä perävaloja.

      • Härmä

        Kyllä se on nähty alastaron radalla, missä on bemarien paikka. Katsomossa uralien seurana :)


      • Iron Butt -bemaristi
        Härmä kirjoitti:

        Kyllä se on nähty alastaron radalla, missä on bemarien paikka. Katsomossa uralien seurana :)

        Missäs se tuollainen Alastaro lienee? Jossain Peräseinäjoen ja Juupajoen välissä ehkä? Ja eikös myös tuollainen Härmäkin ole jossain samalla suunnalla?
        Mutta asiaa: kyllä (ainakin matkamotoristin) pyörän laatu mitataan parhaiten jossain tuhansien kilometrien matkoilla jonnekin kauas, vaikkapa pohjois-Norjaan. Ei moottoriradoilla. Kaksi päällä neljän laukun kera kahdessa päivässä Hesasta Nordkappiin, siinä mitataan pyörän ja kuskin luonnetta ja kestävyyttä paremmin.


      • Härmä
        Iron Butt -bemaristi kirjoitti:

        Missäs se tuollainen Alastaro lienee? Jossain Peräseinäjoen ja Juupajoen välissä ehkä? Ja eikös myös tuollainen Härmäkin ole jossain samalla suunnalla?
        Mutta asiaa: kyllä (ainakin matkamotoristin) pyörän laatu mitataan parhaiten jossain tuhansien kilometrien matkoilla jonnekin kauas, vaikkapa pohjois-Norjaan. Ei moottoriradoilla. Kaksi päällä neljän laukun kera kahdessa päivässä Hesasta Nordkappiin, siinä mitataan pyörän ja kuskin luonnetta ja kestävyyttä paremmin.

        on siinä suhteessa paljon parempi :) Minkä hemmetin takia sitä pitää mennä sillä prätkällä koko omaisuus mukana jonnekin nordkappiin?? Tosi prätkämies ei tarvii noin paljon kamaa mukaan, vai onko sulla siellä työkaluja ja varaosia :)


      • Menoksi...
        Härmä kirjoitti:

        on siinä suhteessa paljon parempi :) Minkä hemmetin takia sitä pitää mennä sillä prätkällä koko omaisuus mukana jonnekin nordkappiin?? Tosi prätkämies ei tarvii noin paljon kamaa mukaan, vai onko sulla siellä työkaluja ja varaosia :)

        Ei vaan, viehättävä rouva ja kahden hengen tavarat useaksi viikoksi. Poikaporukat voivat aivan rauhassa käydä keskenään päristelemässä Alas-Härmässä (vai missä Alapää-Härmässä se rata oli?) ja rypemässä mudassa jossain Rottarallissa. Ei ole bemaristien maailmaa tuollainen prätkäily. Eikä kaikki tietenkään uskalla pyörällä esimerkiksi Alpeille lähteäkään.


      • K100rs
        Härmä kirjoitti:

        Kyllä se on nähty alastaron radalla, missä on bemarien paikka. Katsomossa uralien seurana :)

        Pyöri sinä rataa ympäri sillä cbr:llä, minä pyörin bemulla ympäri eurooppaa taas kesällä.


      • paljon kilometrejä
        Iron Butt -bemaristi kirjoitti:

        Missäs se tuollainen Alastaro lienee? Jossain Peräseinäjoen ja Juupajoen välissä ehkä? Ja eikös myös tuollainen Härmäkin ole jossain samalla suunnalla?
        Mutta asiaa: kyllä (ainakin matkamotoristin) pyörän laatu mitataan parhaiten jossain tuhansien kilometrien matkoilla jonnekin kauas, vaikkapa pohjois-Norjaan. Ei moottoriradoilla. Kaksi päällä neljän laukun kera kahdessa päivässä Hesasta Nordkappiin, siinä mitataan pyörän ja kuskin luonnetta ja kestävyyttä paremmin.

        nordkappiin kaksi päivää? no ei siinä oikein sais kahta päivää kulua. jos ei oo kiirus kai sit kaksi kuluu, jos ei jaksa rykästä kunnolla kilometrejä päivän mittaan. sit noista ironeista lasten touhuja. ajaa nyt joku pikku pätkä että saa jonku typerän läkän mopoonsa


    • herra

      siistit herrasmiehet ajavat bemareilla, työläiset japseilla ja helvetin enkelit & muut roistot hd:lla.

      Ei niitä muita tarvitse koeajaa tms. Kyllä edellä mainittu jako pätee pyörävalintaan.

      • Härmä

        Kiva, että tuli paikalle yksi rehellinen bemarimies, joka kertoi mikä on tärkein motiivi. Itse pyörä ei ole ostamisen väärti, mutta sen mukana tuleva mielikuva hyvittää pyörän puutteet. Itse pyörä on hohdoton, ei oikein kunnolla mikään pyörä. Vähän sitä sun tätä, ei kunnolla hyvä missään, jos ei aivan surkeakaan. Mutta, jos ei tuo merkki olisi niin ratkaiseva imagon kannalta, olisi järkevää ostaa vaikka Urali, joka ajaisi ihan saman asian. Taitaa vain olla nykyisellään luotettavampi, ilman turhaa elektroniikkaa.


      • Herra
        Härmä kirjoitti:

        Kiva, että tuli paikalle yksi rehellinen bemarimies, joka kertoi mikä on tärkein motiivi. Itse pyörä ei ole ostamisen väärti, mutta sen mukana tuleva mielikuva hyvittää pyörän puutteet. Itse pyörä on hohdoton, ei oikein kunnolla mikään pyörä. Vähän sitä sun tätä, ei kunnolla hyvä missään, jos ei aivan surkeakaan. Mutta, jos ei tuo merkki olisi niin ratkaiseva imagon kannalta, olisi järkevää ostaa vaikka Urali, joka ajaisi ihan saman asian. Taitaa vain olla nykyisellään luotettavampi, ilman turhaa elektroniikkaa.

        no oikeastaan Bemarit ovat tällä hetkellä lähes kautta malliston sen verran makeennäköisiä prätkiä, joten kyllä demaritkin ovat aika pahasti niitä kuolaamassa, vaikka niiden ideologia mahdollistaakin vain japsien oston, joissa saavat sdp/sak-imagoa ja sopivan kilo tai heppahinnan.


      • Härmä
        Herra kirjoitti:

        no oikeastaan Bemarit ovat tällä hetkellä lähes kautta malliston sen verran makeennäköisiä prätkiä, joten kyllä demaritkin ovat aika pahasti niitä kuolaamassa, vaikka niiden ideologia mahdollistaakin vain japsien oston, joissa saavat sdp/sak-imagoa ja sopivan kilo tai heppahinnan.

        Rumia ovat. On kuin toisen maailmasodan hitlerheppa, joka vaan kiillotettu ja laitettu muutama uusi osa. Kyllä tollanen boxerikone sopii rättäriin ja volkkariin, kun on konepellin alla piilossa, mutta prätkässä se on kyllä hemmetin ruma. Jos bmw alkaisi tehdä moottoripyöriä prätkän koneella, sinäkin vaihtaisit heti. Ehkä jonain päivänä niin käykin, kun japsit ostaa taantuvan saksan firmat ja heittää tuon naurettavan konekonstruktion roskiin ja pistää tilalle vaikka pitkittäis v-twinin tai rivimoottorin :)


      • Satunnainen lukija
        Härmä kirjoitti:

        Rumia ovat. On kuin toisen maailmasodan hitlerheppa, joka vaan kiillotettu ja laitettu muutama uusi osa. Kyllä tollanen boxerikone sopii rättäriin ja volkkariin, kun on konepellin alla piilossa, mutta prätkässä se on kyllä hemmetin ruma. Jos bmw alkaisi tehdä moottoripyöriä prätkän koneella, sinäkin vaihtaisit heti. Ehkä jonain päivänä niin käykin, kun japsit ostaa taantuvan saksan firmat ja heittää tuon naurettavan konekonstruktion roskiin ja pistää tilalle vaikka pitkittäis v-twinin tai rivimoottorin :)

        Tämä herra Härmä taitaa olla hyvinkin syvistä metsistä kun kirjoittaa;"heittää tuon naurettavan konekonstruktion roskiin ja pistää tilalle vaikka pitkittäis v-twinin tai rivimoottorin :)"
        Tietääkseni BMW:ssä on ollut jo vuosia rivikoneita??!! Toisen maailmansodan kaudelta taitaa olla koko härmä........ HYMY***


      • Härmä
        Satunnainen lukija kirjoitti:

        Tämä herra Härmä taitaa olla hyvinkin syvistä metsistä kun kirjoittaa;"heittää tuon naurettavan konekonstruktion roskiin ja pistää tilalle vaikka pitkittäis v-twinin tai rivimoottorin :)"
        Tietääkseni BMW:ssä on ollut jo vuosia rivikoneita??!! Toisen maailmansodan kaudelta taitaa olla koko härmä........ HYMY***

        hitlerin boxereita ne enimmäkseen on. käyttääkö ne sitä samaa paskaa kuplavolkkarissakin :)


      • Satunnainen lukija
        Härmä kirjoitti:

        hitlerin boxereita ne enimmäkseen on. käyttääkö ne sitä samaa paskaa kuplavolkkarissakin :)

        Et kai muuten näin pitkään jaksaisi asiasta olla kiinnostunut! Aloituspuheessasi sanoit koko BMW:n paskaksi ja kuitenkin jaksat "raivota" jotain lisää ja lisää.... herää kysymys; oletko hyvin sairas? Jos naapurin hevonen on ihan mielestäni aivan liian karvainen niin mitä se minulle kuuluisi? Korkeintaa kerran pysähtyisin ihmettelemään. Jos enempään ryhtyisin, osoittaisin sillä kiinnostumiseni! Näin sinäkin olet tehnyt - olet äärettömän kiinnostunut BMW:n pyöristä ja erittäinkin bokserimalleista. Samalla kyllä osoitit täydellisen tietämättömyytesi koko pyörämerkistä kertomalla odottavasi BMW:n pyöriin rivimoottoria! Tämä ei mene edes kaljan piikkiin - kyllä se on asiantuntemattomuutta!
        Muta en minä sinun kanssasi jatka kinastelua - viisaampi nääs vaikenee!


      • virkamies too
        Härmä kirjoitti:

        Rumia ovat. On kuin toisen maailmasodan hitlerheppa, joka vaan kiillotettu ja laitettu muutama uusi osa. Kyllä tollanen boxerikone sopii rättäriin ja volkkariin, kun on konepellin alla piilossa, mutta prätkässä se on kyllä hemmetin ruma. Jos bmw alkaisi tehdä moottoripyöriä prätkän koneella, sinäkin vaihtaisit heti. Ehkä jonain päivänä niin käykin, kun japsit ostaa taantuvan saksan firmat ja heittää tuon naurettavan konekonstruktion roskiin ja pistää tilalle vaikka pitkittäis v-twinin tai rivimoottorin :)

        Laittaa Bemuun uuden kilpitelineen ja viriputken on se sitten upee. Ja tieteski ne nuppineulavilkut!
        Ei sen jälkeen kukaan tota konetta huomaa.


      • .
        Härmä kirjoitti:

        Rumia ovat. On kuin toisen maailmasodan hitlerheppa, joka vaan kiillotettu ja laitettu muutama uusi osa. Kyllä tollanen boxerikone sopii rättäriin ja volkkariin, kun on konepellin alla piilossa, mutta prätkässä se on kyllä hemmetin ruma. Jos bmw alkaisi tehdä moottoripyöriä prätkän koneella, sinäkin vaihtaisit heti. Ehkä jonain päivänä niin käykin, kun japsit ostaa taantuvan saksan firmat ja heittää tuon naurettavan konekonstruktion roskiin ja pistää tilalle vaikka pitkittäis v-twinin tai rivimoottorin :)

        Mulla meni CPRssä männät edestakasin..ei voinut mitään


      • 3_vuorotyö

        Kyllä duunaritkin ajavat bemuilla, ainakin gessuilla.
        On kyllä kokeiltu japsejakin ja makaroonia ja brittipyörää, mutta gessuun on päädytty. Kolmas gessu tulossa.


    • k 1200 rs

      Oolen harrastanut pyöriä 29 vuotta. Kokemusta on niin Japseista kuin saksalaisista. Bemareita vuodesta -87. Tosin välillä oli Yamaha Thunderace, mutta kyllä piti palata takaisin saksalaisiin. Ei bokseri bemari ole mikään R-pyörä. Se on hyvillä käyttöominaisuuksilla varustettu matkavehje. Mitä tulee k 1200 rs epävauteen, niin se on paskapuhetta. Pystyn ajamaan yhdellä kädellä kaksipäällä, sivulaukut ja perälaukku täynnä painavaa roinaa 250 kmt. Jää tekemättä monella japsilla, myös Thunderace oli nuljumpi, vaikka kohtuullinen pyörä muuten olikin.

      Kukin saa tehdä rahoillaan mitä tahansa, vaikka ostaa HD:n, mutta jos ajetaan todella paljon, jopa satoja tuhansia kilometrejä, väitän että Bemari on kestävin ja kilometrit eivät siinä näy niinkuin japseissa.

    • R1150GS

      Vaikuttaa siltä että hr Härmällä taitaa olla A kortin saamiseen vielä muutama vuosi.

      • Härmä

        Hyvin tyypillistä. Kun ei kestä kritiikkiä omista huonoista valinnoistaan, aletaan hakukkumaan kritiikin esittäjää.


      • R1150GS
        Härmä kirjoitti:

        Hyvin tyypillistä. Kun ei kestä kritiikkiä omista huonoista valinnoistaan, aletaan hakukkumaan kritiikin esittäjää.

        En halua provosoitua noista jutuistasi, ja asiallinen kritiikki perusteluineen on aina paikallaan, mutta voisitko vastata muutamaan kysymykseen jotka ovat alkaneet vaivata tätä viestiketjua lukiessani:
        1. Millä BMW:n mallilla otit tyypit?
        2. Mitä ovat ne viat jota palstalla puolustellaan BMW: tyyppivikona?
        3. Tiedätkö milloin tuli markkinoille uusin boxeri versioo ja paljonko sen kehittämiseen käytettiin rahhaa, ja mikä oli suurin uudistus?
        4. Missä pyörässä on painopiste matalampana kuin BMW:ssä??

        Näihin kun vastaatniin uskon että saamme ihan asiallistakin keskustelua aikaan.


      • Härmä
        R1150GS kirjoitti:

        En halua provosoitua noista jutuistasi, ja asiallinen kritiikki perusteluineen on aina paikallaan, mutta voisitko vastata muutamaan kysymykseen jotka ovat alkaneet vaivata tätä viestiketjua lukiessani:
        1. Millä BMW:n mallilla otit tyypit?
        2. Mitä ovat ne viat jota palstalla puolustellaan BMW: tyyppivikona?
        3. Tiedätkö milloin tuli markkinoille uusin boxeri versioo ja paljonko sen kehittämiseen käytettiin rahhaa, ja mikä oli suurin uudistus?
        4. Missä pyörässä on painopiste matalampana kuin BMW:ssä??

        Näihin kun vastaatniin uskon että saamme ihan asiallistakin keskustelua aikaan.

        1. 1200C, oli muuten kaiken muun huonon lisäksi aika onneton alavääntö verrattuna kunnon customeihin.

        2. Esimerkiksi tämä: http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=99&conference=1500000000000038&posting=22000000001121895

        Kaksipyttyinenkään iso kone ei häiriköi, vaan toimii kuin kello, jos se on tehty kunnolla. Muita vikoja ja niiden ominaisuusselityksiä voit selata itse palstalta.

        3. Kyllähän ne jatkuvasti niitä parantelee, mutta peruskonstruktio on sama naurettava ja ruma kone.

        4. Lähes kaikissa kunnon customeissa ja monissa sporteissakin.


      • Jetson
        Härmä kirjoitti:

        1. 1200C, oli muuten kaiken muun huonon lisäksi aika onneton alavääntö verrattuna kunnon customeihin.

        2. Esimerkiksi tämä: http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=99&conference=1500000000000038&posting=22000000001121895

        Kaksipyttyinenkään iso kone ei häiriköi, vaan toimii kuin kello, jos se on tehty kunnolla. Muita vikoja ja niiden ominaisuusselityksiä voit selata itse palstalta.

        3. Kyllähän ne jatkuvasti niitä parantelee, mutta peruskonstruktio on sama naurettava ja ruma kone.

        4. Lähes kaikissa kunnon customeissa ja monissa sporteissakin.

        Kyllä nyt vahvasti vaikuttaa siltä, että Härmä kiukuttelee vain sen takia, kun kade on iskenyt; ei ole paukkuja hankkia bemaria. Mitään todellista et ole esittänyt väitteesi tueksi.


      • Härmä
        Jetson kirjoitti:

        Kyllä nyt vahvasti vaikuttaa siltä, että Härmä kiukuttelee vain sen takia, kun kade on iskenyt; ei ole paukkuja hankkia bemaria. Mitään todellista et ole esittänyt väitteesi tueksi.

        Kaikki mitä esitin on todellista. Muuten sinunkin viestistäsi paistaa läpi se, että pyörä on sinulle enemmän imagojuttu kuin sitä että pyörä olisi hyvä! Puheet kateudesta ja paukkujen puuttumisesta alkavat olla sen verran epätoivoista tekstiä ja paljastavat rivien välistä paljon. Eikä tässä ole tarkoitus alkaa kinaamaan testitulosten tuntemuksella. Niiden avulla kun ei totuus muutu miksikään. Palstalla on jatkuvaa keskustelua "vioista", jotka onkin BMW:n "ominaisuuksia". Tuon yhden linkkasin vain malliksi, kyllä sinä niitä muita olet nähnyt tarpeeksi. Ja ajaminen selviää perstuntumalla. Tai on selvinnyt. Ja lopullisena niittinä arkkuun tämän totuuden vahvistamiseksi on ollut tämä keskustelu, joka on paljastanut käyttäjien herkkänahkaisuuden vehjettään kohtaan osoitettuun kritiikkiin, mikä on tuonut selkeästi esille sen, että käyttäjätkään eivät ole niin kovin tyytyväisiä peliinsä. Kannattaisi hankkia joku kunnollinen moottoripyörä, jota ei tarvitse puolustella niin kiivaasti pikku kritiikkiä vastaan. Siis sellainen, johon todella olisi tyytyväinen.


      • Jetson
        Härmä kirjoitti:

        Kaikki mitä esitin on todellista. Muuten sinunkin viestistäsi paistaa läpi se, että pyörä on sinulle enemmän imagojuttu kuin sitä että pyörä olisi hyvä! Puheet kateudesta ja paukkujen puuttumisesta alkavat olla sen verran epätoivoista tekstiä ja paljastavat rivien välistä paljon. Eikä tässä ole tarkoitus alkaa kinaamaan testitulosten tuntemuksella. Niiden avulla kun ei totuus muutu miksikään. Palstalla on jatkuvaa keskustelua "vioista", jotka onkin BMW:n "ominaisuuksia". Tuon yhden linkkasin vain malliksi, kyllä sinä niitä muita olet nähnyt tarpeeksi. Ja ajaminen selviää perstuntumalla. Tai on selvinnyt. Ja lopullisena niittinä arkkuun tämän totuuden vahvistamiseksi on ollut tämä keskustelu, joka on paljastanut käyttäjien herkkänahkaisuuden vehjettään kohtaan osoitettuun kritiikkiin, mikä on tuonut selkeästi esille sen, että käyttäjätkään eivät ole niin kovin tyytyväisiä peliinsä. Kannattaisi hankkia joku kunnollinen moottoripyörä, jota ei tarvitse puolustella niin kiivaasti pikku kritiikkiä vastaan. Siis sellainen, johon todella olisi tyytyväinen.

        Et ole esittänyt vielä yhtään mitään todellista. Kaikki vain yleisellä tasolla. Kerro nyt jo vihdoin ne bemarin viat, että päästään keskustelemaan asiasta. Ja kerro myöskin minkä bemun kävit ajamassa. Bemulla on boxereissa nimittäin kaksi mallia, jotka ovat lajissaan taatusti huippuajettavia.
        Mutta vielä kerran sanon, että sen lajista pyörää, jolla itse ajan, ei bemu ole osannut tehdä mieleisekseni.


      • Härmä
        Jetson kirjoitti:

        Et ole esittänyt vielä yhtään mitään todellista. Kaikki vain yleisellä tasolla. Kerro nyt jo vihdoin ne bemarin viat, että päästään keskustelemaan asiasta. Ja kerro myöskin minkä bemun kävit ajamassa. Bemulla on boxereissa nimittäin kaksi mallia, jotka ovat lajissaan taatusti huippuajettavia.
        Mutta vielä kerran sanon, että sen lajista pyörää, jolla itse ajan, ei bemu ole osannut tehdä mieleisekseni.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=99&conference=1500000000000038&posting=22000000001501053

        Siinä rehellisen bemaristin kokemusta. " On ollut paljon ongelmia voimansiirron tekn.k,jarru,heilaht.vaimt.kytk.jne "


      • yli-Härmä

      • Jetson

      • Härmä
        yli-Härmä kirjoitti:

        Noinko sinua ottaa päähän kun sinut lempattiin provojesi takia ulos HD-kalstalta?
        Bmw on paska pyörä mutta mitä se sinuun kuuluu kun sulla ei sellaista edes ole?
        Olet todella säälittävä paska!

        Kylläpäs sinuun sattui kovasti, kun olen tullut tänne palstalle ja kertonut vähän tosiasioita, tosin rikkoen vähän mielikuvianne. Edelleen tämä keskustelu on kaikkien aikojen suosituin tällä palstalla ja sinun surkea kommenttisi osoittaa, että on todella tarpeen. Haluatko, että härmä setä puhaltaa, kun on pojalle tullut imagoon pipi :)


      • Härmä
        Jetson kirjoitti:

        Kieli on härmän kieli, oot itte pistänyt moisen provon, kun et muualta näitä saa.

        Ei ole tarpeen kirjoitella muilla nickeillä. Epätoivo on teidän imagobemaristien korvien välissä. Luepa itse näitä kirjoituksia niin näet, kuinka vanhat bemaristit myöntävät minun olevan oikeassa. Uudet bemarit ovat (vieläkin) surkeampia kuin vanhat. Sattuuko se noin kovin, kun bmw-imago ei enää purekaan ihmisiin. Kun tiedät ensi kesänä ajaessasi, etteivät ihmiset ajattelekaan sinusta ja pyörästäsi sitä, mitä olet myyntisedän huijaamana uskonut. Ettei vaan menisi peruste ajaa koko pyörällä :)


      • yli-Härmä
        Härmä kirjoitti:

        Ei ole tarpeen kirjoitella muilla nickeillä. Epätoivo on teidän imagobemaristien korvien välissä. Luepa itse näitä kirjoituksia niin näet, kuinka vanhat bemaristit myöntävät minun olevan oikeassa. Uudet bemarit ovat (vieläkin) surkeampia kuin vanhat. Sattuuko se noin kovin, kun bmw-imago ei enää purekaan ihmisiin. Kun tiedät ensi kesänä ajaessasi, etteivät ihmiset ajattelekaan sinusta ja pyörästäsi sitä, mitä olet myyntisedän huijaamana uskonut. Ettei vaan menisi peruste ajaa koko pyörällä :)

        ...opintojen äiti;

        Noinko sinua ottaa päähän kun sinut lempattiin provojesi takia ulos HD-kalstalta?
        Bmw on paska pyörä mutta mitä se sinuun kuuluu kun sulla ei sellaista edes ole?
        Olet todella säälittävä paska!


      • Härmä
        yli-Härmä kirjoitti:

        ...opintojen äiti;

        Noinko sinua ottaa päähän kun sinut lempattiin provojesi takia ulos HD-kalstalta?
        Bmw on paska pyörä mutta mitä se sinuun kuuluu kun sulla ei sellaista edes ole?
        Olet todella säälittävä paska!

        Ei mua kukaan ole lempannut ulos? Täällähän minä olen käynyt harvakseen kertomassa tosiasioita kaltaisillesi herkkähipiäisille.

        Kertausta sinullekin pieni:

        Kylläpäs sinuun sattui kovasti, kun olen tullut tänne palstalle ja kertonut vähän tosiasioita, tosin rikkoen vähän mielikuvianne. Edelleen tämä keskustelu on kaikkien aikojen suosituin tällä palstalla ja sinun surkea kommenttisi osoittaa, että on todella tarpeen. Haluatko, että härmä setä puhaltaa, kun on pojalle tullut imagoon pipi :)


      • Bemu-fani
        Härmä kirjoitti:

        Ei mua kukaan ole lempannut ulos? Täällähän minä olen käynyt harvakseen kertomassa tosiasioita kaltaisillesi herkkähipiäisille.

        Kertausta sinullekin pieni:

        Kylläpäs sinuun sattui kovasti, kun olen tullut tänne palstalle ja kertonut vähän tosiasioita, tosin rikkoen vähän mielikuvianne. Edelleen tämä keskustelu on kaikkien aikojen suosituin tällä palstalla ja sinun surkea kommenttisi osoittaa, että on todella tarpeen. Haluatko, että härmä setä puhaltaa, kun on pojalle tullut imagoon pipi :)

        Minä omistan sekä kaksi- että nelipyöräisen BMW:n. Eikä kysymys todellakaan ole mistään imagosta tai itsetunnon kohotuksesta, itsetunnon rakennuspalikat haetaan aivan muista asioista, esim. työstä ja perheestä. Mielestäni Bemari on edelleenkin laatumerkki, minulla on ollut molemmilla kulkupeleillä paljon huolettomia kilometrejä. Voisit Härmä käynnistää saman keskustelun myös BMW:n autopalstalla, siellä ei ole ollut tällaista säpinää aikoihin.


      • Härmä
        Bemu-fani kirjoitti:

        Minä omistan sekä kaksi- että nelipyöräisen BMW:n. Eikä kysymys todellakaan ole mistään imagosta tai itsetunnon kohotuksesta, itsetunnon rakennuspalikat haetaan aivan muista asioista, esim. työstä ja perheestä. Mielestäni Bemari on edelleenkin laatumerkki, minulla on ollut molemmilla kulkupeleillä paljon huolettomia kilometrejä. Voisit Härmä käynnistää saman keskustelun myös BMW:n autopalstalla, siellä ei ole ollut tällaista säpinää aikoihin.

        Näin on. Säpinää on ollut ja kuten huomaat, keskustelu on ollut tarpeellinen. Ehkä sinulle bmw ei ole imagojuttu, mutta jos luet vastineita, monille se on sitä ja minun kritiikkini, perusteltukin, on satuttanut pikku imagoa :)

        Ehkä sellaiset bmw:n omistajat heräävät, tai jotkut heistä, ja uskaltavat ostaa sen, mistä todella unelmoivat.


      • Jussi
        Härmä kirjoitti:

        Näin on. Säpinää on ollut ja kuten huomaat, keskustelu on ollut tarpeellinen. Ehkä sinulle bmw ei ole imagojuttu, mutta jos luet vastineita, monille se on sitä ja minun kritiikkini, perusteltukin, on satuttanut pikku imagoa :)

        Ehkä sellaiset bmw:n omistajat heräävät, tai jotkut heistä, ja uskaltavat ostaa sen, mistä todella unelmoivat.

        On ihan pakko kirjoittaa tänne. Tätä juttua on ollut kiva seurata, syy ei ole ollut mikään tiedon saanti BMW pyöristä, vaan se että täällä on ollut äänessä todella yksi järjen jättiläinen.


      • Paska pyörä
        Härmä kirjoitti:

        Näin on. Säpinää on ollut ja kuten huomaat, keskustelu on ollut tarpeellinen. Ehkä sinulle bmw ei ole imagojuttu, mutta jos luet vastineita, monille se on sitä ja minun kritiikkini, perusteltukin, on satuttanut pikku imagoa :)

        Ehkä sellaiset bmw:n omistajat heräävät, tai jotkut heistä, ja uskaltavat ostaa sen, mistä todella unelmoivat.

        Tämä ASIALLISEEN keskusteluun pyrkivä paskapyörä Bmw:stä haaveileva mr. Härmä aloitti keskustelunsa näin;
        "Paska pyörä
        Kirjoittanut: Härmä, 3.10.2003 klo 11.01

        Kävin koeajamassa BMW:tä. En kyllä keksi muuta syytä ostaa tuollaista paskaa kuin joku ihme nostalgia kaipuu. Kone on ikivanha boxerikonstruktio, ruma kuin mikä. Painopiste on ylhäällä ja vehje on kaikin puolin mauton. Mutkatiellä kankea käännellä verrattuna esim. moderneihin japsimatkapyöriin. Ja täristääkin vielä. Samalla rahalla tai havelmmalla saa esim. hyvän CBR:n, joka menee mutkiin kuin ajatus ja jolla matka taittuu mukavasti pakkauksetkin päällä."
        Minulle ei tullut mieleen muuta kuin, että mr Härmä olisi ostanut bemarin JOS hänellä olisi ollut rahaa! Jatkokirjotuksista selviää, ettei kyseisellä Härmällä ole pyörää laisinkaan, - kunhan kirjoittelee provojaan ja kerskuu niihin saamillaan vastauksilla. Joku sanoikin hänestä; "Olet paska" enkä minäkään osaa muuta sanoa miehestä (??) joka kantaa niin suurta vastuuta jonkun hänelle tuntemattoman pyörän paskuudesta tai paskattomuudesta!
        Näin on!


      • Härmä
        Paska pyörä kirjoitti:

        Tämä ASIALLISEEN keskusteluun pyrkivä paskapyörä Bmw:stä haaveileva mr. Härmä aloitti keskustelunsa näin;
        "Paska pyörä
        Kirjoittanut: Härmä, 3.10.2003 klo 11.01

        Kävin koeajamassa BMW:tä. En kyllä keksi muuta syytä ostaa tuollaista paskaa kuin joku ihme nostalgia kaipuu. Kone on ikivanha boxerikonstruktio, ruma kuin mikä. Painopiste on ylhäällä ja vehje on kaikin puolin mauton. Mutkatiellä kankea käännellä verrattuna esim. moderneihin japsimatkapyöriin. Ja täristääkin vielä. Samalla rahalla tai havelmmalla saa esim. hyvän CBR:n, joka menee mutkiin kuin ajatus ja jolla matka taittuu mukavasti pakkauksetkin päällä."
        Minulle ei tullut mieleen muuta kuin, että mr Härmä olisi ostanut bemarin JOS hänellä olisi ollut rahaa! Jatkokirjotuksista selviää, ettei kyseisellä Härmällä ole pyörää laisinkaan, - kunhan kirjoittelee provojaan ja kerskuu niihin saamillaan vastauksilla. Joku sanoikin hänestä; "Olet paska" enkä minäkään osaa muuta sanoa miehestä (??) joka kantaa niin suurta vastuuta jonkun hänelle tuntemattoman pyörän paskuudesta tai paskattomuudesta!
        Näin on!

        hei se sanoi "paska" ehhehhehhehh..

        Onko sulla uhmaikä?


      • K100rs
        Härmä kirjoitti:

        1. 1200C, oli muuten kaiken muun huonon lisäksi aika onneton alavääntö verrattuna kunnon customeihin.

        2. Esimerkiksi tämä: http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=99&conference=1500000000000038&posting=22000000001121895

        Kaksipyttyinenkään iso kone ei häiriköi, vaan toimii kuin kello, jos se on tehty kunnolla. Muita vikoja ja niiden ominaisuusselityksiä voit selata itse palstalta.

        3. Kyllähän ne jatkuvasti niitä parantelee, mutta peruskonstruktio on sama naurettava ja ruma kone.

        4. Lähes kaikissa kunnon customeissa ja monissa sporteissakin.

        Totaalinen repeäminen! :D
        Täähän onkin oikea asiantuntija! :D
        Ei hyvää päivää,,,,


      • virkamies

    • 14 mopo käytössä

      Kyllä perseaukisia vituttaa, kun joillakin on varaa ajaa kunnon Bemarilla. Itselläni on menossa 200 tkm rikki Bemun päällä ja pelkkää nautintoa. Sitä ennen toistakymmentä persoonatonta Jaapaninin rimpulaa, ei ikinä enään. Jos pakko vaihtaa merkkia KTM olisi seuraava.

      • Härmä

        Tuo rahalla rehentely paljastaa juuri sen mitä olen väittänytkin. Edes BMW käyttäjät eivät ole tyytyväisiä itse pyörään, vaan se on heille imagojuttu! Joo, hanki vaan KTM, se on sentään pyörien joukossa jotain, ei mikään sekasikiö, kuten tuo bemari. Ei kukaan tervellä itsetunnolla varustettu laita rahojaan sellaiseen pyörään, josta ei todella pidä, vaan joka on vain egon kohottamisväline.


      • Boxeristi
        Härmä kirjoitti:

        Tuo rahalla rehentely paljastaa juuri sen mitä olen väittänytkin. Edes BMW käyttäjät eivät ole tyytyväisiä itse pyörään, vaan se on heille imagojuttu! Joo, hanki vaan KTM, se on sentään pyörien joukossa jotain, ei mikään sekasikiö, kuten tuo bemari. Ei kukaan tervellä itsetunnolla varustettu laita rahojaan sellaiseen pyörään, josta ei todella pidä, vaan joka on vain egon kohottamisväline.

        Joo,onhan se totta, että bemun bokseri on sellainen työjuhta. Hinta/laatusuhteenhan takia poliisitkin (ei vain Suomen) niitä ostavat. Olihan Suomessakin poliiseilla joitain muitakin pyöriä, mutta kun hajosivat alle sadan tonnin! Mikähän oli sitten ajomukavuus eri pyörillä. Tiedä häntä?
        Joku tykkää äidistä, joku isoäidistä. Tulkoon jokainen onnelliseksi pyöränsä kanssa, oli se sitten kopioitua tekniikkaa, tai tehtaan omien suunnitteluinsinöörien luomus. Se on tietysti tuo imagojuttu! Jos haluan koneen, ostan alkuperäisen en mitään plagiaattia puoleen hintaan.


      • Kiinnostunut
        Boxeristi kirjoitti:

        Joo,onhan se totta, että bemun bokseri on sellainen työjuhta. Hinta/laatusuhteenhan takia poliisitkin (ei vain Suomen) niitä ostavat. Olihan Suomessakin poliiseilla joitain muitakin pyöriä, mutta kun hajosivat alle sadan tonnin! Mikähän oli sitten ajomukavuus eri pyörillä. Tiedä häntä?
        Joku tykkää äidistä, joku isoäidistä. Tulkoon jokainen onnelliseksi pyöränsä kanssa, oli se sitten kopioitua tekniikkaa, tai tehtaan omien suunnitteluinsinöörien luomus. Se on tietysti tuo imagojuttu! Jos haluan koneen, ostan alkuperäisen en mitään plagiaattia puoleen hintaan.

        Musta bemarin cruiseri on komein pyörä, mitä olen nähnyt. En omista kyseistä pyörää, enkä ikinä ole mitään bemaria omistanutkaan, mutta haluan sellaisen pelkästään ulkonäön perusteella. Makuja on monia, mutta lapsellista tyrkyttää absoluuttisina totuuksina omia mieltymyksiään. Oma käsitys bemareista on, että ne ovat luotettavia ja tukevaa tekoa.


      • jo on

        Ajelet varmaan koko vuorokauden, kun on paljon kokemusta? Kuinka noin vanhat saa vielä ajella?


    • Kulkuri

      Ajattele asiaa positiivisesti; ei kukaan pakota sinua ostamaan tuollaista paskapyörää!! Ei kukaan pakota sinua edes koeajamaan sitä!! Ei kukaan pakota sinua edes kommentoimaan sitä!!
      Eläköön vapaus! Saat vapaassa maailmassa ostaa ihan minkä pyörän haluat tai olla ostamatta mitään. Anna toisillakin olla tämä sama vapaus! Katsos kun meillä kaikilla on omat mielipteemme ja -halumme.
      Yksi kun tykkää äitistä, yksi tyttärestä, yksi molemmista ja joku vielä isästäkin!

    • Härmä

      Onhan nuo bemarin hinnatkin reilusti yläkantissa. Varmaan pitää saksan taantuvaa taloutta tukea vielä silläkin tavoin...

      • Kulkuri

        Eiköhän Suomi jälleenmyyjineen hinnoittele itse myös BMW-pyörät. Suomen hintapolitiikka ei vaikuta
        pyörän "paskuuteen" tai saman pyörän hintaan esim. Saksassa, Ruotsissa tai Kreikassa.
        Ei ole pyörän vika jos se Suomessa on väärin hinnoiteltu. Käys kysymässä vastaavia hintoja vaikkapa Saksanmaalla niin alkaa selkeentyä tämä Suomen hintapolitiikka.


      • 1150 RT

        Hei,

        Näitä "Härmän" tyylisiä kirjoittajia on esiintynyt esim. HD:n sivuilla Suomi24:lla.
        Suosittelen ettei hänen viesteihinsä vastattaisi ollenkaan - kaveri kirjoittelee pelkkiä provoja... ja huonoja sellaisia!

        Bemarin mp:stä voi olla montaa mieltä. Eläköön vapaus!

        Itse ajan neljännellä R-sarjalaisella (nyt 1150 RT) ja luulen että bokserista en luovu vähään aikaan.

        Pidän siitä (1150 RT): kestävä, laadukas, tilava ja tukeva matkapyörä kahdelle, ihana ajaa, vääntävä kone ja nopeus riittävä Suomen teille, perinteikäs merkki 1920-luvulta, ei kilise eikä kolise - eikä jätä tielle...

        Summa summarum: pidän bokseri-bemustani.

        Hei, kaikki eivät ehkä pidä, mutta ompahan noita fillareita kaupoissa joista voi jokainen valita mieleisensä.

        Hyvää loppukautta kaikille!


      • Härmä
        1150 RT kirjoitti:

        Hei,

        Näitä "Härmän" tyylisiä kirjoittajia on esiintynyt esim. HD:n sivuilla Suomi24:lla.
        Suosittelen ettei hänen viesteihinsä vastattaisi ollenkaan - kaveri kirjoittelee pelkkiä provoja... ja huonoja sellaisia!

        Bemarin mp:stä voi olla montaa mieltä. Eläköön vapaus!

        Itse ajan neljännellä R-sarjalaisella (nyt 1150 RT) ja luulen että bokserista en luovu vähään aikaan.

        Pidän siitä (1150 RT): kestävä, laadukas, tilava ja tukeva matkapyörä kahdelle, ihana ajaa, vääntävä kone ja nopeus riittävä Suomen teille, perinteikäs merkki 1920-luvulta, ei kilise eikä kolise - eikä jätä tielle...

        Summa summarum: pidän bokseri-bemustani.

        Hei, kaikki eivät ehkä pidä, mutta ompahan noita fillareita kaupoissa joista voi jokainen valita mieleisensä.

        Hyvää loppukautta kaikille!

        Kun loppuu asia-argumentit, aletaan mollaamaan kirjoittajaa. Siinä tulee myös esille epävarmuus omasta asiasta. Kyllä tämä on ollut hyvä kekustelu ja paljastanut, että varsin moni hankkii bemarin imagon vuoksi, ei pyörän ominaisuuksien vuoksi (ei kai se olisikaan mahdollista, kun ne puuttuvat :) ). Koira on älähtänyt, kun kalikka kalahti.


      • Härmä
        Kulkuri kirjoitti:

        Eiköhän Suomi jälleenmyyjineen hinnoittele itse myös BMW-pyörät. Suomen hintapolitiikka ei vaikuta
        pyörän "paskuuteen" tai saman pyörän hintaan esim. Saksassa, Ruotsissa tai Kreikassa.
        Ei ole pyörän vika jos se Suomessa on väärin hinnoiteltu. Käys kysymässä vastaavia hintoja vaikkapa Saksanmaalla niin alkaa selkeentyä tämä Suomen hintapolitiikka.

        Joo. Jos kerran on pakko saada tuo bemari niin menkää nyt edes hakemaan se saksasta. Säästätte muutaman tonnin!


      • kekustelu
        Härmä kirjoitti:

        Kun loppuu asia-argumentit, aletaan mollaamaan kirjoittajaa. Siinä tulee myös esille epävarmuus omasta asiasta. Kyllä tämä on ollut hyvä kekustelu ja paljastanut, että varsin moni hankkii bemarin imagon vuoksi, ei pyörän ominaisuuksien vuoksi (ei kai se olisikaan mahdollista, kun ne puuttuvat :) ). Koira on älähtänyt, kun kalikka kalahti.

        Bemaristit mielummin keskustelevat kuin kekustelevat.


      • Kulkuri
        Härmä kirjoitti:

        Joo. Jos kerran on pakko saada tuo bemari niin menkää nyt edes hakemaan se saksasta. Säästätte muutaman tonnin!

        Sinähän noista hinnoista marisit, pätkiikö muisti?
        Mulla on jo bemari ja hiukan muutakin... Säässtössäkin, joten eipä taida olla asiaa meikäläisellä Saksaan säästämään! Mutta hra Härmällä on paha olla kun jotkut ajavat paskoilla pyörilä. Mitähän jos hakisit Kotikuntasi kuluttajaneuvojaksi?


      • Härmä
        Kulkuri kirjoitti:

        Sinähän noista hinnoista marisit, pätkiikö muisti?
        Mulla on jo bemari ja hiukan muutakin... Säässtössäkin, joten eipä taida olla asiaa meikäläisellä Saksaan säästämään! Mutta hra Härmällä on paha olla kun jotkut ajavat paskoilla pyörilä. Mitähän jos hakisit Kotikuntasi kuluttajaneuvojaksi?

        Tuo saksaan menokehoitus ei ollut yksin sinulle tarkoitettu. Älä ole noin itsekeskeinen :)

        Minulla on ihan hyvä olla, eikä olo ole siitä pahentunut, kun olen huomannut olleeni oikeassa bmw:n suhteen. Te omistajat olette vahvistaneet käsitykseni seuraavilla eleillä:

        - Omistajien kirjoitukset, jossa erilaisia vikoja ja häiriöitä selitellään tyyppiominaisuuksiksi

        - Herkkänahkaisuus kritiikille

        - Kritiikin puristuksessa monilla esiin tulleet todelliset syyt bmw:n omistamiseen (herrasmiespyörä, kallis ja muita imagojuttuja)

        - Kritiikin esittäjän haukkuminen


      • 1150 RT
        Härmä kirjoitti:

        Kun loppuu asia-argumentit, aletaan mollaamaan kirjoittajaa. Siinä tulee myös esille epävarmuus omasta asiasta. Kyllä tämä on ollut hyvä kekustelu ja paljastanut, että varsin moni hankkii bemarin imagon vuoksi, ei pyörän ominaisuuksien vuoksi (ei kai se olisikaan mahdollista, kun ne puuttuvat :) ). Koira on älähtänyt, kun kalikka kalahti.

        Hei,

        Tätä juuri tarkoitin kirjoituksessani - yksi ainoa henkilö (tässä tapauksessa "Härmä")saattaa kirjoittaa kymmeniä viestejä / provoja... Ei näihin päättömyyksiin kannata mennä mukaan. Älkää vastatko noihin kirjoituksiin.

        Minulla ainakin on muuta tekemistä. Nyt lähdenkin heittämään syksyisen lenkin BMW-merkkisellä moottoripyörällä!

        Ystävällisin terveisin,

        1150 RT


      • Härmä
        1150 RT kirjoitti:

        Hei,

        Tätä juuri tarkoitin kirjoituksessani - yksi ainoa henkilö (tässä tapauksessa "Härmä")saattaa kirjoittaa kymmeniä viestejä / provoja... Ei näihin päättömyyksiin kannata mennä mukaan. Älkää vastatko noihin kirjoituksiin.

        Minulla ainakin on muuta tekemistä. Nyt lähdenkin heittämään syksyisen lenkin BMW-merkkisellä moottoripyörällä!

        Ystävällisin terveisin,

        1150 RT

        Sinunkin piti kuitenkin vastata. Minä aloitin tämän keskustelun ja olen pyrkinyt vastaamaan asiallisiin ja jopa asiattomiinkiin vastineisiin. Se ei ole minun vikani, jos viestejä on tullut kymmeniä, se on osoitus siitä, että avausviestini oli tarpeen ja osui naulan kantaan. Katso vaikka lukija ja kirjoittajamäärää, tämä on ollut varmaan kaikkien aikojen suosituin keskustelu bmw palstalla. Ehkä se on pysäyttänyt joitakin bmw fanatikkoja rohkaistumaan ja menemään hankkimaan jonkun paremman pyörän ja ennen kaikkea sellaisen, josta todella pitää, ei omistaaksee pyörän vain jonkun "herrasmies" imagon vuoksi :)


      • Härmä
        1150 RT kirjoitti:

        Hei,

        Tätä juuri tarkoitin kirjoituksessani - yksi ainoa henkilö (tässä tapauksessa "Härmä")saattaa kirjoittaa kymmeniä viestejä / provoja... Ei näihin päättömyyksiin kannata mennä mukaan. Älkää vastatko noihin kirjoituksiin.

        Minulla ainakin on muuta tekemistä. Nyt lähdenkin heittämään syksyisen lenkin BMW-merkkisellä moottoripyörällä!

        Ystävällisin terveisin,

        1150 RT

        Sinunkin piti kuitenkin vastata. Minä aloitin tämän keskustelun ja olen pyrkinyt vastaamaan asiallisiin ja jopa asiattomiinkiin vastineisiin. Se ei ole minun vikani, jos viestejä on tullut kymmeniä, se on osoitus siitä, että avausviestini oli tarpeen ja osui naulan kantaan. Katso vaikka lukija ja kirjoittajamäärää, tämä on ollut varmaan kaikkien aikojen suosituin keskustelu bmw palstalla. Ehkä se on pysäyttänyt joitakin bmw fanatikkoja rohkaistumaan ja menemään hankkimaan jonkun paremman pyörän ja ennen kaikkea sellaisen, josta todella pitää, ei omistaaksee pyörän vain jonkun "herrasmies" imagon vuoksi :)


    • -IMZ-

      melko hupaa jotta niminerkki Härmä moitiskelee muita keskustelijoita asia-argumenttien puutteesta. Onko ken havainnut tämmöisiä hänen kirjoituksissaan? Itseltäni ainakin livahtanut ohi tarkkaavaisuudesta huolimatta.

      • kalle

        onha siinä asiaa ollut:

        - huono ajettava
        - vanhanaikainen
        - ei kunnolla mikään pyörä ( custom, kyykky, matka)
        - tyyppivikoja joista käyttäjätkin pulisee ja selittää niitä ominaisuuksix
        - kallis laatuun/ominaisuuksiin nähden


    • anti-BMW

      Otsikko ja nimimerkkini oli pelkää provoilua.

      En omista BMW:tä, mutta luen sen pyöriin joilla ns. omasielu (niihin kuuluvat myös itäpyörät, tietyt italjaanot sekä HD, eikä sovi unohtaa muutamia brittipyöriäkään)).

      Ihmetyttää vaan kuinka huonolla itsetunnolla varustettuja japsi pyöräilijöitä eksyy aina näihin ns "epäneutraalien" merkkien palstoille, moittimaan ihmisten valintoja ja mieltymyksiä.

      Luin noita viestejä. Koe-ajoit 1200 custom bemaria(näin ymmärsin) ja sitten tulet selittelemään Honda CBR:n ajo-ominaisuuksista ja hintatiedoista.Onpa hieno vertailu.

      Esim BMW palstoilla huomaa että kaverit ovat kiinnostuneita myös pyörästään. Kyllä joskus nauratta japsi palstoilla tuo teknisen tietämyksen taso. Siellä ei todellakaan olla kiinnostuneita moottoripyöräilystä kokonaisuudessa, vaan hankitaan halpa CBR, joka kulkee kovaa, ollaan todella COOL, onhan mulla kaikkien hyväksymä neutraali Honda. Noita Hondia lahjoitetaan ilmaiseksi kun moottoripyöräily muoti-ilmiönä menee ohi (jälleen tullakseen muotiin).

    • kunnon MP

      Niipä, jos siinä BMW:ssä olis jotain kunnollista niin tähän trolliin ei tarvitsisi tarttua. Näyttää vähä Volvo touhulta, tämä BMW porukan poru. Vittu se on hyvä ku maksaa niin paljon. Ääliöi sakkia.
      Kyllä löytyy kalliimpiakin pyöriä jos hintatasosta puhutaan, niinkuin Volvo-porukan autoillekin.
      Vitun maailmannavat, mulla on rahaa ja epäsikiö pemari, te muut ootte sellaisia työlääs paskoja jotka ette mistään mitään tiedä.

      • Kulkuri

        Jo oli melkoinen liuta alapääkulttuurisanoja. Niistä päätellen ei oikein hyvin mene sinullakaan mutta toivoa on silti; muutamia sanoja alapään elinnimityksistä unohtui tai et ole vielä oppinutkaan!
        Jos BMW SUOMESSA maksaa jonkun mielestä liikaa niin ei se hyvänen aika sentään ole pyörän valmistajan syy eikä edes pyörän syy! Etsikää nyt arvon herrat oikeaa syytä yli- ja alihintoihin myyntiportaasta ja poliikoista!
        ÄLY HO-HOIII!!


    • R 1100 RT

      vielä tämän viikon. Sitten menee talviteloille.


      Eikä se tuleva talvikaan ihan ikuisuutta kestä !


      Hyvää syksyä kaikille motoristeille (sekä samaa myös kaikille provosoijille ; )

    • vanha boxeri

      olen ajanut sellaisella paljon ja kokeillut myös uudempia . Mun mielestä saksalaiset eivät onnistuneet malliston modernisoimisessa, muotoilu on tylsä ja myös teknisiä vikoja kuuluu olevan aivan eri malliin kuin mitä on vanha legendaarinen boxeri R 80 . En vaihtaisi omaani uuteen millään rahalla. Voi olla myös totta se että japskeista löytyy paljon ketterämpiä ja fiksumpia uuden ajan pyöriä. Tosin saatanan rumia nekin ovat

      • Evp BMW

        Matkannut kaikki mahdolliset kohteet Euroopan mantereella BMW pyörillä.On ollut paljon ongelmia voimansiirron tekn.k,jarru,heilaht.vaimt.kytk.jne.Hyvä asia varaosa huolto ja helppo huoltaa reissuilla.Nyt asia mennyt "elitismiin" Suomessa.Kaverit ei tiedä Mp-ihanuudesta/kurjuudesta/TEKN.ongelmista mitään.Suom BMW kauppiaat peilin ETEEN ja nöyryyttä oik.motoristelle Suomessa.Ehkä onnistuu kaupat!?Nyt reissut jatkuu mutta ei BMW,Harley,Japsit,Hanaa.
        Kaikkia pyöriä ajaneena,silti hieno laji,tuskin aihetta asettaa pyöriä paremmuus järjestykseen?Pyöräkauppiaat/maahant. peilin eteen.(Kusettajia)
        Terv.paljon km,tuskaa ja sadetta mutta ajan elämän loppuun saakka moottorip.niin tai melkein??


      • onkaan tärkein
        Evp BMW kirjoitti:

        Matkannut kaikki mahdolliset kohteet Euroopan mantereella BMW pyörillä.On ollut paljon ongelmia voimansiirron tekn.k,jarru,heilaht.vaimt.kytk.jne.Hyvä asia varaosa huolto ja helppo huoltaa reissuilla.Nyt asia mennyt "elitismiin" Suomessa.Kaverit ei tiedä Mp-ihanuudesta/kurjuudesta/TEKN.ongelmista mitään.Suom BMW kauppiaat peilin ETEEN ja nöyryyttä oik.motoristelle Suomessa.Ehkä onnistuu kaupat!?Nyt reissut jatkuu mutta ei BMW,Harley,Japsit,Hanaa.
        Kaikkia pyöriä ajaneena,silti hieno laji,tuskin aihetta asettaa pyöriä paremmuus järjestykseen?Pyöräkauppiaat/maahant. peilin eteen.(Kusettajia)
        Terv.paljon km,tuskaa ja sadetta mutta ajan elämän loppuun saakka moottorip.niin tai melkein??

        Jostain luin ikiviisauden; Tärkeintä pelissä ei ole mailan merkki vaan peli itse!
        Oikea harrastaja tajuaa tuon mutta nipottajat ei.


    • Olis PERSAUKINEN provokaattori , joka testaa bemu-ukkojen reaktioita sun läyhäseen läppään ????

    • luin...

      tämän "Härmän" jutuskelua vuosien takaa.
      Ikävää että jollakin on ollut bemarin takia noin huono olo.
      Toivottavasti "Härmäkin" on jo saanut itselleen aidon BMW;n - se on
      ainoa lääke tuollaiseen närästyskohtaukseen joka "Härmällä" on ollut
      päällänsä.
      Tiedän monta huonoa autoa, pyörää tai matkakohdetta. Mutta ei ne minua
      haittaa vaan pysyn niistä kaukana. En edes lueskele heidän sivujaan.
      Heidän sivujaan lueskelemalla osoitan kiinnostusta tai jopa kaipuuta...
      Hehheh, huuhaa-"Härmä"!

      • adve

        Ostin 3 vuotta sitten uuden Adventuren koeajoin useita vaihtoehtoja, ehkä olen tehnyt joidenkin mielestä huonon valinnan. Minä olen tosi tyytyväinen. Vasta 38 tuhatta km. eikä mitään ongelmaa, jospa ne tulevat myöhemmin.
        Muistaakseni bemussa on ollut ekana abs. jarrut, ruisku, luistonesto ynm. hienoudet.
        Makuasia sano koira kun muniansa nuoli.


    • Hd

      Typerää ja munanonta ryhmää kaikenkaikkiaan koko BmW sakki . Ampukaa itsenne tai hankkikaa stydimpi rätkä uunot. Suosittelen Hd:n kauppaan kävelyä, jos pullasorsilla rahat riitää. Epäilen.

      Saatanan ruikuttajamerkonomit. Ottakaa äiti mukaan kaupoille varmuuden vuoksi. Itse kokeilin 80-luvulla 80-r bemaria ja vaappuva perää nostava keppivetionen täyspaska.Löysä kun lehmänkyrpä En ottaisi ilmaiseksikaan.

      Harley-davidson softail.

      • paras parempi

        Typerää ja munatonta ryhmää koko HD sakki. Ampukaa itsenne tai hankkikaa stydimpi rätkä uunot. Suosittelen BMW kauppaan kävelyä, jos pullasorsilla rahat riittää. Epäilen.

        Saatanan ruikuttajamerkonomit. Ottakaa mummonne mukaan kaupoille varmuuden vuoksi. Itse kokeilin HD;tä useaan kertaan 80-2012 vuosina.
        ja sama asvalttijyrähän se kuin 50-luvulla isäopappallakin oli.
        Täyspaska ja kopio-HD-hemmojen kyrvänjatke. Ilmaiseksi kyllä ottaisin ja myisin sen sitten jollekin hurahtaneelle läskiläjälle hyvään hintaan jos se läjä saisi lisää velkaa pankista.
        BMW on ja kysyy pyörien aatelistossa ja tekniikan kärjessä - olipa Hd-hemmo mitä mieltä hyvänsä.
        Tämä tästä; hehheh!!

        Yx asia kans ihmetyttää; Miksi ihmeessä roikut ruikuttaas kurjaa oloasi täällä? Jos et tykkää bemarista niin älä tykkää!! Äläkä lue BMW-palstoja.
        Mä en tykkää HD.stä enkä niillä ajavista kasoista. Siitä johtuu etten myöskään käy lukees tai kirjoittelees niitten foorumeille.
        Taitaa sinnuu jotenki kiusata tuo bmw;n paremmuus!!


      • bemaris1

        lehmänkyrpä?? fiksunmiehen tekstiä?? HD-tauti hahhaa


    • Mistä on kysymys ?

      .

    • uhtäkaikki

      Mulle tulee bemupyörästä aina assosiaatio autotehtaasta, joka päättänyt tehdä kaksipyöräisen auton. Eli, MUN mielestä bemut ei ole sillatavalla edes pärriä.

      Mitään ajokokemusta ei ole ko. vempaimesta mutta ei tee edes mieli kokeilla, jotenkin sellanen äijäpyörä. Japsit taasen aikas seksyjä pelejä sanokaa mitä sanotte ja kulkee jouheesti eikä ole mitään erityisijä ongelmavikoja.

      HD:t taas keskenkasvuisten miesten pyöriä.. ei millään pahalla hd miehet mut se papatus on naurettavaa, kun ei sen taustalla ole tehoja (ja vaikka oliskin).

      Yhdyn aloittajaan siinä kohtaa, että pyörävalinta on status ei tekniikkapohjainen.

    • pbrittim

      Kyllähän BMW:llä on hyvinkin sporttisia malleja, ainakin joku.
      Eikä suuremmin ominaisvikoja.
      Tuo japsien ylivoimaisuus voidaan kyllä tänään jo unohtaa...

    • K100 RS

      Juu on se huono pyörä. Kumiosatkaan ei näytä kestävän edes kolmeakymmentä vuotta. Joutui tuohon omaan rivineloseen uusimaan kaikki polttoaineletkut, vesiletkut ja huohottimen eikä pyörällä ole ikää vasta kuin 28 vuotta. Sekä korjaamaan muutaman öljyvuodon. Mitään ei enää tehdä kunnolla.

      • bemaris1

        Jep, itellä kanssa k1100rs pensaletku projekti menossa, 3bar-letkua 1,5 metriä ja hintaa huimat 8 euroa, voivoi, kun ei mullakaan kestäneet kun 9 vuotta ja kilometrejä VASTA 136tkm,,,aijjai kun kirveleepi varmaan loppuiän minuakin tuo, kun ei kunnon pyörää enää tehdä, pojalleni jää loput 200tkm ajettavaksi. Pirskatti, minulla ei vielä öljyvuotoa hmmmm...pitäsköhän ostaa CBR ???


    • joono

      "Oli sitten saatanan huono huora ja kalliskin vielä, mutta piti käydä vieraissa kun oma akka ei anna ollenkaan"
      Samalta kuulostaa kun muun merkin kuskit haukkuu Bemaria

      Ja se sportti, Superbike SM 1.2.3. oliks ne Bemuja?

    • R 100 R

      Kyllä Bemarissa on huomattavasti enemmän tyyliä kun jossain japsi muovi härvelissä.

      • witman

        R 75/5 paljo enempi meinaan karismaa vai mitä


    • örinäääääää

      Tää ketju täyttää lokakuussa 10-vuotta.
      Mitäs jos järjestäisimme sen kunniaksi joukko tappelun Hakaniemen torilla.
      Sitten nähtäis kuka on voittaja.

      • Hymyilevä motoristi

        Kymmenen (10) vuotta jatkunut keskustelu osoittaa että jokusia vaivaa suunnattomasti BMW;n moottoripyörät.
        Vuosi vuoden selkään pitää käydä heittämässä tänne joku herja kun risoo niin pirusti kun ei itsellä ole BMW;tä.
        Olen useiden muiden kanssa ihmetellyt miksi joku jolla on noin suuria empatioita jotain asiaa kohtaan jaksaa lukea ja kirjoittaa asiasta ja samalla kiusata itseään??
        Miksi ette kertakaikkiaan kieltäydy avaamasta näitä BMW-sivuja ja nauti omasta olostanne?
        Vai eikö oma valinta ollutkaan se oikea??
        Ei tyytyväinen ihminen tunne tarvetta mollata toisten valintoja. Korkeintaan seuraa tilannetta kentällä pieni säälihymy suupielessään - kuten minulla teidät kohdatessani!! ;-)


      • tyytyväinen....
        Hymyilevä motoristi kirjoitti:

        Kymmenen (10) vuotta jatkunut keskustelu osoittaa että jokusia vaivaa suunnattomasti BMW;n moottoripyörät.
        Vuosi vuoden selkään pitää käydä heittämässä tänne joku herja kun risoo niin pirusti kun ei itsellä ole BMW;tä.
        Olen useiden muiden kanssa ihmetellyt miksi joku jolla on noin suuria empatioita jotain asiaa kohtaan jaksaa lukea ja kirjoittaa asiasta ja samalla kiusata itseään??
        Miksi ette kertakaikkiaan kieltäydy avaamasta näitä BMW-sivuja ja nauti omasta olostanne?
        Vai eikö oma valinta ollutkaan se oikea??
        Ei tyytyväinen ihminen tunne tarvetta mollata toisten valintoja. Korkeintaan seuraa tilannetta kentällä pieni säälihymy suupielessään - kuten minulla teidät kohdatessani!! ;-)

        Mikset itse malttanut olla kirjoittelemasta sivulle, Jos kerran olet tyytyväinen valintaasi? Et taida sitten kuitenkaan olla tyytyväinen valintaasi.........


    • totuus..

      Mies joka puhuu CBRistä ei ole ajanut BMWtä.

    • SIERRAMIES2

      Älkää puhuko PASKAAAA!!!!!!!!!!!!!!! Bemmi on PASKA ja separi LUUMU!

    • R 100 R

      Tämä sierramies se jaksaa kommentoida vaikka ei ole nähnyt kunnon moottoripyöriä kun märissä päiväunissaan

      • R 100 R

        vaikka täytyy myöntää, että ei minullakaan ole kuin kiinanskootteri, ja autona sierra. Sierra on paras!


      • SIERRAMIES2
        R 100 R kirjoitti:

        vaikka täytyy myöntää, että ei minullakaan ole kuin kiinanskootteri, ja autona sierra. Sierra on paras!

        Näin arvelinkin.


      • R 100 R
        R 100 R kirjoitti:

        vaikka täytyy myöntää, että ei minullakaan ole kuin kiinanskootteri, ja autona sierra. Sierra on paras!

        Tämä sierra teini se vasta huumoriveikko on,kun pitää jo toisten nimimerkillä yrittää parantaa omaa itsetuntoa.Jospa ne sinunlaisille reppanoille perustaisivat ihan oman palstan,jossa voitte keskenänne kehuskella olemattomia lelujanne.


      • R 100 R
        R 100 R kirjoitti:

        Tämä sierra teini se vasta huumoriveikko on,kun pitää jo toisten nimimerkillä yrittää parantaa omaa itsetuntoa.Jospa ne sinunlaisille reppanoille perustaisivat ihan oman palstan,jossa voitte keskenänne kehuskella olemattomia lelujanne.

        Ainii, ja piti vielä lisätä että Sierra on paras! Lähen nyt kaupungille polttaa vähä kumia! Tuu ihmeessä SIERRAMIES2 mukaan!


      • SIERRAMIES2
        R 100 R kirjoitti:

        Ainii, ja piti vielä lisätä että Sierra on paras! Lähen nyt kaupungille polttaa vähä kumia! Tuu ihmeessä SIERRAMIES2 mukaan!

        Joo! Mennään vaa!


      • tarinan kertoja
        SIERRAMIES2 kirjoitti:

        Joo! Mennään vaa!

        Ja niin SIERRAMIES2 ja R 100 R elivät yhdessä onnellisina elämänsä loppuun asti.


    • motoristi6

      Suomalaiset! Parhaat matikassa ja fyysikassa, BMW tekee maailman parhaat moottorit. ei ne hyviä runkoja tee.

    • Ja kansi taas halki

      Bmw tee kunnon moottoreita, heikkoja käryäviä paskoja kolmen käyttävuoden jälkeen.
      Toivottavasti ovat pyöräpuolella onnistuneet paremmin.

    • KGTGS

      Viestin aloittajalta ei ole hukassa muuta kuin se Moderni Japsipyörä. No, laskussa tulee kirjoiteltua kaikenlaista mitä pöllyssä on unia nähnyt.

    • bemaris1

      osta ihmeessä hondasi, jos rahat ei riitä laatupyörään, mitä vittua tuut tänne bemaripalstalle henkimään köyhyyttäsi

      • bemaris1

        Olen 27 vuotta ajanut moottoripyörällä, niistä vuosista 4 oli huonointa, koska omistin japsi-rihkaman, Suzuki gsx-1100 gsxfgtrxccdr, =katana, kirjaimia japsit malleihinsa osaa kyllä viritellä, mutta siihen se jääkin. Oli jatkuvasti sähkövikaa, kansi halki, kytkin rikki, joka kesä uusi ketjuratas-pakettia ym. Ostin lopulta BMW R 80 R sen jälkeen R1100R, ja nyt on K 1100 RS, Honda-poika kuules, näillä jokaisella yhteensä olen ongelmitta ajanut yht. n. 400tkm, n. 130tkm per pyörä, en ota edes ilmaiseksi talliini mitään vehjettä joka tulee kaukoidästä. Se mitä tulee bmwn voimansiirto-ongelmiin, kannattaa honda-pojan katsoa bemun matkamittarin
        lukema, sitten mieti nipponin ketjuratas menoeriäsi, mene isäs kanssa bmw kauppaan, isi maksaa ja aja onnellisesti kädet puhtaina sen jälkeen.


    • sama vika mulla !

      Joo..muakin v ituttaa bemaricoreteximiehet...aika yrmeitä narsisteja !

      • Pyöräkausi alkanut

        Juu...nyt jo ahdistaa coretex puvutkin jotakuta ihan vitutukseen asti! Alastomanako
        sitä pitäisi olla ettei vituta bemarilla liikkuvat. Kyllä ne rahalla vaan pitää maksaa
        bemaristeillakin laitteensa.Mutta kun köyhä ei voi ostaa ku parasta!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      97
      5248
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3553
    3. Vanhalle ukon rähjälle

      Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3205
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

      Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      438
      2467
    5. Purra hermostui A-studiossa

      Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      248
      1513
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

      Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1281
    7. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      83
      1275
    8. Mitä sanoisit

      Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1213
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      136
      1125
    Aihe