toisen ihmisen tuskasta?
Minulla olis vastaus siihen mutta taidampa jättää väliin ettei vai kenenkään verenpaine nouse turhaan.
Millainen ihminen
14
669
Vastaukset 14
- Sinimarjanen
jaksa uskoa että siitä kukaan nauttisi.
Päin vastoin. Tulee paha olla jo pelkästä
ajatuksesta. - ne paineet
yön aikana tasaantuu.
- minä hanto nainen
Riippuu suuresti millaista tuskaa tarkoitetaan.
Fyysinen kiduttaminen on todella sairasta. Sitä en ymmärrä mitenkään.
Henkinen tuska esim. petturimiehen hiilostamisena on jopa ihan kivaa leikkiä.- minkäänlaista
kostoa kenellekään, jos toinen on mennäkseen niin menköön.
Minullekin on jauhettu kostosta vuosikaudet mutta en ymmärrä yhtikäs mitään. En ole tarkoituksella tehnyt kenellekkään yhtikäs mitään, olen ollut uhri siinä missä moni muukin. Mulle on valehdeltu silmät korvat täyteen vuosien varrella.
Tekee joskus todella hyvää. Harva se kääntää sen toisenkin posken.
- mihinkäs
..hyväänkö..kosto johtaa, mitä sillä saavuttaa?
- joka minulla on
mihinkäs kirjoitti:
..hyväänkö..kosto johtaa, mitä sillä saavuttaa?
Et ymmärrä kostosta mitään, sen kaikkivoipaisuudesta.
Puhtaimmillaan se on ihmisen tunteista jaloin, puhtain, pelkistetyin.
Olen valmis, taas kerran! - täysin kääntänyt
takkisi, ei ole kovinkaan kauan, viime keväänä muistaakeni kun hehkuttelit hyvyydestä ja siitä kuinka hyvä ihminen olet??
täysin kääntänyt kirjoitti:
takkisi, ei ole kovinkaan kauan, viime keväänä muistaakeni kun hehkuttelit hyvyydestä ja siitä kuinka hyvä ihminen olet??
Minkälainen on hyvä ihminen? Olen aina tunnustanut pystyväni pitämään puoleni. Takaisin tulee tarvittaessa, ihan samoin kuin keneltä tahansa muulta.
- Pirre*
, mutta ei se osoita ihmisyyttä..
- aloittaja
selventää vähän aloitustani.
Luulempa että omalle kohdalleni on sattunut väärinkäsitysten summa vuosien varrella.
Pitääkö mun laittaa lehteen kirjoitus omalla nimelläni tästä aiheesta ennenkuin tämän kaupungin ihmiset jättävät minut rauhaan varsinkin "ämmänläyskät"?
Olen ollut pitkissä suhteissa viimeisin toistakymmentä vuotta täysin vapaan ihmisen kanssa ja kynnykseni yli ei ole isäni ja poikani lisäksi ollut yhtään ainutta miespuolista henkiklöä lähes kahteen vuoteen varsinkaan varattua!!!!!!!!!!
Enkä ole tapaillut ketään missään ei varattua eikä vapaata ( kumpa oliskin)
Joten, pyydän ´Te vainoharhaiset "ämmänläyskät" jättäkää minut jo rauhaan ja lopettakaa se manipulointi ja valehteliminen ettei rapsahda kunninloukkaussyytteitä!!!!!!!!!!!- se ole
hyvä, kun pidetään asioista huolta. Onhan se kiusallista, jos alkaa tuttujen nimiä pyöriä listalla. Älä nyt lehteen ala nimelläsi kirjoittamaan, se pahentaa tilannetta, oikeustoimetkin ovat kalliita. Minulta riitti aikoinaan yksi ärähdys, kun jutut alkoivat mennä liian villeiksi. En tiedä, miten tuo ärähtäminen naisilta onnistuu.
- verenpaineen
täytyy se kestää. Anna tulla vain.
- Selvyyden vuoksi
Ihminen, joka nauttii toisen vastoinkäymisistä on omalla ihmisyyden kehittymisjaksollaan vielä alkupäässä, mitä vanhempi, sitä korkeammaksi vajavuusaste nousee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 122822
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.24777- 39695
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32668Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?45600Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?67548- 76537
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?52536- 34525
- 63506