Tietääkö kukaan miten Laguna I huoltoilmaisin nollataan.--..,,
Huoltoilmaisimen nollaus
8
4056
Vastaukset
- RKo
Kortti sisään.Kelaa näyttöön jakoavaimenkuva symboli paina jä pidä alhaalla samanaikaisesti viiksen päässä olevaa nappulaa ja trippimittarin nollauspainiketta kunnes näyttöön tulee 30000km.
- Tarkoitin siis
98vm lagunaa.. mikä kortti ja minkä viiksen päässä olevaa nappulaa..?
- Minkä huollon ilmoitus
Tarkoitin siis kirjoitti:
98vm lagunaa.. mikä kortti ja minkä viiksen päässä olevaa nappulaa..?
Mitä huoltoa se serv-valo ilmoittaa? Jos siellä on vika, niin hommalle pitää tehdä muutakin kuin vain ottaa polttimo pois...
Yksinkertaisimmillaan voi riittää tuulilasin pesunesteen lisäys. - Hauskaa ooon
Minkä huollon ilmoitus kirjoitti:
Mitä huoltoa se serv-valo ilmoittaa? Jos siellä on vika, niin hommalle pitää tehdä muutakin kuin vain ottaa polttimo pois...
Yksinkertaisimmillaan voi riittää tuulilasin pesunesteen lisäys.Itsekkin menin Service valon takia huoltoon, eikä mitään vikakoodia löytynyt.
Kotona täytin pissapojan täyteen, valo sammui.
Lagge on 96. - lakulaku
Hauskaa ooon kirjoitti:
Itsekkin menin Service valon takia huoltoon, eikä mitään vikakoodia löytynyt.
Kotona täytin pissapojan täyteen, valo sammui.
Lagge on 96.Tarkoitan siis sitä, kun auton käynnistää niin mittarilukemaan tulee aluksi se paljonko on johonkin huoltoon matkaa. Esim tässä tapauksessa tulee se jakarin kuva ja oooo.. km.
Tarkoitan siis, että miten tuon saa "nollattua".
Ei tarvi vastata ku asiallisia vastauksia. - laguna II
lakulaku kirjoitti:
Tarkoitan siis sitä, kun auton käynnistää niin mittarilukemaan tulee aluksi se paljonko on johonkin huoltoon matkaa. Esim tässä tapauksessa tulee se jakarin kuva ja oooo.. km.
Tarkoitan siis, että miten tuon saa "nollattua".
Ei tarvi vastata ku asiallisia vastauksia.Nollat näyttää öljyn määrää moottorissa. Nolla vaihtuu viivaksi kun taso laskee.
Ei kai -98 laguna näytä edes paljonko matkaa seuraavaan huoltoon. - Lakulaku
laguna II kirjoitti:
Nollat näyttää öljyn määrää moottorissa. Nolla vaihtuu viivaksi kun taso laskee.
Ei kai -98 laguna näytä edes paljonko matkaa seuraavaan huoltoon.Meinaat siis, että ne nollat näyttää öljyn määrän koneessa...? Mutta miksi sitten siihen kilometrilukemien tilalle tuli aikaisemmin alenevat kilometrit ja jakarin kuva. Siis kun käynnisti auton. Lopulta nyt se näyttää nollaa ja jakarinkuvaa kunnes tilalle vaihtuu hetken päästä totaalikilometrit. Mun mielestä se on joku jakohihnan vaihtoa muistuttava laskeva kilomterimäärä... mutta voin olla väärässä...
- vm 2000 lagunassa
Lakulaku kirjoitti:
Meinaat siis, että ne nollat näyttää öljyn määrän koneessa...? Mutta miksi sitten siihen kilometrilukemien tilalle tuli aikaisemmin alenevat kilometrit ja jakarin kuva. Siis kun käynnisti auton. Lopulta nyt se näyttää nollaa ja jakarinkuvaa kunnes tilalle vaihtuu hetken päästä totaalikilometrit. Mun mielestä se on joku jakohihnan vaihtoa muistuttava laskeva kilomterimäärä... mutta voin olla väärässä...
Mulla vuoden 2000 lagunassa ei ole mitään huoltojen kilometrimääriä mittaristossa. Öljynvaihdot olen pääasiassa tehny itse (paitsi jos muuten on tullut sen vaihdon aikaan vietyä huoltoon) ja en ole kuullut että ne pitäisi johonkin merkitä. 250tkm ajettu dTi ei syö vielä edes öljyä vaihtovälillä (voi yksi nolla vaihtua pisteeksi ennen kuin 15 tkm on ajettu).
Kun laskee kaikki öljyt pois koneesta, niin sitten vilkuttaa viivoja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882