Uudes Hymy lehdes oli juttua, et Frederik, 58 seurustelis jonkun raahelaisen Riikan (parnkymmenen vanha) kanssa?
Frederik ja Riikka
7
1813
Vastaukset
- kerkko
Meinaakos Reetu päästä suhteiden avulla Ruukille töihin?
- Raineri
Niin, että eikös ne kaikki frederikille kelpaavat neitoset ole jo muuttaneet pois raahesta.Vai onko tytteli iskenyt silmästä retuun, jotta pääsin muutaan etelään.eikös retu asustelekin vihdin nummelassa?
- ex-raahinen
Onko reetu muuten käynyt keikalla Villitiirassa? Silloin on varmaa tupa täynnä ja armoton meno?
- likka
juu..oon minäkin kuullu siittä riikasta..semmonen blondi joka on käyny kauppiksen raahessa, ja asunu täällä..en tiiä asuuko enää...
varmasti rahan perässä sen kans...hyi...
oon myös kuullu että ne ois kihloihin menny ulkomaan matkalla....sairasta.... - Anonyymi
Tuliko juhannushäitä?
- Anonyymi
Mikä Riikan sukunimi?
- Anonyymi
ent karvone nyk.keijone
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423