Jos ruiskutusvalo vilkkuu ja moottori käy "kolmella":
Irrota ECU:n, puhdista kaikki liittimet itse ECU:n reunat hiekkapaperilla. ECU kiinni ja menoks!
Punton käyntihäiriöt (ruiskutusmerkkivalo) kuriin
4
859
Vastaukset
- pöpöt
tuskin monestikkaan liittimissä vika, kun pinnoitteen hankaa puhki niin sitten ne liitinpiikit vasta hapettuukin.
- xyc
niin aluksi akunkenkä tunniksi irti ja koeta sitten toipuiko. Jos ei kummennut niin vaihda puola/t.
Jos tämäkään ei auta selaile ebaysta ECUja saat halvimmalla. - Tum pelo
xyc kirjoitti:
niin aluksi akunkenkä tunniksi irti ja koeta sitten toipuiko. Jos ei kummennut niin vaihda puola/t.
Jos tämäkään ei auta selaile ebaysta ECUja saat halvimmalla.Samat oireet kuin aloittajalla. Tulppien ja tulpanjohtojen vaihto poisti ongelman lähes kokonaan. Mikä tämä ECU on ja mistä sen löytää. Mistä löytyy Punton vm 2000 polttoaineensuodatin?
- Etsinytoon
Tum pelo kirjoitti:
Samat oireet kuin aloittajalla. Tulppien ja tulpanjohtojen vaihto poisti ongelman lähes kokonaan. Mikä tämä ECU on ja mistä sen löytää. Mistä löytyy Punton vm 2000 polttoaineensuodatin?
Siinä ei ole suodatinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861313
- 1101143
- 761027
- 117986
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 47781
- 36772
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693