Itsellä Almera 1,4 mallia -96. Mittarissa 133 000 km.
Osaisiko joku sanoa mikä on jakopään hihnan vaihtoväli, pitäisikö vaihtaa? Miten ilmenee jos hihna on vaihtokunnossa, äänestäkö?, minkälaisesta?, millä kierroksilla?
Entä onko hihnan vaihto-operaatio kuinka kallista touhua? Itse en autolle osaa tehdä mitään pesunesteen lisäystä vaativampaa, joten kiinnostaa kuinka paljon käy kukkaron päälle. Niin, ja voiko teettää muualla kuin merkkihuollossa?
Almeran jakopään hihnan vaihtoväli?
9
1691
Vastaukset
- olisko?
ole ketju jakopäässä. Ei tarvinne vaihtaa ellei ala elämöimään.
- eiv
on ketju.
- SJM
eiv kirjoitti:
on ketju.
Kettinki tai hihna tai köysi, aivan sama maallikolle. Olkoon siis jakopään ketju, onko sillä vaikutusta itse asiaan?
- nissanisti
SJM kirjoitti:
Kettinki tai hihna tai köysi, aivan sama maallikolle. Olkoon siis jakopään ketju, onko sillä vaikutusta itse asiaan?
merkitys on suuri verrattuna hihnaan,ketjua ei tartte vaihtaa koskaan,ajele vaan huoletta,kyllä kestää
- SJM
nissanisti kirjoitti:
merkitys on suuri verrattuna hihnaan,ketjua ei tartte vaihtaa koskaan,ajele vaan huoletta,kyllä kestää
Kiitos nissanisti!
Juuri tämän tiedon halusin. - pöömies
SJM kirjoitti:
Kiitos nissanisti!
Juuri tämän tiedon halusin.Joo ei tartte vaihtaa ellei ala pitää meteliä.
- A.K
nissanisti kirjoitti:
Entä mun autossa? Nissan Primera P10 -92 2.0 ajettu 280 000km. Kaveri sano viime viikolla, että 300 000km kohdalla kannattais jakopään ketju vaihtaa varmuuden vuoksi. Mitä sinä olet mieltä?
- A.K
pöömies kirjoitti:
Joo ei tartte vaihtaa ellei ala pitää meteliä.
Entä mun autossa? Nissan Primera P10 -92 2.0 ajettu 280 000km. Kaveri sano viime viikolla, että 300 000km kohdalla kannattais jakopään ketju vaihtaa varmuuden vuoksi. Mitä sinä olet mieltä???
- patteristo
sitten kun on kori haihtunut ympäriltä voi tarkastaa ketjun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472609
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1341634Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491368- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2841174- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22934Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889