Mikä Bulgarian lomakohteista on lähimpänä lentokenttää ?
Ei huvittaisi istua bussissa 2 tuntia lennon jälkeen.
Mikä lomakohde ?
6
780
Vastaukset
- Juha R
Varnan kenttä on noin 30 min. ajon päässä Kultahietikosta.
- matkustaja
Bulgariassa kentiltä on moneen paikkaan lyhyet matkat. Burgasista esim. Sunny Beachille n. puoli tuntia tai vähän alle, Nessebariin suunnilleen sama, Sveti Vlasiin ei paljoa kummosempi matka (kaikki kohteet lähellä toisiaan). Varnasta Kultahietikolle puolisen tuntia niinkuin tuossa jo joku kertoikin... Sveti Konstantin on Kultahietikon ja Varnan välissä eli sinne matka vielä lyhyempi kentältä... tässä muutamia mainitakseni.
- ..lento
kentältä?
- bussilla
..lento kirjoitti:
kentältä?
Varnan kentältä.
- Sveti Konstantin
Lähin on Sveti Konstantin kentältä ja se on kaikkein lähin kentältä, on sitten kysymyksessä Bourgasin tai Varnan kenttä.
On muuten lokoisan rauhallinen paikka viettää lomaa, jos sitä haluaa ja Varna alle 10 minuutin matkan päässä, jos haluaa city-eämää, jotain nähtävää, shoppailua, terasseja tai yöelämää vaihteeksi. - reaaliajassa
Ei mihinkään pääse puolessa tunnissa, mutta Sveti Konstantin on tosiaan lähin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882