Hormonaalista migreeniä?

Heips! Minä sain siis e-pillereistä migreenin vaivakseni, eikä niiden vaihtaminen auttanut kuin väliaikaisesti. Nyt kun olen jättänyt e-pillerit kokonaan, niin vaikuttaa siltä, että tuo migreeni seuraa edelleenkin. Kuukautisten aikana kärsin erittäin huonosta olosta, johon ei nyt löydy muuta vastausta kuin migreeni. Onko muilla vastaavaa? Mikä avuksi tuohon pahoinvointiin?
1836
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Kommentoi aloitusta


eiookivaa kirjoitti:

Heips! Minä sain siis e-pillereistä migreenin vaivakseni, eikä niiden vaihtaminen auttanut kuin väliaikaisesti. Nyt kun olen jättänyt e-pillerit kokonaan, niin vaikuttaa siltä, että tuo migreeni seuraa edelleenkin. Kuukautisten aikana kärsin erittäin huonosta olosta, johon ei nyt löydy muuta vastausta kuin migreeni. Onko muilla vastaavaa? Mikä avuksi tuohon pahoinvointiin?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu